
Polska Agencja Inwestycji i Handlu organizuje w swoich biurach handlowych na całym świecie spotkania pokazowe polskich marek, na które zaprasza potencjalnych kontrahentów. Tym razem jest okazja, żeby zaprezentować się w showroomie w Dubaju.
Jak podaje PAIH, celem organizacji showroomu jest prezentacja wybranych polskich marek spożywczych i kosmetycznych skierowana do przedstawicieli lokalnych sieci handlowych oraz dystrybutorów. Na potrzeby wydarzenia zostanie stworzony katalog polskich marek, służący do ich promocji na rynku emirackim. Warunkiem uczestnictwa w showroomie jest przekazanie niezbędnych danych w formularzu rejestracyjnym oraz grafik, które zostaną umieszczone w katalogu. Dla zakwalifikowanych firm udział w showroomie jest bezpłatny. Wystawca zobowiązany jest pokryć koszty transportu produktów we własnym zakresie.
To wydarzenie kameralne. Tylko 25 firm może wziąć w nim udział. Rejestracja trwa do 13 czerwca 2023 r. Przedsiębiorstwa, które zarejestrują się we wskazanym terminie i będą spełniać warunki formalne, ale w wyniku rekrutacji nie zostaną zakwalifikowane do prezentacji produktów na miejscu, będą mogły skorzystać z umieszczenia ich w katalogu udostępnianym podczas wydarzenia - czytamy w informacji PAIH.
Czytaj także: Prognozy dla światowego i polskiego rynku kosmetyków do 2026 r. [Raport PKO BP, Statista]