
Dior Beauty ogłosił partnerstwo z The BeautyHealth Company, właścicielem marki Hydrafacial, w celu opracowania niestandardowego zabiegu Dior powered by Hydrafacial, dostępnego wyłącznie w spa Dior od kwietnia 2023 r. Dior debiutuje z oryginalnym protokołem współtworzonym przez Hydrafacial pod wspólną marką, a protokół ten ma bazować na najlepszych produktach do pielęgnacji skóry Dior. Innowacyjny, 90-minutowy zabieg został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu najwyższego poziomu odnowy biologicznej i luksusu.
Rozpoczyna się on dokładnym oczyszczeniem i złuszczaniem twarzy za pomocą Dior Floral Peeling Lotion rozprowadzanego przez głowicę Hydrafacial Roll on i opatentowaną technologię wirową. Skóra jest doskonale przygotowana do dalszej holistycznej pielęgnacji uwzględniającej potrzeby skóry klientki za pomocą eksperckich zabiegów Dior Spa. Zabieg Dior powered by Hydrafacial będzie dostępny wyłącznie w spa Dior od kwietnia 2023 roku.
Partnerstwo daje Diorowi dalszą pozycję na rynku premium wellness i pomimo tego, że Goop niedawno opuścił rynek brytyjski, luksusowe wellness jest nadal gorącym trendem konsumenckim na całym świecie. Cieszymy się, że możemy współpracować z kultową marką Dior, aby zapewnić to wyjątkowe doświadczenie w spa Dior na całym świecie — powiedział Andrew Stanleick, prezes i dyrektor generalny BeautyHealth. Doświadczenie Dior Powered by Hydrafacial jest doskonałym przykładem naszego zaangażowania do dostarczania protokołów tworzenia kategorii i tworzenia partnerstw z najlepszymi w dziedzinie urody i pielęgnacji skóry.
Czytaj także: Dior staje w obliczu pozwu zbiorowego w związku z mylącym oznaczeniem SPF