7 lutego 2023
Od wprowadzenia swojej aplikacji mobilnej w 2019 r. w wersji 1.0 Super-Pharm właśnie wypuszcza jej kolejną wersję 2.5 zaopatrzoną w nowe funkcje i w założeniu mającą...
6 lutego 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Trwa kampania marki Cztery Pory Roku. Celem jest budowa wizerunku oraz rozpoznawalności w grupie docelowej.
Polacy chcą kupować towary w ekologicznych opakowaniach. W podejmowaniu świadomych i odpowiedzialnych decyzji pomagają im specjalne ekoznaki. Jak wynika z badania EKObarometr,...
3 lutego 2023
2 lutego 2023
Gąbki Konjac, dobry żel do mycia twarzy, brązujące kropelki, nawilżający podkład, wcierka do włosów, krem podkreślający loki – to produkty, które...
1 lutego 2023
31 stycznia 2023
30 stycznia 2023
19 stycznia 2023
PRODUCENCI I MARKI
Biznes
3 października 2017, 16:33
wiadomoscihandlowe.pl
Agnieszka Chabrzyk, country director Polska, busines factory&ROIHunter, jedyny partner marketingowy Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej (Fot. Wiadomości Kosmetyczne)
Facebook to bardzo silna platforma mediowa wykorzystywana przez nowoczesnych marketerów, zarówno w poszukiwaniu nowych klientów, jak i domykania transakcji online - mówiła Agnieszka Chabrzyk, country director Polska, busines factory&ROIHunter, jedyny partner marketingowy Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej podczas wystąpienia na V Forum Branży Kosmetyczno-Chemicznej.
Na Facebooku konsumenci spędzają wiele czasu, dlatego jest to doskonałe miejsce do kontaktowania się z klientami marek. Konsumenci są dziś praktycznie non stop online. Blisko 80 proc. osób aktywnie przez ponad 2 godziny dziennie korzysta z telefonu, z czego 50 minut spędza na Facebook i Instagramie.
- Ostatni raport Zenith Opit Media pokazuje, że ponad 20 proc. budżetów jest już przeznaczanych na Google i Facebooka. Dlatego planując tort mediowy bardzo ważne jest uwzględnienie tych miejsc, bo tam są klienci, którzy z pełną atencją te media konsumują - mówiła Agnieszka Chabrzyk. Podkreśliła, że 15 milionów Polaków miesięcznie odwiedza Facebooka, zaś 2 miliony śledzi Instagram. Aż 12 milionów ludzi korzysta z aplikacji FB na telefonie.
Badaczka wskazała, że algorytm Facebooka pozwala bardzo precyzyjnie dobierać grupy docelowe. - W badaniu przeprowadzonym w Polsce trzy na pięć osób przyznało, że o nowych markach i produktach dowiaduje się z Facebooka - opowiadała Agnieszka Chabrzyk. - Dla właścicieli marek oznacza to pewną redefinicję budżetów. Coraz częściej ludzie, którzy zobaczyli reklamę na Facebooku, dokonali zakupu - stwierdziła.Jak wygląda proces zakupowy i ścieżka zakupu w przypadku reklam wyświetlanych na Facebooku? - Bardzo często informujemy klienta o produkcie, on nie musi nawet kliknąć, aby tę reklamę zobaczyć i zapamiętać. A jak ma wolną chwilę, to szuka tego produktu. W kolejnym kroku narzędzia Facebooka pomagają tego klienta odnaleźć i pokazać mu reklamę tego produktu, a następnie przekierować go do sklepu online albo wskazać drogę do sklepu stacjonarnego.Chabrzyk dodała, że Facebook jako platforma mediowa gwarantuje precyzyjne targetowanie - pozwala, by nie jedną reklamę skierować do kilkumilionowej grupy, a personalizować i dopasowywać do różnych odbiorców (np. inna reklama dla kobiet, a inna dla mężczyzn).Ważnym argumentem dla marketingowców jest precyzyjny pomiar wyników. - Wiemy dokładnie jak zadziałała reklama na Facebooku czy Instagramie - podkreśliła badaczka podczas swojego wystąpienia na V FBKCH.
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
25 stycznia 2023
27 grudnia 2022
23 grudnia 2022
21 grudnia 2022
20 grudnia 2022