StoryEditor
Targi i konferencje
25.02.2009 00:00

Partnerzy gali Perły Rynku Kosmetycznego 2009

Partnerzy Generalni gali rozdania nagród Perły Rynku Kosmetycznego 2009
Biuro Podróży ITAKA
Biuro Podróży Itaka, członek Polskiej Izby Turystyki, powstało w 1989 r. Jest liderem w organizacji wczasów i wycieczek opartych na lotach czarterowych. Specjalizuje się w akwenie Morza Śródziemnego, a najbardziej różnorodną ofertę posiada do Turcji, Grecji, Włoch, na Wyspy Kanaryjskie.
Itaka posiada 55 Salonów Firmowych w największych miastach Polski i ponad 600 sprawdzonych biur agencyjnych na terenie całego kraju. Sklep internetowy www.itaka.pl jest czynny 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu i umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności on-line.
Itaka to duże, prężne i dynamiczne biuro podróży o ugruntowanej pozycji na rynku. Zatrudnia ponad 200 osób. Współpracuje z kilkunastoma liniami lotniczymi, niezliczoną ilością biur podróży i hotelarzami na całym świecie. Posiada własne autokary i profesjonalną bazę transportową.
W 2008 roku Itaka odnotowała rekordową sprzedaż – obsłużyła aż 230 tys. klientów.
Od 2 lat Itaka realizuje projekt Ambasadorzy ITAKI – znane osoby ze świata rozrywki, kultury, czy sportu, dzielą się na łamach naszych katalogów swoimi relacjami z wojaży do miejsc, które można zobaczyć podróżując z Itaką.
Najważniejsze otrzymane nagrody i wyróżnienia:
– w 2007 r. Kryształowa Statuetka European Trusted Brands 2007,
– w 2007 r. Złoty Laur Klienta,
– w 2008 r. Platynowy Medal Grand Prix Konkursu Laur Klienta,
– w 2008 r. Kryształowa Statuetka European Trusted Brands 2008,
– w 2008 r. Złoty Laur Klienta,
– w 2008 r. Certyfikat Przejrzysta Firma.
Kontakt: www.itaka.pl

Polska Grupa Drogeryjna
Polska Grupa Drogeryjna jest częścią Eko-Holding S.A. i powstała z kapitałowego połączenia szeregu ważnych w branży dystrybutorów. Własna sieć centrów logistycznych, 150-osobowy zespół handlowy oraz 12 tys. aktywnych klientów to potencjał który pozwala zaoferować skuteczną dystrybucję każdemu producentowi i świetny serwis sklepom. PGD działa dziś na około trzech czwartych powierzchni kraju, a ambicje aby stać się ogólnopolskim dystrybutorem zostaną zapewne wkrótce zaspokojone. Skuteczne zarządzanie przez doświadczonych menadżerów oraz efekt synergii uzyskany z połączenia szeregu działających z sukcesem firm, to dla Polskiej Grupy Drogeryjnej świetna prognoza na przyszłość.
Kontakt: ul. Paprotna 3, 51-114 Wrocław,
tel. 71/32 32 106, 71/32 32 182, fax 71/32 32 181,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Willson & Brown
Firma Willson & Brown (W&B) jest producentem materiałów POS służących do eksponowania artykułów w obiektach handlowych. Działalność firmy koncentruje się na tworzeniu innowacyjnych rozwiązań wspierających sprzedaż, w tym standów, displayów, stoisk promocyjnych oraz sklepowych systemów ekspozycji towarów.
W&B oferuje pełną gamę działań na wszystkich etapach powstawania POS – od kreacji koncepcji na promocję artykułu, przez opracowanie prototypu i produkcję, po wsparcie w zakresie logistyki i serwisu ekspozycji w miejscu sprzedaży.
Willson & Brown posiada sieć handlową obejmującą 13 krajów, w tym Wielką Brytanię, Francję, Czechy, Rosję i Niemcy. W roku 2009 firma planuje otwarcie kolejnych przedstawicielstw w Rumunii i na Węgrzech. Do grona Klientów W&B należą największe międzynarodowe koncerny.
70 proc. decyzji o zakupie jest podejmowanych przez konsumentów bezpośrednio w miejscu sprzedaży…Celem Willson & Brown jest stworzenie producentom warunków do optymalnego wykorzystania tej szansy, poprzez odpowiednie wyeksponowanie artykułów. Tworząc nową przestrzeń dla marek, klienci W&B wzbogacają wizerunek swoich produktów o dodatkowe wartości, które wynikają z ich prezentacji w sklepach.
W pierwszych miesiącach 2009 roku firma Willson & Brown otrzymała już trzy tytuły POPAI Zlata Koruna POP Awards 2008 w Pradze, nagrodę BizTrendy 2008 od magazynu Business Media oraz trzy statuetki POS STARS na Targach Promo Expo w Warszawie, w tym jedną w kategorii Firma Roku Point of Sale.
Kontakt: Willson & Brown,
Al. Krakowska 224, 02-219 Warszawa,
tel. 22/868 03 30,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , www.w-b.pl

Partnerzy gali rozdania nagród Perły Rynku Kosmetycznego 2009
NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna
NAVO PGD jest firmą wyspecjalizowaną w świadczeniu usług dystrybucyjnych i logistycznych dla produktów FMCG na rynku polskim. Od 17 lat NAVO jest Strategicznym Partnerem Procter & Gamble na Rynku Tradycyjnym w Polsce. NAVO obsługuje kilkanaście tysięcy klientów oferując im stałą opiekę służb sprzedaży, system bezpośredniej dostawy oraz doskonałe produkty z silnym wsparciem marketingowym.
Kluczowe kompetencje firmy to: budowa perfekcyjnej obecności i ekspozycji w punktach sprzedaży detalicznej, regularne wizyty handlowe, aktywne zarządzanie półką, merchandising, budowanie szerokiej dystrybucji, szybkie wprowadzenie nowego produktu na rynek oraz skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży.
Kontakt: Navo Polska Grupa Dystrybucyjna Sp. z o.o.,
ul. Nowokościelna 35, 43-100 Tychy,
tel.: 32/325 60 00, fax 32/325 60 04,
infolinia 0801 677 744,
www.navo.pl, hurtownia internetowa www.enavo.pl

Acti Pack
Acti Pack to producent słoików i butelek wykonywanych z PET i PEHD oraz zamknięć (wieczka, nakrętki, fliptopy) oferuje gamę produktów standardowych od 75 ml do 5 tys. ml oraz wykonywanych na zamówienie wg wskazań lub projektu klienta.
Wykorzystując synergię ze spółkami stowarzyszonymi Loire Plastic Industrie, (wtrysk tworzyw sztucznych) oraz Packinov (maszyny dozujące i zamykanie termiczne) zapewnia możliwość opracowywania kompletnych rozwiązań w zakresie opakowań, obejmujących słoik lub butelkę PET, a także elementy zamykające i uszczelniające w pełni odpowiadające różnym potrzebom.
Kontakt: ActiPack Polska,
ul. Wspólna 73/18, 00-687 Warszawa,
tel. 22/835 77 83, www.actipack.pl

WiT Dystrybutor Kosmetyków
Firma WiT to dystrybutor kosmetyków z 20-letnim doświadczeniem. Przedsiębiorstwo powstało jako pierwsze w woj. łódzkim w branży kosmetyczno-chemicznej i jako jedno z pierwszych w Polsce. Pierwsze umowy dystrybucyjne firma zawarła z takimi firmami jak: Pollena Uroda, Pollena Miraculum, Pollena Lechia, Henkel, Soraya. Dziś w gronie jej dostawców znajdują się producenci krajowi, międzynarodowe koncerny i zagraniczni dystrybutorzy.
Ostatnie lata działalności, to dla WiT-a okres dynamicznego rozwoju. W 2007 roku firma odnotowała 25-proc. wzrost wartości sprzedaży, a w 2008 wzrost sięgnął już 30 proc. Te sukcesy to po części efekt współpracy z kilkoma bardzo prężnie działającymi dostawcami z zachodniej Europy.
Obecnie WiT to firma znana w całym kraju, sieć dystrybucji jaką stworzyła obejmuje ok. 100 odbiorców hurtowych, większość polskich sieci handlowych oraz ok. 1000 sklepów detalicznych w centralnej Polsce. WiT zbudował silną, rozpoznawalną markę. Logo WiT dla partnerów handlowych stało się synonimem najwyższej jakości.
Kontakt: WiT, ul. Senatorska 8, 93-192 Łódź,
tel. 42/6831295, 42/6833956, tel./fax 42/6840278,
www.wit.pl
, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Drogerie Visage
Drogerie Visage to nowa, rozwijająca się sieć samoobsługowych drogerii na terenie południowej Polski należąca do grupy kapitałowej Błysk Centrum Dystrybucji Chemii Gospodarczej i Kosmetyków z siedzibą w Jastrzębiu Zdroju. Pierwsze otwarcie pilotażowej drogerii nastąpiło w 2006. Obecnie sieć tworzy siedem drogerii własnych o średniej powierzchni 160 mkw.
Atuty Drogerii Visage to: miły, kompetentny personel; komfortowe warunki robienia zakupów; bogaty asortyment kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych. Zarząd sieci zakłada jej dynamiczny rozwój poprzez otwarcie kolejnych 15 własnych placówek do końca 2009 roku, budowanie oferty asortymentowej odpowiadającej najbardziej wymagającym klientom oraz tworzenie pozytywnego wizerunku sieci w oczach dostawców i klientów. Drogerie Visage współpracują z takimi markami i firmami, jak Artdeco, IsaDora, Revlon, Pupa, Gosh, L'Oréal, Coty, Garnier, Dermika, Soraya, Oceanic, Eveline, Fine, Dax Cosmetics, Schwarzkopf, Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Colgate, Henkel, Donegal.
Kontakt: Visage Sp. z o.o.,
ul. Rolnicza 139, 44-336 Jastrzębie Zdrój,
tel./fax.: 32/469 60 64
www.drogerievisage.pl;
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SC Ewa Hurtownia Kosmetyków
Sc Ewa Hurtownia Kosmetyków jest firmą typowo dystrybucyjną. Jako dystrybutor tak renomowanych marek kosmetycznych jak: Gosh, AA-Oceanic, Top Choice, Dax Cosmetics, Eveline Cosmetics, Grupa Kolastyna, Delia Cosmetics, La Rive, Chatier, Nike, Malizia, Marion, Biosilk (Farouk), Carlo Di Roma, Ulric de Varens, Kamill (Burnus) należy do ścisłej czołówki wśród hurtowni kosmetycznych (jest największym dystrybutorem wielu z tych marek). W 2008 roku firma osiągnęła 30 proc. wzrost obrotów. Pomogła w tym zapoczątkowana w zeszłym i kontynuowana w tym roku integracja z najlepszymi odbiorcami. 25 września sc Ewa organizuje doroczną konferencję – Tylko dla Orłów (biznesu), tym razem na Majorce. Teraz Orły Biznesu rozpatrują możliwość utworzenia własnej sieci pod nazwą Eurodrogeria. Da to możliwość wspólnego promowania ich własnych sklepów.
Kontakt: sc Ewa Sp. J.,
Al. Jerozolimskie 202, Warszawa,
tel. 22/874 01 04, fax. 22/863 57 90,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Polska Sieć Drogerii Vica
Polska Sieć Drogerii Vica to samoobsługowe drogerie oferujące klientom szeroki asortyment kosmetyków. Powstała w 2004 r. Obecnie w sieci funkcjonuje 14 drogerii rozmieszczonych na terenie województwa wielkopolskiego, dolnośląskiego i lubuskiego. Zaopatrywane są przez centralny magazyn zlokalizowany w Czachorowie koło Gostynia. Priorytetowym celem dla zarządu sieci jest budowanie wizerunku drogerii przyjaznych klientowi oraz uzyskanie statusu solidnego, cieszącego się zaufaniem, partnera handlowego.
Kontakt: Vica Sp. z o.o.,
ul. Bojanowskiego 1, 63-830 Pępowo,
tel.: 65/573 66 08, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., www.vica.pl

AMA SA
Przedsiębiorstwo Handlowe AMA S.A. to czołowy, działający od 19 lat, dystrybutor kosmetyków, chemii gospodarczej oraz artykułów higienicznych. Od 1996 r. firma jest członkiem ogólnopolskiej sieci handlowej Delko S.A.
Spółka AMA obsługuje ponad 1000 dużych i małych sklepów na całym Mazowszu, w tym m.in. Warszawskie Hale Targowe, spółdzielnie zrzeszone w Mazowieckiej Agencji Handlowej Społem oraz prywatne sieci handlowe, takie jak PGS, Nasze Sklepy, Lewiatan, FJ, Sklepy dla Ciebie i inne. Dzięki podpisaniu umów z największymi producentami kosmetyków, chemii gospodarczej i art. higienicznych, firma może oferować najszerszy asortyment produktów z tej branży w skali województwa oferując klientom wiele promocji. Ponadto dwa razy w roku wspólnie z producentami organizuje dla klientów targi ze specjalnymi ofertami zakupowymi. Jednocześnie zapewnia swoim odbiorcom pełną logistykę dostarczając towar w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zamówienia. Gwarantuje pełną, elektroniczną wymianę danych z klientami, profesjonalną obsługę przedstawicieli handlowych i dowóz towarów bezpośrednio do sklepów, a także kompleksową opiekę nad placówkami handlowymi w zakresie aranżacji sklepu, merchandisingu, organizacji promocji i konkursów.
Kontakt: Przedsiębiorstwo Handlowe AMA SA,
ul. Matuszewska 14 bud. 11, 03-876 Warszawa,
tel./fax: 22/332 35 50, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wonderbox
Firma Wonderbox oferuje prezenty z formie wrażeń, m.in. lot samolotem, masaż gorącymi kamieniami, kurs salsy, lot balonem czy romantyczna kolacja dla dwojga, a wszystko w formie ekskluzywnego pudełka z katalogiem atrakcji do wyboru oraz bonem, którym obdarowany rozlicza się za usługę.
Jest to unikalna oferta na polskim rynku, bo obdarowany sam wybiera atrakcję a osoba obdarowująca ma pewność satysfakcji trafionego prezentu.
Wonderbox – jedyny taki prezent i tysiące okazji by go podarować! Podaruj moc wrażeń!
Kontakt: ul. Słomińskiego 7 lok. 201, 00-195 Warszawa,
tel. 22/405 06 17, 22/405 06 18,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
, www.wonderbox.com.pl


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
25.04.2024 16:30
Joni Teens mówi „nie” miesiączkowym tematom tabu
Joni Teens zaprosiło ginekolożkę i edukatorkę seksualną by opowiedziały gościom i gościniom imprezy o stanie wiedzy młodych Polek na temat ich ciał.Agata Grysiak
W ostatnich latach obserwujemy coraz większą otwartość społeczną na rozmowy o menstruacji i zdrowiu reprodukcyjnym. W odpowiedzi na te zmiany, marka Joni Teens, znana z produkcji produktów menstruacyjnych oraz środków do higieny intymnej, zorganizowała wyjątkowe spotkanie edukacyjne. Celem tego wydarzenia było nie tylko zaprezentowanie swoich produktów, ale przede wszystkim wsparcie młodych osób menstruujących w ich drodze do dojrzałości płciowej.

Spotkanie odbyło się w przestronnej i estetycznie urządzonej sali restauracji Marcello, która na czas wydarzenia zamieniła się w przyjazną przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń. Główną atrakcją był miniwykład poprowadzony przez edukatorkę seksualną z grupy Ponton oraz doświadczoną ginekolożkę. Poruszane tematy obejmowały szeroko pojętą higienę intymną, ginekologię, edukację seksualną oraz metody wsparcia dla młodych osób w okresie dojrzewania.

W trakcie spotkania goście mieli także możliwość bliższego zapoznania się z produktami Joni Teens. Założycielka marki i jej zespół zaprezentowali różnorodność dostępnych tamponów i podpasek, podkreślając ich innowacyjne cechy, takie jak ekologiczne materiały czy nowoczesne rozwiązania minimalizujące ryzyko podrażnień. Ponadto, odwiedzający mogli przetestować wybrane produkty, co pozwoliło na bezpośrednią ocenę ich jakości i komfortu użytkowania.

Podczas spotkania organizowanego przez Joni Teens wiele uwagi poświęcono zagadnieniu bezpieczeństwa stosowania konwencjonalnych tamponów i podpasek. Zostało podkreślone, że wiele dostępnych na rynku produktów menstruacyjnych zawiera substancje, które mogą być szkodliwe dla zdrowia. Chodzi przede wszystkim o drażniące i alergizujące składniki, a także o pochodne chloru, które są stosowane podczas procesu wybielania. Eksperci zwrócili uwagę na to, że tego typu substancje mogą przyczyniać się do nawracających stanów zapalnych okolic intymnych, co może prowadzić do długotrwałych problemów zdrowotnych, a nawet do potencjalnej niepłodności. Dyskusja ta miała na celu uświadomienie uczestników o konieczności wybierania bezpieczniejszych, certyfikowanych produktów, które są wolne od szkodliwych chemikaliów, a co za tym idzie – bardziej przyjazne dla zdrowia.

image
Agata Grysiak

Dla wielu uczestników i uczestniczek jednym z najbardziej pamiętnych momentów było stworzenie kolorowej, pozytywnej atmosfery. Organizatorzy zadbali o to, by każdy czuł się swobodnie, w tym poprzez urocze, kolorowe menu cateringowe oraz możliwość zrobienia zdjęć z magicznym jednorożcem, co dodało spotkaniu lekkości i radości.

Czytaj także: Produkty zapachowe do okolic intymnych: szkodliwy trend czy szansa biznesowa?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
12.04.2024 11:33
Anna Oborska, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego: Polskie firmy to czarny koń Cosmoprof Bologna
Anna Oborska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego (z lewej) i Agnieszka Sobkowiak, manager ds. komunikacji i PRfot. PSPKD
Polskie firmy zaskakują liczbą stoisk, kreatywnymi pomysłami i szeroką ofertą produktów kosmetycznych. Świadkami ogromnego zainteresowania polskimi markami i produktami byli w tym roku przedstawiciele administracji publicznej. Mamy nadzieję, że zaprocentuje to jeszcze większym wsparciem dla rozwoju eksportu w sektorze kosmetycznym – mówi Anna Oborska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego podsumowując targi Cosmoprof Worldwide Bologna 2024, w których uczestniczyło blisko 180 firm z Polski.

Z jakimi wrażeniami wróciłyście Panie z tegorocznych targów Cosmoprof w Bolonii?

Cosmoprof Bologna to największe targi kosmetyczne na świecie i jednocześnie miejsce obowiązkowej obecności dla wszystkich osób, które chcą czuć puls kosmetycznego biznesu.

Są tu dostawcy, dystrybutorzy, przedstawiciele administracji z wszystkich krajów UE, organizacji otoczenia biznesu, media i klienci.

Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego reprezentowałyśmy we dwie. Razem z Agnieszką Sobkowiak odbyłyśmy szereg spotkań z polskimi firmami, spośród których liczne są naszymi firmami członkowskimi. Udział w targach Cosmoprof z perspektywy organizacji branżowej, to możliwość podtrzymania trwających od lat kontaktów z polskimi firmami, w tym firmami członkowskimi PSPKD, a także okazja do nawiązania nowych relacji.

Organizatorzy na tegoroczną edycję oddali do dyspozycji wystawców 200 tys. mkw. Targi odwiedziło blisko 250 tys. osób z ponad 150 krajów. Z roku na rok rośnie zarówno liczba wystawców, liczba reprezentowanych rynków, jak i gości.

Bo choć lata pandemii w wielu sferach prowadzenia biznesu wprowadziły liczne zmiany organizacyjne z optymalizacją w tle, to potwierdziły jednocześnie: kontakty osobiste są w biznesie kosmetycznym kluczowe. A możliwość bezpośredniej rozmowy i obejrzenia produktów będą zawsze bardziej efektywną drogą dotarcia do klienta niż najlepszy katalog. Polskie firmy uczestniczące w targach Cosmoprof budują wizerunek i rozpoznawalność swoich marek a także całej polskiej branży kosmetycznej.

Jak wypadły polskie firmy?

Polskie firmy to tradycyjnie już czarny koń Cosmoprof Bologna. Zaskakują liczbą stoisk, kreatywnymi pomysłami i szeroką ofertą produktów kosmetycznych, opartych o surowce naturalne i odkrycia biotechnologii. Wspólnym mianownikiem dla wszystkich produktów jest środowisko – to ma przełożenie tak na składy produktów, jak i ewolucję opakowań.

W Bolonii polskie stoisko wystawiła Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Udostępniła ona przestrzeń do ekspozycji produktów i prowadzenia rozmów licznym polskim markom, które nie dysponowały własnymi stoiskami. Liczba odwiedzających to stoisko gości była tak duża, że warto w przyszłym roku pomyśleć o jego utrzymaniu i powiększeniu, bo jest ono szansą dla firm dysponujących mniejszym budżetem.

Zainteresowanie polskimi produktami kosmetycznymi, którego świadkami byli pracownicy PAIH oraz przedstawiciele Ministerstwa Rozwoju i Technologii, to także ogromna wartość, bo choć branża produktów kosmetycznych od lat zaliczana jest do priorytetowych sektorów polskiej gospodarki i jej dedykowane są liczne programy pomocy publicznej, to jeśli ta branża w takim środowisku zyskuje swoich ambasadorów wśród przedstawicieli administracji publicznej, to będzie to procentować w przyszłości.

Jakie trendy dało się zauważyć w prezentacji marek i produktów?

Żadnym zaskoczeniem nie jest nasze poczucie, że wiodącymi trendami są naturalność i ekologia. Na tych dwóch filarach koncentruje się dziś cały świat, a Unia Europejska – w sposób szczególny. Nie mają tu zaległości także polscy producenci.

Czy branżowe targi są nadal dobrym miejscem do robienia biznesu?

Targi są miejscem dla biznesu doskonałym. Bo jak w soczewce skupia się tu zarówno środowisko tradycyjnie kojarzone z biznesem – producenci i dystrybutorzy, jak i liczni inni gracze otoczenia biznesu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. maj 2024 18:10