StoryEditor
Nasze projekty
21.12.2022 00:00

Testowane przez WK. Dermokosmetyki Skinimal w drogeriach Natura

Dermokosmetyczna marka Skinimal powstała w myśl hasła mniej znaczy więcej. Produkty spełniają wymagania prostej, a zarazem efektywnej pielęgnacji, opartej na świadomych wyborach konsumentki czy konsumenta, którzy wiedzą, jaki dany składnik ma efekt.

Dermokosmetyczne formuły produktów Skinimal to odpowiedź na rosnącą wśród konsumentów świadomość dotyczącą znanych z siły działania składników aktywnych, których zawierają optymalnie wysokie stężenia. Substancje te są ukierunkowane na precyzyjne zwalczanie problemów skóry, a zarazem jej pielęgnację. W skład linii wchodzi cała gama produktów takich jak sera, peelingi, kremy czy toniki odpowiadające na różne potrzeby skóry. Każdy może dobrać preparat, który jest precyzyjnie ukierunkowany na jego lub jej aktualne potrzeby. Szczególnie jednak są to preparaty przeznaczone do cer z trądzikiem, przebarwieniami, wymagających ożywienia i rozjaśnienia.  

Peelingi zawierają aż 30 proc. kwasów AHA, które złuszczają naskórek, wygładzają, rozjaśniają, wyrównują koloryt i przygotowują skórę do przyjęcia aktywnych składników zawartych w kolejnych produktach. W serii znajdują się także skoncentrowane sera: pod oczy, ujędrniające i przeciwstarzeniowe oraz nawilżające i rozjaśniające. Nie mogło zabraknąć kremów o różnym przeznaczeniu: intensywnie nawilżający z kwasem hialuronowym i mocznikiem, normalizujący wydzielanie sebum z 10 proc. kwasem azelainowym oraz nawilżający ze skwalanem i witaminą E, oraz filtrem SPF 30.  

Bazę stanowią oczywiście produkty, od których rozpoczyna się każdą rutynę pielęgnacyjną — aktywna emulsja myjąca oczyszczająca oraz aktywny tonik keratolityczny zawierający 7 proc. kwasu glikolowego, zmniejszający wydzielanie sebum oraz niwelujący zaskórniki.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą opinią!

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Nasze projekty
16.10.2025 16:46
Maja Justyna, PAIH: Wchodząc na rynki azjatyckie, trzeba być cierpliwym [FBK2025]
Maja Justyna, usiness development manager w Polish Investment & Trade Agency Branch (PAIH) podczas Forum Branży Kosmetycznej 2025 (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)wiadomoscikosmetyczne.pl

- Polskie firmy i marki kosmetyczne mają szanse wejść na rynki azjatyckie, ale muszą mieć świadomość, że ten proces będzie wymagał przede wszystkim czasu - stwierdziła Maja Justyna, business development manager w Polish Investment & Trade Agency Branch (PAIH) podczas Forum Branży Kosmetycznej 2025.

- Azja jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków kosmetycznych na świecie. Azja kreuje trendy, oferuje produkty coraz bardziej zaawansowane technologiczne oraz inspiruje sektor kosmetyczny - podkreśliła Maja Justyna, business development manager w Polish Investment & Trade Agency Branch (PAIH).

Co lubią azjatyccy klienci?

Z jej obserwacji wynika, że Azjaci z jednej strony lubią znane międzynarodowe marki, obecne w social mediach i na czołowych platformach sprzedażowych. Z drugiej strony żyją nowościami, chętnie je testują, w związku z tym są  mniej lojalni w stosunku do marek. Co istotne, lubią kosmetyki europejskie, które są dla nich synonimem jakości, bezpieczeństwa i wysokich standardów. 

Azja kusi europejskich producentów

Jak podkreśliła Maja Justyna, Azja jest kuszącym kierunkiem ekspansji dla polskich firm kosmetycznych, ze względu m.in. na rosnącą populacją, przychodami i klasę średnią, rozwiniętym handlem elektronicznym, a także rosnącym rynkiem premium.

Dodała też, że kilkanaście polskich firm już na tamtejszych rynkach zaistniało. Oferują one kosmetyki do pielęgnacji skóry, do pielęgnacji włosów czy perfumy pozycjonowane w segmencie mass-marketowym.

Jak podbić Azję?

Ekspertka zastrzegła jednocześnie, że wejście do Azji wymaga czasu, inwestycji, obecności w social mediach. - Kluczem do sukcesu jest jednak sam produkt, który powinien być dopasowany do aktualnych potrzeb i trendów konsumenckich, powinien też być innowacyjny nie tylko pod względem składu, ale również opakowania - stwierdziła przedstawicielka PAIH.

Dodała również, że rynki azjatyckie są niezwykle relacyjne, co oznacza, że nie da się na nich robić interesów online. Myśląc o zaistnieniu na nich trzeba w jej opinii postawić na współpracę z lokalnym dystrybutorem.

***

Forum Branży Kosmetycznej to biznesowe wydarzenie dla branży kosmetycznej łączące konferencję, przestrzeń wystawienniczą i networking. Skupia się na dostarczaniu wiedzy na temat rynku kosmetycznego, wiodących kategorii, trendów, konsumenckich, rozwoju kanałów sprzedaży oraz wyzwań stojących przed branżą. FBK pod skrzydłami Wiadomości Kosmetycznych organizowane jest przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę biznesowych portali wiadomoscikosmetyczne.pl i wiadomoscihandlowe.pl oraz magazynu „Wiadomości Handlowe”. 

image
Forum Branży Kosmetycznej
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Nasze projekty
16.10.2025 16:28
Sławomir Kołodziej, Kaufland: chcemy reagować, ale przede wszystkim budować trendy [FBK 2025]
Sławomir Kołodziej, dyrektor pionu zakupu Kaufland Polska (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)wiadomoscikosmetyczne.pl

Sławomir Kołodziej, dyrektor pionu zakupu Kaufland Polska opowiedziął na Forum Branży Kosmetycznej o tym, czym kieruje się Kaufland w rozwoju kategorii oraz rozbudowie kosmetyczno-drogeryjnych marek własnych.

Jak wskazał Sławomir Kołodziej, Kaufland stawia na szeroki asortyment. Z danych przytoczonych przez dyrektora Działu Zakupu, sieć ma w swojej ofercie kilka tysięcy produktów w części kosmetycznej, a największym problemem jest brak wiedzy ze strony konsumentów o tym. 

Zapowiedział, że w najbliższej przyszłości Kaufland będzie agresywnie komunikował o tak szerokiej ofercie dostępnej w sklepach i to uznał za najważniejszy krok dotyczący tej kategorii. - Będziemy na zewnątrz bardzo agresywni w komunikacji, mówiącej o tym, że w Kaufladzie naprawdę są te produkty - mówi Kołodziej.

Kolejnym krokiem, który wskazał, to szybsze reagowanie na trendy, a nawet ich budowanie. - Jako Kaufland chcemy szybciej reagować na trendy, chcemy być w trendzie, ale przede wszystkim chcemy je budować - tłumaczy.

image

Monika Kolaszyńska, Super-Pharm: Klienci oczekują doradztwa już nie tylko w sklepach stacjonarnych [FBK2025]

Marki własne Kauflandu

Kaufland stawia również na rozwój marek własnych w tej kategorii, ale co najważniejsze, nie podchodzi do marek własnych jako rdzenia swojej działalności i chce to robić w bardzo jasny (dla dostawców) i przemyślany sposób. - Agresywnością czy konkurencyjnością odstajemy dzisiaj od dyskontów. Dajemy szeroni asortyment brandowy, dlatego tak ważne z naszej perspektywy jest ten nacisk na brandy, który będzie budował tą lojalizację - mówi Kołodziej. 

Dodaje również, że Kaufland jest zmuszony przez realia rynkowe do budowania marek własnych. - Kauflad musi mieć marki własne, żeby adresować potrzebę klienta, który idzie po markę własną do dyskontu. Natomiast to nigdy nie będzie w naszym kluczowym, strategicznym punktem, ponieważ my chcemy naszym klientom dawać dostępność, dawać szerokość asortymentową i dawać tą przejrzystość, że może znaleźć swoje ulubione brandy - tłumaczy.

To podejście dotyczy jednak drugorzędnych kategorii, ponieważ w tych strategicznych, czyli dotyczących rodziny, dziecka i budowania lojalizacji klientów, Kaufland będzie rozwijał marki własne.

Forum Branży Kosmetycznej to biznesowe wydarzenie dla branży kosmetycznej łączące konferencję, przestrzeń wystawienniczą i networking. Skupia się na dostarczaniu wiedzy na temat rynku kosmetycznego, wiodących kategorii, trendów, konsumenckich, rozwoju kanałów sprzedaży oraz wyzwań stojących przed branżą. FBK pod skrzydłami Wiadomości Kosmetycznych organizowane jest przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę biznesowych portali wiadomoscikosmetyczne.pl i wiadomoscihandlowe.pl oraz magazynu „Wiadomości Handlowe”.

image

Joanna Orzechowska, Unilever: Dobra rolka na TikToku potrafi wyczyścić półki z towaru [FBK 2025]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. październik 2025 03:48