StoryEditor
Producenci
17.10.2022 00:00

Sandra Zelent-Kraciuk awansuje na stanowisko safety assesora w CosmetoSAFE Consulting

Sandra Zelent-Kraciuk od października awansowała na stanowisko safety assesora w firmie CosmetoSAFE Consulting. Wcześniej pełniła funkcję asystenta safety assesora.

Jak poinformował CosmetoSAFE Consulting, Sandra Zelent-Kraciuk od października zwiększa zaangażowanie w rozwój firmy awansując na stanowisko safety assesora.

– Awans w strukturach firmy „To potwierdzenie wielu lat ciężkiej pracy Sandry - jej zaangażowania, dokładności i ciągłego podnoszenia kwalifikacji – skomentowała dr inż. Iwona Białas, założycielka CosmetoSAFE Consulting.

Sandra jest związana z firmą od 2018 roku. Wcześniej pełniła m.in. funkcję asystentki merytorycznej rektora ds. wsparcia współpracy ze zleceniodawcami w Wyższej Szkole Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie. Ma na swoim koncie doświadczenia w pracy badawczej, jak również dydaktycznej: prowadziła zajęcia laboratoryjne z zakresu surowców i form kosmetycznych oraz metod oceny działania kosmetyków. Badała m.in. wpływ formy fizykochemicznej kosmetyku na szybkość transportu przeznaskórkowego peptydu z grupy inhibitorów neurotransmiterów.

 W 2015 r. została wyróżniona główną nagrodą w Ogólnopolskim konkursie na pracę dyplomową z zakresu kosmetologii organizowanym przez redakcję „Dermatologii Estetycznej” oraz WSZKiPZ. Jest uczestniczką grup roboczych Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego oraz wielu konferencji dotyczących szeroko pojętej kosmetologii.

We wrześniu 2022 Sandra Zelent-Kraciuk ukończyła Na WUM kierunek „Toksykologia z elementami kryminalistyki”. Warszawski Uniwersytet Medyczny jest pierwszą uczelnią w naszym kraju, która otwiera studia stacjonarne kształcące przyszłych toksykologów zgodnie z europejskim modelem nauczania toksykologii w ramach dwuletnich studiów magisterskich II stopnia (Polska Rama Klasyfikacji - PRK 7). Jak dotychczas na innych polskich uczelniach nie było takiego kierunku studiów. Studia w WUM to w zasadzie jedyna możliwość studiowania kompleksowo toksykologii w kraju.

Sandra na 5 obroniła pracę magisterską „Badania toksykometryczne nanosfer srebra w modelu embrionalnym Danio pręgowanego”.

Czytaj przegląd przygotowany przez Sandrę Zelent-Kraciuk: Czy kosmetyki naturalne są wegańskie?   

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 06:34