REKLAMAAjona banner główny - 90 dni v3

KONSUMENT i TRENDY

TRENDY

 

19 listopada 2021, 11:25



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Listopad i grudzień stanowią około połowy całorocznej sprzedaży perfum.

Listopad i grudzień stanowią około połowy całorocznej sprzedaży perfum. (fot. Shutterstock)

Wzrost sprzedaży kosmetyków premium nastąpiła w ciągu 13 tygodni. Jest to wynikiem spadku wydatków na kosmetyki w kanale online w Wielkiej Brytanii – informuje NPD Group.

Sprzedaż kosmetyków luksusowych w sklepach stacjonarnych wzrosła o 9 proc. w ciągu 13 tygodni do końca października 2021 r. w porównaniu z tym samym okresem w 2020 r. Według The NPD Group sprzedaż online kosmetyków prestiżowych w tym okresie spadła o 6 proc. w porównaniu z tymi samymi 13 tygodniami w 2020 roku.

Rynek kosmetyków luksusowych zmienił się dramatycznie od ostatniej jesieni, kiedy sklepy były okresowo zamykane z powodu blokady. Z powodu pandemii zamknięto również wiele sieci handlowych. Statystyki te stanowią pozytywną wiadomość dla sprzedawców kosmetyków premium, ponieważ klienci wracają do sklepów stacjonarnych, aby przeżyć pełne doświadczenie zakupowe.

W oparciu o 13-tygodniowy okres do końca października 2021 r. sprzedaż Brick-and-Mortar stanowiła 62 proc całkowitej wagi sprzedaży, która wzrasta do 68 proc. To znowu pozytywna wiadomość wkraczająca w świąteczny okres sprzedaży detalicznej, ponieważ historycznie listopad i grudzień stanowią około połowy całorocznej sprzedaży perfum.

Zapachy to jedna z najbardziej dynamicznych kategorii urody prestiżowej, która w okresie od stycznia 2021 do końca października 2021 wzrosła o 14 proc. w porównaniu do tego samego okresu w 2021 roku. Odzwierciedla to podobny trend na rynku kosmetyków luksusowych, gdzie wszystkie kategorie (produkty do pielęgnacji skóry, makijażu i perfum) wypadają pozytywnie w porównaniu z tym samym okresem w 2020 roku.

To wspaniała wiadomość, widzieć konsumentów powracających na ulice i odwiedzających stoiska kosmetyczne. Pokazuje nieustanne znaczenie konsultantów ds. urody, a także inne korzyści, w tym brak kosztów dostawy, możliwość dotyku i powąchania produktów. W sklepach stacjonarnych można kupić namacalny produkt i od razu zabrać go we sobą – mówi Emma Fishwick, account manager, NPD UK Beauty.

Przeczytaj również: Kosmetyki to najpopularniejsze prezenty pod choinkę – najlepiej w zestawie

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony