StoryEditor
Producenci
23.06.2021 00:00

Serpol-Cosmetics kilkukrotnie zwiększy produkcję

Serpol Cosmetics zwiększy powierzchnię produkcyjną i magazynową o 18,5 tys. mkw. Firma jeszcze przed końcem roku znacznie podniesie wydajność swojego zakładu w Mieścisku.

Serpol-Cosmetics, dostawca produktów kontraktowych i marek własnych m.in. do dużych sieci handlowych, prowadzi prace związane z rozbudową obiektu produkcyjno-magazynowego, w którym zainstalowane zostaną kolejne nowoczesne linie przeznaczone do produkcji kosmetyków i chemii gospodarczej. W wyniku inwestycji hala powiększy się dwukrotne i powstanie kilkadziesiąt nowych miejsc pracy. Symboliczne wkopanie kamienia węgielnego odbyło się 18 czerwca 2021 r., a obiekt zostanie oddany do użytkowania w połowie października 2021 r.

Jak powiedział Zdzisław Serwatka, prezes zarządu Serpol Cosmetics, obecnie Serpol dostarcza 20 mln kosmetyków miesięcznie. - Dzięki nowej inwestycji będziemy mogli kilkukrotnie zwiększyć produkcję. Zapotrzebowanie na środki czystości i higieny osobistej wciąż rośnie, a my jesteśmy obecni na 30 rynkach krajów europejskich i azjatyckich. Planujemy dalszą ekspansję, stąd decyzja o tak dużej rozbudowie, którą powierzyliśmy firmie W.P.I.P. z Poznania.

Hala powstanie w technologii mieszanej w oparciu o słupy żelbetowe i dźwigary kratownicowe, z obudową ścian z płyty warstwowej. Wewnątrz zaplanowano antresolę o powierzchnia ok. 3 tys. mkw. 

Obecnie firma Serpol Cosmetics chwali się wykorzystaniem nowoczesnych technologii produkcyjnych i receptur opracowywanych we własnym laboratorium, a dzięki zwiększeniu powierzchni będzie mogła wdrożyć kolejne innowacje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 14:54
Paul Mitchell stawia na Paris Hilton jako globalną ambasadorkę
Paris Hilton została twarzą marki produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów.Paul Mitchell

Marka Paul Mitchell ogłosiła wybór Paris Hilton – przedsiębiorczyni, ikony popkultury i filantropki – na nową globalną ambasadorkę. Współpraca została zaprezentowana w wielokanałowej kampanii, której centralnym motywem jest połączenie piękna, pewności siebie i idei ciągłego odradzania się. Kampania obejmuje zarówno działania cyfrowe i społecznościowe, jak i aktywacje w sklepach.

Projekt Paul Mitchell x Paris Hilton przewiduje m.in. modernizację opakowań oraz wprowadzenie innowacji produktowych. Za nowe stylizacje odpowiada znana stylistka fryzur gwiazd, Sienree Du – absolwentka szkoły Paul Mitchell. Stylistka przygotuje materiały zza kulis, wskazówki krok po kroku oraz inspiracje pokazujące, jak odtworzyć fryzury Hilton i jej codzienną pielęgnację włosów.

Ważnym elementem inicjatywy jest także podkreślenie historii Paris Hilton, która – według kampanii – przechodziła własną drogę w branży beauty i fryzjerskiej. Marka stawia na narrację pokazującą nie tylko produkty, ale także doświadczenie i wiedzę stojącą za każdą metamorfozą. W ten sposób Paul Mitchell chce połączyć świat celebrytów z profesjonalnym rzemiosłem stylistów fryzur.

Nowa kampania jest także platformą dla projektu XO Your Pro, który ma na celu uhonorowanie profesjonalnych fryzjerów. Inicjatywa celebruje więź między klientem a stylistą oraz kreatywność, jaka towarzyszy pracy za salonowym fotelem. Paul Mitchell podkreśla w ten sposób znaczenie sztuki fryzjerskiej jako fundamentu wszystkich transformacji, które marka prezentuje w swoich działaniach marketingowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 09:23
Givaudan poinformował o strategii firmy do 2030 oraz zmianie na stanowisku CEO

Givaudan, producent perfum i aromatów ze Szwajcarii, podał informację o przyjętych celach rozwoju firmy na najbliższe pięć lat. Firma przedstawiła również plan sukcesji, dotyczący długoletniego CEO Gillesa Andriera, który uda się na emeryturę w marcu 2026 roku – po 20 latach spędzonych za sterami firmy.

Następcą Andriera zostanie Christian Stammkoetter, dyrektor wykonawczy Danone. Firma poinformowała również, że prezes Calvin Grieder ustąpi ze stanowiska w 2026 roku, a Andrier zastąpi go po uzyskaniu akceptacji przez akcjonariuszy.

Givaudan przedstawił również nową strategię na lata 2026-2030. Zakłada ona średni wzrost sprzedaży porównywalnej na poziomie 4-6 proc., co stanowi wzrost w porównaniu z obecnym celem (4-5 proc.). 

image

Givaudan notuje niższy niż oczekiwany wzrost sprzedaży – akcje spadają o 6 proc.

Nowa strategia Givaudan zakłada m.in. rozszerzenie zasięgu klientów i pogłębienie globalnej obecności, a ponadto wejście w segmenty o wysokiej wartości dodanej, takie jak kosmetyki i karmy dla zwierząt.

Dyrektor finansowy Stewart Harris dodał, że nakłady inwestycyjne wzrosną do 4-5 proc. – w planie jest finansowanie rozwoju i modernizacji produkcji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. sierpień 2025 00:38