StoryEditor
Targi i konferencje
25.02.2009 00:00

Partnerzy gali Perły Rynku Kosmetycznego 2009

Partnerzy Generalni gali rozdania nagród Perły Rynku Kosmetycznego 2009
Biuro Podróży ITAKA
Biuro Podróży Itaka, członek Polskiej Izby Turystyki, powstało w 1989 r. Jest liderem w organizacji wczasów i wycieczek opartych na lotach czarterowych. Specjalizuje się w akwenie Morza Śródziemnego, a najbardziej różnorodną ofertę posiada do Turcji, Grecji, Włoch, na Wyspy Kanaryjskie.
Itaka posiada 55 Salonów Firmowych w największych miastach Polski i ponad 600 sprawdzonych biur agencyjnych na terenie całego kraju. Sklep internetowy www.itaka.pl jest czynny 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu i umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności on-line.
Itaka to duże, prężne i dynamiczne biuro podróży o ugruntowanej pozycji na rynku. Zatrudnia ponad 200 osób. Współpracuje z kilkunastoma liniami lotniczymi, niezliczoną ilością biur podróży i hotelarzami na całym świecie. Posiada własne autokary i profesjonalną bazę transportową.
W 2008 roku Itaka odnotowała rekordową sprzedaż – obsłużyła aż 230 tys. klientów.
Od 2 lat Itaka realizuje projekt Ambasadorzy ITAKI – znane osoby ze świata rozrywki, kultury, czy sportu, dzielą się na łamach naszych katalogów swoimi relacjami z wojaży do miejsc, które można zobaczyć podróżując z Itaką.
Najważniejsze otrzymane nagrody i wyróżnienia:
– w 2007 r. Kryształowa Statuetka European Trusted Brands 2007,
– w 2007 r. Złoty Laur Klienta,
– w 2008 r. Platynowy Medal Grand Prix Konkursu Laur Klienta,
– w 2008 r. Kryształowa Statuetka European Trusted Brands 2008,
– w 2008 r. Złoty Laur Klienta,
– w 2008 r. Certyfikat Przejrzysta Firma.
Kontakt: www.itaka.pl

Polska Grupa Drogeryjna
Polska Grupa Drogeryjna jest częścią Eko-Holding S.A. i powstała z kapitałowego połączenia szeregu ważnych w branży dystrybutorów. Własna sieć centrów logistycznych, 150-osobowy zespół handlowy oraz 12 tys. aktywnych klientów to potencjał który pozwala zaoferować skuteczną dystrybucję każdemu producentowi i świetny serwis sklepom. PGD działa dziś na około trzech czwartych powierzchni kraju, a ambicje aby stać się ogólnopolskim dystrybutorem zostaną zapewne wkrótce zaspokojone. Skuteczne zarządzanie przez doświadczonych menadżerów oraz efekt synergii uzyskany z połączenia szeregu działających z sukcesem firm, to dla Polskiej Grupy Drogeryjnej świetna prognoza na przyszłość.
Kontakt: ul. Paprotna 3, 51-114 Wrocław,
tel. 71/32 32 106, 71/32 32 182, fax 71/32 32 181,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Willson & Brown
Firma Willson & Brown (W&B) jest producentem materiałów POS służących do eksponowania artykułów w obiektach handlowych. Działalność firmy koncentruje się na tworzeniu innowacyjnych rozwiązań wspierających sprzedaż, w tym standów, displayów, stoisk promocyjnych oraz sklepowych systemów ekspozycji towarów.
W&B oferuje pełną gamę działań na wszystkich etapach powstawania POS – od kreacji koncepcji na promocję artykułu, przez opracowanie prototypu i produkcję, po wsparcie w zakresie logistyki i serwisu ekspozycji w miejscu sprzedaży.
Willson & Brown posiada sieć handlową obejmującą 13 krajów, w tym Wielką Brytanię, Francję, Czechy, Rosję i Niemcy. W roku 2009 firma planuje otwarcie kolejnych przedstawicielstw w Rumunii i na Węgrzech. Do grona Klientów W&B należą największe międzynarodowe koncerny.
70 proc. decyzji o zakupie jest podejmowanych przez konsumentów bezpośrednio w miejscu sprzedaży…Celem Willson & Brown jest stworzenie producentom warunków do optymalnego wykorzystania tej szansy, poprzez odpowiednie wyeksponowanie artykułów. Tworząc nową przestrzeń dla marek, klienci W&B wzbogacają wizerunek swoich produktów o dodatkowe wartości, które wynikają z ich prezentacji w sklepach.
W pierwszych miesiącach 2009 roku firma Willson & Brown otrzymała już trzy tytuły POPAI Zlata Koruna POP Awards 2008 w Pradze, nagrodę BizTrendy 2008 od magazynu Business Media oraz trzy statuetki POS STARS na Targach Promo Expo w Warszawie, w tym jedną w kategorii Firma Roku Point of Sale.
Kontakt: Willson & Brown,
Al. Krakowska 224, 02-219 Warszawa,
tel. 22/868 03 30,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , www.w-b.pl

Partnerzy gali rozdania nagród Perły Rynku Kosmetycznego 2009
NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna
NAVO PGD jest firmą wyspecjalizowaną w świadczeniu usług dystrybucyjnych i logistycznych dla produktów FMCG na rynku polskim. Od 17 lat NAVO jest Strategicznym Partnerem Procter & Gamble na Rynku Tradycyjnym w Polsce. NAVO obsługuje kilkanaście tysięcy klientów oferując im stałą opiekę służb sprzedaży, system bezpośredniej dostawy oraz doskonałe produkty z silnym wsparciem marketingowym.
Kluczowe kompetencje firmy to: budowa perfekcyjnej obecności i ekspozycji w punktach sprzedaży detalicznej, regularne wizyty handlowe, aktywne zarządzanie półką, merchandising, budowanie szerokiej dystrybucji, szybkie wprowadzenie nowego produktu na rynek oraz skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży.
Kontakt: Navo Polska Grupa Dystrybucyjna Sp. z o.o.,
ul. Nowokościelna 35, 43-100 Tychy,
tel.: 32/325 60 00, fax 32/325 60 04,
infolinia 0801 677 744,
www.navo.pl, hurtownia internetowa www.enavo.pl

Acti Pack
Acti Pack to producent słoików i butelek wykonywanych z PET i PEHD oraz zamknięć (wieczka, nakrętki, fliptopy) oferuje gamę produktów standardowych od 75 ml do 5 tys. ml oraz wykonywanych na zamówienie wg wskazań lub projektu klienta.
Wykorzystując synergię ze spółkami stowarzyszonymi Loire Plastic Industrie, (wtrysk tworzyw sztucznych) oraz Packinov (maszyny dozujące i zamykanie termiczne) zapewnia możliwość opracowywania kompletnych rozwiązań w zakresie opakowań, obejmujących słoik lub butelkę PET, a także elementy zamykające i uszczelniające w pełni odpowiadające różnym potrzebom.
Kontakt: ActiPack Polska,
ul. Wspólna 73/18, 00-687 Warszawa,
tel. 22/835 77 83, www.actipack.pl

WiT Dystrybutor Kosmetyków
Firma WiT to dystrybutor kosmetyków z 20-letnim doświadczeniem. Przedsiębiorstwo powstało jako pierwsze w woj. łódzkim w branży kosmetyczno-chemicznej i jako jedno z pierwszych w Polsce. Pierwsze umowy dystrybucyjne firma zawarła z takimi firmami jak: Pollena Uroda, Pollena Miraculum, Pollena Lechia, Henkel, Soraya. Dziś w gronie jej dostawców znajdują się producenci krajowi, międzynarodowe koncerny i zagraniczni dystrybutorzy.
Ostatnie lata działalności, to dla WiT-a okres dynamicznego rozwoju. W 2007 roku firma odnotowała 25-proc. wzrost wartości sprzedaży, a w 2008 wzrost sięgnął już 30 proc. Te sukcesy to po części efekt współpracy z kilkoma bardzo prężnie działającymi dostawcami z zachodniej Europy.
Obecnie WiT to firma znana w całym kraju, sieć dystrybucji jaką stworzyła obejmuje ok. 100 odbiorców hurtowych, większość polskich sieci handlowych oraz ok. 1000 sklepów detalicznych w centralnej Polsce. WiT zbudował silną, rozpoznawalną markę. Logo WiT dla partnerów handlowych stało się synonimem najwyższej jakości.
Kontakt: WiT, ul. Senatorska 8, 93-192 Łódź,
tel. 42/6831295, 42/6833956, tel./fax 42/6840278,
www.wit.pl
, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Drogerie Visage
Drogerie Visage to nowa, rozwijająca się sieć samoobsługowych drogerii na terenie południowej Polski należąca do grupy kapitałowej Błysk Centrum Dystrybucji Chemii Gospodarczej i Kosmetyków z siedzibą w Jastrzębiu Zdroju. Pierwsze otwarcie pilotażowej drogerii nastąpiło w 2006. Obecnie sieć tworzy siedem drogerii własnych o średniej powierzchni 160 mkw.
Atuty Drogerii Visage to: miły, kompetentny personel; komfortowe warunki robienia zakupów; bogaty asortyment kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych. Zarząd sieci zakłada jej dynamiczny rozwój poprzez otwarcie kolejnych 15 własnych placówek do końca 2009 roku, budowanie oferty asortymentowej odpowiadającej najbardziej wymagającym klientom oraz tworzenie pozytywnego wizerunku sieci w oczach dostawców i klientów. Drogerie Visage współpracują z takimi markami i firmami, jak Artdeco, IsaDora, Revlon, Pupa, Gosh, L'Oréal, Coty, Garnier, Dermika, Soraya, Oceanic, Eveline, Fine, Dax Cosmetics, Schwarzkopf, Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Colgate, Henkel, Donegal.
Kontakt: Visage Sp. z o.o.,
ul. Rolnicza 139, 44-336 Jastrzębie Zdrój,
tel./fax.: 32/469 60 64
www.drogerievisage.pl;
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SC Ewa Hurtownia Kosmetyków
Sc Ewa Hurtownia Kosmetyków jest firmą typowo dystrybucyjną. Jako dystrybutor tak renomowanych marek kosmetycznych jak: Gosh, AA-Oceanic, Top Choice, Dax Cosmetics, Eveline Cosmetics, Grupa Kolastyna, Delia Cosmetics, La Rive, Chatier, Nike, Malizia, Marion, Biosilk (Farouk), Carlo Di Roma, Ulric de Varens, Kamill (Burnus) należy do ścisłej czołówki wśród hurtowni kosmetycznych (jest największym dystrybutorem wielu z tych marek). W 2008 roku firma osiągnęła 30 proc. wzrost obrotów. Pomogła w tym zapoczątkowana w zeszłym i kontynuowana w tym roku integracja z najlepszymi odbiorcami. 25 września sc Ewa organizuje doroczną konferencję – Tylko dla Orłów (biznesu), tym razem na Majorce. Teraz Orły Biznesu rozpatrują możliwość utworzenia własnej sieci pod nazwą Eurodrogeria. Da to możliwość wspólnego promowania ich własnych sklepów.
Kontakt: sc Ewa Sp. J.,
Al. Jerozolimskie 202, Warszawa,
tel. 22/874 01 04, fax. 22/863 57 90,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Polska Sieć Drogerii Vica
Polska Sieć Drogerii Vica to samoobsługowe drogerie oferujące klientom szeroki asortyment kosmetyków. Powstała w 2004 r. Obecnie w sieci funkcjonuje 14 drogerii rozmieszczonych na terenie województwa wielkopolskiego, dolnośląskiego i lubuskiego. Zaopatrywane są przez centralny magazyn zlokalizowany w Czachorowie koło Gostynia. Priorytetowym celem dla zarządu sieci jest budowanie wizerunku drogerii przyjaznych klientowi oraz uzyskanie statusu solidnego, cieszącego się zaufaniem, partnera handlowego.
Kontakt: Vica Sp. z o.o.,
ul. Bojanowskiego 1, 63-830 Pępowo,
tel.: 65/573 66 08, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., www.vica.pl

AMA SA
Przedsiębiorstwo Handlowe AMA S.A. to czołowy, działający od 19 lat, dystrybutor kosmetyków, chemii gospodarczej oraz artykułów higienicznych. Od 1996 r. firma jest członkiem ogólnopolskiej sieci handlowej Delko S.A.
Spółka AMA obsługuje ponad 1000 dużych i małych sklepów na całym Mazowszu, w tym m.in. Warszawskie Hale Targowe, spółdzielnie zrzeszone w Mazowieckiej Agencji Handlowej Społem oraz prywatne sieci handlowe, takie jak PGS, Nasze Sklepy, Lewiatan, FJ, Sklepy dla Ciebie i inne. Dzięki podpisaniu umów z największymi producentami kosmetyków, chemii gospodarczej i art. higienicznych, firma może oferować najszerszy asortyment produktów z tej branży w skali województwa oferując klientom wiele promocji. Ponadto dwa razy w roku wspólnie z producentami organizuje dla klientów targi ze specjalnymi ofertami zakupowymi. Jednocześnie zapewnia swoim odbiorcom pełną logistykę dostarczając towar w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zamówienia. Gwarantuje pełną, elektroniczną wymianę danych z klientami, profesjonalną obsługę przedstawicieli handlowych i dowóz towarów bezpośrednio do sklepów, a także kompleksową opiekę nad placówkami handlowymi w zakresie aranżacji sklepu, merchandisingu, organizacji promocji i konkursów.
Kontakt: Przedsiębiorstwo Handlowe AMA SA,
ul. Matuszewska 14 bud. 11, 03-876 Warszawa,
tel./fax: 22/332 35 50, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wonderbox
Firma Wonderbox oferuje prezenty z formie wrażeń, m.in. lot samolotem, masaż gorącymi kamieniami, kurs salsy, lot balonem czy romantyczna kolacja dla dwojga, a wszystko w formie ekskluzywnego pudełka z katalogiem atrakcji do wyboru oraz bonem, którym obdarowany rozlicza się za usługę.
Jest to unikalna oferta na polskim rynku, bo obdarowany sam wybiera atrakcję a osoba obdarowująca ma pewność satysfakcji trafionego prezentu.
Wonderbox – jedyny taki prezent i tysiące okazji by go podarować! Podaruj moc wrażeń!
Kontakt: ul. Słomińskiego 7 lok. 201, 00-195 Warszawa,
tel. 22/405 06 17, 22/405 06 18,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
, www.wonderbox.com.pl


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
24.07.2025 10:10
Inauguracja Polskiej Izby Gospodarczej Kobiet – z dyskusjami o biznesie, rozwoju, sukcesie i kosmetykach
Podczas wystąpień motywacyjnych poruszano tematy dotyczące m.in. skutecznego inicjowania rozmów biznesowych, asertywności, wykorzystywania kobiecości jako atutu w biznesie Natalia Basałaj

19 lipca 2025 roku w Airport Hotel Okęcie w Warszawie odbyła się uroczysta inauguracja Polskiej Izby Gospodarczej Kobiet – pierwszej tego typu instytucji w Europie, stworzonej z myślą o przedsiębiorczyniach. Wydarzenie objęte zostało patronatem honorowym, m.in. przez Polsko-Irlandzką Izbę Gospodarczą.

W wydarzeniu wzięła udział mecenas Natalia Basałaj – liderka Izby z ramienia Kancelarii Hansberry Tomkiel Sp. k. oraz autorka artykułów, publikowanych na naszym portalu. Reprezentowała Kancelarię w debacie eksperckiej i przygotowała krótką relację z wydarzenia.

Na początku wybrane uczestniczki mogły wziąć udział w profesjonalnym szkoleniu z biznesowego makijażu marki Mary Kay pt. „Dłonie Pełne Dobra”, które poprowadziła Iwona Jankowska. Spółka Mary Kay promuje świadomą pielęgnację oraz wykorzystanie naturalnych składników, takich jak ich odżywcze olejki.

Zobacz też: Inglot, Ziaja, Bielenda, Eris: gdy nazwisko staje się marką w branży beauty 

Następnie dr Aleksandra Marcinkowska rozmawiała z dr Christiną Tracy Stein, córką Briana Tracy – autora wielu popularnych książek o rozwoju osobistym i sukcesie. Później, razem z Dorotą Lightman, rozmawiały z Heleną Deeds, znaną z programów „Żony Hollywood” i „Żony Miami”.

Podczas inspirujących wystąpień motywacyjnych poruszano tematy dotyczące m.in. skutecznego inicjowania rozmów biznesowych, asertywności, wykorzystywania kobiecości jako atutu w biznesie oraz znaczenia wiary w sukces. Podkreślano, jak ważne jest cieszenie się osiągnięciami zamiast ciągłego porównywania się z innymi.

Oficjalną część inauguracji otworzyły Patricia Claudia Mitro, Joanna Parzuchowska i Beata Krzewińska. Debata „Kobiety biznesu – kompetencje przeszłości” była moderowana przez dr Aleksandrę Marcinkowską. Udział w debacie wzięły ekspertki Izby: dr Izabela Lenartowicz, Adela Kozina (EDU SMART), dr Aleksandra Ścibich-Kopiec (FERI), r.pr. Natalia Basałaj (Kancelaria Hansberry Tomkiel) oraz Renata Fijalkowska (Fundacja DIALOG).

image
Debata „Kobiety biznesu – kompetencje przeszłości” z udziałem ekspertek była moderowana przez dr Aleksandrę Marcinkowską
Natalia Basałaj

Izba wspiera swoje członkinie nie tylko w zakresie kompetencji miękkich (psychicznych, społecznych i komunikacyjnych), ale również tzw. hard skills, m.in. z dziedziny prawa własności intelektualnej. Prowadzi serię inspirujących webinarów (np. dotyczących praw autorskich do wytworów AI), szkoleń i konferencji wspierających rozwój osobisty i zawodowy przedsiębiorczyń. Izba stwarza doskonałe okazje do zdobywania wiedzy, wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów biznesowych.

W dalszej części zarząd Izby wręczył akty powołania nowym ambasadorkom. Następnie miała miejsce premiera książki „Mentalność Kobiet Sukcesu – Polskie Kobiety Biznesu”. Wieczór zwieńczyła uroczysta gala z muzyką na żywo i pokazem mody polskiej projektantki Katarzyny Zmuda-Trzebiatowskiej (marki Kate Zee). Wszystkie uczestniczki otrzymały prezenty – kosmetyki polskiej marki Organique.

Natalia Basałaj

Zobacz też: Natalia Basałaj, kancelaria Hansberry Tomkiel: Jak chronić design i oznaczenia markowych perfum?

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
27.06.2025 10:40
Badanie Henkel: Polki a profilaktyka raka piersi. Zaangażowanie marek w kwestie prozdrowotne
– Gliss wspiera kobiety w tym, co naprawdę ważne – w trosce o zdrowie i budowaniu świadomości wokół profilaktyki raka piersi – podkreśla Aleksandra Gawlas-Wilińska, dyrektorka marketingu HCB firmy Henkel, ambasadorka Różowego Patrolu GlissHenkel mat.pras.

Z najnowszego badania, zrealizowanego na zlecenie Henkel Polska przez Maison&Partners Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” wynika, że kobiety podejmują działania profilaktyczne nie dlatego, że muszą, ale dlatego, że chcą – z odpowiedzialności, troski o zdrowie i chęci życia w pełni. To wyraz świadomego wyboru.

Badanie pokazało także, że konsumentki doceniają marki angażujące się w działania prozdrowotne. Choć wiedza i świadomość roli profilaktyki rośnie, kobiety nadal potrzebują wsparcia i edukacji, również od innych kobiet, czego dowodem są już 79 otwarte kluby Różowego Patrolu Gliss oraz ponad 350 certyfikowanych ambasadorek programu, które wspierają ponad 30 tys. kobiet w całej Polsce. Polki pozytywnie oceniają tę inicjatywę.

Profilaktyka raka piersi przestaje być tematem tabu i źródłem lęku. Wyniki badania pokazują, że kobiety coraz częściej podejmują działania z zakresu profilaktyki raka piersi nie dlatego, że się boją, ale dlatego, że czują odpowiedzialność – za siebie i bliskich. 

Na pytanie o powody podejmowania działań zapobiegawczych 36 proc. pań wskazało na rekomendacje lekarskie, a 30 proc. na wewnętrzną potrzebę dbania o swój organizm. Zdarza się również, że motywację przynoszą własne doświadczenia, takie jak obciążenie genetyczne (28 proc.) lub wystąpienie niepokojących objawów (27 proc.).

Dla uczestniczek badania ważną rolę w skutecznym zachęcaniu do badań odgrywają ginekolodzy (tak wskazało 50 proc. kobiet). Co ciekawe, niemal 40 proc. pań wymieniło w tym względzie osoby, które mają osobiste doświadczenie choroby nowotworowej. Kobiety coraz częściej sięgają również po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych,  takich jak webinary czy warsztaty. Jednocześnie niepokojący wydaje się fakt, że aż 20 proc. badanych przyznało, że w ogóle nie szuka informacji na temat profilaktyki raka piersi.

Ponad połowa (56  proc.) uczestniczek badania zadeklarowało, że chętnie wzięłoby udział w spotkaniach edukacyjnych, jeśli odbywałyby się one w odwiedzanych przez nie miejscach: galeriach handlowych, salonach kosmetycznych czy kawiarniach. Aż 55 proc. respondentek uznało, że największą motywacją do udziału byłaby możliwość wykonania badań „na miejscu”. 

Marki w trosce o zdrowie. Co sądzą o tym kobiety? 

Polki doceniają zaangażowanie firm i marek w działania społeczne, szczególnie w profilaktykę onkologiczną oraz pomoc pacjentom onkologicznym. 

Jak pokazują wyniki badania, dla ponad połowy kobiet w wieku 20–60 lat (57 proc. uczestniczek) inicjatywy podejmowane przez marki na rzecz społeczeństwa mają realny wpływ na codzienne życie i przyczyniają się do poprawy w istotnych obszarach. Ogólną profilaktykę zdrowotną za istotną uznaje 35 proc. badanych, a 32 proc. zwraca uwagę na wsparcie osób chorych na raka.

Różowy Patrol Gliss – ważny i potrzebny

Na potrzeby wskazane w badaniu odpowiada ogólnopolska inicjatywa edukacyjna Różowy Patrol Gliss, realizowana przez Fundację OnkoCafe – Razem Lepiej we współpracy z marką Gliss. Projekt ten wystartował w 2023 roku, docierając z wiedzą i wsparciem do kobiet w całej Polsce. Spotkania prowadzone są przez ambasadorki, które nie tylko edukują, ale też inspirują i wzajemnie mobilizują. 

Gliss wspiera kobiety w tym, co naprawdę ważne – w trosce o zdrowie i budowaniu świadomości wokół profilaktyki raka piersi. Z dumą angażujemy się w projekt Różowego Patrolu, który realnie zmienia podejście do badań profilaktycznych w Polsce. Wierzę, że to kobieta najlepiej rozumie inną kobietę – jej obawy, potrzeby i wątpliwości – pokazują to także badania. Dlatego chcemy je inspirować i wspierać. Wiemy, że zmiana nie dzieje się z dnia na dzień, ale dzięki konsekwentnym działaniom budujemy zdrowszą przyszłość dla tysięcy kobiet – mówi Aleksandra Gawlas-Wilińska, dyrektorka marketingu HCB firmy Henkel, ambasadorka Różowego Patrolu Gliss.

Dzięki inicjatywie działa już 79 klubów Różowego Patrolu Gliss, przeszkolono ponad 350 Ambasadorek, a działania objęły łącznie ponad 30 tys.kobiet w całej Polsce. Ruch ten nie mógłby się rozwijać bez zaangażowania marki Gliss, która nie tylko wspiera projekt finansowo, ale i aktywnie promuje jego rozwój. W 2025 roku projekt wszedł w nową fazę – powołano pięć koordynatorek regionalnych, odpowiedzialnych za wspieranie i szkolenie nowych ambasadorek. W całym kraju do końca roku powstanie 50 nowych klubów, w których zacznie działać aż 150 nowych ambasadorek.

W badaniu po raz pierwszy zapytano Polki, co sądzą na temat Różowego Patrolu Gliss. Aż 83 proc. kobiet, które zetknęły się z Różowym Patrolem, ocenia inicjatywę jako potrzebną. Co ciekawe, 82 proc. postrzega ją jako bardziej istotną „dla innych kobiet” niż dla siebie – co pokazuje, że społeczna percepcja profilaktyki wciąż się kształtuje. 56% badanych uznało projekt za skuteczny, a około 75 proc. określiło go jako przyjazny i godny zaufania.

Fundacja OnkoCafe – Razem Lepiej powstała w 2014 roku z inicjatywy Anny Kupieckiej, która chorowała na nowotwór piersi. Celem założonej przez nią Fundacji jest działanie w obszarze ochrony i promocji zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem profilaktyki chorób nowotworowych oraz zapewnienie wsparcia dla osób zarówno w trakcie diagnozy i leczenia onkologicznego, jak i po jego zakończeniu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. lipiec 2025 23:36