StoryEditor
Handel
07.10.2020 00:00

Targi Taiwan Beauty 2020 - poznaj globalny biznes za pomocą jednego kliknięcia

Targi Taiwan Beauty 2020, organizowane przez Tajwańską Radę Rozwoju Handlu Zagranicznego (ang. Taiwan External Trade Development Council, TAITRA), to w pełni wirtualne wydarzenie, które odbędzie się w dniach 2-30 listopada.

Mamy  nadzieję, że pomimo zaistniałej sytuacji epidemiologicznej w dalszym ciągu będziemy w stanie pomóc wszystkim uczestniczącym w nich firmom w tworzeniu nowych możliwości biznesowych za pośrednictwem  naszej  wirtualnej platformy. Przedstawiciele handlu międzynarodowego mogą zarejestrować się na  oficjalnej stronie internetowej i otrzymać bezpłatny dostęp: https://virtual.beautytw.com.tw/index.html.

W pierwszej edycji wirtualnych targów Taiwan Beauty 2020 będą uczestniczyć wystawcy z sześciu krajów. Sektory wystawowe obejmą takie sekcje jak kosmetyki, pielęgnację skóry i włosów oraz opakowania. Przy wykorzystaniu materiałów audiowizualnych wiodące marki, takie jak FOREST BEAUTY, PureArt, O'right, Yuan Care, DFON BIOMEDICAL TECHNOLOGY, MEI SHUAL COSMETICS itp., zaprezentują najnowsze trendy w sektorze kosmetycznym, a także innowacyjne produkty o wysokiej jakości.

Ponadto, uczestnicy targów mogą  wziąć udział w czatach na żywo, planować spotkania oraz zostawiać wiadomości i nagranie wideo wystawcom. Wystarczy jedno kliknięcie, aby odwiedzający skorzystali z następujących elementów:

1. Zwiedzanie bez pośpiechu - wystawa trwa cały miesiąc. Uczestnicy mogą w dowolnym czasie, przez okrągłą dobę, pozyskiwać odpowiednich dostawców za pośrednictwem wirtualnej platformy.

2. Większa elastyczność – wirtualne  targi umożliwiają uczestnikom oglądanie wybranych produktów za pośrednictwem platformy internetowej oraz zadawanie pytań poprzez bezpośrednie wiadomości bez wychodzenia z domu. To najwygodniejsze i najbardziej efektywne rozwiązanie w czasie trwającej pandemii COVID-19.  

3. Duża dawka wiedzy na temat kosmetyków i pielęgnacji skóry – w czasie targów będą miały miejsce prezentacje produktów online i webinaria poświęcone rozwojowi branży kosmetycznej i trendom rynkowym. Uczestnicy będą mogli oglądać pokazy na żywo i poznawać najnowsze trendy kosmetyczne.

4. Nawiązywanie bezpośrednich i pogłębionych relacji między wirtualnymi wystawcami a uczestnikami targów - uczestnicy mogą bez ograniczeń czasowych i przestrzennych komunikować się z wystawcami za pośrednictwem czatu na żywo, wiadomości online i rozmów wideo, co pozwoli na nawiązanie ściślejszej współpracy w przyszłości.

Taiwan Beauty Virtual to targi handlowe realizowane w pełni za pośrednictwem Internetu. W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do odwiedzenia naszej oficjalnej strony internetowej: https://www.beautytw.com.tw/en/site-map.html
 

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.10.2025 12:37
Walmart wprowadza zakupy z ChatGPT – nowy etap handlu konwersacyjnego
Kolejna sieć eksperymentuje z AI.DALL-E

Walmart ogłosił strategiczne partnerstwo z OpenAI, które umożliwi klientom sieci oraz członkom Sam’s Club dokonywanie zakupów bezpośrednio w aplikacji ChatGPT za pomocą funkcji Instant Checkout. Nowe rozwiązanie pozwala użytkownikom przeglądać produkty, planować zakupy i finalizować transakcje w czasie rzeczywistym, bez konieczności opuszczania czatu.

Partnerstwo wpisuje się w szerszą strategię „AI-first retail”, która ma przekształcić sposób, w jaki konsumenci dokonują zakupów – z wyszukiwania opartego na słowach kluczowych w kierunku doświadczeń predykcyjnych i konwersacyjnych. Dzięki integracji z ChatGPT klienci mogą planować posiłki, uzupełniać codzienne zapasy czy odkrywać nowe produkty w oparciu o personalizowane rekomendacje generowane przez sztuczną inteligencję.

Walmart od kilku lat intensywnie inwestuje w rozwiązania AI, które usprawniają wewnętrzne procesy i obsługę klientów. Sztuczna inteligencja pomaga już m.in. w optymalizacji katalogów produktowych, skracając czas wprowadzania nowych kolekcji modowych nawet o 18 tygodni. Automatyzacja obsługi zgłoszeń klientów skróciła natomiast średni czas rozwiązywania spraw o 40 proc., co znacząco poprawiło efektywność działania centrum wsparcia.

Równolegle Walmart wdraża ChatGPT Enterprise dla swoich pracowników oraz prowadzi program certyfikacyjny OpenAI Certifications, mający na celu podniesienie kompetencji cyfrowych w zakresie korzystania z generatywnej sztucznej inteligencji. Według firmy to kolejny krok w budowaniu „kultury AI”, w której narzędzia oparte na uczeniu maszynowym wspierają decyzje na każdym poziomie organizacji.

Dzięki tym inicjatywom Walmart umacnia swoją pozycję lidera w transformacji cyfrowej handlu detalicznego. Integracja z ChatGPT ma nie tylko uprościć proces zakupowy, ale także umożliwić przewidywanie potrzeb konsumentów w czasie rzeczywistym – co, jak podkreśla spółka, stanowi klucz do przyszłości handlu opartego na danych i inteligentnej automatyzacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.10.2025 11:23
Pepco ogłasza upadłość niemieckiej spółki i zamyka 28 sklepów
Na zdj. sklep Pepco w niemieckim Gelsenkirchen.Solarisys/Shutterstock

Pepco ogłosiło upadłość swojej niemieckiej spółki i rozpoczęło proces głębokiej restrukturyzacji działalności na tamtejszym rynku. Z 64 sklepów funkcjonujących w Niemczech aż 28 zostanie zamkniętych do końca stycznia 2026 roku, a zwolnienia obejmą 165 z około 500 pracowników. Decyzja jest konsekwencją rosnących strat finansowych i silnej konkurencji ze strony takich sieci, jak Action i Tedi, które zdominowały niemiecki segment tanich artykułów codziennego użytku.

Niemiecka spółka Pepco Germany złożyła w sądzie w Berlinie wniosek o wszczęcie postępowania upadłościowego. Od lipca 2025 roku działała w trybie ochronnym, w ramach którego przygotowano plan naprawczy. Pomimo trudnej sytuacji, wszystkie sklepy sieci pozostają tymczasowo otwarte, jednak część z nich lada moment rozpocznie wyprzedaże likwidacyjne. Jak informuje serwis HNA.de, promocje ruszą jeszcze w październiku, choć firma nie ujawniła pełnej listy lokalizacji przeznaczonych do zamknięcia. Wiadomo natomiast, że sklepy w Oberhausen i Stuttgarcie mają kontynuować działalność.

„Sieć Pepco w Niemczech od początku borykała się z wyzwaniami. Od wejścia na rynek w 2022 roku przynosi straty, dlatego zdecydowaliśmy się na głęboką restrukturyzację” – przekazało Pepco w komunikacie. Na stanowisko Chief Restructuring Officera powołano Christiana Stofflera, który odpowiada za nadzorowanie procesu naprawczego. Jak zaznaczył Stoffler, planowana reorganizacja ma doprowadzić do stworzenia „bardziej efektywnej i odpornej struktury operacyjnej”, co ma umożliwić utrzymanie działalności w Niemczech w ograniczonej, ale rentownej formie.

Po zakończeniu procesu restrukturyzacji Pepco planuje pozostawić 36 sklepów w Niemczech – uznanych za najbardziej rentowne. W komunikacie firmy podkreślono, że „28 sklepów zostanie zamkniętych do końca stycznia 2026 roku z powodu braku perspektyw ekonomicznych po zakończeniu standardowych wyprzedaży likwidacyjnych”. Restrukturyzacja obejmuje również redukcję zaplecza administracyjnego, co ma przełożyć się na „szczuplejszą i bardziej odporną strukturę operacyjną”.

Obecnie Pepco działa w 18 krajach Europy i zarządza siecią 4000 sklepów. Jeszcze w 2023 roku firma zapowiadała ambitną ekspansję na rynek niemiecki – nawet do 2000 placówek. Jednak silna pozycja lokalnych konkurentów i wysokie koszty operacyjne sprawiły, że ten plan stał się nierealny. Restrukturyzacja ma pozwolić Pepco utrzymać obecność w Niemczech, ale w mocno ograniczonym wymiarze, koncentrując się wyłącznie na rentownych lokalizacjach i większej efektywności działania.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. październik 2025 19:38