StoryEditor
Makijaż
06.12.2021 00:00

Zimowe opowieści z marką Yokaba – wyczaruj stylizacje z bajecznymi kolorami tego sezonu!

Mroźne wieczory sprawiają, że chcemy otaczać się ciepłymi dodatkami, nie tylko w postaci koca i kubka gorącego kakao. Doskonałym uzupełnieniem tego zestawu jest wciągająca lektura w ręku i wyjątkowa stylizacja na paznokciach. Czaruj! Kreuj! Twórz własne zimowe opowieści z marką Yokaba. Otul się bajecznymi kolorami wegańskich lakierów hybrydowych z najnowszej kolekcji. 

Yokaba stworzyła zimową opowieść z czterema bohaterami w roli głównej: Emerald Glow, Pomegranate Pearls, Frosty Mirage i Ruby Night. Każdy z lakierów przenosi do świata bajecznych kolorów, z którymi Ty i Twoje klientki będą wyglądać zjawiskowo.

Zimowa opowieść z Gentle i Noble

Yokaba oferuje dwa zimowe kolory z linii delikatnych lakierów hybrydowych Gentle: Emerald Glow – intensywnie zielony ze srebrną drobną perłą oraz Pomegranate Pearls – ciemny róż o wiśniowym odcieniu. Linia Gentle to wegańskie produkty testowane dermatologicznie o nieinwazyjnej formule. Wybierane są przez osoby z uczuleniami na lakiery UV/LED. Nie wymagają matowienia i ingerencji w płytkę paznokcia oraz są bardzo łatwe w usuwaniu.

Kolejne dwie propozycje to zimowe kolory z linii lakierów hybrydowych Noble o konsystencji żelu: Frosty Mirage – perłowy srebrno-beżowy odcień oraz Ruby Night – czarny kolor wzbogacony czerwonymi drobinkami. Linia Noble jest w 100 proc. wegańska, mocno napigmentowana, o zwiększonej wytrzymałości. Nie odpryskuje ani się nie wykrusza.

Zimowa promocja

Daj się wciągnąć w zimową opowieść marki Yokaba i pomaluj świat bajecznymi barwami. Wybierz dwa kolory z kolekcji lakierów hybrydowych „Zimowe opowieści” i otrzymaj ekologiczną torbę bawełnianą – pakowny gadżet, który zmieści całą gamę kolorów Gentle, Noble i nie tylko.

O firmie

Yokaba to nowa polska marka wegańskich produktów do stylizacji paznokci oraz kosmetyków do pielęgnacji dłoni, ciała i stóp. Zgodnie z filozofią firmy na każdym etapie wdrażania i sprzedaży produktów kluczowe jest środowisko naturalne. Marka stawia na ekologiczne rozwiązania, przede wszystkim ograniczając zużycie plastiku, poprzez użycie eko-wypełnienia przy wysyłkach produktów. Wybrane opakowania wykonane są z plastiku HDPE, który jest poddawany recyklingowi.

www.yokaba.pl

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. październik 2025 03:16