Proces rebrandingu trwa od momentu przejęcia firmy CPS GfK w styczniu 2023 roku. Oprócz przyjęcia elementów wizualnych marki YouGov, obejmuje on także kompleksowy przegląd biznesowy w całej organizacji, aby ujednolicić wiedzę ekspercką oraz cele YouGov i CPS GfK i stworzyć wspólną strategię marki i podejście do komunikacji.
Czytaj o połączeniu: Consumer Panel Services GfK jest teraz częścią grupy YouGov
Rebranding oznacza również aktualizację wszystkich zasobów i kanałów marki CPS GfK. Komunikacja z klientami i partnerami została już przeniesiona do marki YouGov, a własne kanały społecznościowe i strona internetowa CPS GfK zostały wygaszone z końcem listopada 2024 roku.
– Z entuzjazmem patrzymy na proces pełnej integracji z YouGov, w którym zmiana nazwy naszej marki stanowi kluczowy etap. W ramach YouGov będziemy kontynuować to, w czym jesteśmy najlepsi – współpracę z obecnymi i przyszłymi klientami oraz wspieranie ich w jak najlepszym zrozumieniu polskiego rynku detalicznego i zachowań konsumentów. Dzięki unikalnym możliwościom YouGov nasze portfolio rozwiązań zostanie znacząco wzbogacone. Razem będziemy działać odważniej, szybciej i jeszcze skuteczniej, odpowiadając na kluczowe wyzwania biznesowe klientów – skomentował Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający CPS GfK w Polsce.
CPS GfK to firma z 60-letnim doświadczeniem w obszarze badań konsumenckich. YouGov to międzynarodowa firma założona w 2020 r. w Wielkiej Brytanii, działająca w branży badań rynku, sondaży i analizy danych. Jej obszarem działania jest Internet.