StoryEditor
Handel
07.10.2020 00:00

Targi Taiwan Beauty 2020 - poznaj globalny biznes za pomocą jednego kliknięcia

Targi Taiwan Beauty 2020, organizowane przez Tajwańską Radę Rozwoju Handlu Zagranicznego (ang. Taiwan External Trade Development Council, TAITRA), to w pełni wirtualne wydarzenie, które odbędzie się w dniach 2-30 listopada.

Mamy  nadzieję, że pomimo zaistniałej sytuacji epidemiologicznej w dalszym ciągu będziemy w stanie pomóc wszystkim uczestniczącym w nich firmom w tworzeniu nowych możliwości biznesowych za pośrednictwem  naszej  wirtualnej platformy. Przedstawiciele handlu międzynarodowego mogą zarejestrować się na  oficjalnej stronie internetowej i otrzymać bezpłatny dostęp: https://virtual.beautytw.com.tw/index.html.

W pierwszej edycji wirtualnych targów Taiwan Beauty 2020 będą uczestniczyć wystawcy z sześciu krajów. Sektory wystawowe obejmą takie sekcje jak kosmetyki, pielęgnację skóry i włosów oraz opakowania. Przy wykorzystaniu materiałów audiowizualnych wiodące marki, takie jak FOREST BEAUTY, PureArt, O'right, Yuan Care, DFON BIOMEDICAL TECHNOLOGY, MEI SHUAL COSMETICS itp., zaprezentują najnowsze trendy w sektorze kosmetycznym, a także innowacyjne produkty o wysokiej jakości.

Ponadto, uczestnicy targów mogą  wziąć udział w czatach na żywo, planować spotkania oraz zostawiać wiadomości i nagranie wideo wystawcom. Wystarczy jedno kliknięcie, aby odwiedzający skorzystali z następujących elementów:

1. Zwiedzanie bez pośpiechu - wystawa trwa cały miesiąc. Uczestnicy mogą w dowolnym czasie, przez okrągłą dobę, pozyskiwać odpowiednich dostawców za pośrednictwem wirtualnej platformy.

2. Większa elastyczność – wirtualne  targi umożliwiają uczestnikom oglądanie wybranych produktów za pośrednictwem platformy internetowej oraz zadawanie pytań poprzez bezpośrednie wiadomości bez wychodzenia z domu. To najwygodniejsze i najbardziej efektywne rozwiązanie w czasie trwającej pandemii COVID-19.  

3. Duża dawka wiedzy na temat kosmetyków i pielęgnacji skóry – w czasie targów będą miały miejsce prezentacje produktów online i webinaria poświęcone rozwojowi branży kosmetycznej i trendom rynkowym. Uczestnicy będą mogli oglądać pokazy na żywo i poznawać najnowsze trendy kosmetyczne.

4. Nawiązywanie bezpośrednich i pogłębionych relacji między wirtualnymi wystawcami a uczestnikami targów - uczestnicy mogą bez ograniczeń czasowych i przestrzennych komunikować się z wystawcami za pośrednictwem czatu na żywo, wiadomości online i rozmów wideo, co pozwoli na nawiązanie ściślejszej współpracy w przyszłości.

Taiwan Beauty Virtual to targi handlowe realizowane w pełni za pośrednictwem Internetu. W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do odwiedzenia naszej oficjalnej strony internetowej: https://www.beautytw.com.tw/en/site-map.html
 

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Handel
04.07.2025 12:48
Na pocztę po przepisy siostry Anastazji i żel pod prysznic: Farmona wchodzi w sojusz z Pocztą Polską
Czy to kolejny krok w kierunku „ukioskowienia” Poczty Polskiej?Shutterstock

Od lipca 2025 r. oferta sklepu internetowego Poczty Polskiej powiększyła się o kosmetyki Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Dzięki temu klienci zyskują dostęp do produktów już ponad 30 polskich marek, co potwierdza dynamiczny rozwój kanału sprzedaży uruchomionego zaledwie 12 miesięcy wcześniej – w lipcu 2024 r.

W e-sklepie pojawiło się 5 najpopularniejszych linii Farmony: Nivelazione, Herbal Care, Jantar, Tutti Frutti oraz Radical. Oprócz pojedynczych kosmetyków można kupić zestawy prezentowe i preparaty specjalistyczne, co odpowiada na rosnące zainteresowanie segmentem „uroda i zdrowie”, który według danych operatora notuje dwucyfrowe wzrosty miesiąc do miesiąca.

Farmona dołącza do grona 11 innych krajowych producentów dostępnych w tej kategorii, m.in. Floslek, Koszyczek Natury, Herbapol, Nutka, Green Velo, Manufaktura, Pharmazis, Madonia, Ingrid, Bio Madent i Dentino.

Poczta Polska zaczynała sprzedaż online od wydań filatelistycznych, prenumeraty prasy oraz artykułów do pakowania. Dziś na wirtualnych półkach znajduje się już kilka tysięcy artykułów w ponad 15 kategoriach, obejmujących nie tylko kosmetyki, ale także elektronikę (telewizory, tablety, smartfony, drobne AGD), produkty dla dzieci i seniorów oraz asortyment do domu i ogrodu. Tempo rozbudowy oferty wskazuje, że udział kanału e-commerce w przychodach spółki będzie systematycznie rósł w kolejnych kwartałach.

Pomimo rozwoju kanału e-commerce i poszerzania oferty o nowe kategorie produktów, Poczta Polska znajduje się obecnie pod rosnącą krytyką ze strony komentatorów i opinii publicznej. Zwracają oni uwagę na paradoksalny kierunek strategii spółki – intensywny rozwój usług pozapocztowych, takich jak sprzedaż kosmetyków, elektroniki czy artykułów gospodarstwa domowego, odbywa się równolegle z pogarszającą się sytuacją kadrową w placówkach pocztowych. W wielu punktach brakuje pracowników, co przekłada się na dłuższy czas obsługi i rosnące niezadowolenie klientów korzystających z podstawowych usług pocztowych. Krytycy pytają, czy ekspansja e-handlu nie odbywa się kosztem kluczowej misji operatora narodowego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
04.07.2025 10:25
Alibaba przeznaczy 50 mld juanów na kupony chcąc utrzymać pozycję lidera e-commerce
Chiński gigant nakłada presję na globalną konkurencję.Shutterstock

Chiński gigant technologiczny Alibaba ogłosił, że w ciągu najbliższego roku rozdysponuje kupony i vouchery o łącznej wartości 50 miliardów juanów, czyli około 6,98 miliarda dolarów amerykańskich. Program zachęt ma na celu pobudzenie aktywności konsumenckiej i handlowej na platformach e-commerce i dostawczych grupy, takich jak Tmall i Taobao.

Decyzja zapadła w odpowiedzi na rosnącą konkurencję na rynku krajowym – szczególnie w sektorach dostaw jedzenia i handlu internetowego. W ostatnim czasie JD.com znacznie poszerzyło swoją obecność, a mniejsze platformy również coraz śmielej sięgają po klientów. Działania Alibaby mają zatrzymać użytkowników i sprzedawców w obrębie własnych ekosystemów sprzedażowych.

Dla branży kosmetycznej i produktów do pielęgnacji ciała program ten oznacza większą presję cenową. Liczne marki działające na Tmallu i Taobao będą musiały konkurować nie tylko jakością, lecz także agresywnymi promocjami, by przyciągnąć klientów w okresach zwiększonego ruchu wynikającego z kampanii zniżkowych. Zwiększy się też znaczenie strategii marketingowych dopasowanych do kampanii kuponowych.

Równolegle Alibaba rozwija swoją infrastrukturę chmurową w Azji Południowo-Wschodniej. W tym tygodniu otwarto trzeci ośrodek danych w Malezji, a w październiku ruszy kolejny na Filipinach. W Singapurze firma uruchomiła centrum rozwoju sztucznej inteligencji, które ma wspierać biznesy w wykorzystywaniu aplikacji chmurowych i narzędzi uczenia maszynowego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. lipiec 2025 02:19