StoryEditor
Targi i konferencje
04.04.2013 00:00

Już wkrótce poznamy najlepsze drogerie w Polsce

Trwa kolejna edycja  prestiżowego konkursu Drogeria Roku wyłaniającego najlepsze sklepy kosmetyczne w Polsce. Dziękujemy wszystkim, którzy nadesłali swoje zgłoszenia do konkursu. Na  podstawie dostarczonych zdjęć, opisów i podstawowych danych ekonomicznych wybraliśmy finałową dziesiątkę, tak aby swoją reprezentację w konkursie mogły mieć wszystkie największe sieci drogerii wywodzące się z handlu tradycyjnego. Oto kandydaci do nagrody (w kolejności alfabetycznej):


Drogerie Polskie „Naomi”, Lubaczów,
właściciele: Bogusława i Jerzy Pecka
Firlit Drogeria, Kraków, właściciel: Janusz Klimczak
Jasmin Drogeria, Brzeg, właściciel: Grzegorz Wyszyński
Koliber Drogeria, Bielsko-Biała, właścicielka: Maria Chmielewska
Kosmeteria-Eksperci Urody, Mrągowo, właściciel: Dariusz Knorps
Laboo Drogeria, Jarosław, właścicielka: Krystyna Pilecka
Sekret Urody Drogerie Blisko Ciebie, Grudziądz, właściciele: Izabela i Robert Turowscy
Stars Drogeria, Płock, właściciel: Tomasz Modzelewski
Vica Polska Sieć Drogerii, Ostrów Wielkopolski, właściciel: Dariusz Tomczak
Wispol Drogeria, Dębica, właściciele: Barbara i Stanisław Więcek


Nasi dziennikarze, wyposażeni w kamery i aparaty fotograficzne, odwiedzili kandydatów,  rozmawiali z właścicielami, kierownikami i załogą. Pokłosiem  wizyty jest artykuł opisujący sklep¬ kandydata na łamach „Wiadomości Kosmetycznych”.  Reportaże z drogerii zaprezentujemy natomiast podczas finałowej gali. Podczas niej także, jury złożone z ekspertów, wskaże zwycięzców w dwóch kategoriach związanych z powierzchnią sklepów: do 150 mkw. i powyżej 150 mkw. 
Laureatów nagrodzimy podczas Ogólnopolskiego Kongresu Producentów i Handlu „Market i Drogeria Roku 2013”, połączonego z Targami Nowości FMCG, który odbędzie się w Warszawie 17 kwietnia 2013 roku.
Dziękujemy Partnerom Ogólnopolskiego Kongresu Producentów i Handlu „Market i Drogeria Roku 2013”


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.05.2025 13:34
Premiera tuszu Avon Fan-Omenal z Maffashion w roli głównej już za nami
Julia Kuczyńska, znana również jako Maffashion, to instagramerka, celebrytka i nowa ambasadorka Avon.Avon Polska

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych miała przyjemność uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu – premierze nowego tuszu do rzęs Avon Fan-Omenal. Produkt powstał we współpracy z influencerką i celebrytką Maffashion, która jednocześnie została ogłoszona najnowszą ambasadorką marki. To kolejny krok Avonu w stronę młodszej, cyfrowo aktywnej grupy konsumentek, które poszukują nie tylko skutecznych kosmetyków, ale też inspirujących twarzy za kampaniami.

Spotkanie odbyło się w niecodziennej scenerii warszawskiego Melt Museum – nowoczesnej przestrzeni pełnej kolorów, luster i iluzji optycznych, idealnej do tworzenia efektownych zdjęć i filmów w mediach społecznościowych. Gości witały interaktywne instalacje, które umożliwiały uchwycenie niezapomnianych ujęć, nawiązujących do idei „fan-omenalnego” spojrzenia – podkreślonego mocnym, wachlarzowym efektem nowego tuszu.

Wśród uczestników wydarzenia znaleźli się przedstawiciele mediów, influencerzy oraz partnerzy marki. Maffashion, jako gospodyni wieczoru, zaprezentowała nie tylko kosmetyk, ale i kulisy jego powstawania. Podkreśliła, że zależało jej na formule, która pozwoli uzyskać wyrazisty efekt bez sklejania rzęs, a jednocześnie będzie łatwa w aplikacji nawet przy codziennym, szybkim makijażu.

Zadbano także o mniej formalne elementy wieczoru. Na gości czekał spektakularny tort w kształcie tuszu do rzęs oraz starannie przygotowane miniprzekąski. Całość utrzymana była w energetycznym, różowo-fioletowym klimacie kampanii, który świetnie oddawał charakter zarówno produktu, jak i jego ambasadorki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
22.05.2025 14:11
Meksykańskie śniadanie i rozmowa o włosach teksturowanych – prezentacja nowości marki Cantu
585869
/ Agata Grysiak
585863
/ Agata Grysiak
585864
/ Agata Grysiak
585865
/ Agata Grysiak
585869
585863
585864
585865
Gallery

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych miała okazję uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu zorganizowanym przez markę Cantu. Spotkanie odbyło się w klimatycznej warszawskiej restauracji El Popo i przybrało formę meksykańskiego śniadania, które – oprócz kulinarnej uczty – było także okazją do zapoznania się z nowościami produktowymi i poszerzenia wiedzy o pielęgnacji włosów teksturowanych.

Podczas spotkania zaprezentowano nową linię kosmetyków do włosów marki Cantu, której motywem przewodnim jest owoc guawy. Produkty wyróżniają się egzotycznym, soczyście owocowym zapachem i formułami opracowanymi specjalnie z myślą o potrzebach osób posiadających fale, loki i sprężyste spirale – od typu 2A aż po najbardziej skręcone 4C.

Obecne na wydarzeniu reprezentantki marki opowiadały o najczęstszych problemach, z jakimi mierzą się osoby posiadające włosy teksturowane – od przesuszenia i łamliwości, przez brak definicji skrętu, aż po trudności w codziennej stylizacji. Podkreślono, jak istotna jest odpowiednia rutyna pielęgnacyjna, obejmująca nawilżanie, zabezpieczanie końcówek i unikanie składników mogących obciążać delikatny skręt.

Osoby o włosach falowanych i kręconych często zmagają się z przesuszeniem, puszeniem się włosów oraz trudnością w utrzymaniu ich odpowiedniej definicji. Naturalna struktura tych włosów sprawia, że sebum ze skóry głowy nie rozprowadza się równomiernie na całej długości pasm, co prowadzi do braku nawilżenia i podatności na uszkodzenia. Dodatkowo, loki i fale są bardziej wrażliwe na warunki atmosferyczne – wilgoć może powodować ich nadmierne spuszenie, a suche powietrze – utratę elastyczności i blasku. Wiele osób boryka się także z problemem plątania się włosów, trudnościami w rozczesywaniu oraz łamliwością końcówek, co wymaga dobrze dobranej, świadomej pielęgnacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 16:00