
Tylko w 2023 r. Hollywood Hair otworzyła trzy nowe salony: w Szczecinie, Lublinie i Łodzi. Natomiast już w maju firma uruchomi swój kolejny, dwunasty salon w kraju.
Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair mówi:
Aktualnie pod szyldem Hollywood Hair funkcjonuje 12 salonów w tym jeden w hiszpańskiej Marbelli. Wśród klientek marki znajdują się aktorki, influencerki i osoby znane ze świata tzw. show-biznesu. Są to m.in. Karolina Gilon, Sonia Bohosiewicz i Mama Ginekolog.
Firma oferuje nie tylko usługę przedłużania włosów, ale również konsultacje trychologiczne, własne suplementy diety oraz akcesoria i kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów. Obecnie portfolio firmy liczy ponad sto produktów i jest stale rozwijane. W grudniu 2023 r. na rynku zadebiutowała nowa linia produktowa „My Hair Spa”, a w ciągu minionych miesięcy e-commerce firmy wzrósł aż o 300 proc.
Ambicją Hollywood Hair jest to, by stać się marką globalną. Jeszcze w tym roku firma otworzy swój pierwszy salon w Londynie.
– wyjaśnia Klaudia Duszyńska.
Równolegle marka pracuje nad aplikacją, która powstaje we współpracy z firmą DesignoWeb. Będzie ona wykorzystywać sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości, dzięki czemu każdy będzie mógł dopasować sobie przedłużane włosy przed ewentualnym zabiegiem. Planowo debiut aplikacji jest zapowiadany za kilka tygodni. Będzie ona darmowa.
Szacunki Fortune Business Insights wskazują, że do 2030 r. rynek przedłużania włosów osiągnie wartość 7,9 mld USD.