REKLAMAPerły WK 2020 - Baner Główny (05-29.02.2020)
Drive Pieton to nowy koncept robienia zakupów: zamówienie online ale odbiór osobisty pieszo

Drive Pieton to nowy koncept robienia zakupów: zamówienie online ale odbiór osobisty pieszo (fot. leclercdrive.fr)

Rok po stworzeniu pierwszego Leclerc Relais w Paryżu, grupie udało się otworzyć osiem innych punktów dla pieszych we francuskiej stolicy. To znaczący rozwój, ale nadal dziesięć razy mniejszy niż w sieci Carrefour, która też go realizuje, ale opiera się na lokalnej sieci, aby klienci mogli pieszo odbierać zakupy zamówione online.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA - Belka w artykuałch (13-28.02.2020)

Drive piéton to koncepcja, która może zrewolucjonizować centra miast. Chodzi o zaczerpnięcie sposobu zakupów znanego już kierowcom z formuły drive. Nowy pomysł, idealny dla osób poruszających się pieszo, obecnie zmienia rynek zakupów w centrach miast - w Paryżu realizują go dwie sieci handlowe - Carrefour i Leclerc.

Michelowi-Edouardowi Leclerkowi nie brakowało ambicji w styczniu 2019 r., kiedy w 18. dzielnicy zainaugurował pierwszą paryską Leclerc Relais na rue de Clichy. Ostatecznie przewidział „trzy do czterech punktów pieszego odbioru na dzielnicę Paryża”.  Jednak w ciągu ostatniego roku zrealizował aż osiem projektów stworzenia dodatkowych punktów dla pieszych. Teraz paryżanie mogą przychodzić i odbierać zamówienia złożone online na stronie Leclerka w dziewięciu punktach opatrzonych logo Leclerc Relais: Saint-Michel (w 6. dzielnicy Paryża), Rochechouart (9.), Colonel-Fabien (10.), Voltaire (11), Crozatier (12), La Fourche (18), Ordener (18), Marcadet-Poissonniers (18) i Flandria (19).

Pomimo tej ekspansji Leclerc pozostaje daleko w tyle za Carrefourem pod względem obsługi pieszych w stolicy Francji. Obecnie Carrefour obsługuje prawie 90 obiektów w centrum Paryża. To imponująca liczba, związana ze strategią grupy, która zamiast zaczynać od zera, polega na sieci lokalnej w opracowaniu tej usługi. W Carrefour City, Carrefour Market lub Carrefour Bio sieć musi jedynie ustawić kasę przy wejściu. Wiedząc, że ​​produkty zamówione przez internet i odebrane za pośrednictwem pieszych są znacznie tańsze niż te wystawiane codziennie w sklepach.

Wprowadzony na rynek w kwietniu 2018 r. koncept Carrefour pod nazwą Drive piéton, realizowany jest teraz we wszystkich paryskich dzielnicach, z wyjątkiem pierwszych trzech, a w niektórych jest nawet po kilkanaście takich punktów.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony