REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny
Marta Marczak, dyrektor zespołu strategii marki, PwC podczas VI Forum Branży Kosmetycznej

Marta Marczak, dyrektor zespołu strategii marki, PwC podczas VI Forum Branży Kosmetycznej (fot. Wiadomości Kosmetyczne)

Generacja C to generacja nieustannie podłączonych. Charakteryzuje ich ciągła, aktywna obecność w sieci. Jest to grupa konsumentów, zdefiniowana nie ze względu na wiek, ale postawę wobec nowych mediów. Są to osoby, które nie wyobrażają sobie wyjścia z domu bez smartfona – mówiła Marta Marczak, dyrektor zespołu strategii marki, w firmie PwC, podczas VI Forum Branży Kosmetycznej.

REKLAMASdruk - belka w artykułach - grudzień 2018

Inne ważne „C” charakteryzujące tę generację to „community” – przynależność do jakiejś społeczności, która podziela wartości, idee. Stąd duże pole do popisu dla marek, dla których ważne są wartości i które wokół nich mogą budować grupy konsumenckie.

Więcej w materiale wideo

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony