StoryEditor
Eksport
13.02.2023 00:00

L’Oréal łączy siły z Tripadvisor, aby zwiększyć sprzedaż detaliczną w branży turystycznej

Nowe partnerstwo L‘Oreal z Tripadvisor wpisuje się w trend mieszania podróży z kosmetologią i wellness / materiały prasowe L‘Oreal
Zgodnie z raportem opublikowanym przez TR Business, L‘Oréal nawiązał współpracę z Tripadvisor w celu zwiększenia świadomości oferty turystycznej francuskiego giganta kosmetycznego. Długoterminowa współpraca rozpocznie się kampanią o nazwie Beauty to Go, zwiększyć zaangażowanie i konwersję za pośrednictwem mediów cyfrowych.

L’Oréal Travel Retail Americas i EMEAI połączyły siły z Tripadvisor i Dufry, aby wprowadzić przełomowy model zaangażowania online+offline (O+O) Beauty to Go. Szeroko zakrojone partnerstwo w zakresie mediów i danych jest skierowane do podróżnych z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych w okresie wychodzenia z kryzysu w sektorze związanym z COVID. Każdy użytkownik przeglądający stronę Tripadvisor w celu przygotowania nadchodzącej podróży będzie celem reklam medialnych, które promują marki L’Oréal w sklepie wolnocłowym, przekierowując ich do ekskluzywnej strony docelowej Beauty to Go.

Odwiedzający mogą następnie uzyskać dostęp do wybranych bestsellerów L’Oréal Travel Retail oraz opcji Zarezerwuj i odbierz na stronie lub dokonać zakupu na lotnisku. Francuski potentat w dziedzinie produktów kosmetycznych powiedział, że w czasach, gdy generowanie ruchu O+O stało się niezbędne do silnego i trwałego powrotu, toruje drogę silnym i długoterminowym partnerstwom mającym na celu ponowne przyciągnięcie podróżnych do tego nowego kanału sprzedaży.
 

Gianguido Bianco, dyrektor zarządzający L‘Oréal Travel Retail na region EMEAI, powiedział: To partnerstwo jest prawdziwym przełomem dla L‘Oréal Travel Retail na region EMEAI, ponieważ zapewniamy niespotykaną dotąd aktywację O+O, opartą na dokładnym podejściu opartym na danych. Jesteśmy zachwyceni współpracą z Tripadvisor (...), aby wesprzeć przywrócenie ruchu w kluczowym regionie, takim jak Wielka Brytania, oraz zwiększyć zaangażowanie podróżnych w Wielkiej Brytanii dzięki bezcłowym perfumom i kosmetykom.

Czytaj także: Chanel otwiera butiki na paryskim lotnisku Roissy-Charles de Gaulle

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
25.11.2025 14:28
Chiny modernizują regulacje kosmetyczne: wielki smok zacieśnia pasa
Canva

Chiński organ National Medical Products Administration (NMPA) opublikowała zaktualizowane wytyczne, których celem jest unowocześnienie regulacji kosmetycznych oraz podniesienie konkurencyjności krajowego sektora beauty. Dokument stanowi jeden z kluczowych elementów działań regulacyjnych na lata 2025–2027 i wpisuje się w szerszą strategię budowania silnej pozycji Chin jako globalnego lidera w branży kosmetycznej.

Jednym z najważniejszych rozwiązań jest wprowadzenie systemu „natychmiastowego przeglądu po złożeniu” dla produktów deklarujących nowe właściwości lub innowacyjne działania. Mechanizm ten może znacząco skrócić czas wprowadzania nowości rynkowych, szczególnie w kategoriach opartych na zaawansowanych technologiach i badaniach klinicznych. Równocześnie NMPA zniosła obowiązek przedstawiania zagranicznych wyników sprzedaży przez importerów kosmetyków, co upraszcza proces rejestracji i może zwiększyć liczbę marek zagranicznych zainteresowanych wejściem na rynek Chin.

Wytyczne podkreślają również konieczność rozwoju badań i rozwiązań odpowiadających na potrzeby starzejącej się populacji. Wspieranie produktów przeznaczonych dla osób dojrzałych to element szerszej koncepcji rozwoju tzw. srebrnej gospodarki, która w najbliższych latach ma stać się jednym z priorytetowych obszarów inwestycji w zakresie kosmetologii i dermokosmetyków. Regulacje promują także cyfryzację nadzoru nad produktami, m.in. poprzez szybsze wdrażanie elektronicznych etykiet o lepszej czytelności i dostępności.

image

Maja Justyna, PAIH: Wchodząc na rynki azjatyckie, trzeba być cierpliwym [FBK2025]

Nowe wytyczne towarzyszą trzyletniemu programowi wzmacniania zarządzania jakością produkcji, obejmującemu zarówno producentów rodzimych, jak i firmy zagraniczne działające w Chinach. W 2024 roku wartość chińskiego rynku kosmetycznego przekroczyła 1,07 bln juanów (ok. 151,6 mld dolarów), notując wzrost o 2,8 proc. rok do roku. Według szacunków w kraju działa ponad 20 tys. przedsiębiorstw z sektora beauty, co podkreśla skalę rynku i potrzebę standaryzacji procesów.

Reformy NMPA mają na celu przyspieszenie innowacji, podniesienie standardów jakości i umocnienie pozycji Chin jako najbardziej wpływowego rynku kosmetycznego na świecie. W obliczu dynamicznej konkurencji oraz rosnących oczekiwań konsumentów kraj ten dąży do utrzymania przewagi, stawiając jednocześnie na rozwój technologii, usprawnienie nadzoru regulacyjnego i otwarcie na globalne innowacje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
07.10.2025 12:01
Ukraina wprowadza elektroniczny system rejestracji kosmetyków zgodny ze standardami UE
Ukraiński rynek kosmetyczny czeka mały przewrót.DALL-E

W Ukrainie w najbliższym czasie zacznie funkcjonować nowy system elektronicznego powiadamiania o produktach kosmetycznych. Zgodnie z zapowiedziami władz, narzędzie to ma wprowadzić pełną transparentność w zakresie składu i bezpieczeństwa kosmetyków dostępnych na rynku. Nowe rozwiązanie obejmie zarówno producentów krajowych, jak i importerów, którzy będą zobowiązani do rejestracji każdego produktu przed jego wprowadzeniem do sprzedaży.

Jak podkreślił Ołeksandr Yemets, szef Państwowego Przedsiębiorstwa ds. Zdrowia Elektronicznego, system ten jest jednym z elementów integracji europejskiej i stanowi krok w kierunku harmonizacji przepisów z prawodawstwem Unii Europejskiej. „System elektronicznego powiadamiania o produktach kosmetycznych jest wymogiem integracji europejskiej i krokiem w kierunku budowy przejrzystego i bezpiecznego rynku kosmetyków na Ukrainie zgodnie z normami europejskimi. Ułatwi to ukraińskim producentom wejście na rynek UE, ponieważ będą one ujednolicone z wymogami wspólnoty” – powiedział Yemets w rozmowie z portalem Ukrinform.

Dotychczas na Ukrainie brakowało jednolitej bazy danych obejmującej wszystkie kosmetyki obecne w sprzedaży. Produkty takie jak kremy, szampony czy szminki trafiały na półki sklepowe bez centralnej rejestracji, co znacząco utrudniało nadzór nad ich jakością i bezpieczeństwem. W efekcie organy kontrolne nie miały dostępu do pełnych informacji o składzie produktów ani o ich pochodzeniu, co utrudniało reakcję w przypadku wykrycia nieprawidłowości.

Nowy system ma to zmienić – każdy kosmetyk będzie musiał zostać zgłoszony w formie tzw. elektronicznego paszportu produktu. W jego ramach producenci i importerzy wprowadzą szczegółowe dane dotyczące składu, przeznaczenia, miejsca produkcji oraz danych kontaktowych podmiotu odpowiedzialnego. Tylko produkty zarejestrowane w systemie będą mogły legalnie trafić do sprzedaży.

W przyszłości system zostanie również zintegrowany z bazami danych instytucji medycznych, które uzyskają dostęp do informacji o potencjalnie alergennych lub ryzykownych składnikach. Ma to umożliwić szybsze reagowanie w przypadku wystąpienia niepożądanych reakcji u konsumentów. Ukraina liczy, że wdrożenie systemu zwiększy bezpieczeństwo produktów kosmetycznych na rynku krajowym i przyspieszy integrację sektora z rynkiem unijnym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. listopad 2025 18:50