StoryEditor
Targi i konferencje
25.02.2009 00:00

Perły Rynku Kosmetycznego 2009 - lista laureatów

Kategoria 1: Pielęgnacja twarzy/kosmetyki pielęgnacyjne
1. Linia do pielęgnacji twarzy Derma-Genesis Kreator Młodości Komórkowej Skóry, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
2. Seria przeciw starzeniu skóry Perfecta Odmładzanie 40+, Dax Cosmetics Sp. z o.o.
3. Krem korygująco-liftingujący na dzień AA Intensywny Lifting 50+, Oceanic P.F.K
Kategoria 2: Pielęgnacja twarzy/kosmetyki oczyszczające i do demakijażu
1. Micelarny płyn do demakijażu oczu i twarzy AA Ultra Nawilżanie, Oceanic P.F.K
2. Hypoalergiczny płyn micelarny 30+ Sopot Spa, Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o.
3. Matujący żel do mycia twarzy do cery tłustej i mieszanej AA Efekt Matujący, Oceanic P.F.K
Kategoria 3: Pielęgnacja twarzy/kosmetyki do cery trądzikowej
1. Linia Under Twenty w nowej odsłonie z formułą Never Ever!, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA
2. Seria przeciwtrądzikowa Care & Control Soraya Professional, Soraya SA
3. Linia Clean & Clear Shine Control z orzeźwiającymi mikrogranulkami, Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
Kategoria 4: Pielęgnacja ciała/kosmetyki pielęgnacyjne
1. Seria Kokosowa intensywnie nawilżających preparatów do ciała, Ziaja Ltd. Zakład Produkcji leków Sp. z o.o.
2. Miód do ciała Eco Care bioorganiczny balsam, Bielenda Kosmetyki Naturalne Sp. z o.o.
3. Krem do ciała Fruit Fantasy w owocowych zapachach, Laboratorium Kosmetyczne Joanna Sp.j.
Kategoria 5: Pielęgnacja ciała/kosmetyki do kąpieli i pod prysznic
1. Żel pod prysznic Palmolive Naturals z kwiatem wiśni i mleczkiem nawilżającym, Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
2. Seria płynów do kąpieli Apart African, Global Cosmed SA
3. Linia Lirene Body Colour Żel pod prysznic z oliwką, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA


Kategoria 6: Pielęgnacja ciała/kosmetyki ujędrniające, wyszczuplające i antycellulitowe
1. Termoaktywne serum wyszczuplające 3D Extreme Thermo Fat, Eveline Cosmetics
2. Żel wyszczuplający i modelujący sylwetkę Nivea Body My Silhouette!, Nivea Polska Sp. z o.o.
3. Balsam ujędrniający z białą herbatą Soraya Professional, Soraya SA
Kategoria 7: Pielęgnacja ciała/kosmetyki brązujące i samoopalacze
1. Balsam samoopalający Dove Summer Glow z filtrem przeciwsłonecznym SPF 15, Unilever Polska SA
2. Linia balsamów brązująco-ujędrniających Lirene Body Arabica, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA
3. Preparat brązujący w żelu do twarzy i ciała Sopot Sun, Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o.
Kategoria 8: Pielęgnacja ciała/zapachy
1. Linia zapachowa C-THRU Pearl Garden, Sarantis Polska SA
2. DVB Signature – nowy duet zapachowy Victorii i Davida Beckham, Coty Polska Sp. z o.o.
3. Linia adidas Natural Vitality, Coty Polska Sp. z o.o.
Kategoria 9: Pielęgnacja włosów/kosmetyki pielęgnacyjne
1. Seria pielęgnacyjna Nivea Diamond Gloss, Nivea Polska Sp. z o.o.
2. Linia Elseve Re-Nutrition do pielęgnacji włosów suchych lub przesuszonych, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
3. Seria Pantene Pro-V Podkreślone Cieniowanie, Procter & Gamble
Kategoria 10: Pielęgnacja włosów/kosmetyki do koloryzacji
1. Linia farb do włosów Natural & Easy Grey Expert, Henkel Polska Sp. z o.o.
2. Ziołowy balsam koloryzujący Henna Color kolekcja brązów, Venita Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.
3. Płukanka niebieska z serii 1 i 2 Celia w ulepszonej formule, Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Kategoria 11: Kosmetyki do makijażu/maskary
1. Maskara Define-A-Lash Volume Maybelline New York, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
2. Maskara Glam’eyes Rimmel, Coty Polska Sp. z o.o.
3. Maskara Show Me Volume, Gosh Cosmetics
Kategoria 12: Kosmetyki do makijażu/cienie do powiek
1. Kolekcja wodoodpornych cieni w musie Diamond Eyes Mousse, PPHU Bell
2. Kolekcja 100 pojedynczych cieni do powiek Single Eyeshadow, Pierre René
3. Trio świetlistych cieni do powiek IsaDora Creative Shades, Invima AB
Kategoria 13: Kosmetyki do makijażu/pomadki i błyszczyki
1. Nawilżający błyszczyk do ust Scarlett, Eveline Cosmetics
2. Błyszczyk powiększający usta IsaDora Pump’n Plump z kolagenem, Invima AB
3. Rozświetlający błyszczyk do ust AA Love & Kiss, Oceanic P.F.K.
Kategoria 14: Kosmetyki do makijażu/fluidy i pudry
1. Podkład rozpraszający światło IsaDora High Performance, Invima AB
2. Wodoodporny podkład w musie Satin Matte Mousse, PPHU Bell
ex aequo
Kolekcja sypkich pudrów Face z filtrami UV, Vipera Cosmetics
3. Podkład Revlon Custom Creations, Revlon Consumer Products Corporation
Kategoria 15: Kosmetyki do makijażu/lakiery i odżywki do paznokci
1. Linia lakierów do paznokci Salon Use w nowym opakowaniu, Pierre René
2. Paleta miniaturowych lakierów do paznokci Classics Charming, Golden Rose Sp. z o.o.
3. Kolekcja lakierów do paznokci Creation Nail Design Cztery Pory Roku, Vipera Cosmetics
Kategoria 16: Kosmetyki dla mężczyzn
1. System Extreme Comfort Nivea for Men, Nivea Polska Sp. z o.o.
2. Woda po goleniu Gillette, Procter & Gamble
3. Linia męskich zapachów Tonino Lamborghini, Coty Polska Sp. z o.o.
Kategoria 17: Kosmetyki dla dzieci
1. Seria Bobini – szampon i płyn do kąpieli w jednym – w odnowionych opakowaniach, Global Cosmed SA
2. Seria kosmetyków do pielęgnacji niemowląt Cleanic Dzidziuś, Harper Hygienics SA
3. Maść przeciw odparzeniom Johnson’s Baby Soothing, Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
27.11.2025 07:42
Beauty World Middle East 2025: perfumowe trendy w sercu Orientu
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025 / Parfum Company
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025 / Parfum Company mat.prasowe
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025 / Parfum Company mat.prasowe
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025 / Parfum Company mat.prasowe
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025
Gallery

Beauty World Middle East (BWME) to największe w regionie targi, obejmujące sektor perfumeryjny, kosmetyczny, fryzjerski i wellness. Tegoroczna edycja, która zgromadziła ponad 2,4 tys. wystawców w aż 22 halach, stając się kluczowym barometrem globalnych trendów zapachowych. Zespół Parfum Company powrócił z BWME 2025 z fascynującymi odkryciami i precyzyjną diagnozą rynkową, która zdefiniuje nadchodzący sezon w branży.

Skala, która redefiniuje pojęcie targów

Tegoroczna edycja wydarzenia przytłaczała rozmachem, mnogością innowacji produktowych i intensywnością zapachów, stanowiąc platformę dla ponad 2,4 tys. wystawców z całego świata. Przestrzeń targowa, rozciągająca się na imponujące 22 hale, stała się miejscem spotkań dla ponad 75 tys. profesjonalistów z branży beauty, reprezentujących ponad 160 krajów.

Dla nas, jako ekspertów od lat aktywnie działających i analizujących ten rynek, BWME było strategicznym punktem na mapie globalnych wydarzeń, ponieważ tylko tu można z wyprzedzeniem wyłowić nowości i trendy, zanim trafią one do Europy. Zgodnie z naszą misją dostarczania unikatowych produktów, podczas wizyty poddaliśmy wnikliwej ocenie dziesiątki kompozycji zapachowych. To, co wyróżnia dubajskie targi, to niezwykła kreatywność i gotowość do przełamywania schematów, widoczna przy każdej ekspozycji – niezależnie od wielkości producenta czy rozpoznawalności brandu – komentuje Szymon Żelazek, CEO Parfum Company.

image

“Świat Arabskich Perfum” i pierwszy polski event z marką Armaf

Immersyjne doświadczenie luksusu

Targi te nie są tylko platformą handlową – to spektakl luksusu i sztuki dekoracyjnej. Wyznaczone strefy dla marek dawno przestały pełnić funkcję wyłącznie ekspozycyjną – stały się marketingowymi perełkami, zaskakującymi kreacją i formą. Odwiedzanie kolejnych stref tematycznych oznacza wkroczenie w świat przepychu i bogactwa barw, odkrywanie ukrytych pomieszczeń czy sztucznych jaskiń. 

image
Beauty World Middle East 2025
Parfum Company

Tę skalę widowiska potwierdzały również wydarzenia: marka Armaf zorganizowała launch zapachu Club de Nuit Bling z wykorzystaniem setek dronów, a udział Jasona Derulo w roli gościa specjalnego i twarzy kampanii wzbogacił event innej marki.

Taki format prezentacji produktu pozwala na całkowite zanurzenie się w orientalny klimat i zrozumienie "duszy" zapachu, zanim jeszcze trafi on na sklepową półkę. Ta głęboka wiedza, zdobyta poprzez immersyjne doświadczenie, jest kluczowa dla budowania skutecznych strategii wprowadzania i obsługi tych marek na wysoce konkurencyjnym polskim rynku.

Różnorodność strategicznych narzędzi

Zaobserwować można również zmiany zachodzące w strategiach promocyjnych. Influencer marketing stał się bardzo istotnym i skutecznym narzędziem, po które branża sięga, by umiejętnie zwiększać obroty i wspierać globalne premiery produktów.

Sama marka Armaf zaprosiła na wydarzenie aż 500 twórców internetowych z całego świata, co jasno sygnalizuje, gdzie obecnie koncentruje się budowanie zasięgów i uwaga konsumentów. Parfum Company, doskonale rozumiejąc te mechanizmy, podkreśla, że polski konsument poszukuje nie tylko zapachu, ale i emocji, które za nim stoją. Taka analityczna wiedza jest kluczowa dla budowania skutecznej dystrybucji na naszym rynku.

Na rynku jest głód na perfumy z bogatym przekazem i historią, czegoś, co będzie się podobało. Dobrze znamy rynek i jego potrzeby, mamy to wyczucie i chcemy czegoś innego, nowego – tak podsumowuje wizytę w Dubaju CEO Parfum Company, Szymon Żelazek.

Selekcja Parfum Company. Perły Orientu, które zawitają na polskim rynku 

Z gąszczu setek propozycji, dzięki naszemu doświadczeniu i rygorystycznej selekcji, wyłowiliśmy marki i linie, które mają potencjał stać się bestsellerami nad Wisłą – zdradza Szymon Żelazek. – Jako jedyny dystrybutor prestiżowego producenta BPI (Beauty & Perfume International), z dumą wprowadzamy na rynek wyjątkowe nowości – dodaje CEO Parfum Company.

Le Falcone – linia Gelato: to absolutne odkrycie w kategorii gourmand. Zapachy inspirowane lodami, zamknięte we flakonach w kształcie rożków, są typowane na letni hit sprzedaży i obiekt pożądania kolekcjonerów.

Le Falcone – linie Risala, Misraal i Symphony: to nowoczesna interpretacja Orientu, łącząca tradycję z awangardowym designem i niekonwencjonalnymi kompozycjami.

Będąc dystrybutorem marki Lattafa, jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy ich bestsellery we wzmocnionej wersji, czyli Yara Elixir i Asad Elixir. Warianty te zostały zaprojektowane tak, aby jeszcze mocniej podkreślić projekcję i trwałość, odpowiadając na oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

Jako dystrybutor marki Arabiyat Prestige, polecamy perfumy o nazwie Marwa, oraz Blueberry Musk, czy też linia Aariz. W przekazie fascynują unikalnym balansem między nutami świeżymi a głębokimi akordami drzewnymi.

Marka Armaf, z którą pracujemy na wyłączność, także pochwaliła się nowościami z linii Odyssey, m.in. Ba Ha Mas, Marshmallow, Spectra Blue, które w naszej opinii mają ogromny potencjał.

Logistyka sukcesu

Działania w Parfum Company opierają się na zasadzie holistycznego podejścia do biznesu. Sama selekcja produktu stanowi dopiero początek. Firma gwarantuje optymalną rotację towarów, minimalizując ryzyko ich zalegania na półkach, ponieważ każda decyzja zakupowa jest poparta dogłębną analizą trendów i testami trwałości.

image

Fenomen rynkowy marki Lattafa. Jak stała się symbolem orientalnych perfum w europejskim wydaniu? [ANALIZA]

Logistyka jest prowadzona szybko i zdecydowanie. Najlepsze nowości są transportowane drogą lotniczą bezpośrednio z Dubaju, co zapewnia ich błyskawiczną dostępność w Polsce w kluczowych momentach piku zainteresowania konsumenckiego. Wydarzenie w Dubaju dostarczyło wielu inspiracji, które już niebawem zostaną przekute w konkretne propozycje handlowe dla partnerów biznesowych firmy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
24.11.2025 11:17
Meeting with Science: nauka w służbie piękna
Gościem specjalnym spotkania była Olivia Roumain, międzynarodowa ekspertka i główny szkoleniowiec marki Revision SkincareMarzena Szulc

Skuteczna pielęgnacja to nie trend ani slogan, to nauka w służbie piękna – udowodniło to spotkanie „Meeting with Science”, podczas którego inicjatorka spotkania dr n. med. Agnes Frankel oraz Olivia Roumain, międzynarodowa ekspertka i główny szkoleniowiec marki Revision Skincare pokazały, że prawdziwe efekty w pielęgnacji zaczynają się tam, gdzie kończą się marketingowe obietnice, a zaczyna rzetelna wiedza, rygorystyczne badania kliniczne i pasja do tworzenia skutecznych kosmetyków.

Spotkanie prasowe w restauracji Primitivo Kuchnia & Wino otworzyła dr n. med. Agnes Frankel, lekarka medycyny estetycznej i anti-aging, twórczyni metody True Lift oraz właścicielka Dr. Frankel’s Clinic w Warszawie. Ekspertka podkreśliła, że skuteczna pielęgnacja to proces oparty na wiedzy medycznej i zrozumieniu biologii skóry.

Skóra jest jak sukienka na całe życie: musi być doskonale skrojona od środka. Dla mnie skuteczna pielęgnacja to nie tylko przyjemność, ale biologia, która działa. To kosmetyki, które rozumieją potrzeby skóry – aktywizują fibroblasty, wzmacniają barierę, przywracają równowagę mikrobiomu. W Dr. Frankel‘s Clinic łączymy je z terapiami medycznymi tak, by każda warstwa skóry „pracowała" w synergii. Bo piękno to nie przypadek — to wynik nauki, konsekwencji i dobrze dobranych składników. Dla mnie idealna pielęgnacja to taka, która nie udaje efektu zabiegu, tylko go wspiera, przedłuża i wzmacnia – mówiła dr Agnes Frankel.

Podczas spotkania dziennikarze mieli okazję poznać filozofię amerykańskiej marki Revision Skincare, która od ponad 20 lat rewolucjonizuje profesjonalną pielęgnację skóry, łącząc badania kliniczne z najwyższą jakością składników.

Naszą ambicją jest, by polskie kliniki i gabinety mogły oferować klientkom produkty, które naprawdę działają – oparte na badaniach i innowacjach, a nie obietnicach – podkreśliła Martyna Baczyńska z Wings Loveliness, wyłącznego dystrybutora Revision Skincare.

Gościem specjalnym spotkania była Olivia Roumain, międzynarodowa ekspertka i główny szkoleniowiec marki Revision Skincare. Olivia zaprezentowała globalne trendy w pielęgnacji i opowiedziała o kluczowym produkcie marki, który jest jedynym na świecie produktem zawierającym 30-proc. witaminę C w najstabilniejszej i najskuteczniejszej formie czystego askorbinianu THD oraz technologię Mela PATH. Produkt wykorzystując zaawansowaną technologię stabilizacji witaminy C rozjaśnia przebarwienia, wspiera mikrobiom, odmładza, chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, regeneruje utlenione witaminy C i E, przywracając im aktywność oraz zwiększa poziom glutationu.

Obecnie najsilniejsze są te trzy trendy ze Stanów Zjednoczonych, które wpływają na Europę, czyli szybka ekspansja domowych, „profesjonalnych" urządzeń (LED, mikroprądy, małe urządzenia RF), odchodzenie od wypełniaczy wolumetrycznych w stronę biostymulujących/regeneracyjnych iniekcji oraz długoterminowych metod przebudowy skóry, pielęgnacja uwzględniająca mikrobiom i długofalowe zdrowie skóry

– podkreśliła Olivia Roumain.

Zacznij od poznania swojej skóry. Nie tej z reklamy, tylko tej prawdziwej – z jej codziennymi potrzebami, mikrobiomem, hormonami. Wybierz pielęgnację, która nie obiecuje cudów, tylko działa z w zgodzie fizjologią twojej skóry. Regularność, ochrona przed UV, regeneracja – to prawdziwe sekrety młodości. I jeszcze jedno: nie bój się korzystać z wiedzy specjalistów. Dziś najlepsze efekty daje współpraca: lekarz i indywidualnie dobrane zabiegi plus świadoma pielęgnacja – stwierdziła Dr Agnes Frankel, zapytana o radę dla kobiet, które chcą zachować młodość skóry.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. grudzień 2025 16:23