StoryEditor
Marketing i media
06.05.2025 12:54

Ariana Greenblatt została nową globalną ambasadorką L‘Oréal Paris - ma docierać do GenZ

Jako ambasadorka L’Oréal Paris chcę pokazać, że piękno jest nieustraszone, ponadczasowe i daje mnóstwo frajdy - mówi Ariana Greenblatt / IG ariana_greenblatt

L’Oréal Paris poinformował, że najnowszą globalną ambasadorką tej marki zostaje Ariana Greenblatt. 16-letnia aktorka jest najmłodszą ambasadorką francuskiej marki, ma docierać z przekazem do najmłodszego pokolenia konsumentów kosmetyków

Ta nominacja jest zgodna z filozofią biznesową L’Oréal, aby rozwijać portfolio ambasadorów, którzy będą docierać do “cyfrowego”, świadomego społecznie konsumenta.

Ariana Greenblatt, mimo młodego wieku osiągnęła już tak wiele w młodym życiu, a jako gwiazda nadal rośnie. Przez cały ten czas pozostaje skromna i twardo stąpa po ziemi, jednocześnie odważnie dzieląc się swoim talentem ze światem. Jest ona wspaniałym uzupełnieniem rodziny L’Oréal Paris: utalentowaną aktorką, która ma świadomość otaczającego ją świata, co sprawia, że ​​jej głos będzie mocnym orędownikiem poczucia własnej wartości dla nowego pokolenia kobiet – uzasadnia Delphine Viguier-Hovasse, globalna prezes L’Oréal Paris

Greenblatt pojawiła się w wielu filmowych hitach, od Barbie po Avengers: Infinity War. 

– Jako ambasadorka L’Oréal Paris chcę pokazać, że piękno jest nieustraszone, ponadczasowe i daje mnóstwo frajdy. Dla mnie L’Oréal Paris to nie tylko jedna z najbardziej kultowych marek kosmetycznych na świecie: to marka, która pozwala nam być sobą. Jestem zachwycona, że ​​mogę być częścią rodziny L’Oréal Paris i nie mogę się doczekać, aby dołączyć do grona utalentowanych i inspirujących globalnych ambasadorów – mówi Greenblatt.

Pracę ambasadorki Greenblatt rozpoczyna od maja 2025 roku, stając na czele globalnych kampanii Revitalift Vitamin C i Elvive Glycolic Gloss.

Młoda aktorka, z pochodzenia Latynoska, dołącza do grona innych znanych twarzy firmy, są wśród nich m.in. Gillian Anderson, Reneé Rapp, Viola Davis i Jane Fonda.

Zobacz też: L’Oréal mianował Harolda Jamesa na stanowisko swojego głównego wizażysty

W zeszłym miesiącu L’Oréal Group (właściciel L’Oréal Group) poinformował, że odnotował wzrost sprzedaży o 4,4 proc. do 11,73 mld euro w pierwszym kwartale 2025 roku.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
07.10.2025 14:11
„Dotykaj. Badaj. Zapobiegaj” – Gemini wspiera profilaktykę raka piersi
Zależy nam, aby dzięki tej akcji kobiety pamiętały o samobadaniu i przypominały o nim swojej mamie, siostrze czy przyjaciółce – mówi mgr farm. Anna Richert, Dyrektor ds. Oferty i Sprzedaży Internetowej na gemini.pl.Wojtek Rojek

Październik od lat jest miesiącem świadomości raka piersi, a 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi – symbolicznie oznaczony różową wstążką. W tym roku do kampanii promujących profilaktykę dołączyła sieć aptek Gemini, organizując akcję pod hasłem „Dotykaj. Badaj. Zapobiegaj”. Inicjatywa ma zwrócić uwagę na znaczenie regularnych i bezbolesnych badań, które pozwalają wykryć nowotwór na wczesnym etapie, znacząco zwiększając szanse na wyleczenie.

Choć statystyki są niepokojące, wczesne wykrycie choroby daje aż 95 proc. szans na wyzdrowienie. Mimo to z darmowej mammografii korzysta w Polsce jedynie około 30 proc. uprawnionych kobiet. Ta luka w profilaktyce była impulsem dla Gemini do zorganizowania kampanii społecznej, której towarzyszy specjalna edycja charytatywnego kremu do rąk – „Różowy Październik”. Produkt został przygotowany wyłącznie na potrzeby tej akcji i jest dostępny w ofercie internetowej sieci.

Jak podkreślają organizatorzy, inicjatywa ma nie tylko wymiar edukacyjny, ale też realnie wspiera pacjentki onkologiczne. Dochód ze sprzedaży kremu zostanie przekazany Fundacji OnkoCafe – organizacji działającej od ponad 10 lat na rzecz osób zmagających się z chorobami nowotworowymi. Fundacja prowadzi warsztaty, grupy wsparcia oraz oferuje bezpłatną pomoc psychologiczną pacjentom i ich rodzinom.

Według danych Fundacji, każdego dnia w Polsce z powodu raka piersi umiera aż 19 kobiet. Takie liczby podkreślają wagę działań edukacyjnych i przypominania o regularnym samobadaniu piersi. Celem akcji Gemini jest więc nie tylko wsparcie finansowe, ale przede wszystkim zmiana świadomości społecznej – przypomnienie, że profilaktyka jest najskuteczniejszym narzędziem w walce z nowotworami.

„Różowy Październik” w Gemini to połączenie codziennej troski o siebie z pomocą innym. Kupując charytatywny krem do rąk, klienci aptek mogą w prosty sposób przyczynić się do poprawy jakości życia osób dotkniętych chorobą nowotworową. To gest, który ma wymiar symboliczny i praktyczny zarazem – przypomina, że badanie i dbanie o zdrowie może stać się częścią codziennych nawyków.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
06.10.2025 12:31
Paczki PR nadal skuteczne – nawet 500 wysyłek tańsze niż jedna współpraca płatna
Shutterstock

Prezenty od marek dla influencerów, dziennikarzy i liderów opinii od lat stanowią jedno z podstawowych narzędzi PR. Tak zwane paczki PR służą budowaniu relacji i zwiększaniu rozpoznawalności marki. Choć część odbiorców przekazuje je dalej lub sprzedaje w internecie, eksperci podkreślają, że ten sposób komunikacji wciąż pozostaje jednym z najbardziej opłacalnych.

Według Olivii Drost, specjalistki z zakresu influencer marketingu, paczki PR są obecnie narzędziem o wyjątkowo wysokim zwrocie z inwestycji. Jak wskazuje, łączny koszt przygotowania i wysyłki 100 paczek, które przekładają się średnio na ok. 90 publikacji w mediach społecznościowych, jest często niższy niż pojedyncze płatne lokowanie produktu u jednego influencera. To oznacza, że marki mogą osiągnąć znacznie szerszy zasięg organiczny przy porównywalnie niższym budżecie.

Ekspertka podkreśla, że rynek influencerów w ostatnich latach znacząco podniósł stawki za współprace, a wiele z nich nie przynosi już oczekiwanych rezultatów sprzedażowych. 

Łączny koszt 100 wysyłek (czyli ok. 90 publikacji) jest często mniejszy niż zakup płatnego lokowania u jednego influencera. Z tego powodu to absolutnie przyszłość. Rynek influencerski bardzo mocno wywindował stawki za świadczenia poszczególnych twórców, które często nie przynoszą już oczekiwanych zwrotów z inwestycji. Jeśli pomyślimy o influencerach na górze lejka sprzedażowego, czyli w obszarze strategicznego budowania świadomości, i wyślemy 100, 300 czy 500 paczek PR-owych, możemy uzyskać bardzo dużo organicznych publikacji. Dzięki temu odbiorcy influencerów dowiedzą się o nowej marce, nowym produkcie i utrwalą w pamięci wyróżniki marki, logo czy branding

- powiedziała portalowi Wirtualne Media.

W efekcie paczki PR pełnią dziś rolę narzędzia wspierającego górną część lejka sprzedażowego – budują świadomość marki, utrwalają jej wizerunek i przekaz wizualny. Choć forma ta ewoluuje, m.in. w stronę bardziej zrównoważonych i spersonalizowanych wysyłek, nadal pozostaje jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych sposobów dotarcia do szerokiego grona odbiorców w świecie influencer marketingu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. październik 2025 06:32