StoryEditor
Targi i konferencje
10.02.2013 00:00

Laureaci plebiscytu Perły Rynku Kosmetycznego 2012

1. Pielęgnacja twarzy Kosmetyki pielęgnacyjne
ZŁOTO

UPIĘKSZAJĄCY GARNIER BB CREAM
L’Oréal
SREBRO
KREMY PRZECIWZMARSZCZKOWE NA DZIEŃ I NA NOC PERFECTA EXCLUSIVE – SERIA Z DIAMENTAMI
Dax Cosmetics
BRĄZ
SERIA KREMÓW Z KWASEM HIALURONOWYM EVELINE BIOHYALURON 4D
Eveline Cosmetics
 
2. Pielęgnacja twarzy Kosmetyki do oczyszczania i demakijażu
ZŁOTO

DWUFAZOWY PŁYN DO DEMAKIJAŻU OCZU BAWEŁNA BIELENDA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
SREBRO
DELIKATNY PŁYN MICELARNY ZE ŚWIETLIKIEM DERMIKA PURE
Cederroth Polska
BRĄZ
SERIA ZIAJA ULGA – PŁYN MICELARNY, OLEJEK MYJĄCY
Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków
 
3. Pielęgnacja twarzy. Produkty do cery trądzikowej
ZŁOTO

LINIA UNDER TWENTY ANTI! ACNE CERA WRAŻLIWA – ŻEL DO MYCIA TWARZY I TONIK
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
SREBRO
GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY PŁYN DO MYCIA TWARZY EVELINE PURE CONTROL
Eveline Cosmetics
BRĄZ
LINIA TOŁPA DERMO FACE SEBIO
Torf Corporation – Fabryka Leków
4. Pielęgnacja twarzy Kosmetyki ochrony przeciwsłonecznej
ZŁOTO

KREM OCHRONNY NA SŁOŃCE DLA DZIECI I NIEMOWLĄT SPF 50+ DAX SUN
Dax Cosmetics
SREBRO
KREM OCHRONNY DO TWARZY SPF 30 KOLASTYNA
Sarantis Polska
BRĄZ
OCHRONNY KREM DO TWARZY ULTRANAWILŻAJĄCY, WODOODPORNY SPF 30 SORAYA
Cederroth Polska
 
5. Pielęgnacja twarzy. Kosmetyki brązujące i samoopalacze
ZŁOTO

KREM BB Z LEKKIM PODKŁADEM ORZECH & BURSZTYN BIELENDA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
SREBRO
NAWILŻAJĄCY KREM DO TWARZY Z EFEKTEM STOPNIOWEGO OPALANIA UNDER TWENTY WOW!ENERGY 2W1
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
BRĄZ
KREM NA DZIEŃ POPRAWIAJĄCY KOLORYT SKÓRY SORAYA ART & DIAMONDS DIAMENTOWE ODMŁODZENIE SKÓRY
Cederroth Polska
 
6. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki pielęgnacyjne
ZŁOTO

MASŁO DO CIAŁA BIELENDA BAWEŁNA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
SREBRO
ŻEL-KREM O KONSYSTENCJI MUSU GARNIER BODY: WINOGRONO, BRZOSKWINIA
L’Oréal
BRĄZ
LINIA BALSAMÓW GOSH FRUITY FUSION
Gosh/Brodr. Jorgensen
7. Pielęgnacja ciała Kosmetyki ujędrniające i wyszczuplające
ZŁOTO

SERIA SLIM EXTREME 4D – DIAMENTOWE SERUM WYSZCZUPLAJĄCE I SERUM INTENSYWNIE WYSZCZUPLAJĄCE+UJĘDRNIAJĄCE
Eveline Cosmetics
SREBRO
LINIA LIRENE MAXSLIM – BALSAM UJĘDRNIAJĄCY, KREM DO MODELOWANIA, SERUM DO BIUSTU, PEELING MYJĄCY
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
BRĄZ
TERMOAKTYWNY KONCENTRAT ANTYCELLULIT POMARAŃCZOWA SKÓRKA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
 
8. Pielęgnacja ciała Kosmetyki do oczyszczania ciała
ZŁOTO

ŻEL POD PRYSZNIC ADIDAS HAPPY
Coty Inc.
ZŁOTO
DIAMENTOWY PEELING-MASAŻ MYJĄCY SLIM EXTREME 4D
Eveline Cosmetics
SREBRO
PEELING DO CIAŁA BIELENDA CZARNA OLIWKA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
BRĄZ
ŻEL POD PRYSZNIC DOVE MEN+CARE
Unilever Polska
9. Pielęgnacja ciała. Produkty ochrony przeciwsłonecznej
ZŁOTO

SERIA SOPOT SUN W ODNOWIONEJ SZACIE GRAFICZNEJ
Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków
SREBRO
NAWILŻAJĄCY OLEJEK DO OPALANIA NISKA OCHRONA SPF 6  LIRENE SERIA SŁONECZNA FAMILY
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
BRĄZ
EMULSJA DO OPALANIA SPF10 KOLASTYNA
Sarantis Polska
 
10. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki brązujące i samoopalacze
ZŁOTO

BRĄZUJĄCY MUS DO CIAŁA ZE ZŁOTĄ PERŁĄ ORZECH & BURSZTYN BIELENDA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
SREBRO
KOLASTYNA BALSAM BRĄZUJĄCY
Sarantis Polska
BRĄZ
SAMOOPALACZ SPRAY DO TWARZY I CIAŁA VENITA SOLAR
Venita Fabryka Kosmetyków
 
11. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki do pielęgnacji dłoni
ZŁOTO

KONCENTRAT KREMU DO RĄK KAMILL INTENSIV+
Burnus Polska
SREBRO
KOMPLEKSOWA LINIA DO DOMOWEJ PIELĘGNACJI DŁONI PALOMA HAND SPA
Miraculum
BRĄZ
KREMY DO RAK I PAZNOKCI Z SERII GLICERINI
Eveline Cosmetics
 
12. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki do pielęgnacji stóp
ZŁOTO

SPRAY DO STÓP 3 W 1 NEUTROGENA FORMUŁA NORWESKA
Johnson & Johnson
SREBRO
KREM DO STÓP I PIĘT Z MOCZNIKIEM HAPPY END
Bielenda Kosmetyki Naturalne
BRĄZ
KOMPLEKSOWA LINIA DO DOMOWEJ PIELĘGNACJI STÓP PALOMA FOOT SPA
Miraculum
 
13. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki do depilacji
ZŁOTO

PLASTRY DO DEPILACJI TWARZY O ZAPACHU OWOCÓW LEŚNYCH SENSUAL
Laboratorium Kosmetyczne Joanna
SREBRO
SERIA KREMÓW I WOSKÓW DO DEPILACJI PERFECTA EPILADY
Dax Cosmetics
BRĄZ
ULTRADELIKATNY KREM DO DEPILACJI BIO DEPIL 9 W 1
Eveline Cosmetics
14. Zapachy damskie Dezodoranty i antyperspiranty
ZŁOTO

GAMA DEZODORANTÓW: ROLL-ON I SPRAY GARNIER MINERAL CLEAN SENSATION
L’Oréal
SREBRO
DEZODORANT ADIDAS ACTION 3 MINERAL PROTECT
Coty Inc.
BRĄZ
ANTYPERSPIRANTY NIVEA PURE & SENSITIVE
Nivea Polska
 
15. Zapachy damskie. Wody toaletowe
ZŁOTO

WODA TOALETOWA BEYONCE PULS
Coty Inc.
SREBRO
WODA TOALETOWA MEXX FRESH
Procter & Gamble/Siroscan
BRĄZ
WODA TOALETOWA NAOMI CAMPBELL WILD PEARL
Procter & Gamble/Siroscan
 
16. Pielęgnacja ciała. Preparaty do higieny intymnej
ZŁOTO

SPECJALISTYCZNE PŁYNY DO HIGIENY INTYMNEJ AA INTYMNA PRO
Oceanic
SREBRO
HIPOALERGICZNY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ BIAŁY JELEŃ Z KORĄ DĘBU
Pollena Ostrzeszów
BRĄZ
KREMOWA EMULSJA HIGIENA INTYMNA ŻURAWINA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
 
17. Pielęgnacja włosów. Szampony
ZŁOTO

SZAMPON L’ORÉAL PARIS ELSEVE NUTRI-GLOSS CRISTAL
L’Oréal
SREBRO
SZAMPON REGENERUJĄCY GLISS KUR ULTIMATE REPAIR
Henkel Polska
BRĄZ
PROFESJONALNY SZAMPON Z WYCIĄGIEM Z ALG MORSKICH CECE OF SWEDEN SERIA SALON
Cece Of Sweden
18. Pielęgnacja włosów. Odżywki i maski
ZŁOTO

NATYCHMIASTOWA KURACJA REGENERUJĄCA L’ORÉAL PARIS ELSEVE TOTAL REPAIR 5
L’Oréal
SREBRO
SERIA MARION Z OLEJKIEM ARGANOWYM – KURACJA I ULTRALEKKA ODŻYWKA
Marion Kosmetyki
BRĄZ
SERIA ZIAJA JEDWAB – ODŻYWKA, MASKA, ODŻYWKA W SPRAYU
Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków
19. Pielęgnacja włosów. Kosmetyki do stylizacji
ZŁOTO

LAKIER DO WŁOSÓW BARDZO MOCNO UTRWALAJĄCY WELLAFLEX HYDRO STYLE
Procter & Gamble Ds Polska
SREBRO
PIANKA TAFT HAID’S HEAT STYLES
Henkel Polska
BRĄZ
SPRAY DODAJĄCY WŁOSOM OBJĘTOŚCI MARION Z SERII TERMOOCHRONA+VOLUME
Marion Kosmetyki
20. Pielęgnacja włosów. Kosmetyki do koloryzacji
ZŁOTO

INTENSYWNY TRWAŁY KREM KOLORYZUJACY GARNIER COLOR SENSATION
L’Oréal
SREBRO
FARBY DO WŁOSÓW MULTI CREAM COLOR: KARMELOWY BLOND (30), PŁOMIENNY RUDY (43), INTENSYWNA MIEDŹ (44)
Laboratorium Kosmetyczne Joanna
BRĄZ
KREMY KOLORYZUJĄCE SYOSS MIXING COLORS
Henkel Polska
21. Kosmetyki do makijażu. Tusze i odżywki do rzęs
ZŁOTO

TUSZ RIMMEL SCANDALEYES
Coty Inc.
SREBRO
TUSZ PRZEDŁUŻAJĄCY RZĘSY MAYBELLINE ILLEGAL LENGTH
L’Oréal
BRĄZ
TUSZE DO RZĘS ACE OF FACE
Ancorotti Cosmetics/Brodr. Jorgensen
22. Kosmetyki do makijażu. Cienie do powiek
ZŁOTO

CIENIE W PALETCE ASTOR
Coty Inc.
SREBRO
PODWÓJNE CIENIE MAYBELLINE COLOR COSMOS EYE DUO
L’Oréal
BRĄZ
POTRÓJNE CIENIE ISADORA EYESHADOW TRIO
Baltic Company
23. Kosmetyki do makijażu. Pomadki I błyszczyki
ZŁOTO

SZMINKA MAYBELLINE COLOR SENSATIONAL THE SHINE
L’Oréal
SREBRO
SZMINKA L’ORÉAL PARIS ROUGE CARESSE
L’Oréal
BRĄZ
SERIA ROYAL GLAM BŁYSZCZYKI I POMADKI Z ALOESEM – LIP STICK  WITH ALOE VERA, LIP GLOSS WITH ALOE VERA
Bell
24. Kosmetyki do makijażu. Fluidy i pudry
ZŁOTO

PODKŁAD RIMMEL WAKE ME UP
Coty Inc.
SREBRO
PODKŁAD L’ORÉAL LUMI MAGIQUE
L’Oréal
BRĄZ
PODKŁAD ASTOR SKIN MATCH
Coty Inc.
25. Kosmetyki do makijażu Kredki do oczu I eyelinery
ZŁOTO

EYELINER W ŻELU LONG LASTING GEL EYELINER
Pierre René
SREBRO
EYELINER ART SCENIC
Eveline Cosmetics
BRĄZ
EYELINER MAYBELLINE MASTERLINER
L’Oréal
26. Kosmetyki do makijażu. Lakiery i odżywki do paznokci
ZŁOTO

LAKIERY GOLDEN ROSE PARIS
Dystrybutor Golden Rose
SREBRO
LAKIER RIMMEL 60 SECONDS
Coty Inc.
BRĄZ
ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA SALLY HANSEN NAIL GROWTH MIRACLE
Coty Inc.
27. Kosmetyki dla mężczyzn. Kosmetyki i maszynki do golenia
ZŁOTO

SERIA GILLETTE FUSION PROGLIDE – NAWILŻAJĄCY ŻEL I MASZYNKA  DO GOLENIA
Procter & Gamble DS. Polska
SREBRO
JEDNOCZĘŚCIOWE MASZYNKI DO GOLENIA XTREME3 SPEED
Energizer Group Polska
BRĄZ
ŻELE DO GOLENIA NATURIA MEN
Laboratorium Kosmetyczne Joanna
28. Kosmetyki dla mężczyzn Kosmetyki po goleniu
ZŁOTO

WODA PO GOLENIU ADIDAS EXTREME POWER
Coty Inc.
SREBRO
WODA PO GOLENIU DAVID BECKHAM HOMME
Coty Inc.
BRĄZ
WODA PO GOLENIU PLAYBOY LONDON
Coty Inc.
BRĄZ
LINIA DAXMEN – NAWILŻAJĄCY BALSAM PO GOLENIU I ŁAGODZĄCY BALSAM PO GOLENIU
Dax Cosmetics

29. Kosmetyki dla mężczyzn. Kremy pielęgnacyjne do twarzy
ZŁOTO

SERIA VITALIFT 5 MEN EXPERT L’ORÉAL PARIS – KREM NAWILŻAJĄCY PRZECIW STARZENIU, ROLL ON POD OCZY
L’Oréal
SREBRO
KREMY Z MINERAŁAMI DAXMEN  20+, 30+, 40+, 50+
Dax Cosmetics
BRĄZ
YEGO KREM NAWILŻAJĄCY
Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków
30. Kosmetyki dla mężczyzn. Dezodoranty i antyperspiranty
ZŁOTO

ANTYPERSPIRANTY GARNIER MEN NEUTRALIZER SPRAY I ROLL-ON
L’Oréal
SREBRO
ANTYPERSPIRANT DOVE MEN+CARE
Unilever Polska
BRĄZ
DEZODORANT ADIDAS ACTION 3 ICE EFFECT
Coty Inc.
31. Kosmetyki dla mężczyzn. Wody toaletowe i perfumowane
ZŁOTO

WODA TOALETOWA DAVID BECKHAM HOMME
Coty Inc.
SREBRO
WODA TOALETOWA ADIDAS EXTREME POWER
Coty Inc.
BRĄZ
WODA TOALETOWA DLA MĘŻCZYZN MEXX  FRESH
Procter & Gamble/Siroscan
32. Kosmetyki dla dzieci
ZŁOTO

BĄBELKOWY PŁYN DO KĄPIELI JOHNSON’S BABY
Johnson & Johnson
SREBRO
SERIA MAZIAJKI – MYDŁO W PŁYNIE, ŻEL DO ZĘBÓW LODY CIASTECZKOWO-WANILIOWE
Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków
BRĄZ
SERIA KOSMETYKÓW ZAPACHOWYCH ORAZ KĄPIELOWYCH DISNEY FAIRIES
Bi-Es Polska


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
23.04.2025 10:57
Essential Care Mustela Maternité z tytułem "Kosmetyk Wszech Czasów 2025"!
Essential Care Mustela Maternité z tytułem ”Kosmetyk Wszech Czasów 2025”!Materiał Partnera

3 kwietnia 2025 roku, w eleganckich wnętrzach hotelu Crowne Plaza w Warszawie, odbyła się jedna z najważniejszych uroczystości branży beauty – Gala Kosmetyku Wszech Czasów, organizowana przez redakcję Wizaz.pl. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli topowych marek kosmetycznych, influencerów, redaktorki urodowe i ekspertów rynku. Wśród nagrodzonych marek nie zabrakło Musteli, która otrzymała prestiżowe wyróżnienie w kategorii Produkt do Pielęgnacji Ciała za Multifunkcyjne Mleczko Essential Care z linii Maternité.c

To wyjątkowa nagroda, bo przyznawana na podstawie realnych opinii użytkowniczek katalogu KWC (Kosmetyk Wszech Czasów) – kobiet, które każdego dnia dzielą się swoimi doświadczeniami i wrażeniami związanymi z używaniem kosmetyków. Głosami tysięcy recenzentek mleczko Mustela zdobyło uznanie nie tylko jako produkt skuteczny, ale też funkcjonalny i skupiony na potrzebach kobiecego ciała w okresie ciąży i po porodzie.

Sukces, który ma głos kobiet

Multifunkcyjne Mleczko Essential Care to więcej niż kosmetyk – to towarzysz codzienności dla wielu kobiet. Jego lekka, szybko wchłaniająca się formuła łączy intensywne nawilżenie z delikatnością, jakiej potrzebuje wrażliwa, napięta i skłonna do rozstępów skóra. To właśnie kobiety – mamy, przyszłe mamy, kobiety świadome i wymagające – uczyniły z tego mleczka swój pierwszy wybór i to one zdecydowały o jego sukcesie.

To wyróżnienie jest dla nas wyjątkowe, bo pochodzi od kobiet – tych, które są z nami na co dzień, które wybierają Mustelę w jednym z najważniejszych momentów w swoim życiu. Nie ma dla nas większej satysfakcji niż świadomość, że nasze produkty realnie wspierają kobiety i odpowiadają na ich potrzeby. Jesteśmy dumni, bo to nie tylko sukces kosmetyku, ale całej filozofii Mustela, opartej na zaufaniu, bezpieczeństwie i trosce. Wyróżnienie dla Essential Care to potwierdzenie, że marka idzie we właściwym kierunku i nie schodzi z obranej drogi jakości, odpowiedzialności i autentyczności – mówi Magdalena Rzewuska (Marketing Manager w Laboratoires Expanscience), odbierająca nagrodę w imieniu marki.

KWC – kompas kobiet w świecie pielęgnacji

Gala była świętem tych marek, które budują prawdziwe relacje z konsumentkami oraz przypomnieniem, że za każdą recenzją kryje się realna osoba, jej historia, potrzeby i emocje. Warto podkreślić, że wśród wyróżnionych produktów znajdują się prawdziwe perełki kosmetycznego świata – produkty, które łączą wyjątkową skuteczność z niezawodną jakością. To właśnie ich efektywność, bezpieczeństwo i pozytywny wpływ na codzienną pielęgnację sprawiają, że zyskały one zaufanie użytkowniczek w sieci. W tegorocznej edycji uhonorowano aż 76 Kosmetyków Wszech Czasów oraz 25 IKON Wszech Czasów – produktów, które od lat utrzymują się na szczycie zaufania i skuteczności. 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
11.04.2025 15:37
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-Wschodniej
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-WschodniejFotobueno

W dniach 2-3 kwietnia 2025 roku odbyła się pierwsza edycja targów Marca Poland, wydarzenia przygotowanego dla branży marek własnych, które stanowi nową przestrzeń do wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji biznesowych w tym dynamicznie rozwijającym się sektorze gospodarki. Organizatorami targów są liderzy przemysłu eventowego Grupa Bologna Fiere oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie (Grupa MTP). Bazując na doświadczeniu i sukcesie targów w Bolonii, które odbywają się od ponad 20 lat, Marca Poland jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku Europy Środkowo-Wschodniej, łącząc producentów, detalistów oraz dystrybutorów którzy pragną rozwijać swoją ofertę marek własnych.

Wymiana wiedzy i doświadczeń biznesowych

W przestrzeni wystawienniczej pawilonu numer 7, swoją ofertę zaprezentowało blisko 100 wystawców, z Polski, Włoch, Austrii i Hiszpanii. Na stoiskach dostępne były produkty spożywcze, chemia i kosmetyki oraz produkty petcare. Dodatkowo w strefie innowacyjnych produktowych IPLS zaprezentowano ponad 400 nowości, a eksperci z międzynarodowej organizacji IPLC dzielili się wiedzą na temat globalnych trendów i strategii w sektorze private label. Targi były miejscem dynamicznej wymiany wiedzy, kontaktów i doświadczeń. Na scenie pojawili się specjaliści, którzy omówili m.in. dane rynkowe z Europy, rolę sieci handlowych, dyskontów, marketing mix oraz praktyczne wskazówki dla dostawców zainteresowanych współpracą z sieciami handlowymi. Udział w prezentacjach był okazją do lepszego zrozumienia oczekiwań rynku i wdrożenia efektywnych modeli współpracy.

image
Fotobueno

Premierowa edycja zgromadziła 620 uczestników wśród nich byli kupcy i menedżerowie z ponad 20 krajów Europy, Azji i Bliskiego Wschodu, miedzy innymi z Polski, Włoch, Słowacji, Hiszpanii, Grecji, Izraela, Francji, Finlandii, Kosowa, Kataru, Belgii, Rumunii, Ukrainy czy Indii. Obecność tak szerokiej grupy międzynarodowych uczestników świadczy o rosnącym znaczeniu tego wydarzenia na rynku marek własnych.

Profil profesjonalnego zwiedzającego stanowili: prezesi, dyrektorzy generalni, kierownicy ds. zakupów, kupcy oraz menedżerowie ds. marketingu. Dzięki nowoczesnym narzędziom, takim jak aplikacja do umawiania spotkań, uczestnicy mogli łatwiej zaplanować spotkania i nawiązać współpracę z kluczowymi graczami rynku marek własnych.

Przyszłość targów Marca Poland

Druga edycja targów Marca Poland odbędzie się w dniach 1-2 kwietnia 2026 roku.

Serdecznie zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu, które stawia na współpracę, rozwój oraz innowacje w sektorze marek własnych.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 20:31