StoryEditor
Producenci
15.02.2022 00:00

Sally Hansen udostępni wirtualne przymiarki lakierów

Marka Sally Hansen udostępni swoim klientom wirtualne narzędzie do „przymierzania” lakierów do paznokci. Umożliwi ono sprawdzenie setek opcji kolorystycznych w środowisku rozszerzonej rzeczywistości, dostępnych na dowolnym urządzeniu mobilnym.

Marka Sally Hansen, we współpracy z firmą Perfect Corp., wiodącym dostawcą cyfrowych rozwiązań z zakresu urody i mody, zintegrowała setki odcieni lakieru do paznokci z rozszerzoną rzeczywistością. Dzięki temu konsumenci zobaczą wybrany kolor paznokci na ruchomym obrazie własnej dłoni. Przed zakupem będą więc mogli eksperymentować z różnymi odmianami odcieni oferowanymi przez markę.

– Lakier do paznokci to bardzo impulsywna kategoria — konsumenci uwielbiają eksperymentować z licznymi odcieniami i wykończeniami, które oferujemy. Teraz, dzięki naszemu nowemu wirtualnemu narzędziu, fani Sally Hansen będą mogli pozwolić sobie na jeszcze więcej „przymiarek” – mówi Jean Denis Mariani, chief digital officer w firmie Coty, która jest właścicielem marki Sally Hansen.

Technologia AgileHand z której skorzystał producent lakierów oferuje doświadczenie rozszerzonej rzeczywistości, w której konsumenci widzą, jak dokładnie dopasowany kolorystycznie lakier wygląda w towarzystwie ich odcienia skóry i na paznokciach w dokładnie takim kształcie jaki mają w rzeczywistości oraz przy zmieniającym się oświetleniu.

Nasze partnerstwo z Perfect Corp. przyspiesza cyfrową podróż Coty i zapewnia najlepsze cyfrowe wrażenia dla miłośników piękna na całym świecie. Nie możemy się doczekać, aby pokazać, co dalej – dodał Jean Denis Mariani.

Pod koniec zeszłego roku firma Coty zawarła strategiczną, wielokanałową umowę z firmą Perfect Corp., obiecując wprowadzanie najlepszych w swojej klasie doświadczeń z rozszerzoną rzeczywistością i sztuczną inteligencją w zestawach narzędzi marketingu cyfrowego swoich marek kosmetycznych.

Wirtualne narzędzie do przymierzania lakierów Sally Hansen jest pierwszym rozwiązaniem technologicznym zastosowanym od czasu nawiązania partnerstwa. W planach są dalsze aktywacje, w tym wirtualne przymiarki, diagnostyka skóry online i personalizacja oparte na danych zebranych cyfrowo dla szerokiego portfolio marek Coty (także zapachowych).

Wirtualne narzędzie do testowania lakierów Sally Hansen będzie bezpłatne i dostępne na dowolnym urządzeniu mobilnym. Najpierw zostanie wdrożone w Stanach Zjednoczonych, a następnie na innych rynkach.

Sally Hansen to amerykańska marka kosmetyczna, założona w 1946 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.10.2025 13:28
LVMH utrzymuje stabilny wzrost w segmencie perfum i kosmetyków
Luksusowy konglomerat opublikował swoje wyniki.Wikimedia Commons

Dywizja Perfumes & Cosmetics koncernu LVMH odnotowała w trzecim kwartale 2025 roku 2-proc. wzrost organiczny, utrzymując stabilne przychody w ujęciu dziewięciomiesięcznym. Wynik ten wskazuje na odporność segmentu luksusowych perfum i kosmetyków w warunkach spowolnienia gospodarczego oraz wysokiej konkurencji w globalnym rynku beauty.

Wzrost w trzecim kwartale napędzały nowe premiery produktów i konsekwentnie realizowana strategia selektywnej dystrybucji. Najmocniejszym motorem wzrostu pozostają Parfums Christian Dior, które wprowadziły na rynek udane nowości, takie jak Miss Dior Essence, Dior Homme Parfum czy Rouge Dior On Stage. Flagowy zapach Sauvage utrzymał pozycję najlepiej sprzedającego się męskiego zapachu na świecie, umacniając dominację Diora w segmencie premium.

Drugim filarem wzrostu była marka Guerlain, której kolekcje Aqua Allegoria oraz L’Art & La Matière nadal zyskują popularność, przyciągając klientów poszukujących rzemieślniczych kompozycji zapachowych. Z kolei Parfums Givenchy rozszerzyły swoje portfolio o L’Interdit Parfum — nową, kwiatową odsłonę klasycznego zapachu marki, co pomogło umocnić jej pozycję w segmencie zapachów dla kobiet.

Pomimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, dywizja LVMH utrzymała zrównoważony rozwój dzięki silnej marce, innowacjom produktowym i strategii koncentrującej się na segmencie prestige beauty. Stały popyt na luksusowe zapachy i kosmetyki, wspierany lojalnością klientów do marek Dior i Guerlain, pozwolił zrekompensować spowolnienie na niektórych rynkach.

2-proc. wzrost organiczny w trzecim kwartale potwierdza zdolność LVMH do utrzymania dynamiki w segmencie wysokiej klasy beauty. Koncern kontynuuje strategię opartą na innowacjach, jakości i silnej tożsamości marek, co stanowi fundament długoterminowej odporności biznesu i utrzymania pozycji lidera globalnego rynku luksusu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
15.10.2025 07:53
Unilever zdecydował o sprzedaży marki Kate Somerville. W czyje ręce trafi?
Transakcja przejęcia Kate Somerville przez Rare Beauty ma zostać sfinalizowana przed końcem 2025 rokuKate Somerville

Koncern Unilever poinformował o zamiarze sprzedaży marki Kate Somerville firmie Rare Beauty Brands. Kate Somerville to marka specjalizująca się w kosmetykach do pielęgnacji ciała, posiadająca również też obejmuje pielęgnację skóry, pielęgnację ciała oraz specjalistyczny salon piękności w Hollywood – przy Melrose Place.

W miarę jak marka wchodzi w nowy rozdział, uważamy, że jej dalszy wzrost i sukces będą najlepiej wspierane przez nowego właściciela, lepiej dopasowanego do zmieniających się potrzeb marki. Jesteśmy przekonani, że pod kierownictwem Chrisa Hobsona i zespołu Rare Beauty Brands, Kate Somerville ma przed sobą świetną przyszłość – mówi Mary Carmen Gasco-Buisson, dyrektor generalna Unilever Prestige podkreśla

Hobson, prezes i dyrektor generalny Rare Beauty Brands uważa, że akwizycja Kate Somerville stanie się kamieniem milowym dla jego firmy.

Od dawna podziwiamy ducha innowacji marki, jej zaangażowanie w pielęgnację skóry i nastawienie na efekty. To idealnie współgra z naszą misją tworzenia produktów, które zachwycają, społeczności, które wzmacniają, oraz marek, które inspirują – wyjaśnia Hobson. – Wierzymy, że Rare Beauty Brands stanie się idealnym miejscem dla Kate Somerville, z radością witamy jej oddany zespół w naszej rodzinie. Wspólnie mamy szansę na nowe możliwości rozwoju i dotarcia do jeszcze większej liczby konsumentów, zainteresowanych skuteczną i luksusową pielęgnacją skóry.

Transakcja przejęcia Kate Somerville przez Rare Beauty ma zostać sfinalizowana przed końcem tego roku (pod warunkiem uzyskania zgód regulacyjnych).

image

Selena Gomez zapowiada premierę pierwszych perfum swojej marki Rare Beauty

Unilever to międzynarodowy koncern, zatrudniający globalnie ponad 125 tys. pracowników, którego produkty są dostępne w ponad 190 krajach. W 2024 roku koncern osiągnął obrót na poziomie 60,8 mld euro, z czego 58 proc. przychodów pochodziło z rynków wschodzących.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. październik 2025 00:56