StoryEditor
Targi i konferencje
27.02.2010 00:00

Drogeria Roku 2010 o krok od finału!

Pierwsza edycja konkursu Drogeria Roku zbliża się do finału. 11 marca emocje sięgną zenitu – w trakcie trwania uroczystej Gali, jury zadecyduje, kto zdobędzie statuetkę Drogeria Roku 2010. Opierając się na otrzymanych materiałach do półfinału zakwalifikowaliśmy po 5 drogerii w dwóch kategoriach.

Już dziś gratulujemy wszystkim półfinalistom!

Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu Drogeria Roku odbiorą piękną statuetkę, wykonaną w częstochowskiej pracowni Zbigniewa Pstrusińskiego oraz szereg atrakcyjnych nagród ufundowanych przez Partnerów i Sponsorów konkursu Drogeria Roku 2010.

Kategoria
DROGERIA NIEZALEŻNA LUB ZRZESZONA W SIECI FRANCZYZOWEJ


Drogeria ABC, Lucyna Reglińska­‑Trędowicz, Rumia

Drogeria Zuzanna, Danuta Arendt, Łódź

Drogeria Celux, Celina Kamińska, Suwałki

Drogeria Best, Zdzisław Koźlarzewski, Łomża

Drogeria, Irena Konopka, Zambrów 

Kategoria
DROGERIA WŁASNA SIECI


Drogeria Vica, Vica Sp. z o.o., Grodzisk Wielkopolski

Drogeria Kama Beauty, Mariola Frysiak, Leszno

Drogeria Stars, Tomasz Modzelewski, Elbląg

Drogeria Visage, Visage Sp. z o.o. Teresa Jonas, Wisła

Drogeria Vica, Vica Sp. z o.o., Rawicz

W jury konkursu Drogeria Roku 2010 zasiadają

 Przewodniczący jury
Arkadiusz Wódkowski,
prezes firmy badawczej AMPS
Blanka Chmurzyńska­‑Brown,
dyrektor generalny, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
 Monika Wątorek,
training team manager, Coty, Prestige & Beauty
 Jarosław Bogusz,
retailer services director, ACNielsen
 Wojciech Janiak,
dyrektor sprzedaży, Siroscan
 Wojciech Drozd,
prezes, Ret-Pro Retail Property Management
 Edward Hajdrych,
dyrektor handlowy, Brodr. Jorgensen (Gosh Professional)
 Grzegorz Chyła,
dyrektor handlowy, Delia Cosmetics Distribution
 Stanisław Bober,
market development manager, Eveline Cosmetics

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.05.2025 13:34
Premiera tuszu Avon Fan-Omenal z Maffashion w roli głównej już za nami
Julia Kuczyńska, znana również jako Maffashion, to instagramerka, celebrytka i nowa ambasadorka Avon.Avon Polska

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych miała przyjemność uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu – premierze nowego tuszu do rzęs Avon Fan-Omenal. Produkt powstał we współpracy z influencerką i celebrytką Maffashion, która jednocześnie została ogłoszona najnowszą ambasadorką marki. To kolejny krok Avonu w stronę młodszej, cyfrowo aktywnej grupy konsumentek, które poszukują nie tylko skutecznych kosmetyków, ale też inspirujących twarzy za kampaniami.

Spotkanie odbyło się w niecodziennej scenerii warszawskiego Melt Museum – nowoczesnej przestrzeni pełnej kolorów, luster i iluzji optycznych, idealnej do tworzenia efektownych zdjęć i filmów w mediach społecznościowych. Gości witały interaktywne instalacje, które umożliwiały uchwycenie niezapomnianych ujęć, nawiązujących do idei „fan-omenalnego” spojrzenia – podkreślonego mocnym, wachlarzowym efektem nowego tuszu.

Wśród uczestników wydarzenia znaleźli się przedstawiciele mediów, influencerzy oraz partnerzy marki. Maffashion, jako gospodyni wieczoru, zaprezentowała nie tylko kosmetyk, ale i kulisy jego powstawania. Podkreśliła, że zależało jej na formule, która pozwoli uzyskać wyrazisty efekt bez sklejania rzęs, a jednocześnie będzie łatwa w aplikacji nawet przy codziennym, szybkim makijażu.

Zadbano także o mniej formalne elementy wieczoru. Na gości czekał spektakularny tort w kształcie tuszu do rzęs oraz starannie przygotowane miniprzekąski. Całość utrzymana była w energetycznym, różowo-fioletowym klimacie kampanii, który świetnie oddawał charakter zarówno produktu, jak i jego ambasadorki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
22.05.2025 14:11
Meksykańskie śniadanie i rozmowa o włosach teksturowanych – prezentacja nowości marki Cantu
585869
/ Agata Grysiak
585863
/ Agata Grysiak
585864
/ Agata Grysiak
585865
/ Agata Grysiak
585869
585863
585864
585865
Gallery

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych miała okazję uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu zorganizowanym przez markę Cantu. Spotkanie odbyło się w klimatycznej warszawskiej restauracji El Popo i przybrało formę meksykańskiego śniadania, które – oprócz kulinarnej uczty – było także okazją do zapoznania się z nowościami produktowymi i poszerzenia wiedzy o pielęgnacji włosów teksturowanych.

Podczas spotkania zaprezentowano nową linię kosmetyków do włosów marki Cantu, której motywem przewodnim jest owoc guawy. Produkty wyróżniają się egzotycznym, soczyście owocowym zapachem i formułami opracowanymi specjalnie z myślą o potrzebach osób posiadających fale, loki i sprężyste spirale – od typu 2A aż po najbardziej skręcone 4C.

Obecne na wydarzeniu reprezentantki marki opowiadały o najczęstszych problemach, z jakimi mierzą się osoby posiadające włosy teksturowane – od przesuszenia i łamliwości, przez brak definicji skrętu, aż po trudności w codziennej stylizacji. Podkreślono, jak istotna jest odpowiednia rutyna pielęgnacyjna, obejmująca nawilżanie, zabezpieczanie końcówek i unikanie składników mogących obciążać delikatny skręt.

Osoby o włosach falowanych i kręconych często zmagają się z przesuszeniem, puszeniem się włosów oraz trudnością w utrzymaniu ich odpowiedniej definicji. Naturalna struktura tych włosów sprawia, że sebum ze skóry głowy nie rozprowadza się równomiernie na całej długości pasm, co prowadzi do braku nawilżenia i podatności na uszkodzenia. Dodatkowo, loki i fale są bardziej wrażliwe na warunki atmosferyczne – wilgoć może powodować ich nadmierne spuszenie, a suche powietrze – utratę elastyczności i blasku. Wiele osób boryka się także z problemem plątania się włosów, trudnościami w rozczesywaniu oraz łamliwością końcówek, co wymaga dobrze dobranej, świadomej pielęgnacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 21:36