Od początku września każdy klient robiący zakupy w marketach Kaufland może w prosty sposób dołączyć do akcji, wybierając produkty Henkel z oferty sieci. Dochód ze sprzedaży artykułów marek: Bref, Clin, Dato, E, K2r, Persil, Perwoll, Pur, Silan oraz Somat – zostanie przeznaczony na wsparcie programu Pajacyk, który od lat zapewnia pełnowartościowe posiłki dzieciom w wieku szkolnym.
– Jubileuszowa edycja akcji z firmą Henkel to dla nas dowód, że długofalowe partnerstwa mają ogromną wartość społeczną. Niestety wciąż zbyt wiele dzieci w naszym kraju zmaga się z problemem niedożywienia, dlatego każda taka inicjatywa ma realne znaczenie – wybór produktów Henkel w naszych sklepach to prosty gest klientów, który przekłada się na coś tak fundamentalnego, jak dostęp do pełnowartościowych posiłków – podkreśla Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.
Według raportu stworzonego przez EAPN Polska, ponad pół miliona dzieci w Polsce nie ma dostępu do elementarnych środków potrzebnych do prawidłowego rozwoju. Program Pajacyk prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną od blisko 30 lat wspiera najmłodszych, którzy zmagają się z problemem niedożywienia. Dzięki zaangażowaniu klientów, a także partnerów takich jak Kaufland i Henkel, dzieci mogą liczyć na dostęp do zdrowych, ciepłych posiłków, które są podstawą prawidłowego rozwoju.
W tym roku akcja „Niesiesz pomoc w koszyku” potrwa do końca września we wszystkich marketach Kaufland w Polsce.
