1. Pielęgnacja twarzy Kosmetyki pielęgnacyjne
ZŁOTO
UPIĘKSZAJĄCY GARNIER BB CREAM
L’Oréal
SREBRO
KREMY PRZECIWZMARSZCZKOWE NA DZIEŃ I NA NOC PERFECTA EXCLUSIVE – SERIA Z DIAMENTAMI
Dax Cosmetics
BRĄZ
SERIA KREMÓW Z KWASEM HIALURONOWYM EVELINE BIOHYALURON 4D
Eveline Cosmetics
2. Pielęgnacja twarzy Kosmetyki do oczyszczania i demakijażu
ZŁOTO
DWUFAZOWY PŁYN DO DEMAKIJAŻU OCZU BAWEŁNA BIELENDA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
SREBRO
DELIKATNY PŁYN MICELARNY ZE ŚWIETLIKIEM DERMIKA PURE
Cederroth Polska
BRĄZ
SERIA ZIAJA ULGA – PŁYN MICELARNY, OLEJEK MYJĄCY
Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków
3. Pielęgnacja twarzy. Produkty do cery trądzikowej
ZŁOTO
LINIA UNDER TWENTY ANTI! ACNE CERA WRAŻLIWA – ŻEL DO MYCIA TWARZY I TONIK
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
SREBRO
GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY PŁYN DO MYCIA TWARZY EVELINE PURE CONTROL
Eveline Cosmetics
BRĄZ
LINIA TOŁPA DERMO FACE SEBIO
Torf Corporation – Fabryka Leków
4. Pielęgnacja twarzy Kosmetyki ochrony przeciwsłonecznej
ZŁOTO
KREM OCHRONNY NA SŁOŃCE DLA DZIECI I NIEMOWLĄT SPF 50+ DAX SUN
Dax Cosmetics
SREBRO
KREM OCHRONNY DO TWARZY SPF 30 KOLASTYNA
Sarantis Polska
BRĄZ
OCHRONNY KREM DO TWARZY ULTRANAWILŻAJĄCY, WODOODPORNY SPF 30 SORAYA
Cederroth Polska
5. Pielęgnacja twarzy. Kosmetyki brązujące i samoopalacze
ZŁOTO
KREM BB Z LEKKIM PODKŁADEM ORZECH & BURSZTYN BIELENDA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
SREBRO
NAWILŻAJĄCY KREM DO TWARZY Z EFEKTEM STOPNIOWEGO OPALANIA UNDER TWENTY WOW!ENERGY 2W1
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
BRĄZ
KREM NA DZIEŃ POPRAWIAJĄCY KOLORYT SKÓRY SORAYA ART & DIAMONDS DIAMENTOWE ODMŁODZENIE SKÓRY
Cederroth Polska
6. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki pielęgnacyjne
ZŁOTO
MASŁO DO CIAŁA BIELENDA BAWEŁNA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
SREBRO
ŻEL-KREM O KONSYSTENCJI MUSU GARNIER BODY: WINOGRONO, BRZOSKWINIA
L’Oréal
BRĄZ
LINIA BALSAMÓW GOSH FRUITY FUSION
Gosh/Brodr. Jorgensen
7. Pielęgnacja ciała Kosmetyki ujędrniające i wyszczuplające
ZŁOTO
SERIA SLIM EXTREME 4D – DIAMENTOWE SERUM WYSZCZUPLAJĄCE I SERUM INTENSYWNIE WYSZCZUPLAJĄCE+UJĘDRNIAJĄCE
Eveline Cosmetics
SREBRO
LINIA LIRENE MAXSLIM – BALSAM UJĘDRNIAJĄCY, KREM DO MODELOWANIA, SERUM DO BIUSTU, PEELING MYJĄCY
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
BRĄZ
TERMOAKTYWNY KONCENTRAT ANTYCELLULIT POMARAŃCZOWA SKÓRKA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
8. Pielęgnacja ciała Kosmetyki do oczyszczania ciała
ZŁOTO
ŻEL POD PRYSZNIC ADIDAS HAPPY
Coty Inc.
ZŁOTO
DIAMENTOWY PEELING-MASAŻ MYJĄCY SLIM EXTREME 4D
Eveline Cosmetics
SREBRO
PEELING DO CIAŁA BIELENDA CZARNA OLIWKA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
BRĄZ
ŻEL POD PRYSZNIC DOVE MEN+CARE
Unilever Polska
9. Pielęgnacja ciała. Produkty ochrony przeciwsłonecznej
ZŁOTO
SERIA SOPOT SUN W ODNOWIONEJ SZACIE GRAFICZNEJ
Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków
SREBRO
NAWILŻAJĄCY OLEJEK DO OPALANIA NISKA OCHRONA SPF 6 LIRENE SERIA SŁONECZNA FAMILY
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
BRĄZ
EMULSJA DO OPALANIA SPF10 KOLASTYNA
Sarantis Polska
10. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki brązujące i samoopalacze
ZŁOTO
BRĄZUJĄCY MUS DO CIAŁA ZE ZŁOTĄ PERŁĄ ORZECH & BURSZTYN BIELENDA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
SREBRO
KOLASTYNA BALSAM BRĄZUJĄCY
Sarantis Polska
BRĄZ
SAMOOPALACZ SPRAY DO TWARZY I CIAŁA VENITA SOLAR
Venita Fabryka Kosmetyków
11. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki do pielęgnacji dłoni
ZŁOTO
KONCENTRAT KREMU DO RĄK KAMILL INTENSIV+
Burnus Polska
SREBRO
KOMPLEKSOWA LINIA DO DOMOWEJ PIELĘGNACJI DŁONI PALOMA HAND SPA
Miraculum
BRĄZ
KREMY DO RAK I PAZNOKCI Z SERII GLICERINI
Eveline Cosmetics
12. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki do pielęgnacji stóp
ZŁOTO
SPRAY DO STÓP 3 W 1 NEUTROGENA FORMUŁA NORWESKA
Johnson & Johnson
SREBRO
KREM DO STÓP I PIĘT Z MOCZNIKIEM HAPPY END
Bielenda Kosmetyki Naturalne
BRĄZ
KOMPLEKSOWA LINIA DO DOMOWEJ PIELĘGNACJI STÓP PALOMA FOOT SPA
Miraculum
13. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki do depilacji
ZŁOTO
PLASTRY DO DEPILACJI TWARZY O ZAPACHU OWOCÓW LEŚNYCH SENSUAL
Laboratorium Kosmetyczne Joanna
SREBRO
SERIA KREMÓW I WOSKÓW DO DEPILACJI PERFECTA EPILADY
Dax Cosmetics
BRĄZ
ULTRADELIKATNY KREM DO DEPILACJI BIO DEPIL 9 W 1
Eveline Cosmetics
14. Zapachy damskie Dezodoranty i antyperspiranty
ZŁOTO
GAMA DEZODORANTÓW: ROLL-ON I SPRAY GARNIER MINERAL CLEAN SENSATION
L’Oréal
SREBRO
DEZODORANT ADIDAS ACTION 3 MINERAL PROTECT
Coty Inc.
BRĄZ
ANTYPERSPIRANTY NIVEA PURE & SENSITIVE
Nivea Polska
15. Zapachy damskie. Wody toaletowe
ZŁOTO
WODA TOALETOWA BEYONCE PULS
Coty Inc.
SREBRO
WODA TOALETOWA MEXX FRESH
Procter & Gamble/Siroscan
BRĄZ
WODA TOALETOWA NAOMI CAMPBELL WILD PEARL
Procter & Gamble/Siroscan
16. Pielęgnacja ciała. Preparaty do higieny intymnej
ZŁOTO
SPECJALISTYCZNE PŁYNY DO HIGIENY INTYMNEJ AA INTYMNA PRO
Oceanic
SREBRO
HIPOALERGICZNY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ BIAŁY JELEŃ Z KORĄ DĘBU
Pollena Ostrzeszów
BRĄZ
KREMOWA EMULSJA HIGIENA INTYMNA ŻURAWINA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
17. Pielęgnacja włosów. Szampony
ZŁOTO
SZAMPON L’ORÉAL PARIS ELSEVE NUTRI-GLOSS CRISTAL
L’Oréal
SREBRO
SZAMPON REGENERUJĄCY GLISS KUR ULTIMATE REPAIR
Henkel Polska
BRĄZ
PROFESJONALNY SZAMPON Z WYCIĄGIEM Z ALG MORSKICH CECE OF SWEDEN SERIA SALON
Cece Of Sweden
18. Pielęgnacja włosów. Odżywki i maski
ZŁOTO
NATYCHMIASTOWA KURACJA REGENERUJĄCA L’ORÉAL PARIS ELSEVE TOTAL REPAIR 5
L’Oréal
SREBRO
SERIA MARION Z OLEJKIEM ARGANOWYM – KURACJA I ULTRALEKKA ODŻYWKA
Marion Kosmetyki
BRĄZ
SERIA ZIAJA JEDWAB – ODŻYWKA, MASKA, ODŻYWKA W SPRAYU
Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków
19. Pielęgnacja włosów. Kosmetyki do stylizacji
ZŁOTO
LAKIER DO WŁOSÓW BARDZO MOCNO UTRWALAJĄCY WELLAFLEX HYDRO STYLE
Procter & Gamble Ds Polska
SREBRO
PIANKA TAFT HAID’S HEAT STYLES
Henkel Polska
BRĄZ
SPRAY DODAJĄCY WŁOSOM OBJĘTOŚCI MARION Z SERII TERMOOCHRONA+VOLUME
Marion Kosmetyki
20. Pielęgnacja włosów. Kosmetyki do koloryzacji
ZŁOTO
INTENSYWNY TRWAŁY KREM KOLORYZUJACY GARNIER COLOR SENSATION
L’Oréal
SREBRO
FARBY DO WŁOSÓW MULTI CREAM COLOR: KARMELOWY BLOND (30), PŁOMIENNY RUDY (43), INTENSYWNA MIEDŹ (44)
Laboratorium Kosmetyczne Joanna
BRĄZ
KREMY KOLORYZUJĄCE SYOSS MIXING COLORS
Henkel Polska
21. Kosmetyki do makijażu. Tusze i odżywki do rzęs
ZŁOTO
TUSZ RIMMEL SCANDALEYES
Coty Inc.
SREBRO
TUSZ PRZEDŁUŻAJĄCY RZĘSY MAYBELLINE ILLEGAL LENGTH
L’Oréal
BRĄZ
TUSZE DO RZĘS ACE OF FACE
Ancorotti Cosmetics/Brodr. Jorgensen
22. Kosmetyki do makijażu. Cienie do powiek
ZŁOTO
CIENIE W PALETCE ASTOR
Coty Inc.
SREBRO
PODWÓJNE CIENIE MAYBELLINE COLOR COSMOS EYE DUO
L’Oréal
BRĄZ
POTRÓJNE CIENIE ISADORA EYESHADOW TRIO
Baltic Company
23. Kosmetyki do makijażu. Pomadki I błyszczyki
ZŁOTO
SZMINKA MAYBELLINE COLOR SENSATIONAL THE SHINE
L’Oréal
SREBRO
SZMINKA L’ORÉAL PARIS ROUGE CARESSE
L’Oréal
BRĄZ
SERIA ROYAL GLAM BŁYSZCZYKI I POMADKI Z ALOESEM – LIP STICK WITH ALOE VERA, LIP GLOSS WITH ALOE VERA
Bell
24. Kosmetyki do makijażu. Fluidy i pudry
ZŁOTO
PODKŁAD RIMMEL WAKE ME UP
Coty Inc.
SREBRO
PODKŁAD L’ORÉAL LUMI MAGIQUE
L’Oréal
BRĄZ
PODKŁAD ASTOR SKIN MATCH
Coty Inc.
25. Kosmetyki do makijażu Kredki do oczu I eyelinery
ZŁOTO
EYELINER W ŻELU LONG LASTING GEL EYELINER
Pierre René
SREBRO
EYELINER ART SCENIC
Eveline Cosmetics
BRĄZ
EYELINER MAYBELLINE MASTERLINER
L’Oréal
26. Kosmetyki do makijażu. Lakiery i odżywki do paznokci
ZŁOTO
LAKIERY GOLDEN ROSE PARIS
Dystrybutor Golden Rose
SREBRO
LAKIER RIMMEL 60 SECONDS
Coty Inc.
BRĄZ
ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA SALLY HANSEN NAIL GROWTH MIRACLE
Coty Inc.
27. Kosmetyki dla mężczyzn. Kosmetyki i maszynki do golenia
ZŁOTO
SERIA GILLETTE FUSION PROGLIDE – NAWILŻAJĄCY ŻEL I MASZYNKA DO GOLENIA
Procter & Gamble DS. Polska
SREBRO
JEDNOCZĘŚCIOWE MASZYNKI DO GOLENIA XTREME3 SPEED
Energizer Group Polska
BRĄZ
ŻELE DO GOLENIA NATURIA MEN
Laboratorium Kosmetyczne Joanna
28. Kosmetyki dla mężczyzn Kosmetyki po goleniu
ZŁOTO
WODA PO GOLENIU ADIDAS EXTREME POWER
Coty Inc.
SREBRO
WODA PO GOLENIU DAVID BECKHAM HOMME
Coty Inc.
BRĄZ
WODA PO GOLENIU PLAYBOY LONDON
Coty Inc.
BRĄZ
LINIA DAXMEN – NAWILŻAJĄCY BALSAM PO GOLENIU I ŁAGODZĄCY BALSAM PO GOLENIU
Dax Cosmetics
29. Kosmetyki dla mężczyzn. Kremy pielęgnacyjne do twarzy
ZŁOTO
SERIA VITALIFT 5 MEN EXPERT L’ORÉAL PARIS – KREM NAWILŻAJĄCY PRZECIW STARZENIU, ROLL ON POD OCZY
L’Oréal
SREBRO
KREMY Z MINERAŁAMI DAXMEN 20+, 30+, 40+, 50+
Dax Cosmetics
BRĄZ
YEGO KREM NAWILŻAJĄCY
Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków
30. Kosmetyki dla mężczyzn. Dezodoranty i antyperspiranty
ZŁOTO
ANTYPERSPIRANTY GARNIER MEN NEUTRALIZER SPRAY I ROLL-ON
L’Oréal
SREBRO
ANTYPERSPIRANT DOVE MEN+CARE
Unilever Polska
BRĄZ
DEZODORANT ADIDAS ACTION 3 ICE EFFECT
Coty Inc.
31. Kosmetyki dla mężczyzn. Wody toaletowe i perfumowane
ZŁOTO
WODA TOALETOWA DAVID BECKHAM HOMME
Coty Inc.
SREBRO
WODA TOALETOWA ADIDAS EXTREME POWER
Coty Inc.
BRĄZ
WODA TOALETOWA DLA MĘŻCZYZN MEXX FRESH
Procter & Gamble/Siroscan
32. Kosmetyki dla dzieci
ZŁOTO
BĄBELKOWY PŁYN DO KĄPIELI JOHNSON’S BABY
Johnson & Johnson
SREBRO
SERIA MAZIAJKI – MYDŁO W PŁYNIE, ŻEL DO ZĘBÓW LODY CIASTECZKOWO-WANILIOWE
Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków
BRĄZ
SERIA KOSMETYKÓW ZAPACHOWYCH ORAZ KĄPIELOWYCH DISNEY FAIRIES
Bi-Es Polska
19 lipca 2025 roku w Airport Hotel Okęcie w Warszawie odbyła się uroczysta inauguracja Polskiej Izby Gospodarczej Kobiet – pierwszej tego typu instytucji w Europie, stworzonej z myślą o przedsiębiorczyniach. Wydarzenie objęte zostało patronatem honorowym, m.in. przez Polsko-Irlandzką Izbę Gospodarczą.
W wydarzeniu wzięła udział mecenas Natalia Basałaj – liderka Izby z ramienia Kancelarii Hansberry Tomkiel Sp. k. oraz autorka artykułów, publikowanych na naszym portalu. Reprezentowała Kancelarię w debacie eksperckiej i przygotowała krótką relację z wydarzenia.
Na początku wybrane uczestniczki mogły wziąć udział w profesjonalnym szkoleniu z biznesowego makijażu marki Mary Kay pt. „Dłonie Pełne Dobra”, które poprowadziła Iwona Jankowska. Spółka Mary Kay promuje świadomą pielęgnację oraz wykorzystanie naturalnych składników, takich jak ich odżywcze olejki.
Zobacz też: Inglot, Ziaja, Bielenda, Eris: gdy nazwisko staje się marką w branży beauty
Następnie dr Aleksandra Marcinkowska rozmawiała z dr Christiną Tracy Stein, córką Briana Tracy – autora wielu popularnych książek o rozwoju osobistym i sukcesie. Później, razem z Dorotą Lightman, rozmawiały z Heleną Deeds, znaną z programów „Żony Hollywood” i „Żony Miami”.
Podczas inspirujących wystąpień motywacyjnych poruszano tematy dotyczące m.in. skutecznego inicjowania rozmów biznesowych, asertywności, wykorzystywania kobiecości jako atutu w biznesie oraz znaczenia wiary w sukces. Podkreślano, jak ważne jest cieszenie się osiągnięciami zamiast ciągłego porównywania się z innymi.
Oficjalną część inauguracji otworzyły Patricia Claudia Mitro, Joanna Parzuchowska i Beata Krzewińska. Debata „Kobiety biznesu – kompetencje przeszłości” była moderowana przez dr Aleksandrę Marcinkowską. Udział w debacie wzięły ekspertki Izby: dr Izabela Lenartowicz, Adela Kozina (EDU SMART), dr Aleksandra Ścibich-Kopiec (FERI), r.pr. Natalia Basałaj (Kancelaria Hansberry Tomkiel) oraz Renata Fijalkowska (Fundacja DIALOG).
Izba wspiera swoje członkinie nie tylko w zakresie kompetencji miękkich (psychicznych, społecznych i komunikacyjnych), ale również tzw. hard skills, m.in. z dziedziny prawa własności intelektualnej. Prowadzi serię inspirujących webinarów (np. dotyczących praw autorskich do wytworów AI), szkoleń i konferencji wspierających rozwój osobisty i zawodowy przedsiębiorczyń. Izba stwarza doskonałe okazje do zdobywania wiedzy, wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów biznesowych.
W dalszej części zarząd Izby wręczył akty powołania nowym ambasadorkom. Następnie miała miejsce premiera książki „Mentalność Kobiet Sukcesu – Polskie Kobiety Biznesu”. Wieczór zwieńczyła uroczysta gala z muzyką na żywo i pokazem mody polskiej projektantki Katarzyny Zmuda-Trzebiatowskiej (marki Kate Zee). Wszystkie uczestniczki otrzymały prezenty – kosmetyki polskiej marki Organique.
Natalia Basałaj
Zobacz też: Natalia Basałaj, kancelaria Hansberry Tomkiel: Jak chronić design i oznaczenia markowych perfum?
Z najnowszego badania, zrealizowanego na zlecenie Henkel Polska przez Maison&Partners „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” wynika, że kobiety podejmują działania profilaktyczne nie dlatego, że muszą, ale dlatego, że chcą – z odpowiedzialności, troski o zdrowie i chęci życia w pełni. To wyraz świadomego wyboru.
Badanie pokazało także, że konsumentki doceniają marki angażujące się w działania prozdrowotne. Choć wiedza i świadomość roli profilaktyki rośnie, kobiety nadal potrzebują wsparcia i edukacji, również od innych kobiet, czego dowodem są już 79 otwarte kluby Różowego Patrolu Gliss oraz ponad 350 certyfikowanych ambasadorek programu, które wspierają ponad 30 tys. kobiet w całej Polsce. Polki pozytywnie oceniają tę inicjatywę.
Profilaktyka raka piersi przestaje być tematem tabu i źródłem lęku. Wyniki badania pokazują, że kobiety coraz częściej podejmują działania z zakresu profilaktyki raka piersi nie dlatego, że się boją, ale dlatego, że czują odpowiedzialność – za siebie i bliskich.
Na pytanie o powody podejmowania działań zapobiegawczych 36 proc. pań wskazało na rekomendacje lekarskie, a 30 proc. na wewnętrzną potrzebę dbania o swój organizm. Zdarza się również, że motywację przynoszą własne doświadczenia, takie jak obciążenie genetyczne (28 proc.) lub wystąpienie niepokojących objawów (27 proc.).
Dla uczestniczek badania ważną rolę w skutecznym zachęcaniu do badań odgrywają ginekolodzy (tak wskazało 50 proc. kobiet). Co ciekawe, niemal 40 proc. pań wymieniło w tym względzie osoby, które mają osobiste doświadczenie choroby nowotworowej. Kobiety coraz częściej sięgają również po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych, takich jak webinary czy warsztaty. Jednocześnie niepokojący wydaje się fakt, że aż 20 proc. badanych przyznało, że w ogóle nie szuka informacji na temat profilaktyki raka piersi.
Ponad połowa (56 proc.) uczestniczek badania zadeklarowało, że chętnie wzięłoby udział w spotkaniach edukacyjnych, jeśli odbywałyby się one w odwiedzanych przez nie miejscach: galeriach handlowych, salonach kosmetycznych czy kawiarniach. Aż 55 proc. respondentek uznało, że największą motywacją do udziału byłaby możliwość wykonania badań „na miejscu”.
Różowy Patrol Gliss – ważny i potrzebny
Na potrzeby wskazane w badaniu odpowiada ogólnopolska inicjatywa edukacyjna Różowy Patrol Gliss, realizowana przez Fundację OnkoCafe – Razem Lepiej we współpracy z marką Gliss. Projekt ten wystartował w 2023 roku, docierając z wiedzą i wsparciem do kobiet w całej Polsce. Spotkania prowadzone są przez ambasadorki, które nie tylko edukują, ale też inspirują i wzajemnie mobilizują.
– Gliss wspiera kobiety w tym, co naprawdę ważne – w trosce o zdrowie i budowaniu świadomości wokół profilaktyki raka piersi. Z dumą angażujemy się w projekt Różowego Patrolu, który realnie zmienia podejście do badań profilaktycznych w Polsce. Wierzę, że to kobieta najlepiej rozumie inną kobietę – jej obawy, potrzeby i wątpliwości – pokazują to także badania. Dlatego chcemy je inspirować i wspierać. Wiemy, że zmiana nie dzieje się z dnia na dzień, ale dzięki konsekwentnym działaniom budujemy zdrowszą przyszłość dla tysięcy kobiet – mówi Aleksandra Gawlas-Wilińska, dyrektorka marketingu HCB firmy Henkel, ambasadorka Różowego Patrolu Gliss.
Dzięki inicjatywie działa już 79 klubów Różowego Patrolu Gliss, przeszkolono ponad 350 Ambasadorek, a działania objęły łącznie ponad 30 tys.kobiet w całej Polsce. Ruch ten nie mógłby się rozwijać bez zaangażowania marki Gliss, która nie tylko wspiera projekt finansowo, ale i aktywnie promuje jego rozwój. W 2025 roku projekt wszedł w nową fazę – powołano pięć koordynatorek regionalnych, odpowiedzialnych za wspieranie i szkolenie nowych ambasadorek. W całym kraju do końca roku powstanie 50 nowych klubów, w których zacznie działać aż 150 nowych ambasadorek.
W badaniu po raz pierwszy zapytano Polki, co sądzą na temat Różowego Patrolu Gliss. Aż 83 proc. kobiet, które zetknęły się z Różowym Patrolem, ocenia inicjatywę jako potrzebną. Co ciekawe, 82 proc. postrzega ją jako bardziej istotną „dla innych kobiet” niż dla siebie – co pokazuje, że społeczna percepcja profilaktyki wciąż się kształtuje. 56% badanych uznało projekt za skuteczny, a około 75 proc. określiło go jako przyjazny i godny zaufania.
Fundacja OnkoCafe – Razem Lepiej powstała w 2014 roku z inicjatywy Anny Kupieckiej, która chorowała na nowotwór piersi. Celem założonej przez nią Fundacji jest działanie w obszarze ochrony i promocji zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem profilaktyki chorób nowotworowych oraz zapewnienie wsparcia dla osób zarówno w trakcie diagnozy i leczenia onkologicznego, jak i po jego zakończeniu.