29 maja 2023
Polacy, którzy przenoszą zakupy do internetu, robią to ponieważ doceniają e-commerce za częste i głębokie promocje oraz możliwość pozyskania produktów –...
26 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Marka Yope, korzystając na rozgłosu, który towarzyszy premierze filmu "Mała syrenka", promuje swoją serię naturalnych produktów do pielęgnacji...
Rafy koralowe są jednymi z najbardziej niezwykłych i wartościowych ekosystemów na Ziemi. Stanowią dom dla tysięcy gatunków morskich, dostarczają schronienia,...
25 maja 2023
23 maja 2023
W tym roku otworzymy kilkanaście drogerii w Polsce, w tym największą 600-metrową. Rozbudowujemy także magazyn obsługujący stacjonarne sklepy. Nasz rozwój jest stabilny i...
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
29 marca 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Zarządzanie sprzedażą
Sieci drogeryjne
14 kwietnia 2023, 12:04
wiadomoscikosmetyczne.pl
(fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego uzupełniania zapasów, a także pomaga detalistom w maksymalnym wykorzystaniu łańcucha dostaw. – Dzięki temu spodziewamy się poprawić dokładność prognoz, zautomatyzować procesy i połączyć planogramy specyficzne dla sklepu z uzupełnianiem zapasów – powiedziała Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm Poland.
Super-Pharm, sieć aptek, drogerii, perfumerii i salonów optycznych, nawiązała współpracę z firmą Relex Solutions, dostawcą ujednoliconego łańcucha dostaw i rozwiązań do planowania operacji handlowych, w celu ich usprawnienia, w tym prognozowania i uzupełniania zapasów i optymalizacji wysyłek. Rozwiązanie Relex obsłuży placówki stacjonarne Super-Pharm, e-commerce oraz centrum dystrybucyjne w Polsce.
Przed nawiązaniem współpracy sieć Super-Pharm korzystała ze starszego systemu opartego na różnych arkuszach kalkulacyjnych. System Relex łączy planowanie przestrzeni, prognozowanie, uzupełnianie zapasów i optymalizację rozliczenia zapasów w jednej platformie rozwiązania. To ujednolicone podejście da Super-Pharm pełną przejrzystość planowania i operacji oraz zdolność do opracowywania i mierzenia kluczowych wskaźników wydajności w całej firmie.
– Coraz większa sprzedaż i rosnące zaufanie naszych klientów motywują nas do szukania jak najnowocześniejszych rozwiązań, które pomogą nam jak najlepiej zarządzać dostępnością produktów oraz planować najbardziej przyjazną ścieżkę zakupową, poprzez najlepiej dopasowane do potrzeb klientów planogramy – mówi prezes Super-Pharm, Monika Kolaszyńska. – Dzięki ujednoliconemu rozwiązaniu Relex spodziewamy się poprawić dokładność prognoz, zautomatyzować procesy i połączyć planogramy specyficzne dla sklepu z uzupełnianiem zapasów – dodała.
– Partnerstwo z Super-Pharm stanowi dla nas ważny kamień milowy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, otwierając nowe możliwości rozszerzenia naszego zasięgu rynkowego. Cieszymy się, że Super-Pharm dostrzega korzyści płynące z naszego ujednoliconego rozwiązania i cieszymy się, że będziemy wspierać ich w osiąganiu ich celów biznesowych – skomentował Jason Berry, Senior Vice President Sales UK & Ireland, Nordics & South Africa, Relex Solutions.
Super-Pharm to sieć licząca około 80 stacjonarnych placówek w różnych formatach oraz e-sklep. Koncepcja marki opiera się na połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punktach dopełnieniem oferty są salony optyczne Super-Pharm Optic.
Ostatnie kilkanaście miesięcy to wyraźne zmiany i przyspieszenie działań Super-Pharm we wszystkich obszarach. Firma inwestuje w oba kanały sprzedaży, zmienia marketing ocieplając wizerunek marki, usprawnia logistykę i zwiększa zaplecze magazynowe, by móc powiększać asortyment, intensywnie pracuje nad umocnieniem w e-commerce - zwiększeniem oferty, aplikacją przekierowującą klientów na zakupy online..
E-commerce nie jest tani, ani nic w internecie nie sprzedaje się samo. Do mitów należy
Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm Poland weźmie udział w kongresie Retail Trends 2023
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023