24 marca 2023
Sieć Hebe dotarła do Żywca, otwierając swoją pierwszą drogerie w tym mieście. Mieści się ona przy ul. Stefana Żeromskiego 6A. Na gości nowego sklepu czekają promocje na...
23 marca 2023
22 marca 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Koncern Persil zdecydował o dodaniu kodów AQR na opakowaniach kapsułek Persil. W ten sposób chce ułatwić zakupy oraz użytkowanie produktu przez osoby niewidome i...
20 marca 2023
Z najnowszego badania opinii społecznej wynika, że blisko 60 proc. Polaków myje zęby dwa razy dziennie, a niecałe 20 proc. robi to tylko raz. Z kolei ponad 11 proc....
17 marca 2023
13 marca 2023
10 marca 2023
14 marca 2023
O czym zazwyczaj zapominamy podczas pielęgnacji włosów i skóry głowy? O masażu, peelingowaniu skóry głowy i delikatnym rozczesywaniu włosów –...
9 marca 2023
20 lutego 2023
PRODUCENCI I MARKI
Marketing
TECHNOLOGIE
27 stycznia 2023, 13:11
wiadomoscikosmetyczne.pl
Podcast Ziaja LabStory ma szansę przywiązać konsumentów i konsumentki jeszcze bardziej do tego znanego brandu pielęgnacyjnego.
Podcasty to rosnąca kategoria contentu konsumowanego online, więc i marki beauty dołączają do rzesz brandów tworzących swoje słuchowiska. Ziaja startuje właśnie z Ziaja LabStory, podcastem, który pozwala się zapoznać z podpowiedziami urodowymi i opiniami ekspertów.
Podcast Ziaja LabStory dostępny w serwisie Spotify to seria rozmów z ekspertami zajmującymi się zagadnieniem codziennej pielęgnacji. To także proaktywne odpowiedzi na pytania bezpośrednio zadawane przez klientów za pośrednictwem Facebooka, Instagrama, Tiktoka czy e-maila, rozwinięte w formie pozwalającej nie tylko na rozwianie pojedynczych wątpliwości, ale także na pogłębienie istniejącej wiedzy kosmetologicznej.
Marka podpowiada w odcinkach swojego podcastu, jak dbać o konkretne rodzaje skóry, wyjaśnia trudne terminy kosmetyczne, dzieli się wrażeniami i przyzwyczajeniami konsumentek i ekspertek, opowiada o wartościach, którymi się kieruje, tworząc swoje produkty i serie pielęgnacyjne, oraz o tym, co jest dla ważne w kosmetykach i pielęgnacji, a potencjalnie niewidoczne na pierwszy rzut oka. Biorąc pod uwagę rosnącą potrzebę konsumentów i konsumentek by wiedzieć więcej i lepiej, i jak szybko windują się treści dotyczące analizy składników kosmetycznych i ich interakcji, można się spodziewać, że podcast Ziaja LabStory będzie cieszył się powodzeniem.
Marka obiecuje również opowiedzieć swoim słuchaczkom i słuchaczom, w jaki sposób używać wybranych produktów kosmetycznych, aby osiągnąć pożądane rezultaty, nie popełniając jednocześnie kardynalnych błędów i nie szkodząc sobie. Pierwsze trzy odcinki podcastu to zapis rozmowy z Natalią Grzywińską, ekspertką do spraw pielęgnacji, kosmetyków i szkoleń produktowych. Podcast można odsłuchać w serwisie Spotify.
Czytaj również: Ziaja organizuje pierwszą loterię w swojej historii
Pepco zakończyło fazę testów sprzedaży online. Sieć handlowa podjęła decyzję o
Okres wakacyjny za nami, a jesień przyniesie branży kolejne wyzwania. Wszyscy zaangażowani w
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023
27 grudnia 2022
23 grudnia 2022