StoryEditor
Targi i konferencje
14.06.2013 00:00

Konkurs Perły Rynku Kosmetycznego 2013 rozstrzygnięty!

79 produktów w 26 kategoriach zostało nagrodzonych głosami detalistów w siódmej edycji konkursu „Perły Rynku Kosmetycznego”, niezależnego plebiscytu branżowego, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości. Organizatorem wydarzenia jest miesięcznik „Wiadomości Kosmetyczne”. Nad przebiegiem badania czuwa instytut GfK Polonia. Zwycięzcy plebiscytu mogą posługiwać się znakiem Perły Rynku Kosmetycznego w swojej komunikacji marketingowej na zasadzie licencji.

Celem plebiscytu „Perły Rynku Kosmetycznego” jest wyłonienie nowości w najważniejszych rynkowych kategoriach, które są atrakcyjne zarówno dla konsumentów, jak i detalistów. Na medalowym podium stają produkty, które zdaniem właścicieli i pracowników sklepów, zasłużyły na miano Złotej, Srebrnej lub Brązowej Perły Rynku Kosmetycznego. Po raz pierwszy właściciele i pracownicy sklepów wskazali także najbardziej innowacyjne produkty, wyznaczające trendy w obrębie swoich kategorii. Te zyskały tytuł Innowacji Roku 2013.

Podobnie jak w latach ubiegłych, głosy zliczył niezależny instytut badawczy GfK Polonia, który sprawował także nadzór merytoryczny nad plebiscytem.

Do siódmej edycji plebiscytu „Perły Rynku Kosmetycznego” producenci zgłosili ponad 200 wyrobów wprowadzonych na rynek od stycznia do grudnia 2012 roku. 

Uroczystość wręczenia nagród, którą poprowadził Olivier Janiak, odbyła się 13 czerwca w hotelu Sheraton w Warszawie. Fotoreportaż oraz relację z gali zamieścimy w wakacyjnym wydaniu „Wiadomości Kosmetycznych”.




PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO 2013 LISTA LAUREATÓW

ZOBACZ FOTORELACJĘ



Perły Rynku Kosmetycznego 2012
Perły Rynku Kosmetycznego 2011
Perły Rynku Kosmetycznego 2010
Perły Rynku Kosmetycznego 2009

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.05.2025 13:34
Premiera tuszu Avon Fan-Omenal z Maffashion w roli głównej już za nami
Julia Kuczyńska, znana również jako Maffashion, to instagramerka, celebrytka i nowa ambasadorka Avon.Avon Polska

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych miała przyjemność uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu – premierze nowego tuszu do rzęs Avon Fan-Omenal. Produkt powstał we współpracy z influencerką i celebrytką Maffashion, która jednocześnie została ogłoszona najnowszą ambasadorką marki. To kolejny krok Avonu w stronę młodszej, cyfrowo aktywnej grupy konsumentek, które poszukują nie tylko skutecznych kosmetyków, ale też inspirujących twarzy za kampaniami.

Spotkanie odbyło się w niecodziennej scenerii warszawskiego Melt Museum – nowoczesnej przestrzeni pełnej kolorów, luster i iluzji optycznych, idealnej do tworzenia efektownych zdjęć i filmów w mediach społecznościowych. Gości witały interaktywne instalacje, które umożliwiały uchwycenie niezapomnianych ujęć, nawiązujących do idei „fan-omenalnego” spojrzenia – podkreślonego mocnym, wachlarzowym efektem nowego tuszu.

Wśród uczestników wydarzenia znaleźli się przedstawiciele mediów, influencerzy oraz partnerzy marki. Maffashion, jako gospodyni wieczoru, zaprezentowała nie tylko kosmetyk, ale i kulisy jego powstawania. Podkreśliła, że zależało jej na formule, która pozwoli uzyskać wyrazisty efekt bez sklejania rzęs, a jednocześnie będzie łatwa w aplikacji nawet przy codziennym, szybkim makijażu.

Zadbano także o mniej formalne elementy wieczoru. Na gości czekał spektakularny tort w kształcie tuszu do rzęs oraz starannie przygotowane miniprzekąski. Całość utrzymana była w energetycznym, różowo-fioletowym klimacie kampanii, który świetnie oddawał charakter zarówno produktu, jak i jego ambasadorki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
22.05.2025 14:11
Meksykańskie śniadanie i rozmowa o włosach teksturowanych – prezentacja nowości marki Cantu
585869
/ Agata Grysiak
585863
/ Agata Grysiak
585864
/ Agata Grysiak
585865
/ Agata Grysiak
585869
585863
585864
585865
Gallery

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych miała okazję uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu zorganizowanym przez markę Cantu. Spotkanie odbyło się w klimatycznej warszawskiej restauracji El Popo i przybrało formę meksykańskiego śniadania, które – oprócz kulinarnej uczty – było także okazją do zapoznania się z nowościami produktowymi i poszerzenia wiedzy o pielęgnacji włosów teksturowanych.

Podczas spotkania zaprezentowano nową linię kosmetyków do włosów marki Cantu, której motywem przewodnim jest owoc guawy. Produkty wyróżniają się egzotycznym, soczyście owocowym zapachem i formułami opracowanymi specjalnie z myślą o potrzebach osób posiadających fale, loki i sprężyste spirale – od typu 2A aż po najbardziej skręcone 4C.

Obecne na wydarzeniu reprezentantki marki opowiadały o najczęstszych problemach, z jakimi mierzą się osoby posiadające włosy teksturowane – od przesuszenia i łamliwości, przez brak definicji skrętu, aż po trudności w codziennej stylizacji. Podkreślono, jak istotna jest odpowiednia rutyna pielęgnacyjna, obejmująca nawilżanie, zabezpieczanie końcówek i unikanie składników mogących obciążać delikatny skręt.

Osoby o włosach falowanych i kręconych często zmagają się z przesuszeniem, puszeniem się włosów oraz trudnością w utrzymaniu ich odpowiedniej definicji. Naturalna struktura tych włosów sprawia, że sebum ze skóry głowy nie rozprowadza się równomiernie na całej długości pasm, co prowadzi do braku nawilżenia i podatności na uszkodzenia. Dodatkowo, loki i fale są bardziej wrażliwe na warunki atmosferyczne – wilgoć może powodować ich nadmierne spuszenie, a suche powietrze – utratę elastyczności i blasku. Wiele osób boryka się także z problemem plątania się włosów, trudnościami w rozczesywaniu oraz łamliwością końcówek, co wymaga dobrze dobranej, świadomej pielęgnacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 15:52