REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny
Rita Amaral, dyrektor generalna sieci sklepów kosmetycznych Kontigo na VI Forum Branży Kosmetycznej

Rita Amaral, dyrektor generalna sieci sklepów kosmetycznych Kontigo na VI Forum Branży Kosmetycznej (fot. Wiadomości Kosmetyczne/Shootit)

Naszym głównym celem na rok 2019 jest otwarcie pierwszych sklepów franczyzowych. Właśnie zamykamy prace nad finalnym konceptem Kontigo i rozpoczynamy ekspansję. Sprawdzony model biznesowy oferujemy  franczyzobiorcom – polskim niezależnym przedsiębiorcom. Nie naśladujemy konkurencji, ale wprowadzamy zupełnie nową jakość. Nasz koncept to nie drogeria, ale sklep kosmetyczny – mówi Rita Amaral, dyrektor generalna sieci Kontigo działającej w Grupie Eurocash.

Na jakim etapie rozwoju jest obecnie projekt Kontigo? Czy jesteście gotowi na szersze wyjście na rynek?

Tak, właśnie zamykamy prace nad finalnym konceptem Kontigo i rozpoczynamy ekspansję. Dzięki temu, że mamy sprawdzony model biznesowy, oferujemy go franczyzobiorcom – polskim niezależnym przedsiębiorcom. Powinno to wpłynąć na przyspieszenie dalszego rozwoju sieci w systemie partnerskim. Naszym głównym celem na rok 2019 jest otwarcie pierwszych sklepów franczyzowych. Co ważne, widzimy bardzo duże zainteresowanie ze strony potencjalnych partnerów, bo właściciele drogerii widzą, że jesteśmy krok przed konkurencją.

Interesują was tylko lokalizacje w dużych miastach, takich jak Warszawa, czy chcecie schodzić do coraz mniejszych miejscowości?

Nasz intensywny rozwój w Warszawie był podstawą do zbudowania świadomości marki, podobną rolę odegrał sklep internetowy. Obecnie rozwijamy się w innych dużych miastach Polski, np. w Poznaniu, gdzie mamy już kilka sklepów. Duże miasta pozostaną główną osią naszego rozwoju, ale będziemy też obecni w mniejszych. Wbrew pozorom także tam dostrzegamy duże możliwości rozwoju dla Kontigo. Oczywiście każdą lokalizację będziemy razem z naszymi partnerami – niezależnymi przedsiębiorcami – bardzo dokładnie sprawdzać, zanim zapadnie decyzja o otwarciu nowego sklepu kosmetycznego.

Naszym celem jest budowa ogólnopolskiej sieci franczyzowej. Oceniamy, że ekspansja zajmie nam kilka lat.

W jakim tempie Kontigo będzie się rozwijać?

Plany mamy bardzo ambitne, jednak szczegółów nie chcę w tym momencie zdradzać. Tak jak wspomniałam, otwieramy się na franczyzę i oceniamy, że ekspansja zajmie nam kilka lat. Naszym celem jest budowa ogólnopolskiej sieci franczyzowej. Tempo nie zależy tylko od nas, ale także od naszych franczyzobiorców. Chcemy rozwijać się tak szybko, jak będzie to możliwe.

Kontigo ma sklep internetowy i program lojalnościowy, co jeszcze? W jaki sposób wykorzystujecie nowe rozwiązania technologiczne i cyfrowe, aby efektywniej kontaktować się z klientami?

Skupiamy się na szeroko pojętym koncepcie omnichannel. Chcemy być obecni we wszystkich kanałach tak, aby klient mógł wybrać najlepszą opcję zakupów i dostarczania zamówionych produktów. W tym momencie w przypadku naszego e-sklepu oferujemy standardową dostawę oraz odbiór w sklepie stacjonarnym, ale rozpatrujemy jeszcze inne opcje. Oferujemy np. kody rabatowe online, które można wykorzystać w trakcie zakupów w sklepie stacjonarnym. Jednocześnie pracujemy nad innymi rozwiązaniami łączącymi kanały online i offline.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony