REKLAMAPrzewodnik po handlu - baner główny WK 2019
Marta Marczak, dyrektor zespołu strategii marki, PwC podczas VI Forum Branży Kosmetycznej

Marta Marczak, dyrektor zespołu strategii marki, PwC podczas VI Forum Branży Kosmetycznej (fot. Wiadomości Kosmetyczne)

Generacja C to generacja nieustannie podłączonych. Charakteryzuje ich ciągła, aktywna obecność w sieci. Jest to grupa konsumentów, zdefiniowana nie ze względu na wiek, ale postawę wobec nowych mediów. Są to osoby, które nie wyobrażają sobie wyjścia z domu bez smartfona – mówiła Marta Marczak, dyrektor zespołu strategii marki, w firmie PwC, podczas VI Forum Branży Kosmetycznej.

Inne ważne „C” charakteryzujące tę generację to „community” – przynależność do jakiejś społeczności, która podziela wartości, idee. Stąd duże pole do popisu dla marek, dla których ważne są wartości i które wokół nich mogą budować grupy konsumenckie.

Więcej w materiale wideo

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony