
Od 26 maja w kinach można oglądać nową, aktorską wersję „Małej syrenki” Disneya. Z okazji głośnej premiery tego filmu, marka Yope promuje swoją bestsellerową serię naturalnych produktów do pielęgnacji włosów Bounce. Hasłem kampanii jest pytanie: „Czy widzisz ten cudowny blask?”, które jest równocześnie cytatem z jednej z piosenek z filmu. W skład serii Bounce wchodzą bowiem trzy linie kosmetyków, których składniki to m.in. roślinne adaptogeny, mające zbawienny wpływ na kondycję włosów i skórę głowy.
- W efekcie włosy lśnią jak tafla wody - zapewnia firma.
W ramach działań promocyjnych dla linii Bounce marka przygotowała materiały oparte na filmowym plakacie wizerunkowym Disneya z Małą Syrenką. Wśród nich pojawiły się m.in.: 15-sekundowy spot TV, materiały POS w sieci Rossmann i innych punktach sprzedaży oraz specjalna zawieszka na produkty, a także kampania w mediach społecznościowych i konkurs.