StoryEditor
Targi i konferencje
10.02.2013 00:00

Laureaci plebiscytu Perły Rynku Kosmetycznego 2012

1. Pielęgnacja twarzy Kosmetyki pielęgnacyjne
ZŁOTO

UPIĘKSZAJĄCY GARNIER BB CREAM
L’Oréal
SREBRO
KREMY PRZECIWZMARSZCZKOWE NA DZIEŃ I NA NOC PERFECTA EXCLUSIVE – SERIA Z DIAMENTAMI
Dax Cosmetics
BRĄZ
SERIA KREMÓW Z KWASEM HIALURONOWYM EVELINE BIOHYALURON 4D
Eveline Cosmetics
 
2. Pielęgnacja twarzy Kosmetyki do oczyszczania i demakijażu
ZŁOTO

DWUFAZOWY PŁYN DO DEMAKIJAŻU OCZU BAWEŁNA BIELENDA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
SREBRO
DELIKATNY PŁYN MICELARNY ZE ŚWIETLIKIEM DERMIKA PURE
Cederroth Polska
BRĄZ
SERIA ZIAJA ULGA – PŁYN MICELARNY, OLEJEK MYJĄCY
Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków
 
3. Pielęgnacja twarzy. Produkty do cery trądzikowej
ZŁOTO

LINIA UNDER TWENTY ANTI! ACNE CERA WRAŻLIWA – ŻEL DO MYCIA TWARZY I TONIK
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
SREBRO
GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY PŁYN DO MYCIA TWARZY EVELINE PURE CONTROL
Eveline Cosmetics
BRĄZ
LINIA TOŁPA DERMO FACE SEBIO
Torf Corporation – Fabryka Leków
4. Pielęgnacja twarzy Kosmetyki ochrony przeciwsłonecznej
ZŁOTO

KREM OCHRONNY NA SŁOŃCE DLA DZIECI I NIEMOWLĄT SPF 50+ DAX SUN
Dax Cosmetics
SREBRO
KREM OCHRONNY DO TWARZY SPF 30 KOLASTYNA
Sarantis Polska
BRĄZ
OCHRONNY KREM DO TWARZY ULTRANAWILŻAJĄCY, WODOODPORNY SPF 30 SORAYA
Cederroth Polska
 
5. Pielęgnacja twarzy. Kosmetyki brązujące i samoopalacze
ZŁOTO

KREM BB Z LEKKIM PODKŁADEM ORZECH & BURSZTYN BIELENDA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
SREBRO
NAWILŻAJĄCY KREM DO TWARZY Z EFEKTEM STOPNIOWEGO OPALANIA UNDER TWENTY WOW!ENERGY 2W1
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
BRĄZ
KREM NA DZIEŃ POPRAWIAJĄCY KOLORYT SKÓRY SORAYA ART & DIAMONDS DIAMENTOWE ODMŁODZENIE SKÓRY
Cederroth Polska
 
6. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki pielęgnacyjne
ZŁOTO

MASŁO DO CIAŁA BIELENDA BAWEŁNA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
SREBRO
ŻEL-KREM O KONSYSTENCJI MUSU GARNIER BODY: WINOGRONO, BRZOSKWINIA
L’Oréal
BRĄZ
LINIA BALSAMÓW GOSH FRUITY FUSION
Gosh/Brodr. Jorgensen
7. Pielęgnacja ciała Kosmetyki ujędrniające i wyszczuplające
ZŁOTO

SERIA SLIM EXTREME 4D – DIAMENTOWE SERUM WYSZCZUPLAJĄCE I SERUM INTENSYWNIE WYSZCZUPLAJĄCE+UJĘDRNIAJĄCE
Eveline Cosmetics
SREBRO
LINIA LIRENE MAXSLIM – BALSAM UJĘDRNIAJĄCY, KREM DO MODELOWANIA, SERUM DO BIUSTU, PEELING MYJĄCY
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
BRĄZ
TERMOAKTYWNY KONCENTRAT ANTYCELLULIT POMARAŃCZOWA SKÓRKA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
 
8. Pielęgnacja ciała Kosmetyki do oczyszczania ciała
ZŁOTO

ŻEL POD PRYSZNIC ADIDAS HAPPY
Coty Inc.
ZŁOTO
DIAMENTOWY PEELING-MASAŻ MYJĄCY SLIM EXTREME 4D
Eveline Cosmetics
SREBRO
PEELING DO CIAŁA BIELENDA CZARNA OLIWKA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
BRĄZ
ŻEL POD PRYSZNIC DOVE MEN+CARE
Unilever Polska
9. Pielęgnacja ciała. Produkty ochrony przeciwsłonecznej
ZŁOTO

SERIA SOPOT SUN W ODNOWIONEJ SZACIE GRAFICZNEJ
Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków
SREBRO
NAWILŻAJĄCY OLEJEK DO OPALANIA NISKA OCHRONA SPF 6  LIRENE SERIA SŁONECZNA FAMILY
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
BRĄZ
EMULSJA DO OPALANIA SPF10 KOLASTYNA
Sarantis Polska
 
10. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki brązujące i samoopalacze
ZŁOTO

BRĄZUJĄCY MUS DO CIAŁA ZE ZŁOTĄ PERŁĄ ORZECH & BURSZTYN BIELENDA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
SREBRO
KOLASTYNA BALSAM BRĄZUJĄCY
Sarantis Polska
BRĄZ
SAMOOPALACZ SPRAY DO TWARZY I CIAŁA VENITA SOLAR
Venita Fabryka Kosmetyków
 
11. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki do pielęgnacji dłoni
ZŁOTO

KONCENTRAT KREMU DO RĄK KAMILL INTENSIV+
Burnus Polska
SREBRO
KOMPLEKSOWA LINIA DO DOMOWEJ PIELĘGNACJI DŁONI PALOMA HAND SPA
Miraculum
BRĄZ
KREMY DO RAK I PAZNOKCI Z SERII GLICERINI
Eveline Cosmetics
 
12. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki do pielęgnacji stóp
ZŁOTO

SPRAY DO STÓP 3 W 1 NEUTROGENA FORMUŁA NORWESKA
Johnson & Johnson
SREBRO
KREM DO STÓP I PIĘT Z MOCZNIKIEM HAPPY END
Bielenda Kosmetyki Naturalne
BRĄZ
KOMPLEKSOWA LINIA DO DOMOWEJ PIELĘGNACJI STÓP PALOMA FOOT SPA
Miraculum
 
13. Pielęgnacja ciała. Kosmetyki do depilacji
ZŁOTO

PLASTRY DO DEPILACJI TWARZY O ZAPACHU OWOCÓW LEŚNYCH SENSUAL
Laboratorium Kosmetyczne Joanna
SREBRO
SERIA KREMÓW I WOSKÓW DO DEPILACJI PERFECTA EPILADY
Dax Cosmetics
BRĄZ
ULTRADELIKATNY KREM DO DEPILACJI BIO DEPIL 9 W 1
Eveline Cosmetics
14. Zapachy damskie Dezodoranty i antyperspiranty
ZŁOTO

GAMA DEZODORANTÓW: ROLL-ON I SPRAY GARNIER MINERAL CLEAN SENSATION
L’Oréal
SREBRO
DEZODORANT ADIDAS ACTION 3 MINERAL PROTECT
Coty Inc.
BRĄZ
ANTYPERSPIRANTY NIVEA PURE & SENSITIVE
Nivea Polska
 
15. Zapachy damskie. Wody toaletowe
ZŁOTO

WODA TOALETOWA BEYONCE PULS
Coty Inc.
SREBRO
WODA TOALETOWA MEXX FRESH
Procter & Gamble/Siroscan
BRĄZ
WODA TOALETOWA NAOMI CAMPBELL WILD PEARL
Procter & Gamble/Siroscan
 
16. Pielęgnacja ciała. Preparaty do higieny intymnej
ZŁOTO

SPECJALISTYCZNE PŁYNY DO HIGIENY INTYMNEJ AA INTYMNA PRO
Oceanic
SREBRO
HIPOALERGICZNY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ BIAŁY JELEŃ Z KORĄ DĘBU
Pollena Ostrzeszów
BRĄZ
KREMOWA EMULSJA HIGIENA INTYMNA ŻURAWINA
Bielenda Kosmetyki Naturalne
 
17. Pielęgnacja włosów. Szampony
ZŁOTO

SZAMPON L’ORÉAL PARIS ELSEVE NUTRI-GLOSS CRISTAL
L’Oréal
SREBRO
SZAMPON REGENERUJĄCY GLISS KUR ULTIMATE REPAIR
Henkel Polska
BRĄZ
PROFESJONALNY SZAMPON Z WYCIĄGIEM Z ALG MORSKICH CECE OF SWEDEN SERIA SALON
Cece Of Sweden
18. Pielęgnacja włosów. Odżywki i maski
ZŁOTO

NATYCHMIASTOWA KURACJA REGENERUJĄCA L’ORÉAL PARIS ELSEVE TOTAL REPAIR 5
L’Oréal
SREBRO
SERIA MARION Z OLEJKIEM ARGANOWYM – KURACJA I ULTRALEKKA ODŻYWKA
Marion Kosmetyki
BRĄZ
SERIA ZIAJA JEDWAB – ODŻYWKA, MASKA, ODŻYWKA W SPRAYU
Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków
19. Pielęgnacja włosów. Kosmetyki do stylizacji
ZŁOTO

LAKIER DO WŁOSÓW BARDZO MOCNO UTRWALAJĄCY WELLAFLEX HYDRO STYLE
Procter & Gamble Ds Polska
SREBRO
PIANKA TAFT HAID’S HEAT STYLES
Henkel Polska
BRĄZ
SPRAY DODAJĄCY WŁOSOM OBJĘTOŚCI MARION Z SERII TERMOOCHRONA+VOLUME
Marion Kosmetyki
20. Pielęgnacja włosów. Kosmetyki do koloryzacji
ZŁOTO

INTENSYWNY TRWAŁY KREM KOLORYZUJACY GARNIER COLOR SENSATION
L’Oréal
SREBRO
FARBY DO WŁOSÓW MULTI CREAM COLOR: KARMELOWY BLOND (30), PŁOMIENNY RUDY (43), INTENSYWNA MIEDŹ (44)
Laboratorium Kosmetyczne Joanna
BRĄZ
KREMY KOLORYZUJĄCE SYOSS MIXING COLORS
Henkel Polska
21. Kosmetyki do makijażu. Tusze i odżywki do rzęs
ZŁOTO

TUSZ RIMMEL SCANDALEYES
Coty Inc.
SREBRO
TUSZ PRZEDŁUŻAJĄCY RZĘSY MAYBELLINE ILLEGAL LENGTH
L’Oréal
BRĄZ
TUSZE DO RZĘS ACE OF FACE
Ancorotti Cosmetics/Brodr. Jorgensen
22. Kosmetyki do makijażu. Cienie do powiek
ZŁOTO

CIENIE W PALETCE ASTOR
Coty Inc.
SREBRO
PODWÓJNE CIENIE MAYBELLINE COLOR COSMOS EYE DUO
L’Oréal
BRĄZ
POTRÓJNE CIENIE ISADORA EYESHADOW TRIO
Baltic Company
23. Kosmetyki do makijażu. Pomadki I błyszczyki
ZŁOTO

SZMINKA MAYBELLINE COLOR SENSATIONAL THE SHINE
L’Oréal
SREBRO
SZMINKA L’ORÉAL PARIS ROUGE CARESSE
L’Oréal
BRĄZ
SERIA ROYAL GLAM BŁYSZCZYKI I POMADKI Z ALOESEM – LIP STICK  WITH ALOE VERA, LIP GLOSS WITH ALOE VERA
Bell
24. Kosmetyki do makijażu. Fluidy i pudry
ZŁOTO

PODKŁAD RIMMEL WAKE ME UP
Coty Inc.
SREBRO
PODKŁAD L’ORÉAL LUMI MAGIQUE
L’Oréal
BRĄZ
PODKŁAD ASTOR SKIN MATCH
Coty Inc.
25. Kosmetyki do makijażu Kredki do oczu I eyelinery
ZŁOTO

EYELINER W ŻELU LONG LASTING GEL EYELINER
Pierre René
SREBRO
EYELINER ART SCENIC
Eveline Cosmetics
BRĄZ
EYELINER MAYBELLINE MASTERLINER
L’Oréal
26. Kosmetyki do makijażu. Lakiery i odżywki do paznokci
ZŁOTO

LAKIERY GOLDEN ROSE PARIS
Dystrybutor Golden Rose
SREBRO
LAKIER RIMMEL 60 SECONDS
Coty Inc.
BRĄZ
ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA SALLY HANSEN NAIL GROWTH MIRACLE
Coty Inc.
27. Kosmetyki dla mężczyzn. Kosmetyki i maszynki do golenia
ZŁOTO

SERIA GILLETTE FUSION PROGLIDE – NAWILŻAJĄCY ŻEL I MASZYNKA  DO GOLENIA
Procter & Gamble DS. Polska
SREBRO
JEDNOCZĘŚCIOWE MASZYNKI DO GOLENIA XTREME3 SPEED
Energizer Group Polska
BRĄZ
ŻELE DO GOLENIA NATURIA MEN
Laboratorium Kosmetyczne Joanna
28. Kosmetyki dla mężczyzn Kosmetyki po goleniu
ZŁOTO

WODA PO GOLENIU ADIDAS EXTREME POWER
Coty Inc.
SREBRO
WODA PO GOLENIU DAVID BECKHAM HOMME
Coty Inc.
BRĄZ
WODA PO GOLENIU PLAYBOY LONDON
Coty Inc.
BRĄZ
LINIA DAXMEN – NAWILŻAJĄCY BALSAM PO GOLENIU I ŁAGODZĄCY BALSAM PO GOLENIU
Dax Cosmetics

29. Kosmetyki dla mężczyzn. Kremy pielęgnacyjne do twarzy
ZŁOTO

SERIA VITALIFT 5 MEN EXPERT L’ORÉAL PARIS – KREM NAWILŻAJĄCY PRZECIW STARZENIU, ROLL ON POD OCZY
L’Oréal
SREBRO
KREMY Z MINERAŁAMI DAXMEN  20+, 30+, 40+, 50+
Dax Cosmetics
BRĄZ
YEGO KREM NAWILŻAJĄCY
Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków
30. Kosmetyki dla mężczyzn. Dezodoranty i antyperspiranty
ZŁOTO

ANTYPERSPIRANTY GARNIER MEN NEUTRALIZER SPRAY I ROLL-ON
L’Oréal
SREBRO
ANTYPERSPIRANT DOVE MEN+CARE
Unilever Polska
BRĄZ
DEZODORANT ADIDAS ACTION 3 ICE EFFECT
Coty Inc.
31. Kosmetyki dla mężczyzn. Wody toaletowe i perfumowane
ZŁOTO

WODA TOALETOWA DAVID BECKHAM HOMME
Coty Inc.
SREBRO
WODA TOALETOWA ADIDAS EXTREME POWER
Coty Inc.
BRĄZ
WODA TOALETOWA DLA MĘŻCZYZN MEXX  FRESH
Procter & Gamble/Siroscan
32. Kosmetyki dla dzieci
ZŁOTO

BĄBELKOWY PŁYN DO KĄPIELI JOHNSON’S BABY
Johnson & Johnson
SREBRO
SERIA MAZIAJKI – MYDŁO W PŁYNIE, ŻEL DO ZĘBÓW LODY CIASTECZKOWO-WANILIOWE
Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków
BRĄZ
SERIA KOSMETYKÓW ZAPACHOWYCH ORAZ KĄPIELOWYCH DISNEY FAIRIES
Bi-Es Polska


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
12.12.2025 08:53
Ruszyła 6. edycja kampanii #LUBIESIEBIE z udziałem ambasadorek programu
Marzena Szulc

„Lubię siebie. Nie dlatego, że jestem idealna. Dlatego, że jestem prawdziwa” – pod tym hasłem 3 grudnia w warszawskiej restauracji Primitivo Kuchnia i Wino odbyło się spotkanie prasowe inaugurujące 6. edycję kampanii #lubiesiebie. To nie kolejna inicjatywa o wyglądzie, lecz manifest świadomego życia w zgodzie ze sobą – ze swoim ciałem, emocjami i niedoskonałościami.

Inicjatorem akcji jest dr Franciszek Strzałkowski. Spotkanie poprowadziła współtwórczyni akcji, Joanna Sokołowska-Pronobis.

Polki zasługują na samoakceptację i docenienie siebie. Dla większości kobiet to wyjątkowo wymagający proces, pełen wyzwań. Dotyczy to nawet naszych ambasadorek – kobiet, które dziś są inspiracją dla innych, ale również mają za sobą długą, niełatwą drogę. Dzielą się swoimi doświadczeniami, opowiadają o zakrętach, trudnościach i o tym, że nawet jeśli dziś czują się spełnione, to ta przemiana wymagała czasu. I nie ma w tym nic złego – najważniejsze jest, żeby podjąć tę drogę, mieć świadomość, że może być długa i trudna, ale warto konsekwentnie dążyć do samoakceptacji – powiedział dr Franciszek Strzałkowski.

Ambasadorkami tegorocznej edycji zostały cztery wyjątkowe kobiety: aktorka Roma Gąsiorowska, Karolina Gorczyca, Paulina Chapko i trenerka kobiet 40+ Ola Żelazo. Każda z nich symbolizuje inny wymiar samoakceptacji, tworząc wspólnie portret współczesnej kobiety, która nie walczy ze sobą, ale wybiera siebie. Uczestniczki wydarzenia podzieliły się osobistymi doświadczeniami dotyczącymi pielęgnowania dobrej relacji z samą sobą. Opowiadały o tym, jak się doceniać, nagradzać, zaakceptować swoje wady i niedoskonałości ciała. Zwróciły uwagę również na to jak ważna jest przy tym harmonia, spokój wewnętrzny, aktywność fizyczna i ogólny dobrostan.

Dołączyłam do kampanii #lubiesiebie, ponieważ uważam, że jest ona niezwykle ważna i niesie ze sobą misję. Porusza ona fundamentalny temat dbania o siebie i swój dobrostan. Bez samoakceptacji trudno jest nam dobrze funkcjonować, dlatego powinniśmy się jej uczyć i przekazywać tę wiedzę następnym pokoleniom – wyznała Karolina Gorczyca.

Podczas spotkania obecna była również ambasadorka 5.edycji, aktorka Magda Kumorek, która wygłosiła inspirujący power speech, w którym zachęcała kobiety do wzięcia odpowiedzialności za swoje życie i zaprezentowała kroki jakie należy podjąć, aby zaakceptować swoje ciało.

Nauka samoakceptacji to inwestycja w siebie. Dorosłość polega na wzięciu odpowiedzialności za swoje życie – nikt za nas nie sprawi, że poczujemy się szczęśliwi. To zależy wyłącznie od nas i powinniśmy zrobić wszystko, aby poświęcić sobie czas i o siebie zadbać – powiedziała Magda Kumorek.

Wśród gości wydarzenia znalazły się ambasadorki poprzednich edycji, m.in. Maria Sadowska, Mariola Bojarska-Ferenc, Jowita Budnik, Alina Adamowicz, Kamilla Baar, Marta Dąbrowska i Anna Szymańczyk i Aleksandra Hamkało

Kampania #lubiesiebie przypomina nam, że jesteśmy wystarczające takie, jakie jesteśmy – wartościowe, wyjątkowe, choć nie idealne. To ważne, by regularnie sobie o tym przypominać i uczyć się po prostu lubić siebie – powiedziała Jowita Budnik.

Kampania #lubiesiebie przypomina także o sile jaka tkwi we wzajemnym wsparciu. Zachęca do dostrzegania piękna w sobie i innych oraz przypomina o tym, że każda kobieta przechodzi swoją drogę do samoakceptacji inaczej. Jest ona realizowana od 2022 roku. 

To właśnie pierwsza edycja projektu otworzyła cykl skierowany do wszystkich kobiet, zapraszając je do rozmowy o samoakceptacji, autentyczności i budowaniu wewnętrznej równowagi. Od sześciu edycji kampania pokazuję, że #lubiesiebie nie jest hasłem, tylko wyborem. Bo samoakceptacja nie polega na tym, by niczego nie zmieniać, tylko by wiedzieć dlaczego coś zmieniamy – podkreśla Joanna Sokołowska-Pronobis.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
05.12.2025 11:32
Cosmoprof India 2025 otwiera swoje drzwi w Mumbaju: rosnące znaczenie Indii na globalnej mapie beauty
Edoardo Anastasio

Szósta edycja Cosmoprof India rozpoczęła się 4 grudnia 2025 r. w Jio World Convention Centre w Mumbaju, potwierdzając swoją pozycję jako wiodącej platformy B2B dla indyjskiej branży kosmetycznej. Wydarzenie stanowi kluczowy punkt wejścia dla międzynarodowych marek pragnących zaistnieć na jednym z najszybciej rosnących rynków beauty na świecie. Tegoroczna edycja pokazuje skalę zmian, jakie zaszły od debiutu targów w 2019 r., gdyż powierzchnia wystawiennicza niemal się podwoiła.

W 2025 roku targi zajmują 24 000 mkw, co oznacza wzrost o 8 proc. względem edycji 2024. W pięciu halach prezentuje się 353 wystawców oraz 800 marek z 23 krajów i regionów. Aż 32 proc. firm uczestniczy w wydarzeniu po raz pierwszy, co potwierdza jego rosnący globalny zasięg. W tym roku 53 proc. powierzchni wystawienniczej zajmują firmy zagraniczne, co oznacza wzrost o 7 proc. rok do roku. Organizatorzy spodziewają się ponad 14 000 odwiedzających zainteresowanych nowymi technologiami i trendami rynkowymi.

Wszystkie segmenty branży kosmetycznej znalazły tu swoją reprezentację. Cosmopack India, stanowiący 59 proc. całej przestrzeni targowej, prezentuje rozwiązania dla łańcucha dostaw – od surowców i składników, przez maszyny i urządzenia, po opakowania oraz produkcję kontraktową. Z kolei Cosmoprof India, odpowiadający za 41 proc. ekspozycji, skupia producentów gotowych kosmetyków: perfum, produktów pielęgnacyjnych, kosmetyków kolorowych, artykułów toaletowych oraz produktów dla salonów, spa, fryzjerów i stylistów paznokci. Tak szeroka oferta podkreśla rosnące znaczenie rynku indyjskiego zarówno dla kanału detalicznego, jak i profesjonalnego.

image

Dziś oficjalnie startują targi Cosmoprof Asia 2025 – z udziałem polskich firm

Międzynarodowy charakter wydarzenia podkreśla obecność dziewięciu pawilonów narodowych reprezentujących Australię, Brazylię, Niemcy, Indonezję, Włochy, Koreę Południową, Hiszpanię, region Tajwanu oraz Wielką Brytanię. Szczególną rolę w tym roku odgrywają Włochy, które pełnią funkcję Country of Honor. Włoski pawilon – zorganizowany przez Italian Trade Agency we współpracy z Cosmetica Italia – prezentuje najnowsze osiągnięcia branży w obszarze wzornictwa, innowacji i produkcji, wzmacniając postrzeganie Włoch jako jednego z globalnych liderów sektora beauty.

Według Enrico Zanniniego, dyrektora generalnego BolognaFiere Cosmoprof, dynamiczny rozwój Cosmoprof India odzwierciedla równie szybkie tempo wzrostu całego rynku indyjskiego. Podkreśla on, że o sile lokalnego sektora decydują młoda populacja, rosnąca siła nabywcza oraz rosnące zainteresowanie innowacjami, zrównoważonym rozwojem i wellness. Z kolei Yogesh Mudras, dyrektor zarządzający Informa Markets India, zwraca uwagę, że Indie mogą stać się trzecim co do wielkości rynkiem beauty na świecie do 2030 r., a segment premium rośnie tam w tempie 13–15 proc. rocznie. W tym kontekście Cosmoprof India staje się strategicznym miejscem spotkań marek, producentów i innowatorów, którzy współtworzą przyszłość sektora kosmetycznego w regionie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. grudzień 2025 03:00