REKLAMARetail Trends 2023 baner główny

PRODUCENCI I MARKI

Marketing

TECHNOLOGIE

 

27 stycznia 2023, 13:11



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Podcast Ziaja LabStory ma szansę przywiązać konsumentów i konsumentki jeszcze bardziej do tego znanego brandu pielęgnacyjnego.

Podcast Ziaja LabStory ma szansę przywiązać konsumentów i konsumentki jeszcze bardziej do tego znanego brandu pielęgnacyjnego.

Podcasty to rosnąca kategoria contentu konsumowanego online, więc i marki beauty dołączają do rzesz brandów tworzących swoje słuchowiska. Ziaja startuje właśnie z Ziaja LabStory, podcastem, który pozwala się zapoznać z podpowiedziami urodowymi i opiniami ekspertów.

REKLAMALinomag testowane przez WK baner w tekście

Podcast Ziaja LabStory dostępny w serwisie Spotify to seria rozmów z ekspertami zajmującymi się zagadnieniem codziennej pielęgnacji. To także proaktywne odpowiedzi na pytania bezpośrednio zadawane przez klientów za pośrednictwem Facebooka, Instagrama, Tiktoka czy e-maila, rozwinięte w formie pozwalającej nie tylko na rozwianie pojedynczych wątpliwości, ale także na pogłębienie istniejącej wiedzy kosmetologicznej.

Marka podpowiada w odcinkach swojego podcastu, jak dbać o konkretne rodzaje skóry, wyjaśnia trudne terminy kosmetyczne, dzieli się wrażeniami i przyzwyczajeniami konsumentek i ekspertek, opowiada o wartościach, którymi się kieruje, tworząc swoje produkty i serie pielęgnacyjne, oraz o tym, co jest dla ważne w kosmetykach i pielęgnacji, a potencjalnie niewidoczne na pierwszy rzut oka. Biorąc pod uwagę rosnącą potrzebę konsumentów i konsumentek by wiedzieć więcej i lepiej, i jak szybko windują się treści dotyczące analizy składników kosmetycznych i ich interakcji, można się spodziewać, że podcast Ziaja LabStory będzie cieszył się powodzeniem.
 


Marka obiecuje również opowiedzieć swoim słuchaczkom i słuchaczom, w jaki sposób używać wybranych produktów kosmetycznych, aby osiągnąć pożądane rezultaty, nie popełniając jednocześnie kardynalnych błędów i nie szkodząc sobie. Pierwsze trzy odcinki podcastu to zapis rozmowy z Natalią Grzywińską, ekspertką do spraw pielęgnacji, kosmetyków i szkoleń produktowych. Podcast można odsłuchać w serwisie Spotify.

Czytaj również: Ziaja organizuje pierwszą loterię w swojej historii

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony