StoryEditor
Targi i konferencje
21.11.2017 00:00

Jasmin Pharm - nowy projekt łączący drogerię z apteką

Wprowadzenie lojalnościowej aplikacji mobilnej, praca nad uatrakcyjnieniem asortymentu, jeszcze lepszą komunikacją z konsumentami i rozpoznawalnością marki to główne założenia sieci drogerii Jasmin na 2018 rok. Rozwijany będzie także projekt Jasmin Pharm łączący drogerię z apteką. Założenia rozwoju sieci jej zarząd przedstawił podczas konferencji handlowej w Ustce. 

Jasmin Pharm to nowy projekt rozwijany przez spółkę Jasmin. Pod takim szyldem będą powstawały placówki łączące drogerię z apteką lub drogerie przy aptekach. W Jasmin Pharm będzie miejsce przede wszystkim na dermokosmetyki i marki kierujące swoje produkty właśnie do kanału aptecznego. Sieć pilotażowo otworzyła już kilka tego typu obiektów na zlecenie właścicieli sieci aptek Twoja Apteka i Lafarma. Projekt Jasmin Pharm został dopracowany i dziś sieć jest gotowa na współpracę z przedsiębiorcami chcącymi zainwestować w taką działalność, poszukującymi modelu biznesowego, który pozwoli im bezpiecznie sprzedawać kosmetyki, niezależnie od wprowadzanych zmian w prawie.  

Jasmin planuje także uruchomienie w 2018 r. aplikacji mobilnej, dzięki której klienci sieciowych drogerii będą mogli korzystać z atrakcyjnych, spersonalizowanych ofert i rabatów. Warunkiem jest przyłączenie większej liczby drogerii do centralnego systemu informatycznego.

Pod szyldem drogerii Jasmin występuje obecnie 269 placówek różnego formatu. Zarząd sieci dąży do ujednolicenia ich wyglądu i wyposażenia. Wszystkie nowe sklepy otwierane są w takim samym, nowoczesnym standardzie. Sieć wzmacnia także działania marketingowe, by zwiększyć rozpoznawalność marki Jasmin wśród konsumentów. Spoty promocyjne sieci ukazywały się w tym roku w kampaniach telewizyjnych, m.in. w Polsat Cafe. Wprowadzonych zostało szereg nowych materiałów POS, które są wsparciem dla sprzedawców bezpośrednio w drogeriach.  

W tym roku w asortymencie drogerii Jasmin pojawiło się szereg nowych marek, w tym produkty na wyłączność. Dostawcy już współpracujący z siecią i chcący ją dopiero rozpocząć zaprezentowali swoją ofertę podczas targów towarzyszących konferencji handlowej, która odbyła się 13-14 listopada w Hotelu Grand Lubicz-Uzdrowisko Ustka. Szczególnie widoczni byli dostawcy kosmetyków naturalnych. Targi zostały podzielone na strefy tematyczne, wśród których dominowały strefa makijażu, stylizacji paznokci i pielęgnacji włosów.

Jasmin to franczyzowa sieć drogeryjna. Jej organizatorem i głównym dostawcą jest PGD Polska - jeden z największych dystrybutorów kosmetyków i chemii gospodarczej w Polsce.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
23.04.2025 10:57
Essential Care Mustela Maternité z tytułem "Kosmetyk Wszech Czasów 2025"!
Essential Care Mustela Maternité z tytułem ”Kosmetyk Wszech Czasów 2025”!Materiał Partnera

3 kwietnia 2025 roku, w eleganckich wnętrzach hotelu Crowne Plaza w Warszawie, odbyła się jedna z najważniejszych uroczystości branży beauty – Gala Kosmetyku Wszech Czasów, organizowana przez redakcję Wizaz.pl. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli topowych marek kosmetycznych, influencerów, redaktorki urodowe i ekspertów rynku. Wśród nagrodzonych marek nie zabrakło Musteli, która otrzymała prestiżowe wyróżnienie w kategorii Produkt do Pielęgnacji Ciała za Multifunkcyjne Mleczko Essential Care z linii Maternité.c

To wyjątkowa nagroda, bo przyznawana na podstawie realnych opinii użytkowniczek katalogu KWC (Kosmetyk Wszech Czasów) – kobiet, które każdego dnia dzielą się swoimi doświadczeniami i wrażeniami związanymi z używaniem kosmetyków. Głosami tysięcy recenzentek mleczko Mustela zdobyło uznanie nie tylko jako produkt skuteczny, ale też funkcjonalny i skupiony na potrzebach kobiecego ciała w okresie ciąży i po porodzie.

Sukces, który ma głos kobiet

Multifunkcyjne Mleczko Essential Care to więcej niż kosmetyk – to towarzysz codzienności dla wielu kobiet. Jego lekka, szybko wchłaniająca się formuła łączy intensywne nawilżenie z delikatnością, jakiej potrzebuje wrażliwa, napięta i skłonna do rozstępów skóra. To właśnie kobiety – mamy, przyszłe mamy, kobiety świadome i wymagające – uczyniły z tego mleczka swój pierwszy wybór i to one zdecydowały o jego sukcesie.

To wyróżnienie jest dla nas wyjątkowe, bo pochodzi od kobiet – tych, które są z nami na co dzień, które wybierają Mustelę w jednym z najważniejszych momentów w swoim życiu. Nie ma dla nas większej satysfakcji niż świadomość, że nasze produkty realnie wspierają kobiety i odpowiadają na ich potrzeby. Jesteśmy dumni, bo to nie tylko sukces kosmetyku, ale całej filozofii Mustela, opartej na zaufaniu, bezpieczeństwie i trosce. Wyróżnienie dla Essential Care to potwierdzenie, że marka idzie we właściwym kierunku i nie schodzi z obranej drogi jakości, odpowiedzialności i autentyczności – mówi Magdalena Rzewuska (Marketing Manager w Laboratoires Expanscience), odbierająca nagrodę w imieniu marki.

KWC – kompas kobiet w świecie pielęgnacji

Gala była świętem tych marek, które budują prawdziwe relacje z konsumentkami oraz przypomnieniem, że za każdą recenzją kryje się realna osoba, jej historia, potrzeby i emocje. Warto podkreślić, że wśród wyróżnionych produktów znajdują się prawdziwe perełki kosmetycznego świata – produkty, które łączą wyjątkową skuteczność z niezawodną jakością. To właśnie ich efektywność, bezpieczeństwo i pozytywny wpływ na codzienną pielęgnację sprawiają, że zyskały one zaufanie użytkowniczek w sieci. W tegorocznej edycji uhonorowano aż 76 Kosmetyków Wszech Czasów oraz 25 IKON Wszech Czasów – produktów, które od lat utrzymują się na szczycie zaufania i skuteczności. 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
11.04.2025 15:37
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-Wschodniej
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-WschodniejFotobueno

W dniach 2-3 kwietnia 2025 roku odbyła się pierwsza edycja targów Marca Poland, wydarzenia przygotowanego dla branży marek własnych, które stanowi nową przestrzeń do wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji biznesowych w tym dynamicznie rozwijającym się sektorze gospodarki. Organizatorami targów są liderzy przemysłu eventowego Grupa Bologna Fiere oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie (Grupa MTP). Bazując na doświadczeniu i sukcesie targów w Bolonii, które odbywają się od ponad 20 lat, Marca Poland jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku Europy Środkowo-Wschodniej, łącząc producentów, detalistów oraz dystrybutorów którzy pragną rozwijać swoją ofertę marek własnych.

Wymiana wiedzy i doświadczeń biznesowych

W przestrzeni wystawienniczej pawilonu numer 7, swoją ofertę zaprezentowało blisko 100 wystawców, z Polski, Włoch, Austrii i Hiszpanii. Na stoiskach dostępne były produkty spożywcze, chemia i kosmetyki oraz produkty petcare. Dodatkowo w strefie innowacyjnych produktowych IPLS zaprezentowano ponad 400 nowości, a eksperci z międzynarodowej organizacji IPLC dzielili się wiedzą na temat globalnych trendów i strategii w sektorze private label. Targi były miejscem dynamicznej wymiany wiedzy, kontaktów i doświadczeń. Na scenie pojawili się specjaliści, którzy omówili m.in. dane rynkowe z Europy, rolę sieci handlowych, dyskontów, marketing mix oraz praktyczne wskazówki dla dostawców zainteresowanych współpracą z sieciami handlowymi. Udział w prezentacjach był okazją do lepszego zrozumienia oczekiwań rynku i wdrożenia efektywnych modeli współpracy.

image
Fotobueno

Premierowa edycja zgromadziła 620 uczestników wśród nich byli kupcy i menedżerowie z ponad 20 krajów Europy, Azji i Bliskiego Wschodu, miedzy innymi z Polski, Włoch, Słowacji, Hiszpanii, Grecji, Izraela, Francji, Finlandii, Kosowa, Kataru, Belgii, Rumunii, Ukrainy czy Indii. Obecność tak szerokiej grupy międzynarodowych uczestników świadczy o rosnącym znaczeniu tego wydarzenia na rynku marek własnych.

Profil profesjonalnego zwiedzającego stanowili: prezesi, dyrektorzy generalni, kierownicy ds. zakupów, kupcy oraz menedżerowie ds. marketingu. Dzięki nowoczesnym narzędziom, takim jak aplikacja do umawiania spotkań, uczestnicy mogli łatwiej zaplanować spotkania i nawiązać współpracę z kluczowymi graczami rynku marek własnych.

Przyszłość targów Marca Poland

Druga edycja targów Marca Poland odbędzie się w dniach 1-2 kwietnia 2026 roku.

Serdecznie zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu, które stawia na współpracę, rozwój oraz innowacje w sektorze marek własnych.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 13:40