StoryEditor
Marketing i media
30.09.2025 13:01

Julia Wieniawa i Grażyna Torbicka na pokazie Le Défilé L’Oréal Paris – wolność, równość i siostrzeństwo w sercu Paris Fashion Week

Przed Hôtel de Ville w Paryżu odbył się pokaz mody L’Oréal Paris – oficjalnego partnera Paris Fashion Week, z udziałem Julii Wieniawy i Grażyny Torbickiej / L‘Oréal Paris

29 września 2025 r. przed paryskim Hôtel de Ville odbył się wyjątkowy pokaz mody L’Oréal Paris – oficjalnego partnera Paris Fashion Week. Wydarzenie na nowo zinterpretowało ikoniczne francuskie hasło narodowe: Wolność, Równość, Braterstwo. Tym razem w kobiecym i feministycznym duchu – aby uczcić siłę kobiet, poczucie własnej wartości oraz siostrzeństwo. „Wolność, Równość, Siostrzeństwo, Jesteś tego warta” – to przesłanie, które stało się motywem przewodnim tegorocznego Le Défilé L’Oréal Paris.

Symboliczne miejsce – Hôtel de Ville – nadało wydarzeniu dodatkowej mocy i znaczenia. To właśnie tu w XVIII wieku rozgrywały się rewolucyjne protesty, a w XIX wieku rodziły się ruchy kobiece i walka o równość płac. Po raz ósmy od 2017 roku Le Défilé L’Oréal Paris celebrował siostrzeństwo, a także synergię pomiędzy najnowocześniejszą wiedzą w dziedzinie urody a światem mody.

Nowo mianowany ekspert ds. makijażu Harold James wraz ze swoim zespołem artystów, a także ekspert fryzjerski Stéphane Lancien ze swoją ekipą, stworzą ikoniczne stylizacje, wyznaczając inspiracje w makijażu i fryzurach na nadchodzący sezon.

image
L‘Oréal Paris

Po raz ósmy od 2017 roku Le Défilé L’Oréal Paris celebrował siostrzeństwo oraz synergię pomiędzy światem urody i mody. Publiczność mogła podziwiać międzynarodową plejadę ambasadorek marki: Gillian Anderson, Marie Bochet, Cindy Brunę, Violę Davis, Jane Fondę, Bebe Vio Grandis, Arianę Greenblatt, Lumę Grothe, Kendall Jenner, Aję Naomi King, Evę Longorię, Andie MacDowell, Helen Mirren i Aishwaryę Rai.

Na wybiegu nie zabrakło także polskich akcentów. Już po raz drugi w pokazie wzięła udział Julia Wieniawa, wyszła podczas show dwukrotnie. Raz sama, a raz w towarzystwie innych globalnych ambasadorek – Kendal Jenner, Jane Fondy, Helen Mirren, Andie MacDowell, Gillian Anderson, Evy Longorii, Cary Delevingneoraz Ariany Grindelballt. A swój debiut na paryskim wybiegu L’Oréal Paris zaliczyła Grażyna Torbicka – ambasadorka marki od 2016 roku.

Choć Paryż był główną sceną wydarzenia, specjalne transmisje i spotkania towarzyszące odbyły się również w wielu innych miastach na całym świecie, aby jak najwięcej osób mogło poczuć atmosferę pokazu i usłyszeć przesłanie marki: piękno to siła i wolność każdej kobiety.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
25.09.2025 12:25
Maybelline zaczyna współpracę z Miley Cyrus i odświeża kultowy dżingiel reklamowy
Maybelline mat.pras.

Marka Maybelline New York poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Miley Cyrus. Gwiazda pop będzie pełnić funkcję globalnej ambasadorki marki. Maybelline podkreśla przy tym, że współpraca z amerykańską gwiazdą może wyznaczyć „nową erę piękna” – udowodnić ponadczasowość Maybelline i wyznaczać nowe trendy.

W ramach partnerstwa Miley Cyrus będzie promować najważniejsze, nadchodzące premiery produktów, w tym m.in. nowy viralowy tusz do rzęs. Zdaniem Cyrus, kampania pokazuje, że “piękno jest płynne, że pewność siebie może wyrażać się na milion różnych sposobów i że rodzimy się z nią od zawsze”.

Miley to coś więcej niż globalna ikona – to muza współczesnego piękna. Jej kreatywność i kunszt łączą siłę z wrażliwością – ocenia Sandrine Jolly, globalna prezes marki Maybelline New York.

Maybelline podziela moje przekonanie, że makijaż powinien być wyrazisty i stale ewoluować. Współpraca z Maybelline, marką, która celebruje ważne wartości, samoekspresję i zabawę, wydawała się najbardziej naturalnym wyborem na tym etapie mojego życia – mówi artystka.

Informacja o nowej ambasadorce marki pojawiła się zaledwie kilka dni po tym, jak Maybelline wskrzesiło swój kultowy dżingiel reklamowy „Maybe It’s Maybelline” z 1991 roku – teraz z odświeżonym brzmieniem, adresowanym do nowego już pokolenia konsumentów kosmetyków. 

Odświeżony utwór, zakorzeniony w energii Nowego Jorku, został przearanżowany tak, aby odzwierciedlać współczesne wartości marki, takie jak poczucie siły, pewność siebie i samoekspresja, a jednocześnie nawiązywać do nostalgii za jednym z najbardziej rozpoznawalnych sloganów w branży kosmetycznej.

Te dwa działania sygnalizują przemyślaną strategię: łączenie kulturowych ikon z dziedzictwem, aby zapewnić atrakcyjność dla wielu pokoleń. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
23.09.2025 21:26
Razem dla czystego Bałtyku. Neboa partnerem Baltic Clean Up Day
Dzięki zaangażowaniu mieszkańców, uczniów i partnerów wydarzenia – Neboa, Local Heroes, Chałupy 6 w ramach projektu „Dobry Surfer” zebrano kilogramy odpadówNeboa mat.pras.

Blisko tysiąc osób zaangażowało się we wspólne sprzątanie podczas wyjątkowej inicjatywy Baltic Clean Up Day w gminie Władysławowo. Wydarzenie odbyło się 19 września w ramach międzynarodowego ruchu World Clean Up Day, który co roku jednoczy miliony ludzi na całym świecie w trosce o czystość naszej planety.

Neboa podkreśla, że dbanie o środowisko to nie tylko słowa, ale konkretne działania. Marka, której misją jest ograniczanie plastiku i wspieranie recyklingu we współpracy z globalną organizacją Plastic Bank, tym razem wraz z uczniami i nauczycielami ze szkół z Władysławowa, Chłapowa, Karwi i Jastrzębiej Góry, podjęła się wspólnej akcji sprzątania bałtyckich plaż, terenów leśnych i miasta Władysławowa. 

Uzbrojeni w rękawice, worki i pozytywną energię oczyścili je ze śmieci, dzięki czemu nie trafiły one do mórz i oceanów. 

Wierzymy, że takie inicjatywy to inwestycja w przyszłość. Dbanie o czystość naszej planety zaczyna się od najmłodszych lat – poprzez edukację, wspólne działania i pokazywanie, że każdy z nas ma realny wpływ na środowisko – podkreślają przedstawiciele Neboa.

Bałtyk, choć to najmłodsze morze na świecie, należy dziś do najbardziej zanieczyszczonych. Aż 60 proc. odpadów znajdowanych na jego plażach to tworzywa sztuczne – wyraźny dowód na to, jak dużą presję wywiera na środowisko działalność człowieka. 

Dla Neboa stan Morza Bałtyckiego ma szczególne znaczenie. Marka od lat podejmuje aktywności mające na celu nie tylko oczyszczanie polskiego wybrzeża, ale także – wraz z organizacją Plastic Bank – wspiera ruch Social Recycling, którego celem jest zatrzymanie procesu zanieczyszczania mórz i oceanów plastikiem przy współpracy i na rzecz mieszkańców obszarów oceanicznych.

Baltic Clean Up Day pokazał, że wspólnymi siłami można osiągnąć więcej. Dzięki zaangażowaniu mieszkańców, uczniów i partnerów wydarzenia – Neboa, Local Heroes, Chałupy 6 w ramach projektu „Dobry Surfer” zebrano kilogramy odpadów, a gmina Władysławowo stała się tego dnia przykładem aktywnej współpracy na rzecz natury.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. październik 2025 19:38