
W latach 2013-2018, polski eksport kosmetyków do Republiki Korei wzrósł prawie 5-krotnie. Wielu polskich producentów już dostarcza na ten rynek swoje produkty, inni chcą się na nim zaleźć. Czym charakteryzuje się koreański runek kosmetyczny, jak na nim zaistnieć, jak zbudować dystrybucję i jak się promować – o tym będzie mowa podczas seminarium, które organizuje 5 lutego w Warszawie, przy ul. Bagatela 12, Polska agencja Promocji Handlu i Inwestycji.
AGENDA SPOTKANIA
11:00 Powitanie gości
11:15 Działalność PAIH i ZBH
11:30 Promocja branży kosmetycznej poprzez program BRAND
11.45 Działalność Koreańskiej Agencji Promocji Handlu i Inwestycji
12:00 Sektor kosmetyczny w Korei Południowej i targi Cosmo Beauty Seoul
13:00 - 14:00 - networking
Zgłoszenia można nadsyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.