7 czerwca 2023
Nowy sklep Hebe zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie został otwarty 7 czerwca. To już kolejna warszawska lokalizacja...
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Konsultantki Avon mogą współpracować także z drogeriami i coraz chętniej z tego korzystają. Biorą udział w targach branżowych, gdzie zachęcają detalistów do...
6 czerwca 2023
Atrakcyjne ceny i wyprzedaże stały się kluczowym czynnikiem wyboru centrum handlowego. Dogodna lokalizacja nie jest już tak ważna. Kosmetyki i perfumy znalazły się...
2 czerwca 2023
31 maja 2023
29 maja 2023
5 czerwca 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
PRODUCENCI I MARKI
MARKI
15 czerwca 2022, 16:41
wiadomoscikosmetyczne.pl
Yope z kampanią wspierającą różnorodność (mat.pras.Yope)
Najnowsza kampania żeli pod prysznic od naturalnej marki Yope, zaprasza na chińską plantację herbaty, kokos i sól morska to rajskie plaże Azji, róża z kadzidłowcem przenosi do orientu, a bez i wanilia do kwitnącego ogrodu. Kampania pod nazwą „Chodź pod prysznic” jest stworzona w duchu ciałopozytywności, tolerancji dla ciała i z poczuciem humor.
W kampanii wzięły udział osoby o różnym wyglądzie, kształtach i osobowościach, a ich unikalność podkreślają różne żele marki. Kosmetyki do mycia Yope nadają skórze piękny zapach, a dzięki zawartości polifenoli, soli mineralnych, witamin B, C, K i P, wzmacniają także naturalną barierę skóry i chronią przed działaniem wolnych rodników. Za sprawą naturalnych, łagodnych substancji myjących, działają w zgodzie z naturalnym rytmem skóry - nie wysuszają, przywracają gładkość i miękkość.
Linia zawiera, aż 9 żeli pod prysznic o różnych zapachach: żel pod prysznic Yunnan o działaniu antyoksydacyjnym, żel pod prysznic kokos i sól morska, róża i kadzidłowiec o zapachu przypominającym orientalne perfumy różane, mandarynka i malina, bez i wanilia, drzewo gwajakowe, drzewo cedrowe, drzewo sandałowe oraz żel pod prysznic Soul Earth o zapachu paczuli i jasnego drzewa.
Przeczytaj również: Nivea, Dove, Palmolive – TOP 3 w żelach pod prysznic [BADANIE]
Produkty Yope są obecnie dostępne w sklepach w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. Marka jest także obecna w największej sieci drogerii w Rosji. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Japonii oraz Hongkongu. Firma sprzedaje także swoje produkty na platformach Amazon w Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023