StoryEditor
Producenci
13.04.2022 00:00

Gwiazdy świąteczno-wiosennych gazetek drogeryjnych: makijaż, zapachy i formy do pieczenia

Kosmetyki do makijażu i zapachy – to gwiazdy świąteczno-wiosennych gazetek promocyjnych sieci drogeryjnych. Konsumenci są też zachęcani do zakupów produktów do pielęgnacji twarzy i włosów, ale też skarpet złuszczających do stóp czy kremów przeciwsłonecznych do opalania. Nie zabrakło również szerokiej oferty z promocjami na artykuły do sprzątania domu oraz prania i pieczenia.  

Świąteczno-wiosenna gazetka drogerii Natura zachęca do kupowania zapachów nawet 70 proc. taniej, a kosmetyków do makijażu – z 60 proc. zniżką. Natomiast lakiery do paznokci oferowane są z 40 proc. rabatami.

Rossmann promuje wegańskie kosmetyki marki własnej Alterra Naturkosmetik, a oprócz tego prezentuje „Mega! Promocje”, czyli 33 proc. zniżki na wybrane produkty do prania i sprzątania, 52 proc. na kosmetyki do makijażu twarzy, a 50 proc. na tusze do rzęs, pomadki  do ust i lakiery do paznokci. Natomiast zapachy oferowane są w cenach mniejszych nawet o 58 proc. Gazetka Rossmanna prezentuje też ofertę świątecznych ozdób i naczyń idealnych na wielkanocny stół.


W wiosenno-przedświątecznej gazetce sieci Jawa gwiazdami są maseczki do twarzy wraz z narzędziami, takimi jak rollery czy jadeitowe płytki. Natomiast 50 prac. rabaty zachęcają do zakupów także innych kosmetyków do pielęgnacji oraz do oczyszczania twarzy. Pod hasłem „Z wiosną Ci do twarzy” prezentowana jest oferta -40 proc. na makijaż Bourjois i -30 proc. – na Eveline. Specjalnymi cenami kusza też wybrane zapachy oraz produkty z kategorii Czysty dom (w tym formy do pieczenia ciast).

Świąteczną ofertę sieci Jasmin stanowią specjalne ceny na podkłady Eveline i tusze L’Oreal Paris, a także świeczki z wielkanocnymi motywami i owocowe mydła w płynie. Sporo jest też ciekawych cen na chemię domową oraz produkty przydatne przy przygotowaniu świątecznych potraw – aluminiową folię czy formy i rękawy do pieczenia.

Wiosennymi rabatami w gazetce Hebe objęte są przede wszystkim zapachy – do 60 proc., oraz profesjonalna i naturalna pielęgnacja włosów – do 40 proc. Jednak zniżki dotyczą też koreańskiej pielęgnacji (do 40 proc.) i makijażu (50 proc. w przypadku marki Rimmel i Eveline, 40 proc. – Max Factor i Maybelline, 35 proc. – Bourjois, 30 proc. – Gosh i L’Oreal). Produkty z pielęgnacyjnej marki Bandi można kupić do 30 proc. taniej, a kosmetyki Nivea – o 40 proc.

Gazetka Laboo zachęca akcją „Kupujesz – zyskujesz”, w której za wydanie co najmniej 40 zł na konto klienta wraca 10 zł. Marki biorące udział to m.in. Ariel, Wizir, Fairy i Pampers. Pośród ofert produktów kosmetycznych i akcesoriów do golenia klienci odnajdą też kawę Lavazza oraz szeroką ofertę chemii domowej do prania i sprzątania.

Super-Pharm oferuje „Wiosenne porządki w super cenie”, kosmetyki do opalania taniej o 30 proc., a także perfumy ze zniżkami do 60 proc. Wiosenna gazetka sieci to także „Moc naturalnych okazji z kartą LifeStyle”.

Z okazji wiosny DP Drogerie Polskie prezentują super ceny m.in. na kosmetyki do makijażu ust Rimmel, ale zachęcają też do kupowania rajstop w sprayu Sally Hansen. Wiosenne promocje sieci to też makijaż, zapachy i produkty do sprzątania oraz pieczenia i przechowywania żywności.

Drogerie Koliber proponują kosmetyki Eveline w wiosennych kolorach oraz szampony koloryzujące Marion, a także – jako przygotowanie do lata – skarpetki złuszczające do stóp. Oprócz tego w gazetce szeroko reprezentowane są m.in. produkty do prania i sprzątania.

  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.07.2024 15:00
Solidne wyniki LVMH pomimo spadku zysku: 41,7 miliarda euro przychodu w 1. połowie 2024
Do wyników LVMH przyczyniły się również produkty do makijażu i pielęgnacji skóry, przy czym koncern wyróżnił Rouge Dior i Capture Totale.Jernej Furman from Slovenia, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons

LVMH osiągnęło przychody na poziomie 41,7 miliarda euro (45,2 miliarda dolarów) w pierwszej połowie 2024 roku, mimo spadku zysku netto o 14 proc. Drugi kwartał przyniósł wzrost przychodów o 1 proc., ale sprzedaż w Azji, głównie w Chinach (z wyłączeniem Japonii), spadła o. Jednakże segmenty kosmetyczne marek i Sephora odnotowały pozytywne wyniki.

W pierwszej połowie 2024 roku segment Perfumes & Cosmetics zanotował organiczny wzrost przychodów o 6 proc., co było wynikiem dynamicznego rozwoju kluczowych linii produktów oraz selektywnej polityki dystrybucji. Christian Dior osiągnął „solidne wyniki” we wszystkich kategoriach produktowych, z Sauvage jako „wiodącym globalnie zapachem.” Kobiecy zapach J’adore kontynuował swoje sukcesy, a nowa edycja Miss Dior Parfum zanotowała „silny wzrost.”

Prezes LVMH, Bernard Arnault, podkreślił, że wyniki za pierwszą połowę roku odzwierciedlają wyjątkową odporność LVMH, wspieraną przez siłę swoich marek i elastyczność zespołów w obliczu ekonomicznej i geopolitycznej niepewności. Grupa osiągnęła wzrost na stałej skali konsolidacji i na bazie walutowej w Europie i USA, podczas gdy Japonia odnotowała dwucyfrowy wzrost przychodów.

LVMH osiągnęło zysk operacyjny na poziomie 10,7 miliarda euro (11,6 miliarda dolarów), co stanowiło marżę operacyjną na poziomie 25,6 proc., przewyższającą poziomy sprzed pandemii COVID-19. Fluktuacje kursów walut miały znaczący negatywny wpływ na wyniki za półrocze, a udział LVMH w zysku netto wyniósł 7,3 miliarda euro (7,9 miliarda dolarów). Arnault zaznaczył, że grupa z pewnością patrzy w przyszłość, licząc na zwinność i talent swoich zespołów, aby dalej wzmacniać swoją globalną pozycję lidera w sektorze dóbr luksusowych w 2024 roku.

Motywowani jak zawsze naszym podwójnym skupieniem na pożądaniu [produktów] i odpowiedzialności, nadal pracowaliśmy nad osiągnięciem celów w naszych programach działań środowiskowych i społecznych. W roku wyróżnionym naszym partnerstwem z Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi Paryż 2024, jesteśmy zaszczyceni, że możemy dzielić się naszą kreatywnością, doskonałym rzemiosłem i głębokim zaangażowaniem w społeczeństwo, aby to wydarzenie odniosło ogromny sukces i było okazją dla Francji, aby zabłysnąć na światowej scenie

- powiedział Arnault.

Czytaj także: Bloomberg: Menadżerowie finansowi odpierają spanikowane telefony od najbogatszych Francuzów i Francuzek — powodem ostatnie wybory.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.07.2024 11:08
Marka Chopin, należąca do Miraculum, ponownie partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego
Marka Chopin po raz szósty sponsoruje Międzynarodowy Festiwal Chopinowskifort. Miraculum

Marka Chopin należąca do polskiej firmy Miraculum po raz szósty została oficjalnym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju. Poprzez zaangażowanie w to wydarzenie marka wspiera polską kulturę, ale także buduje rozpoznawalność swoich perfum na świecie.

Marka Chopin ogłosiła, że po raz szósty została oficjalnym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju.

"Poprzez zaangażowanie w to prestiżowe wydarzenie kontynuujemy swoją misję promocji polskiej kultury i dziedzictwa Fryderyka Chopina. Jako marka inspirowana życiem i twórczością najwybitniejszego polskiego kompozytora, aktywnie wspieramy inicjatywy kulturalne, które kultywują jego spuściznę. Część dochodu ze sprzedaży naszych perfum, dostępnych w Drogeriach Hebe, przekazujemy na rzecz Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina, przyczyniając się do rozwoju badań nad twórczością kompozytora i promocji jego muzyki na całym świecie" – podaje w komunikacie firma Miraculum, do której należy marka Chopin.

Międzynarodowy Festiwal Chopinowski w Dusznikach-Zdroju odbędzie się już po raz 79. Wydarzenie to przyciąga artystów i miłośników muzyki polskiego kompozytora z całego świata. Jest najstarszym na świecie nieprzerwanie działającym festiwalem pianistycznym i zarazem najstarszym polskim festiwalem muzycznym.

16-letni Fryderyk Chopin przybył do Dusznik (wówczas Reinerz) w 1826 roku, by w górskim uzdrowisku nabierać sił. Zagrał tu dwa dobroczynne koncerty. Pierwszy festiwal odbył się w 120 rocznicę tych koncertów, w 1946 r. i od tamtej pory trwał zdobywając coraz większą rangę.

Na festiwalu występowali najznakomitsi współcześni pianiści i wykonawcy muzyki Chopina, m.in. Vladimir Askenazy, Bella Dawidowicz, Halina Czerny-Stefańska, Wiktor Mierżanow, Stefan Askenazy, Światosław Richter, Emanuel Ax, Garrick Ohlsson, Arcadi Volodos, Grigory Sokolow, Nelson Freire, Nikolai Lugansky, Nikolai Demidenko, Brigitte Engerer, Boris Berezovsky, laureaci Konkursu Chopinowskiego w Warszawie, laureaci prestiżowych międzynarodowych konkursów pianistycznych m.in. Van Cliburna (Fort Worth), Królowej Elżbiety (Bruksela), Czajkowskiego (Moskwa), Rubinsteina (Tel Awiw), Hamamatsu, Leeds, Cleveland i wielu innych.

Marka Chopin od 6 lat jest sponsorem festiwalu. W ten sposób właściciel marki – firma Miraculum – buduje także jej rozpoznawalność na świecie (perfumy Chopin trafiają także na rynki azjatyckie). W 2023 r. to właśnie ta marka przyczyniła się w dużym stopniu do dobrych wyników firmy, czego Miraculum od lat odbudowujące swoją pozycję na rynku, bardzo potrzebowało. W trzecim kwartale dynamika wzrostu przychodów w marce wyniosła 82 proc. rok do roku.

Czytaj więcej: Perfumy ciągną wyniki Miraculum w górę. W III kwartale spółka wypracowała ponad 10 mln zł przychodów

Perfumy Chopin były promowane podczas najważniejszych wydarzeń kulturalnych odbywających się w Filharmonii Narodowej i Teatrze Wielkim m.in. „Chopin i jego Europa” i „Szalone Dni Muzyki”. Miraculum było także sponsorem płyty „Czułe struny” z muzyką Chopina i trasy koncertowej Natalii Kukulskiej.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. lipiec 2024 02:48