StoryEditor
Targi i konferencje
21.11.2017 00:00

Jasmin Pharm - nowy projekt łączący drogerię z apteką

Wprowadzenie lojalnościowej aplikacji mobilnej, praca nad uatrakcyjnieniem asortymentu, jeszcze lepszą komunikacją z konsumentami i rozpoznawalnością marki to główne założenia sieci drogerii Jasmin na 2018 rok. Rozwijany będzie także projekt Jasmin Pharm łączący drogerię z apteką. Założenia rozwoju sieci jej zarząd przedstawił podczas konferencji handlowej w Ustce. 

Jasmin Pharm to nowy projekt rozwijany przez spółkę Jasmin. Pod takim szyldem będą powstawały placówki łączące drogerię z apteką lub drogerie przy aptekach. W Jasmin Pharm będzie miejsce przede wszystkim na dermokosmetyki i marki kierujące swoje produkty właśnie do kanału aptecznego. Sieć pilotażowo otworzyła już kilka tego typu obiektów na zlecenie właścicieli sieci aptek Twoja Apteka i Lafarma. Projekt Jasmin Pharm został dopracowany i dziś sieć jest gotowa na współpracę z przedsiębiorcami chcącymi zainwestować w taką działalność, poszukującymi modelu biznesowego, który pozwoli im bezpiecznie sprzedawać kosmetyki, niezależnie od wprowadzanych zmian w prawie.  

Jasmin planuje także uruchomienie w 2018 r. aplikacji mobilnej, dzięki której klienci sieciowych drogerii będą mogli korzystać z atrakcyjnych, spersonalizowanych ofert i rabatów. Warunkiem jest przyłączenie większej liczby drogerii do centralnego systemu informatycznego.

Pod szyldem drogerii Jasmin występuje obecnie 269 placówek różnego formatu. Zarząd sieci dąży do ujednolicenia ich wyglądu i wyposażenia. Wszystkie nowe sklepy otwierane są w takim samym, nowoczesnym standardzie. Sieć wzmacnia także działania marketingowe, by zwiększyć rozpoznawalność marki Jasmin wśród konsumentów. Spoty promocyjne sieci ukazywały się w tym roku w kampaniach telewizyjnych, m.in. w Polsat Cafe. Wprowadzonych zostało szereg nowych materiałów POS, które są wsparciem dla sprzedawców bezpośrednio w drogeriach.  

W tym roku w asortymencie drogerii Jasmin pojawiło się szereg nowych marek, w tym produkty na wyłączność. Dostawcy już współpracujący z siecią i chcący ją dopiero rozpocząć zaprezentowali swoją ofertę podczas targów towarzyszących konferencji handlowej, która odbyła się 13-14 listopada w Hotelu Grand Lubicz-Uzdrowisko Ustka. Szczególnie widoczni byli dostawcy kosmetyków naturalnych. Targi zostały podzielone na strefy tematyczne, wśród których dominowały strefa makijażu, stylizacji paznokci i pielęgnacji włosów.

Jasmin to franczyzowa sieć drogeryjna. Jej organizatorem i głównym dostawcą jest PGD Polska - jeden z największych dystrybutorów kosmetyków i chemii gospodarczej w Polsce.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
03.09.2025 15:51
Skjur promuje się podczas imprezy na Podwalu
Na evencie zebrały się osoby ze świata mediów i branży beauty.Agata Grysiak

Dziś na warszawskim Podwalu odbyła się impreza promocyjna marki Skjur, która przyciągnęła licznych uczestników zainteresowanych nowościami z branży kosmetycznej i pielęgnacyjnej. Spotkanie miało charakter edukacyjny i łączyło elementy informacyjne z rozrywką, tworząc przestrzeń zarówno do relaksu, jak i do zdobycia praktycznej wiedzy.

W programie znalazły się różnorodne atrakcje przygotowane z myślą o gościach. Dużym zainteresowaniem cieszył się automat z kulkami, w których ukryte były drobne nagrody. Uczestnicy mogli także skorzystać z krótkiej analizy kolorystycznej, pozwalającej na lepsze dopasowanie odcieni ubrań i kosmetyków do typu urody. Dla chętnych przygotowano również masaże dłoni i karku.

Organizatorzy zadbali o przyjazną atmosferę spotkania. Na miejscu serwowano koktajle oraz przekąski, które umilały czas spędzony podczas wydarzenia. Połączenie strefy relaksu z częścią edukacyjną sprawiło, że impreza przyciągnęła osoby w różnym wieku, szukające zarówno odprężenia, jak i inspiracji w zakresie pielęgnacji.

Istotnym punktem programu był wykład dermatologiczny, który pozwolił uczestnikom poszerzyć wiedzę o zdrowiu skóry i świadomej pielęgnacji. Połączenie merytorycznej części z elementami rozrywkowymi sprawiło, że wydarzenie wyróżniało się na tle typowych akcji promocyjnych, stawiając na edukację i budowanie relacji z konsumentami.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
24.07.2025 10:10
Inauguracja Polskiej Izby Gospodarczej Kobiet – z dyskusjami o biznesie, rozwoju, sukcesie i kosmetykach
Podczas wystąpień motywacyjnych poruszano tematy dotyczące m.in. skutecznego inicjowania rozmów biznesowych, asertywności, wykorzystywania kobiecości jako atutu w biznesie Natalia Basałaj

19 lipca 2025 roku w Airport Hotel Okęcie w Warszawie odbyła się uroczysta inauguracja Polskiej Izby Gospodarczej Kobiet – pierwszej tego typu instytucji w Europie, stworzonej z myślą o przedsiębiorczyniach. Wydarzenie objęte zostało patronatem honorowym, m.in. przez Polsko-Irlandzką Izbę Gospodarczą.

W wydarzeniu wzięła udział mecenas Natalia Basałaj – liderka Izby z ramienia Kancelarii Hansberry Tomkiel Sp. k. oraz autorka artykułów, publikowanych na naszym portalu. Reprezentowała Kancelarię w debacie eksperckiej i przygotowała krótką relację z wydarzenia.

Na początku wybrane uczestniczki mogły wziąć udział w profesjonalnym szkoleniu z biznesowego makijażu marki Mary Kay pt. „Dłonie Pełne Dobra”, które poprowadziła Iwona Jankowska. Spółka Mary Kay promuje świadomą pielęgnację oraz wykorzystanie naturalnych składników, takich jak ich odżywcze olejki.

Zobacz też: Inglot, Ziaja, Bielenda, Eris: gdy nazwisko staje się marką w branży beauty 

Następnie dr Aleksandra Marcinkowska rozmawiała z dr Christiną Tracy Stein, córką Briana Tracy – autora wielu popularnych książek o rozwoju osobistym i sukcesie. Później, razem z Dorotą Lightman, rozmawiały z Heleną Deeds, znaną z programów „Żony Hollywood” i „Żony Miami”.

Podczas inspirujących wystąpień motywacyjnych poruszano tematy dotyczące m.in. skutecznego inicjowania rozmów biznesowych, asertywności, wykorzystywania kobiecości jako atutu w biznesie oraz znaczenia wiary w sukces. Podkreślano, jak ważne jest cieszenie się osiągnięciami zamiast ciągłego porównywania się z innymi.

Oficjalną część inauguracji otworzyły Patricia Claudia Mitro, Joanna Parzuchowska i Beata Krzewińska. Debata „Kobiety biznesu – kompetencje przeszłości” była moderowana przez dr Aleksandrę Marcinkowską. Udział w debacie wzięły ekspertki Izby: dr Izabela Lenartowicz, Adela Kozina (EDU SMART), dr Aleksandra Ścibich-Kopiec (FERI), r.pr. Natalia Basałaj (Kancelaria Hansberry Tomkiel) oraz Renata Fijalkowska (Fundacja DIALOG).

image
Debata „Kobiety biznesu – kompetencje przeszłości” z udziałem ekspertek była moderowana przez dr Aleksandrę Marcinkowską
Natalia Basałaj

Izba wspiera swoje członkinie nie tylko w zakresie kompetencji miękkich (psychicznych, społecznych i komunikacyjnych), ale również tzw. hard skills, m.in. z dziedziny prawa własności intelektualnej. Prowadzi serię inspirujących webinarów (np. dotyczących praw autorskich do wytworów AI), szkoleń i konferencji wspierających rozwój osobisty i zawodowy przedsiębiorczyń. Izba stwarza doskonałe okazje do zdobywania wiedzy, wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów biznesowych.

W dalszej części zarząd Izby wręczył akty powołania nowym ambasadorkom. Następnie miała miejsce premiera książki „Mentalność Kobiet Sukcesu – Polskie Kobiety Biznesu”. Wieczór zwieńczyła uroczysta gala z muzyką na żywo i pokazem mody polskiej projektantki Katarzyny Zmuda-Trzebiatowskiej (marki Kate Zee). Wszystkie uczestniczki otrzymały prezenty – kosmetyki polskiej marki Organique.

Natalia Basałaj

Zobacz też: Natalia Basałaj, kancelaria Hansberry Tomkiel: Jak chronić design i oznaczenia markowych perfum?

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. wrzesień 2025 06:11