StoryEditor
Producenci
13.04.2022 00:00

Gwiazdy świąteczno-wiosennych gazetek drogeryjnych: makijaż, zapachy i formy do pieczenia

Kosmetyki do makijażu i zapachy – to gwiazdy świąteczno-wiosennych gazetek promocyjnych sieci drogeryjnych. Konsumenci są też zachęcani do zakupów produktów do pielęgnacji twarzy i włosów, ale też skarpet złuszczających do stóp czy kremów przeciwsłonecznych do opalania. Nie zabrakło również szerokiej oferty z promocjami na artykuły do sprzątania domu oraz prania i pieczenia.  

Świąteczno-wiosenna gazetka drogerii Natura zachęca do kupowania zapachów nawet 70 proc. taniej, a kosmetyków do makijażu – z 60 proc. zniżką. Natomiast lakiery do paznokci oferowane są z 40 proc. rabatami.

Rossmann promuje wegańskie kosmetyki marki własnej Alterra Naturkosmetik, a oprócz tego prezentuje „Mega! Promocje”, czyli 33 proc. zniżki na wybrane produkty do prania i sprzątania, 52 proc. na kosmetyki do makijażu twarzy, a 50 proc. na tusze do rzęs, pomadki  do ust i lakiery do paznokci. Natomiast zapachy oferowane są w cenach mniejszych nawet o 58 proc. Gazetka Rossmanna prezentuje też ofertę świątecznych ozdób i naczyń idealnych na wielkanocny stół.


W wiosenno-przedświątecznej gazetce sieci Jawa gwiazdami są maseczki do twarzy wraz z narzędziami, takimi jak rollery czy jadeitowe płytki. Natomiast 50 prac. rabaty zachęcają do zakupów także innych kosmetyków do pielęgnacji oraz do oczyszczania twarzy. Pod hasłem „Z wiosną Ci do twarzy” prezentowana jest oferta -40 proc. na makijaż Bourjois i -30 proc. – na Eveline. Specjalnymi cenami kusza też wybrane zapachy oraz produkty z kategorii Czysty dom (w tym formy do pieczenia ciast).

Świąteczną ofertę sieci Jasmin stanowią specjalne ceny na podkłady Eveline i tusze L’Oreal Paris, a także świeczki z wielkanocnymi motywami i owocowe mydła w płynie. Sporo jest też ciekawych cen na chemię domową oraz produkty przydatne przy przygotowaniu świątecznych potraw – aluminiową folię czy formy i rękawy do pieczenia.

Wiosennymi rabatami w gazetce Hebe objęte są przede wszystkim zapachy – do 60 proc., oraz profesjonalna i naturalna pielęgnacja włosów – do 40 proc. Jednak zniżki dotyczą też koreańskiej pielęgnacji (do 40 proc.) i makijażu (50 proc. w przypadku marki Rimmel i Eveline, 40 proc. – Max Factor i Maybelline, 35 proc. – Bourjois, 30 proc. – Gosh i L’Oreal). Produkty z pielęgnacyjnej marki Bandi można kupić do 30 proc. taniej, a kosmetyki Nivea – o 40 proc.

Gazetka Laboo zachęca akcją „Kupujesz – zyskujesz”, w której za wydanie co najmniej 40 zł na konto klienta wraca 10 zł. Marki biorące udział to m.in. Ariel, Wizir, Fairy i Pampers. Pośród ofert produktów kosmetycznych i akcesoriów do golenia klienci odnajdą też kawę Lavazza oraz szeroką ofertę chemii domowej do prania i sprzątania.

Super-Pharm oferuje „Wiosenne porządki w super cenie”, kosmetyki do opalania taniej o 30 proc., a także perfumy ze zniżkami do 60 proc. Wiosenna gazetka sieci to także „Moc naturalnych okazji z kartą LifeStyle”.

Z okazji wiosny DP Drogerie Polskie prezentują super ceny m.in. na kosmetyki do makijażu ust Rimmel, ale zachęcają też do kupowania rajstop w sprayu Sally Hansen. Wiosenne promocje sieci to też makijaż, zapachy i produkty do sprzątania oraz pieczenia i przechowywania żywności.

Drogerie Koliber proponują kosmetyki Eveline w wiosennych kolorach oraz szampony koloryzujące Marion, a także – jako przygotowanie do lata – skarpetki złuszczające do stóp. Oprócz tego w gazetce szeroko reprezentowane są m.in. produkty do prania i sprzątania.

  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 09:23
Givaudan poinformował o strategii firmy do 2030 oraz zmianie na stanowisku CEO

Givaudan, producent perfum i aromatów ze Szwajcarii, podał informację o przyjętych celach rozwoju firmy na najbliższe pięć lat. Firma przedstawiła również plan sukcesji, dotyczący długoletniego CEO Gillesa Andriera, który uda się na emeryturę w marcu 2026 roku – po 20 latach spędzonych za sterami firmy.

Następcą Andriera zostanie Christian Stammkoetter, dyrektor wykonawczy Danone. Firma poinformowała również, że prezes Calvin Grieder ustąpi ze stanowiska w 2026 roku, a Andrier zastąpi go po uzyskaniu akceptacji przez akcjonariuszy.

Givaudan przedstawił również nową strategię na lata 2026-2030. Zakłada ona średni wzrost sprzedaży porównywalnej na poziomie 4-6 proc., co stanowi wzrost w porównaniu z obecnym celem (4-5 proc.). 

image

Givaudan notuje niższy niż oczekiwany wzrost sprzedaży – akcje spadają o 6 proc.

Nowa strategia Givaudan zakłada m.in. rozszerzenie zasięgu klientów i pogłębienie globalnej obecności, a ponadto wejście w segmenty o wysokiej wartości dodanej, takie jak kosmetyki i karmy dla zwierząt.

Dyrektor finansowy Stewart Harris dodał, że nakłady inwestycyjne wzrosną do 4-5 proc. – w planie jest finansowanie rozwoju i modernizacji produkcji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.08.2025 14:27
Beiersdorf inwestuje 350 milionów euro w rozbudowę zakładu w Meksyku
Siedziba Beiersdorf w HamburguBeiersdorf

Beiersdorf, niemiecki koncern kosmetyczny znany z marek takich jak Nivea czy Eucerin, ogłosił inwestycję o wartości 350 milionów euro w rozbudowę swojej fabryki w Silao, w stanie Guanajuato. Informację potwierdziło Ministerstwo Gospodarki Meksyku, wskazując, że projekt wzmocni rolę kraju jako kluczowego centrum produkcyjnego i eksportowego w regionie.

Obecnie około 70 proc. produkcji z zakładu w Silao trafia na rynki zagraniczne, co czyni go istotnym elementem globalnego łańcucha dostaw Beiersdorf. Rozbudowa pozwoli zwiększyć moce produkcyjne i wdrożyć zaawansowane technologie wytwórcze, co ma zaspokoić rosnące zapotrzebowanie międzynarodowe na kosmetyki i produkty do pielęgnacji skóry.

Według władz Meksyku, inwestycja przyniesie również znaczące efekty lokalne – stworzenie nowych, wysokiej jakości miejsc pracy oraz transfer know-how w zakresie nowoczesnych procesów przemysłowych. Projekt wpisuje się także w strategię długoterminową firmy, zakładającą osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2045 roku, poprzez m.in. ograniczanie emisji i wdrażanie rozwiązań zrównoważonej produkcji.

Rozbudowa fabryki w Silao podkreśla rosnące znaczenie Meksyku w globalnej strategii Beiersdorf. Kraj, dzięki swojemu położeniu i rozwiniętej infrastrukturze, staje się nie tylko ważnym ośrodkiem zaopatrzeniowym dla Ameryki Łacińskiej, ale także istotnym punktem eksportowym na inne rynki światowe. Inwestycja w wysokości 350 milionów euro stanowi jedną z największych w historii działalności firmy w regionie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. sierpień 2025 09:33