StoryEditor
Producenci
21.07.2021 00:00

Turniej golfa z drogeriami Jasmin tym razem w stylu Rock&Roll

Brunetki, Blondynki, czyli Metamorfozy by Drogerie Jasmin to kobiecy turniej golfowy, którego kolejna edycja odbędzie się w tym roku w dniach 13-15 sierpnia na polu golfowym Gradi Golf Club w Brzeźnie, niedaleko Wrocławia. Swoje uczestnictwo w wydarzeniu zgłosiło ponad 120 golfistek. Motywem przewodnim towarzyszącej turniejowi imprezy tematycznej będą szalone lata ’50 i ’60, a partnerem strategicznym będzie sieć Drogerii Jasmin. Wiadomości Kosmetyczne objęły patronat nad wydarzeniem.

Turniej Brunetki, Blondynki, czyli Metamorfozy by Drogerie Jasmin organizowany jest przez Pałac Brzeźno Spa & Golf oraz Pole Golfowe Gradi Golf Club. W tym roku odbędzie się po raz ósmy. W ciągu poprzednich edycji wydarzenie zyskało sobie grono wiernych uczestniczek i wysoką ocenę w środowisku golfowym w Polsce.

Z prawej: Marzena Gradecka, prezes sieci Drogerie Jasmin, pomysłodawczyni turnieju Brunetki, Blondynki, czyli Metamorfozy by Drogerie Jasmin, pasjonatka golfa, współwłaścicielka firmy PGD Polska oraz Pałacu Brzeźno Spa & Golf i Pola Golfowego Gradi Golf Club

Ostatnie dwie edycje turnieju otrzymały Grand Prix – prestiżową nagrodę w plebiscycie PGA – Polish Golf Awards, jako najlepsza impreza golfowa roku.

Zainteresowanie sierpniowymi zawodami już przekroczyło oczekiwania organizatorów. W tym roku turniej pobije poprzedni sukces, gdyż w wydarzeniu weźmie udział ponad 120 golfistek.

„Brunetki Blondynki” to jednak nie tylko okazja do sportowych zmagań doświadczonych zawodniczek, ale również do popularyzacji gry w golfa w kobiecym gronie. Po raz kolejny w ramach wydarzenia odbędzie się Akademia Golfa połączona z „Konkursem pierwszego kroku”.

Tradycją turnieju jest też impreza tematyczna: kolorowe stroje na polu, metamorfozy i makijaż z wizażystami gwiazd czy galowy dołek rozgrywany w szpilkach. W tym roku motywem przewodnim imprezy jest Rock&Roll – nie zabraknie zatem muzyki, rockowych kreacji i makijaży. Obowiązują stroje pin-up, krążowniki szos, fryzury na brylantynę, nawiązania do szalonych lata ’50 i ’60.

Tematem ubiegłorocznej imprezy były słowiańskie klimaty. Uczestniczki turnieju starały się dopasować do tego hasła swoje stroje i makijaże. Nawiązywały do niego również przygotowane atrakcje i konkursy.

Partnerstwo strategiczne nad tegorocznym wydarzeniem, wzorem lat ubiegłych, objęła sieć Drogerie Jasmin. Patronat medialny nad turniejem golfowym objęły Wiadomości Kosmetyczne.

Hotel Pałac Brzeźno SPA & Golf znajduje się zaledwie niespełna pól godziny od centrum Wrocławia, drogą S5. Dzisiejszy hotel mieści się w pałacu, którego najnowsza historia sięga początku XIX wieku. Pałac Brzeźno, położony jest na terenach starych, przedwojennych uzdrowisk. Elegancki, utrzymany w klimacie epoki hotel, z ciekawą strefą wellness otoczony jest zabytkowym parkiem.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.12.2025 14:33
P&G sygnalizuje głęboki spadek sprzedaży kategorii w USA przed okresem świątecznym
Katherine Welles

Procter & Gamble ostrzega, że sprzedaż w kluczowych kategoriach, w których firma konkuruje na rynku amerykańskim, znacząco spadła w październiku i według najnowszych szacunków powtórzy ten trend również w listopadzie. Dane te wskazują na wyraźne osłabienie wydatków konsumenckich w okresie poprzedzającym sezon świąteczny, który zwykle wzmacnia wyniki branży FMCG.

Podczas konferencji Morgan Stanley dyrektor finansowy P&G, Andre Schulten, poinformował, że sprzedaż kategorii w USA obniżyła się zarówno pod względem wolumenu, jak i wartości. Podkreślił, że jest to „najbardziej zmienny” rynek, z jakim firma miała do czynienia od lat. Do głównych czynników osłabienia zaliczył większą ostrożność konsumentów, zaostrzenie konkurencji oraz niespodziewane czynniki makroekonomiczne.

Schulten wskazał zwłaszcza na skutki czasowego wstrzymania pracy administracji federalnej oraz zakłócenia w działaniu programu SNAP, który wspiera miliony gospodarstw domowych o niższych dochodach. Według P&G czynniki te przełożyły się na ograniczoną skłonność Amerykanów do zakupów produktów codziennego użytku. Firma prognozuje, że największe obciążenie pojawi się w bieżącym kwartale, choć wpływ na wyniki całego roku powinien być łagodniejszy.

Po ujawnieniu danych akcje P&G oraz kilku innych dużych spółek z sektora FMCG odnotowały spadki, co odzwierciedla rosnącą niepewność inwestorów wobec popytu na produkty rynku masowego. Jednocześnie Schulten potwierdził, że firma pozostaje zainteresowana przejęciami typu bolt-on. Za przykład udanej transakcji wskazał markę Native, a wśród priorytetów wymienił dalsze skalowanie mniejszych marek z segmentu zdrowia i urody o przychodach na poziomie 50–150 mln dolarów.

Aktualizacja P&G podkreśla narastającą presję na poziomie całych kategorii w amerykańskim rynku masowym, szczególnie w segmencie beauty, personal care i produktów gospodarstwa domowego. W obliczu słabnącej siły nabywczej konsumentów firmy działające w modelu wartościowym muszą liczyć się z bardziej wymagającym otoczeniem popytowym w najbliższych miesiącach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.12.2025 12:05
Shiseido reorganizuje globalne struktury: konsolidacja funkcji, nowe działy i zmiany personalne od 2026 roku
Produkty kosmetyczne Shiseido prezentowane w GF Centre Court, Mid Valley Megamall, w Kualalumpur.Sorbis

Shiseido ogłosiło kompleksową reorganizację swojej globalnej struktury, która wejdzie w życie 1 stycznia 2026 roku. Zmiany obejmują zarówno konsolidację kluczowych funkcji – od zrównoważonego rozwoju po obszary cyfrowe i kreatywne – jak i szeroką przebudowę kadry kierowniczej. Celem jest zwiększenie efektywności operacyjnej i uspójnienie procesów w ponadnarodowej organizacji.

Jednym z najważniejszych elementów jest integracja funkcji związanych ze zrównoważonym rozwojem. Firma powoła nowy Sustainability Strategy Acceleration Office w ramach Corporate Transformation Acceleration Department. W związku z tym rozwiązane zostaną dwa dotychczasowe działy: Sustainability Strategy Acceleration Department oraz DE&I Department. To przesunięcie oznacza centralizację prac nad strategią ESG w jednym ośrodku odpowiedzialnym za przyspieszanie realizacji celów środowiskowych i społecznych.

Równolegle Shiseido łączy wszystkie globalne funkcje kreatywne. Nowo utworzona Art & Creation Division zintegruje działalność Beauty Creation Center, Shiseido Creative Co., Ltd. oraz Art & Heritage Department. Funkcje kreatywne zostaną przeniesione do nowego Creation Department, natomiast Art & Heritage Department zostanie przekształcony w Corporate Value Creation Office. Dzięki temu cała twórcza działalność firmy – od projektowania po dziedzictwo marki – znajdzie się pod jednym kierownictwem, co ma usprawnić procesy i zwiększyć spójność komunikacji wizualnej.

image

Shiseido traci na giełdzie po chińskim ostrzeżeniu przed podróżami do Japonii

Znaczące zmiany dotyczą również obszaru cyfrowego. Shiseido utworzy Global Digital Division, która skonsoliduje dotychczas rozproszone funkcje IT i digital, w tym te realizowane przez Shiseido Interactive Beauty Co., Ltd. Wraz z wejściem kluczowego systemu FOCUS w fazę dostarczania wyników firma rozwiąże Business Transformation Department, zastępując go dwoma nowymi jednostkami: Global Business Engagement Department oraz Global Enterprise Application Department. Ponadto Digital Transformation Office zostanie przekształcone w Global Digital Platform Department, odpowiedzialny równocześnie za rozwój wewnętrznych kompetencji cyfrowych i transformację nakierowaną na konsumenta.

Reorganizacji towarzyszą liczne zmiany personalne, obejmujące obszary zarządzania ryzykiem, relacji z kadrą wykonawczą, globalnego zaangażowania biznesowego, aplikacji korporacyjnych, nadzoru cyfrowego, rozwoju platform digital, bezpieczeństwa IT oraz kierownictwa kreatywnego. Zmiany te są bezpośrednio powiązane z nową strukturą organizacyjną i mają zapewnić jej sprawne wdrożenie.

Według Shiseido reorganizacja ma wzmocnić efektywność operacyjną firmy, przyspieszyć globalną integrację cyfrową, wzmocnić nadzór nad strategią zrównoważonego rozwoju oraz scentralizować kreatywność jako kluczowy element budowania wartości marki. Firma podkreśla, że zmiany są częścią długoterminowej strategii mającej zwiększyć konkurencyjność i usprawnić współpracę między rynkami na całym świecie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. grudzień 2025 23:16