StoryEditor
Eksport
06.04.2023 00:00

Marka Color Street przekazała 50 000 dolarów fundacji The Lupus Foundation

MLMowa marka kosmetyczna regularnie wspiera szczytne cele, w tym fundacje na rzecz szerzenia świadomości na temat tocznia układowego. / materiały prasowe Color Street
Color Street ogłosił zobowiązanie w wysokości 50 000 dolarów na wsparcie The Lupus Foundation. Dzięki temu wsparciu firma ma nadzieję podnieść świadomość tej organizacji, zapewniając jednocześnie komfort dzieciom i dorosłym chorym na toczeń.

Color Street podnosi świadomość na temat tocznia za pomocą nowej limitowanej edycji paska do paznokci, Infinite Hope, na cześć Miesiąca Świadomości Chorób Autoimmunologicznych. Organizacja filantropijna Color Street, Color Street Foundation, wesprze trzy organizacje, w tym darowiznę w wysokości 50 000 dolarów na rzecz Lupus Foundation of America, która wspiera programy i badania mające wpływ na życie ludzi z toczniem.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez @colorstreet


Nasza współpraca z Color Street Foundation pokazuje, dlaczego partnerstwa korporacyjne są niezbędne dla naszej misji świata wolnego od tocznia — powiedziała Desiree Wienand, krajowa dyrektorka ds. zaangażowania korporacyjnego Lupus Foundation of America. Dzięki tej współpracy jesteśmy w stanie podnieść świadomość na temat tocznia wśród stylistów i klientów Color Street i bardzo doceniamy ich zaangażowanie we wspieranie naszej sprawy poprzez darowizny na nasze wysiłki. Razem możemy wywrzeć znaczący wpływ na życie osób dotkniętych toczniem.

Color Street produkuje lakiery do paznokci w paskach, które mają być łatwe w aplikacji i utrzymywać się około 10 dni. Paski, które są dostępne w niezliczonych kolorach, wzorach i wykończeniach, wahają się od 12 do 16 USD i są dostępne w 16 podwójnych paskach, co daje opcje dopasowania rozmiaru i kształtu paznokcia. Firma oferuje klasyczne jednolite kolory paznokci, zabawne wzory, takie jak ombré i wężowy wzór, a także świąteczną kolekcję. Każdy pasek składa się z lakieru bazowego, lakieru kolorowego i lakieru nawierzchniowego, naśladując manicure, który można uzyskać w salonie.

Czytaj także: Ruch anty-MLM rośnie w siłę; co to oznacza dla marek?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
22.04.2025 14:59
Ceny perfum w USA wzrosną o 6-7 proc. – to odpowiedź Interparfums na cła Trumpa
Jimmy Choo jest marką perfum, przynoszącą koncernowi Interparfums największe dochody   IG interparfums_official

Interparfums, producent perfum z Francji, planuje podniesienie cen swoich produktów na terenie USA 6 do 7 proc. już od 1 sierpnia. To odpowiedź na nałożenie 10-procentowych ceł na towary importowane. Interparfums ma w swoim portfolio perfumy kilku globalnym marek modowych, takich jak Coach, Jimmy Choo, Montblanc i Lacoste.

Nie przeprowadziliśmy jeszcze dokładnych obliczeń, ale myślę że w tym roku poniesiemy dodatkowe wydatki w granicach od 5 do 6 milionów euro – zapowiedział dyrektor generalny Interparfums Philippe Benacin podczas dorocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy w Paryżu.

Obecnie Stany Zjednoczone są dla Interparfums największym rynkiem, przynoszącym w 2024 roku 38 proc. całkowitych przychodów firmy. Jak dodał też Benacin, firma pomimo przewidywanego wpływu ceł miała w USA “bardzo mocny pierwszy kwartał”. Oficjalne wyniki Interparfums za pierwszy kwartał zostaną opublikowane 24 kwietnia.

Benacin potwierdził ponadto odnowienie umowy licencyjnej z amerykańską marką Coach, obowiązującej do 2031 roku. W 2024 roku perfumy marki Coach wygenerowały dla Interparfums 43 mln euro zysków ze sprzedaży, co czyni je jedną z najlepiej sprzedających się licencji grupy po Jimmy Choo, która przyniosła 56,3 mln euro.

Ogółem Interparfums odnotowało 10-procentowy wzrost zysku netto w 2024 roku.

Czytaj też: Coach przedłuża umowę licencyjną na swoje perfumy z Interparfums

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
15.04.2025 13:32
Korea Południowa uruchamia fundusz wspierający branżę K-beauty o wartości 40 miliardów wonów
Hebe

Ministerstwo Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Start-upów w Korei Południowej ogłosiło utworzenie specjalnego funduszu dedykowanego branży kosmetycznej. Fundusz o wartości 40 miliardów wonów (około 27 milionów dolarów amerykańskich) ma wspierać start-upy z sektora K-beauty i obejmuje cały łańcuch dostaw kosmetyków w kraju. To pierwsza tego typu inicjatywa w Korei Południowej, realizowana we współpracy publiczno-prywatnej. Głównymi inwestorami funduszu zostały wiodące firmy zajmujące się produkcją kontraktową kosmetyków — Kolmar Korea i Cosmax Inc.

Inicjatywa pojawiła się w odpowiedzi na rosnące obawy związane z potencjalnym wprowadzeniem przez Stany Zjednoczone 25-procentowych ceł wzajemnych. Choć jeszcze nie weszły one w życie, ich zapowiedź już teraz budzi niepokój wśród eksporterów. Branża kosmetyczna stanowi kluczowy sektor eksportowy południowokoreańskich MŚP. W 2023 roku wartość zagranicznej sprzedaży kosmetyków z Korei osiągnęła poziom 6,8 miliarda dolarów amerykańskich, co czyni ją liderem wśród kategorii eksportowych w tym segmencie przedsiębiorstw.

Fundusz ma na celu nie tylko ochronę sektora kosmetycznego przed skutkami geopolitycznych napięć i ryzyk handlowych, lecz także zwiększenie konkurencyjności koreańskich marek na rynkach międzynarodowych. Władze Korei liczą, że strategiczne inwestycje pozwolą firmom przetrwać ewentualne turbulencje i wzmocnić ich pozycję globalną. K-beauty już od lat uchodzi za symbol innowacyjności i wysokiej jakości, a także za ważny element „miękkiej siły” kulturowej Korei Południowej.

Utworzenie funduszu wpisuje się w szerszą strategię wspierania innowacyjnych gałęzi przemysłu oraz zabezpieczania przyszłości koreańskiej gospodarki. Zwiększenie odporności sektora kosmetycznego ma kluczowe znaczenie w obliczu zmieniających się warunków globalnego handlu. Inwestycje tego typu mają również zachęcać młode, dynamiczne firmy do ekspansji zagranicznej i rozwijania nowych technologii, które umocnią pozycję Korei Południowej jako światowego lidera w dziedzinie urody.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 21:02