StoryEditor
Targi i konferencje
25.02.2009 00:00

Partnerzy gali Perły Rynku Kosmetycznego 2009

Partnerzy Generalni gali rozdania nagród Perły Rynku Kosmetycznego 2009
Biuro Podróży ITAKA
Biuro Podróży Itaka, członek Polskiej Izby Turystyki, powstało w 1989 r. Jest liderem w organizacji wczasów i wycieczek opartych na lotach czarterowych. Specjalizuje się w akwenie Morza Śródziemnego, a najbardziej różnorodną ofertę posiada do Turcji, Grecji, Włoch, na Wyspy Kanaryjskie.
Itaka posiada 55 Salonów Firmowych w największych miastach Polski i ponad 600 sprawdzonych biur agencyjnych na terenie całego kraju. Sklep internetowy www.itaka.pl jest czynny 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu i umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności on-line.
Itaka to duże, prężne i dynamiczne biuro podróży o ugruntowanej pozycji na rynku. Zatrudnia ponad 200 osób. Współpracuje z kilkunastoma liniami lotniczymi, niezliczoną ilością biur podróży i hotelarzami na całym świecie. Posiada własne autokary i profesjonalną bazę transportową.
W 2008 roku Itaka odnotowała rekordową sprzedaż – obsłużyła aż 230 tys. klientów.
Od 2 lat Itaka realizuje projekt Ambasadorzy ITAKI – znane osoby ze świata rozrywki, kultury, czy sportu, dzielą się na łamach naszych katalogów swoimi relacjami z wojaży do miejsc, które można zobaczyć podróżując z Itaką.
Najważniejsze otrzymane nagrody i wyróżnienia:
– w 2007 r. Kryształowa Statuetka European Trusted Brands 2007,
– w 2007 r. Złoty Laur Klienta,
– w 2008 r. Platynowy Medal Grand Prix Konkursu Laur Klienta,
– w 2008 r. Kryształowa Statuetka European Trusted Brands 2008,
– w 2008 r. Złoty Laur Klienta,
– w 2008 r. Certyfikat Przejrzysta Firma.
Kontakt: www.itaka.pl

Polska Grupa Drogeryjna
Polska Grupa Drogeryjna jest częścią Eko-Holding S.A. i powstała z kapitałowego połączenia szeregu ważnych w branży dystrybutorów. Własna sieć centrów logistycznych, 150-osobowy zespół handlowy oraz 12 tys. aktywnych klientów to potencjał który pozwala zaoferować skuteczną dystrybucję każdemu producentowi i świetny serwis sklepom. PGD działa dziś na około trzech czwartych powierzchni kraju, a ambicje aby stać się ogólnopolskim dystrybutorem zostaną zapewne wkrótce zaspokojone. Skuteczne zarządzanie przez doświadczonych menadżerów oraz efekt synergii uzyskany z połączenia szeregu działających z sukcesem firm, to dla Polskiej Grupy Drogeryjnej świetna prognoza na przyszłość.
Kontakt: ul. Paprotna 3, 51-114 Wrocław,
tel. 71/32 32 106, 71/32 32 182, fax 71/32 32 181,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Willson & Brown
Firma Willson & Brown (W&B) jest producentem materiałów POS służących do eksponowania artykułów w obiektach handlowych. Działalność firmy koncentruje się na tworzeniu innowacyjnych rozwiązań wspierających sprzedaż, w tym standów, displayów, stoisk promocyjnych oraz sklepowych systemów ekspozycji towarów.
W&B oferuje pełną gamę działań na wszystkich etapach powstawania POS – od kreacji koncepcji na promocję artykułu, przez opracowanie prototypu i produkcję, po wsparcie w zakresie logistyki i serwisu ekspozycji w miejscu sprzedaży.
Willson & Brown posiada sieć handlową obejmującą 13 krajów, w tym Wielką Brytanię, Francję, Czechy, Rosję i Niemcy. W roku 2009 firma planuje otwarcie kolejnych przedstawicielstw w Rumunii i na Węgrzech. Do grona Klientów W&B należą największe międzynarodowe koncerny.
70 proc. decyzji o zakupie jest podejmowanych przez konsumentów bezpośrednio w miejscu sprzedaży…Celem Willson & Brown jest stworzenie producentom warunków do optymalnego wykorzystania tej szansy, poprzez odpowiednie wyeksponowanie artykułów. Tworząc nową przestrzeń dla marek, klienci W&B wzbogacają wizerunek swoich produktów o dodatkowe wartości, które wynikają z ich prezentacji w sklepach.
W pierwszych miesiącach 2009 roku firma Willson & Brown otrzymała już trzy tytuły POPAI Zlata Koruna POP Awards 2008 w Pradze, nagrodę BizTrendy 2008 od magazynu Business Media oraz trzy statuetki POS STARS na Targach Promo Expo w Warszawie, w tym jedną w kategorii Firma Roku Point of Sale.
Kontakt: Willson & Brown,
Al. Krakowska 224, 02-219 Warszawa,
tel. 22/868 03 30,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , www.w-b.pl

Partnerzy gali rozdania nagród Perły Rynku Kosmetycznego 2009
NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna
NAVO PGD jest firmą wyspecjalizowaną w świadczeniu usług dystrybucyjnych i logistycznych dla produktów FMCG na rynku polskim. Od 17 lat NAVO jest Strategicznym Partnerem Procter & Gamble na Rynku Tradycyjnym w Polsce. NAVO obsługuje kilkanaście tysięcy klientów oferując im stałą opiekę służb sprzedaży, system bezpośredniej dostawy oraz doskonałe produkty z silnym wsparciem marketingowym.
Kluczowe kompetencje firmy to: budowa perfekcyjnej obecności i ekspozycji w punktach sprzedaży detalicznej, regularne wizyty handlowe, aktywne zarządzanie półką, merchandising, budowanie szerokiej dystrybucji, szybkie wprowadzenie nowego produktu na rynek oraz skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży.
Kontakt: Navo Polska Grupa Dystrybucyjna Sp. z o.o.,
ul. Nowokościelna 35, 43-100 Tychy,
tel.: 32/325 60 00, fax 32/325 60 04,
infolinia 0801 677 744,
www.navo.pl, hurtownia internetowa www.enavo.pl

Acti Pack
Acti Pack to producent słoików i butelek wykonywanych z PET i PEHD oraz zamknięć (wieczka, nakrętki, fliptopy) oferuje gamę produktów standardowych od 75 ml do 5 tys. ml oraz wykonywanych na zamówienie wg wskazań lub projektu klienta.
Wykorzystując synergię ze spółkami stowarzyszonymi Loire Plastic Industrie, (wtrysk tworzyw sztucznych) oraz Packinov (maszyny dozujące i zamykanie termiczne) zapewnia możliwość opracowywania kompletnych rozwiązań w zakresie opakowań, obejmujących słoik lub butelkę PET, a także elementy zamykające i uszczelniające w pełni odpowiadające różnym potrzebom.
Kontakt: ActiPack Polska,
ul. Wspólna 73/18, 00-687 Warszawa,
tel. 22/835 77 83, www.actipack.pl

WiT Dystrybutor Kosmetyków
Firma WiT to dystrybutor kosmetyków z 20-letnim doświadczeniem. Przedsiębiorstwo powstało jako pierwsze w woj. łódzkim w branży kosmetyczno-chemicznej i jako jedno z pierwszych w Polsce. Pierwsze umowy dystrybucyjne firma zawarła z takimi firmami jak: Pollena Uroda, Pollena Miraculum, Pollena Lechia, Henkel, Soraya. Dziś w gronie jej dostawców znajdują się producenci krajowi, międzynarodowe koncerny i zagraniczni dystrybutorzy.
Ostatnie lata działalności, to dla WiT-a okres dynamicznego rozwoju. W 2007 roku firma odnotowała 25-proc. wzrost wartości sprzedaży, a w 2008 wzrost sięgnął już 30 proc. Te sukcesy to po części efekt współpracy z kilkoma bardzo prężnie działającymi dostawcami z zachodniej Europy.
Obecnie WiT to firma znana w całym kraju, sieć dystrybucji jaką stworzyła obejmuje ok. 100 odbiorców hurtowych, większość polskich sieci handlowych oraz ok. 1000 sklepów detalicznych w centralnej Polsce. WiT zbudował silną, rozpoznawalną markę. Logo WiT dla partnerów handlowych stało się synonimem najwyższej jakości.
Kontakt: WiT, ul. Senatorska 8, 93-192 Łódź,
tel. 42/6831295, 42/6833956, tel./fax 42/6840278,
www.wit.pl
, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Drogerie Visage
Drogerie Visage to nowa, rozwijająca się sieć samoobsługowych drogerii na terenie południowej Polski należąca do grupy kapitałowej Błysk Centrum Dystrybucji Chemii Gospodarczej i Kosmetyków z siedzibą w Jastrzębiu Zdroju. Pierwsze otwarcie pilotażowej drogerii nastąpiło w 2006. Obecnie sieć tworzy siedem drogerii własnych o średniej powierzchni 160 mkw.
Atuty Drogerii Visage to: miły, kompetentny personel; komfortowe warunki robienia zakupów; bogaty asortyment kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych. Zarząd sieci zakłada jej dynamiczny rozwój poprzez otwarcie kolejnych 15 własnych placówek do końca 2009 roku, budowanie oferty asortymentowej odpowiadającej najbardziej wymagającym klientom oraz tworzenie pozytywnego wizerunku sieci w oczach dostawców i klientów. Drogerie Visage współpracują z takimi markami i firmami, jak Artdeco, IsaDora, Revlon, Pupa, Gosh, L'Oréal, Coty, Garnier, Dermika, Soraya, Oceanic, Eveline, Fine, Dax Cosmetics, Schwarzkopf, Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Colgate, Henkel, Donegal.
Kontakt: Visage Sp. z o.o.,
ul. Rolnicza 139, 44-336 Jastrzębie Zdrój,
tel./fax.: 32/469 60 64
www.drogerievisage.pl;
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SC Ewa Hurtownia Kosmetyków
Sc Ewa Hurtownia Kosmetyków jest firmą typowo dystrybucyjną. Jako dystrybutor tak renomowanych marek kosmetycznych jak: Gosh, AA-Oceanic, Top Choice, Dax Cosmetics, Eveline Cosmetics, Grupa Kolastyna, Delia Cosmetics, La Rive, Chatier, Nike, Malizia, Marion, Biosilk (Farouk), Carlo Di Roma, Ulric de Varens, Kamill (Burnus) należy do ścisłej czołówki wśród hurtowni kosmetycznych (jest największym dystrybutorem wielu z tych marek). W 2008 roku firma osiągnęła 30 proc. wzrost obrotów. Pomogła w tym zapoczątkowana w zeszłym i kontynuowana w tym roku integracja z najlepszymi odbiorcami. 25 września sc Ewa organizuje doroczną konferencję – Tylko dla Orłów (biznesu), tym razem na Majorce. Teraz Orły Biznesu rozpatrują możliwość utworzenia własnej sieci pod nazwą Eurodrogeria. Da to możliwość wspólnego promowania ich własnych sklepów.
Kontakt: sc Ewa Sp. J.,
Al. Jerozolimskie 202, Warszawa,
tel. 22/874 01 04, fax. 22/863 57 90,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Polska Sieć Drogerii Vica
Polska Sieć Drogerii Vica to samoobsługowe drogerie oferujące klientom szeroki asortyment kosmetyków. Powstała w 2004 r. Obecnie w sieci funkcjonuje 14 drogerii rozmieszczonych na terenie województwa wielkopolskiego, dolnośląskiego i lubuskiego. Zaopatrywane są przez centralny magazyn zlokalizowany w Czachorowie koło Gostynia. Priorytetowym celem dla zarządu sieci jest budowanie wizerunku drogerii przyjaznych klientowi oraz uzyskanie statusu solidnego, cieszącego się zaufaniem, partnera handlowego.
Kontakt: Vica Sp. z o.o.,
ul. Bojanowskiego 1, 63-830 Pępowo,
tel.: 65/573 66 08, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., www.vica.pl

AMA SA
Przedsiębiorstwo Handlowe AMA S.A. to czołowy, działający od 19 lat, dystrybutor kosmetyków, chemii gospodarczej oraz artykułów higienicznych. Od 1996 r. firma jest członkiem ogólnopolskiej sieci handlowej Delko S.A.
Spółka AMA obsługuje ponad 1000 dużych i małych sklepów na całym Mazowszu, w tym m.in. Warszawskie Hale Targowe, spółdzielnie zrzeszone w Mazowieckiej Agencji Handlowej Społem oraz prywatne sieci handlowe, takie jak PGS, Nasze Sklepy, Lewiatan, FJ, Sklepy dla Ciebie i inne. Dzięki podpisaniu umów z największymi producentami kosmetyków, chemii gospodarczej i art. higienicznych, firma może oferować najszerszy asortyment produktów z tej branży w skali województwa oferując klientom wiele promocji. Ponadto dwa razy w roku wspólnie z producentami organizuje dla klientów targi ze specjalnymi ofertami zakupowymi. Jednocześnie zapewnia swoim odbiorcom pełną logistykę dostarczając towar w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zamówienia. Gwarantuje pełną, elektroniczną wymianę danych z klientami, profesjonalną obsługę przedstawicieli handlowych i dowóz towarów bezpośrednio do sklepów, a także kompleksową opiekę nad placówkami handlowymi w zakresie aranżacji sklepu, merchandisingu, organizacji promocji i konkursów.
Kontakt: Przedsiębiorstwo Handlowe AMA SA,
ul. Matuszewska 14 bud. 11, 03-876 Warszawa,
tel./fax: 22/332 35 50, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wonderbox
Firma Wonderbox oferuje prezenty z formie wrażeń, m.in. lot samolotem, masaż gorącymi kamieniami, kurs salsy, lot balonem czy romantyczna kolacja dla dwojga, a wszystko w formie ekskluzywnego pudełka z katalogiem atrakcji do wyboru oraz bonem, którym obdarowany rozlicza się za usługę.
Jest to unikalna oferta na polskim rynku, bo obdarowany sam wybiera atrakcję a osoba obdarowująca ma pewność satysfakcji trafionego prezentu.
Wonderbox – jedyny taki prezent i tysiące okazji by go podarować! Podaruj moc wrażeń!
Kontakt: ul. Słomińskiego 7 lok. 201, 00-195 Warszawa,
tel. 22/405 06 17, 22/405 06 18,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
, www.wonderbox.com.pl


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
23.04.2025 10:57
Essential Care Mustela Maternité z tytułem "Kosmetyk Wszech Czasów 2025"!
Essential Care Mustela Maternité z tytułem ”Kosmetyk Wszech Czasów 2025”!Materiał Partnera

3 kwietnia 2025 roku, w eleganckich wnętrzach hotelu Crowne Plaza w Warszawie, odbyła się jedna z najważniejszych uroczystości branży beauty – Gala Kosmetyku Wszech Czasów, organizowana przez redakcję Wizaz.pl. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli topowych marek kosmetycznych, influencerów, redaktorki urodowe i ekspertów rynku. Wśród nagrodzonych marek nie zabrakło Musteli, która otrzymała prestiżowe wyróżnienie w kategorii Produkt do Pielęgnacji Ciała za Multifunkcyjne Mleczko Essential Care z linii Maternité.c

To wyjątkowa nagroda, bo przyznawana na podstawie realnych opinii użytkowniczek katalogu KWC (Kosmetyk Wszech Czasów) – kobiet, które każdego dnia dzielą się swoimi doświadczeniami i wrażeniami związanymi z używaniem kosmetyków. Głosami tysięcy recenzentek mleczko Mustela zdobyło uznanie nie tylko jako produkt skuteczny, ale też funkcjonalny i skupiony na potrzebach kobiecego ciała w okresie ciąży i po porodzie.

Sukces, który ma głos kobiet

Multifunkcyjne Mleczko Essential Care to więcej niż kosmetyk – to towarzysz codzienności dla wielu kobiet. Jego lekka, szybko wchłaniająca się formuła łączy intensywne nawilżenie z delikatnością, jakiej potrzebuje wrażliwa, napięta i skłonna do rozstępów skóra. To właśnie kobiety – mamy, przyszłe mamy, kobiety świadome i wymagające – uczyniły z tego mleczka swój pierwszy wybór i to one zdecydowały o jego sukcesie.

To wyróżnienie jest dla nas wyjątkowe, bo pochodzi od kobiet – tych, które są z nami na co dzień, które wybierają Mustelę w jednym z najważniejszych momentów w swoim życiu. Nie ma dla nas większej satysfakcji niż świadomość, że nasze produkty realnie wspierają kobiety i odpowiadają na ich potrzeby. Jesteśmy dumni, bo to nie tylko sukces kosmetyku, ale całej filozofii Mustela, opartej na zaufaniu, bezpieczeństwie i trosce. Wyróżnienie dla Essential Care to potwierdzenie, że marka idzie we właściwym kierunku i nie schodzi z obranej drogi jakości, odpowiedzialności i autentyczności – mówi Magdalena Rzewuska (Marketing Manager w Laboratoires Expanscience), odbierająca nagrodę w imieniu marki.

KWC – kompas kobiet w świecie pielęgnacji

Gala była świętem tych marek, które budują prawdziwe relacje z konsumentkami oraz przypomnieniem, że za każdą recenzją kryje się realna osoba, jej historia, potrzeby i emocje. Warto podkreślić, że wśród wyróżnionych produktów znajdują się prawdziwe perełki kosmetycznego świata – produkty, które łączą wyjątkową skuteczność z niezawodną jakością. To właśnie ich efektywność, bezpieczeństwo i pozytywny wpływ na codzienną pielęgnację sprawiają, że zyskały one zaufanie użytkowniczek w sieci. W tegorocznej edycji uhonorowano aż 76 Kosmetyków Wszech Czasów oraz 25 IKON Wszech Czasów – produktów, które od lat utrzymują się na szczycie zaufania i skuteczności. 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
11.04.2025 15:37
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-Wschodniej
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-WschodniejFotobueno

W dniach 2-3 kwietnia 2025 roku odbyła się pierwsza edycja targów Marca Poland, wydarzenia przygotowanego dla branży marek własnych, które stanowi nową przestrzeń do wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji biznesowych w tym dynamicznie rozwijającym się sektorze gospodarki. Organizatorami targów są liderzy przemysłu eventowego Grupa Bologna Fiere oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie (Grupa MTP). Bazując na doświadczeniu i sukcesie targów w Bolonii, które odbywają się od ponad 20 lat, Marca Poland jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku Europy Środkowo-Wschodniej, łącząc producentów, detalistów oraz dystrybutorów którzy pragną rozwijać swoją ofertę marek własnych.

Wymiana wiedzy i doświadczeń biznesowych

W przestrzeni wystawienniczej pawilonu numer 7, swoją ofertę zaprezentowało blisko 100 wystawców, z Polski, Włoch, Austrii i Hiszpanii. Na stoiskach dostępne były produkty spożywcze, chemia i kosmetyki oraz produkty petcare. Dodatkowo w strefie innowacyjnych produktowych IPLS zaprezentowano ponad 400 nowości, a eksperci z międzynarodowej organizacji IPLC dzielili się wiedzą na temat globalnych trendów i strategii w sektorze private label. Targi były miejscem dynamicznej wymiany wiedzy, kontaktów i doświadczeń. Na scenie pojawili się specjaliści, którzy omówili m.in. dane rynkowe z Europy, rolę sieci handlowych, dyskontów, marketing mix oraz praktyczne wskazówki dla dostawców zainteresowanych współpracą z sieciami handlowymi. Udział w prezentacjach był okazją do lepszego zrozumienia oczekiwań rynku i wdrożenia efektywnych modeli współpracy.

image
Fotobueno

Premierowa edycja zgromadziła 620 uczestników wśród nich byli kupcy i menedżerowie z ponad 20 krajów Europy, Azji i Bliskiego Wschodu, miedzy innymi z Polski, Włoch, Słowacji, Hiszpanii, Grecji, Izraela, Francji, Finlandii, Kosowa, Kataru, Belgii, Rumunii, Ukrainy czy Indii. Obecność tak szerokiej grupy międzynarodowych uczestników świadczy o rosnącym znaczeniu tego wydarzenia na rynku marek własnych.

Profil profesjonalnego zwiedzającego stanowili: prezesi, dyrektorzy generalni, kierownicy ds. zakupów, kupcy oraz menedżerowie ds. marketingu. Dzięki nowoczesnym narzędziom, takim jak aplikacja do umawiania spotkań, uczestnicy mogli łatwiej zaplanować spotkania i nawiązać współpracę z kluczowymi graczami rynku marek własnych.

Przyszłość targów Marca Poland

Druga edycja targów Marca Poland odbędzie się w dniach 1-2 kwietnia 2026 roku.

Serdecznie zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu, które stawia na współpracę, rozwój oraz innowacje w sektorze marek własnych.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 08:04