StoryEditor

Dior stworzył innowacyjną, upiększającą maskę LED

Dior połączył siły z francuską, innowacyjną firmą oświetleniową Lucibel, aby skomercjalizować technologię masek upiększających LED – poinformował portal WWD.

Dior nawiązał współpracę z francuską firmą oświetleniową Lucibel w celu wykorzystania i komercjalizacji technologii masek LED.

Nad maską upiększającą pracował wraz z Lucibel, projektant Diora, Olivier Lapidus i po 18 miesiącach badań nad technologią LED stworzono maskę upiększającą bez recepty OVE, która ma podobno o wiele silniejsze działanie niż inne tego typu produkty dostępne na rynku.

Projektant Olivier Lapidus już od lat bada technologię LED, a w 1999 r. pokazał na wybiegu pierwszą „świecącą sukienkę”, stworzoną przy użyciu specjalnie technologii żakardowej i światłowodowej. Twórczość Lapidusa została również wykorzystana w dziedzinie nauki, aby pomóc w leczeniu dzieci z żółtaczką.

Z Diorem skontaktował się z Frédéric Granotier, założyciel i prezes Lucibel, w sprawie możliwej współpracy. Zaprezentowano Diorowi istniejącą już maskę kosmetyczną Lucibel do użytku półprofesjonalnego oraz kremy, które mają być z nią stosowane w celu zwalczania zmarszczek na twarzy.

Po miesiącach współpracy powstała maska kosmetyczna OVE, która posiada dwa patenty, nową ergonomię i wykorzystuje technologię fotobiomodulacji.

Fotobiomodulacja LED, specjalność Lucibel od ośmiu lat, wykorzystuje zimne czerwone światło do stymulacji i regeneracji komórek. Ilość emitowanego światła różni się na każdym centymetrze kwadratowym twarzy w celu uzyskania największej wydajności.

Dior twierdzi, że już od pierwszej sesji i już po 12 minutach wdać efekty, a po miesiącu, przy dwóch sesjach tygodniowo, skóra jest zdrowsza, wygładzona, cera jest wyrównana, a jej blask jest zwiększony o 10 razy. Maska ma być 20 razy silniejsza niż jakakolwiek wcześniej dostępna na rynku.

Nowy produkt został zaprezentowany w Dior Cheval Spa Blanc Paris, a wkrótce pojawi się we wszystkich spa Dior. Przenośna wersja do użytku domowego, w cenie 3150 euro, będzie dostępna w butikach Dior i na dior.com od stycznia 2023.

Przeczytaj również: Dior mianował Teresę Tarmey światowym ekspertem w dziedzinie pielęgnacji skóry

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Salony beauty
10.05.2024 16:31
Booksy rusza z platformą sprzedażową. Nesperta pierwsza wchodzi we współpracę
Booksy chce wykorzystać swój potencjał do sprzedawania kosmetyków profesjonalnych salonom beautyBooksy
Booksy – system rezerwacji wizyt w salonach kosmetycznych, fryzjerskich i innych punktach usługowych – uruchamia platformę sprzedażową B2B. Kupować na niej będą mogli przedsiębiorcy zarejestrowani na Booksy Biz, a sprzedawać dystrybutorzy produktów profesjonalnych.

Booksy, najbardziej znany w Polsce system rezerwacyjny, wykorzystywany przez wiele punktów usługowych działających w branży beauty – salony kosmetyczne, fryzjerskie, manicure, spa i inne – uruchamia platformę sprzedażową B2B. Nad tą funkcjonalnością firma pracowała od wielu miesięcy chcąc wykorzystać potencjał jaki ma w zarejestrowanych w jej systemie firmach, które mogłyby być zainteresowane kupowaniem w jednym miejscu produktów potrzebnych do świadczenia usług.

Wiadomo sprzedażowa jest przeznaczona tylko dla klientów instytucjonalnych. Będą na niej mogli kupować wyłącznie przedsiębiorcy – usługodawcy zarejestrowani na Booksy Biz. Sprzedawać mogą dostawcy produktów profesjonalnych. Transakcje będą odbywały się w strefie Zakupy, gdzie umieszczone są już podstawowe informacje o platformie.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

Pierwszą i jedyną w tym momencie firmą, która zdecydowała się na współpracę z Booksy w tym zakresie jest Nesperta, właściciel marek Semilac i Hihibrid – wiodąca marka w kategorii lakierów hybrydowych w Polsce.

Z dumą ogłaszamy, że staliśmy się partnerem strategicznym Booksy Biz!  Od teraz w pulpicie Booksy Biz każda z Was, drogie właścicielki salonów, oprócz dotychczasowych funkcji, będzie miała możliwość uzupełniania swoich ulubionych produktów - czy to oznacza efektywne zarządzanie salonem z profilu jednej aplikacji? Tak! – napisała firma Nesperta w swoich mediach społecznościowych. Nesperta wprowadziła do sprzedaży na Booksy bestsellery marki Semilac i pełną gamę produktów linii Semilac Professional.

Kategoria produktów do paznokci jest pierwszą, którą Booksy będzie zapełniać na platformie sprzedażowej, a następnie sukcesywnie kolejne.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Salony beauty
09.05.2024 08:48
Hollywood Hair sięga po rozszerzoną rzeczywistość i przygotowuje aplikację do wirtualnego przedłużania włosów
Hollywood Hair to sieć salonów zajmujących się przedłużaniem włosów. Kolejnym krokiem w rozwoju marki jest wprowadzenie do sprzedaży online naturalnych włosów do przedłużania w domu oraz stworzenie aplikacji do wirtualnego przymierzania przedłużanych włosówfot. Hollywood Hair
Marka Hollywood Hair zajmująca się profesjonalnym przedłużaniem włosów jeszcze w tym roku planuje wprowadzić aplikację mobilną, dzięki której będzie można wirtualnie wypróbować i ocenić efekt przedłużania włosów. Firma rozpoczęła także sprzedaż naturalnych włosów do samodzielnego przedłużania w domu.

Hollywood Hair to sieć salonów zajmujących się profesjonalnym przedłużaniem włosów.

Firma właśnie otworzyła kolejny salon w Bydgoszczy. To trzynasty punkt działający pod szyldem firmy, w tym dwunasty w Polsce. Jeden salon działa już w Hiszpanii. Firma chce także otworzyć sieć swoich salonów w Wielkiej Brytanii. W tym roku ma zostać otwarty pierwszy salon w Londynie.

Holywood Hair ma także własne kosmetyki, suplementy oraz akcesoria do włosów, a teraz rozpoczyna sprzedaż doczepianych kucyków i topperów (tupetów) z włosów naturalnych w 20 odcieniach i różnych długościach (50, 60 i 70 cm). Można je kupić przez internet i samodzielnie doczepiać do własnych włosów. Kolekcja będzie powiększana o kolejne rozwiązania i asortyment.

– Wiem, że nie każda osoba może pozwolić sobie na drogi zabieg przedłużania, dlatego alternatywą będą nasze włosy „instant”, dostępne dla każdego – mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Marka sięga także po nowe technologie i pracuje nad aplikacją, w której będzie można wirtualnie przedłużyć włosy i obejrzeć ten efekt. Aplikacja wykorzystuje sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości. Powstaje we współpracy z indyjską firmą DesignoWeb. Firma zapewnia, że rozwiązanie niebawem zadebiutuje na rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. maj 2024 02:20