StoryEditor

Prada wykorzystuje AI do tworzenia materiałów wizualnych do kampanii nowych zapachów

Kampania ma na celu zaoferowanie nowych perspektyw na zapachy z nigdy wcześniej nie widzianymi efektami wizualnymi. / materiały marketingowe Prada
Prada, luksusowa marka modowa i kosmetyczna, wykorzystała sztuczną inteligencję (AI) w swojej najnowszej kampanii zapachowej. Aby stworzyć obrazy, Prada połączyła siły z fotografem martwej natury, Johannem Besse, aby uchwycić butelki perfum.

Prada wykorzystała sztuczną inteligencję (AI) do stworzenia materiałów wizualnych do swojej nowej kampanii w mediach społecznościowych, która obejmuje pięć najpopularniejszych zapachów marki: Prada Paradoxe, Luna Rossa Ocean, Infusion d’Iris, L’Homme i Amber Femme. W ramach kampanii wykonano zdjęcia zapachów i dokonano ich reinterpretacji za pomocą technologii sztucznej inteligencji, aby stworzyć „wizualizacje z nową percepcją”.
 


Aby ożywić tę koncepcję, Prada Beauty współpracowała z fotografem martwej natury Johannem Besse, aby uchwycić lewitujące flakony perfum. Obrazy zostały następnie wstrzyknięte do narzędzia AI Image Generator opartego na algorytmie głębokiego uczenia się, przeszkolonego na dużym zbiorze danych obrazów i odpowiednich opisów, które generuje realistyczne obrazy z tekstu, przesuwając granice kreatywności w celu stworzenia nowych wersji oryginalnych obrazów studyjnych. Ostatnim elementem projektu kampanii są „błędy” AI jako alternatywne wersje głównego obrazu. Kampania społeczna trwa wyłącznie na koncie Prada Beauty na Instagramie od 5 kwietnia do końca maja.

To nie pierwsza wyprawa Prady do świata sztucznej inteligencji w celu promowania swoich zapachów. Marka przedstawiła wirtualną influencerkę Candy jako twarz swojego zapachu o tej samej nazwie w 2021 roku, który podobno został zainspirowany pokoleniem TikTok.

Czytaj także: Kolejna wirtualna influencerka; tym razem od flaconi i L'Oréal Luxe

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Salony beauty
10.05.2024 16:31
Booksy rusza z platformą sprzedażową. Nesperta pierwsza wchodzi we współpracę
Booksy chce wykorzystać swój potencjał do sprzedawania kosmetyków profesjonalnych salonom beautyBooksy
Booksy – system rezerwacji wizyt w salonach kosmetycznych, fryzjerskich i innych punktach usługowych – uruchamia platformę sprzedażową B2B. Kupować na niej będą mogli przedsiębiorcy zarejestrowani na Booksy Biz, a sprzedawać dystrybutorzy produktów profesjonalnych.

Booksy, najbardziej znany w Polsce system rezerwacyjny, wykorzystywany przez wiele punktów usługowych działających w branży beauty – salony kosmetyczne, fryzjerskie, manicure, spa i inne – uruchamia platformę sprzedażową B2B. Nad tą funkcjonalnością firma pracowała od wielu miesięcy chcąc wykorzystać potencjał jaki ma w zarejestrowanych w jej systemie firmach, które mogłyby być zainteresowane kupowaniem w jednym miejscu produktów potrzebnych do świadczenia usług.

Wiadomo sprzedażowa jest przeznaczona tylko dla klientów instytucjonalnych. Będą na niej mogli kupować wyłącznie przedsiębiorcy – usługodawcy zarejestrowani na Booksy Biz. Sprzedawać mogą dostawcy produktów profesjonalnych. Transakcje będą odbywały się w strefie Zakupy, gdzie umieszczone są już podstawowe informacje o platformie.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

Pierwszą i jedyną w tym momencie firmą, która zdecydowała się na współpracę z Booksy w tym zakresie jest Nesperta, właściciel marek Semilac i Hihibrid – wiodąca marka w kategorii lakierów hybrydowych w Polsce.

Z dumą ogłaszamy, że staliśmy się partnerem strategicznym Booksy Biz!  Od teraz w pulpicie Booksy Biz każda z Was, drogie właścicielki salonów, oprócz dotychczasowych funkcji, będzie miała możliwość uzupełniania swoich ulubionych produktów - czy to oznacza efektywne zarządzanie salonem z profilu jednej aplikacji? Tak! – napisała firma Nesperta w swoich mediach społecznościowych. Nesperta wprowadziła do sprzedaży na Booksy bestsellery marki Semilac i pełną gamę produktów linii Semilac Professional.

Kategoria produktów do paznokci jest pierwszą, którą Booksy będzie zapełniać na platformie sprzedażowej, a następnie sukcesywnie kolejne.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Salony beauty
09.05.2024 08:48
Hollywood Hair sięga po rozszerzoną rzeczywistość i przygotowuje aplikację do wirtualnego przedłużania włosów
Hollywood Hair to sieć salonów zajmujących się przedłużaniem włosów. Kolejnym krokiem w rozwoju marki jest wprowadzenie do sprzedaży online naturalnych włosów do przedłużania w domu oraz stworzenie aplikacji do wirtualnego przymierzania przedłużanych włosówfot. Hollywood Hair
Marka Hollywood Hair zajmująca się profesjonalnym przedłużaniem włosów jeszcze w tym roku planuje wprowadzić aplikację mobilną, dzięki której będzie można wirtualnie wypróbować i ocenić efekt przedłużania włosów. Firma rozpoczęła także sprzedaż naturalnych włosów do samodzielnego przedłużania w domu.

Hollywood Hair to sieć salonów zajmujących się profesjonalnym przedłużaniem włosów.

Firma właśnie otworzyła kolejny salon w Bydgoszczy. To trzynasty punkt działający pod szyldem firmy, w tym dwunasty w Polsce. Jeden salon działa już w Hiszpanii. Firma chce także otworzyć sieć swoich salonów w Wielkiej Brytanii. W tym roku ma zostać otwarty pierwszy salon w Londynie.

Holywood Hair ma także własne kosmetyki, suplementy oraz akcesoria do włosów, a teraz rozpoczyna sprzedaż doczepianych kucyków i topperów (tupetów) z włosów naturalnych w 20 odcieniach i różnych długościach (50, 60 i 70 cm). Można je kupić przez internet i samodzielnie doczepiać do własnych włosów. Kolekcja będzie powiększana o kolejne rozwiązania i asortyment.

– Wiem, że nie każda osoba może pozwolić sobie na drogi zabieg przedłużania, dlatego alternatywą będą nasze włosy „instant”, dostępne dla każdego – mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Marka sięga także po nowe technologie i pracuje nad aplikacją, w której będzie można wirtualnie przedłużyć włosy i obejrzeć ten efekt. Aplikacja wykorzystuje sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości. Powstaje we współpracy z indyjską firmą DesignoWeb. Firma zapewnia, że rozwiązanie niebawem zadebiutuje na rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. maj 2024 22:54