REKLAMAHeinz Glas_banner glowny_czerwiec-sierpień 2020
Walter Yeh, prezes i dyrektor generalny TAITRA na International Taiwan Beauty Show 2019

Walter Yeh, prezes i dyrektor generalny TAITRA na International Taiwan Beauty Show 2019 (fot. Wiadomości Kosmetyczne)

Targi kosmetyczne na Tajwanie, Taiwan Int'l Beauty Show, odbędą się w tym roku w listopadzie w wersji cyfrowej. - Mamy ogromną nadzieję na zgłoszenia ze strony polskich producentów kosmetycznych. Jednym z moich marzeń jest zobaczenie większej liczby polskich marek z branży beauty na półkach tajwańskich drogerii – mówi WK Paulina Biedroń z TAITRA, Tajwańskiej Rady Rozwoju Handlu Zagranicznego, która zajmuje się promocją handlu zagranicznego na Tajwanie.

REKLAMAForum Branży Kosmetycznej (belka w artykułach) 4-31.08.2020 r.

W czerwcu organizatorzy Taiwan Beauty Show zaprosili na Online New Product Launch przedstawicieli sześciu firm, które brały udział w tajwańskich targach. Przedstawione przez firmy produkty nawiązywały do nazwy wydarzenia, a zaprezentowane kosmetyki ukazały tajemnice tajwańskich marek kosmetycznych, skupiających się na produktach przeciwstarzeniowych. Podejście do tematu pielęgnacji anti-aging zostało podzielone na trzy kategorie: Wykorzystanie lokalnych składników w walce o młodość skóry, Najnowsze technologie oraz Tajwańska pielęgnacja przeciwzmarszczkowa.

- Od marca nastąpiły u nas duże zmiany. Wcześniej niewielka część eventów odbywała się online. Obecnie TAITRA skupia się na promocji branż poprzez wydarzenia w formacie cyfrowym. Jednym z takich wydarzeń dotyczących branży beauty jest Online New Product Launch. Wydarzenie odbyło się w formie transmisji na serwisie YouTube - retransmisję prezentacji można obejrzeć pod linkiem. Samo wydarzenie otrzymało nazwę "Secrets to Forever 18: Taiwan Beauty Show" – informuje Paulina Biedroń z polskiego oddziału TAITRA.

Zmiany zaszły też w formule jesiennych targów -  w tym roku to "2020 Taiwan International Beauty Show Virtual" - nowa, cyfrowa odsłona wydarzenia, w którym Wiadomości Kosmetyczne wzięły udział we wrześniu 2019 roku w Tajpej. W tym roku odbędzie się ono online w dniach 2 - 30 listopada.

- Obecna sytuacja wymusiła na organizatorach zmianę formuły wydarzenia. Zostanie ono również zamknięte dla osób spoza branży - dostęp do targów, wirtualnych pawilonów i spotkań B2B dostępny będzie jedynie dla zarejestrowanych wcześniej profesjonalistów, w tym media - mówi Paulina Biedroń. W targach weźmie 100 wystawców. Na stronie internetowej można uzyskać więcej informacji. 

Zakres tematyczny listopadowych targów na Tajwanie obejmie trzy kategorie:

1. Producenci kosmetyczni (kosmetyki i art. kosmetyczne, pojemniki i opakowania kosmetyczne, OEM / ODM, maszyny i wyposażenie) 

2. Międzynarodowe marki beauty (kosmetyki i art. higieniczne, produkty do pielęgnacji skóry, pielęgnacja ciała)  

3. Trendy kosmetyczne (produkty kosmetyczne halal, kosmetyki naturalne, pielęgnacja skóry mężczyzn).

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony