REKLAMA

KONSUMENT i TRENDY

TRENDY

 

25 lutego 2019, 14:38



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
W nowych reklamach L’Oréal Paris nie występują już posągowe boginie ale zwykłe kobiety i dziewczyny

W nowych reklamach L’Oréal Paris nie występują już posągowe boginie ale zwykłe kobiety i dziewczyny (fot. Wiadomości Kosmetyczne)

Według badań Nielsena makijaż zwolnił, ale branża może być spokojna, bo Polki wciąż kochają się malować – ocenia dla portalu wiadomoscikosmetyczne.pl. Paulina Kwaśniewska, group product manager L’Oréal Paris Make-up. Aby jednak nadal kupowały i używały kosmetyków potrzebny jest nowy przekaz reklamowy.

REKLAMA

Według Pauliny Kwaśniewskiej przedstawicielki L’Oréal Paris Make-up, za stagnację rynku kosmetyków do makijażu głównie odpowiadają dwa segmenty – paznokcie i usta.

To brzmi zaskakująco, jeśli weźmiemy pod uwagę miłość Polek do pięknego manicure’u. – Jeszcze pięć lat temu lakiery do paznokci rosły bardzo dynamicznie, teraz jednak zainteresowanie konsumentek przesunęło się z klasycznych emalii do hybryd, w większości wykonywanych w salonach – mówi Paulina Kwasniewska, group product manager L’Oréal Paris Make-up.

Spowolnił też segment ust. To też zaskakuje. Tutaj jednak powodem jest niemal zupełny brak zainteresowania tak popularnymi do niedawna bezbarwnymi błyszczykami. Teraz kobiety chcą koloru, sięgają po szminki i pomadki, których oferta jest bardzo różnorodna – od klasycznych po płynne. To na co stawiają to trwały pigment.

Jesteśmy spokojni, bo Polki wciąż kochają się malować – mówi Paulina Kwaśniewska. Wyjaśnia, że obecnie na jedną dziewczynę przypada osiem produktów do makijażu. – Naszym zadaniem jest, aby jednak nie tylko kupowały ale i używały tych produktów – wyjaśnia przedstawicielka firmy. –  Makijaż jest kategorią impulsową. Kobieta kupuje, by sprawić sobie przyjemność. Naszą rolą jest edukować – po pierwsze aby wiedziała jak wybrać produkt, który będzie do niej pasował, a po drugie aby umiała go używać. Stąd nasze nowe podeście do reklam. Już nie występują w nich posagowe boginie, ale zwykłe dziewczyny, które w makijażu jedzą czy płaczą, co pokazuje trwałość szminek i mascar. To nasz nowy sposób na pokazanie wiarygodności marki i jej bliskości z klientką – podsumowuje Paulina Kwaśniewska.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony