StoryEditor
E-commerce
06.12.2022 00:00

Poznaj przyszłość rynku e-commerce i perspektywy dla sektora kosmetycznego

Czy e-commerce jest kanałem, który zagwarantuje strategiczną stabilność w niepewnych czasach? Jakie są szanse i zagrożenia stojące przed branżą kosmetyczną w e-commerce? Czym wygrać w walce o marże w czasach kryzysu? Na te i wiele innych pytań odpowie Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer w K2 Precise podczas webinaru, który rozpocznie się dziś 6 grudnia 2022 już o godz. 11.00 i otworzy cykl spotkań eksperckich poświęconych e-commerce, organizowanych przez Wiadomości Kosmetyczne wraz z K2Precise (Grupa K2).

E-commerce, perspektywy dla rynku kosmetycznego i czynniki, które będą warunkować dalsze utrzymanie się e-biznesów na rynku - to tytuł webinaru, z którym startujemy dziś, już o godz. 11.00.

Czy e-commerce jest kanałem, który zagwarantuje strategiczną stabilność w niepewnych czasach? Jakie są szanse i zagrożenia stojące przed branżą kosmetyczną w e-commerce? Czym wygrać w walce o marże w czasach kryzysu?

Na te i wiele innych pytań odpowie Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer w K2 Precise podczas dzisiejszego webinaru, który otworzy cykl spotkań eksperckich poświęconych e-commerce, organizowanych przez Wiadomości Kosmetyczne wraz z K2Precise (Grupa K2).

Podczas webinaru zostanie m.in. przedstawiona estymacja na najbliższe lata dla rynku e-commerce, który ma urosnąć do 187 mld zł, ze szczególnym naciskiem na rynek kosmetyków online, który to stanie się jedną z trzech najszybciej rosnących kategorii w e-commerce.

Agenda webinaru:

1. Rynek e-commerce

2. Beauty na tle pozostałych segmentów w e-commerce - Jeden z trzech koni

pociągowych rynku e-commerce

3. Elementy odpowiedzialne za wzrost segmentu

a. Inflacja cenowa

b. Penetracja populacji i demografia

c. Uchodźcy

4. Efekt wojny a zachowania konsumenckie w e-commerce

a. Negatywne nastroje

b. Presja na cenę

c. Znaczenie marki

5. Gdzie szukać wzrostu w kryzysie?a. Dane i precyzyjny marketing

b. Marka i jakość

c. Polityka cenowa i benefity

d. Content is still King

6. Rekomendacje

Dzięki udziałowi w webinarze jeden z uczestników otrzyma również bezpłatną indywidualną konsultację w agencji K2 Precise.

Webinar poprowadzi Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer w K2 Precise – absolwent Uniwersytetu SWPS na wydziale Psychologii w Warszawie i doświadczony manager związany z rynkiem mediów interaktywnych od ponad 18 lat. To również ekspert w zakresie strategii mediowych i optymalizacji sprzedaży online dla marek Retail i FMCG; komentator rynkowy, prelegent, autor publikacji branżowych o tematyce związanych z efektywnością mediów. W agencji K2 Precise odpowiada między innymi za bieżący rozwój sprzedaży online klientów z kategorii Beauty & Fashion.

Rejestracja na webinar: ZAPISZ SIĘ  

K2 Precise specjalizuje się w kampaniach digitalowych i wszechstronnym wsparciu w obszarze mediów. Jest częścią Grupy K2, która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software.

Działalność Grupy K2 opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych:

Segment mediowy – K2 Precise – prowadzenie kampanii digitalowych, usługi specjalistyczne – od social, programmatic, performance, SEO/SEM, business intelligence po analitykę, kompleksowe wsparcie e-commerce, usługi planowania i zakupu TV.

Segment agencyjny – K2 Create – projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marek.

Segment software – Fabrity / K2 Digital Products – kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, projektowania produktów cyfrowych i rozwiązań e-commerce.

Segment chatbotów – PerfectBot – chatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
08.07.2025 14:34
Boots i Deliveroo ruszają z ekspresową dostawą letnich kosmetycznych niezbędników
Kurierzy Deliveroo dowiozą między innymi krem z filtrem.Boots

Wspólna inicjatywa to odpowiedź na badania, według których co drugi Brytyjczyk zapomina zabrać letnie akcesoria na jednodniowe wypady. Aby ułatwić przygotowania, Boots we współpracy z ekspertką Chelseą Dickenson stworzył trzy gotowe zestawy: „Festival”, „Beach” i „Adventure”. Każdy kosztuje 20 funtów, zawiera 5–7 produktów i umożliwia oszczędność ponad 10 funtów w porównaniu z ceną pojedynczych artykułów.

Pierwszy tego lata projekt Boots i Deliveroo obejmie ponad 75 brytyjskich plaż, szlaków turystycznych i festiwali, gdzie zakupy dotrą nawet w 20 minut. Klienci mogą wybierać spośród ponad 750 artykułów – od kremów z filtrem, przez środki przeciw ukąszeniom, po leki przeciwbólowe. Firma zastrzega jednak, że rowerzyści Deliveroo dostarczą paczki tylko do najbliższej przejezdnej drogi; nie wjadą bezpośrednio na piasek, górskie ścieżki ani na teren festiwalu.

Dodatkowo na stronie Boots pojawiły się trzy listy kontrolne (packing listers), które przypominają o najczęściej pomijanych pozycjach podczas pakowania. Ma to ograniczyć liczbę awaryjnych zakupów i ułatwić planowanie zarówno krótkich wypadów, jak i dłuższych podróży wakacyjnych.

Partnerstwo wpisuje się w szerszą strategię Deliveroo poprawiania doświadczeń klientów. W czerwcu platforma rozpoczęła w Dublinie testy dronowych dostaw we współpracy z operatorem Manna – pierwszy lot odbył się w dzielnicy Blanchardstown. choć test prowadzony jest w Irlandii, wnioski z niego mogą przyspieszyć wprowadzanie innowacyjnych form logistyki również na brytyjskim rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
04.07.2025 10:25
Alibaba przeznaczy 50 mld juanów na kupony chcąc utrzymać pozycję lidera e-commerce
Chiński gigant nakłada presję na globalną konkurencję.Shutterstock

Chiński gigant technologiczny Alibaba ogłosił, że w ciągu najbliższego roku rozdysponuje kupony i vouchery o łącznej wartości 50 miliardów juanów, czyli około 6,98 miliarda dolarów amerykańskich. Program zachęt ma na celu pobudzenie aktywności konsumenckiej i handlowej na platformach e-commerce i dostawczych grupy, takich jak Tmall i Taobao.

Decyzja zapadła w odpowiedzi na rosnącą konkurencję na rynku krajowym – szczególnie w sektorach dostaw jedzenia i handlu internetowego. W ostatnim czasie JD.com znacznie poszerzyło swoją obecność, a mniejsze platformy również coraz śmielej sięgają po klientów. Działania Alibaby mają zatrzymać użytkowników i sprzedawców w obrębie własnych ekosystemów sprzedażowych.

Dla branży kosmetycznej i produktów do pielęgnacji ciała program ten oznacza większą presję cenową. Liczne marki działające na Tmallu i Taobao będą musiały konkurować nie tylko jakością, lecz także agresywnymi promocjami, by przyciągnąć klientów w okresach zwiększonego ruchu wynikającego z kampanii zniżkowych. Zwiększy się też znaczenie strategii marketingowych dopasowanych do kampanii kuponowych.

Równolegle Alibaba rozwija swoją infrastrukturę chmurową w Azji Południowo-Wschodniej. W tym tygodniu otwarto trzeci ośrodek danych w Malezji, a w październiku ruszy kolejny na Filipinach. W Singapurze firma uruchomiła centrum rozwoju sztucznej inteligencji, które ma wspierać biznesy w wykorzystywaniu aplikacji chmurowych i narzędzi uczenia maszynowego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. lipiec 2025 08:46