StoryEditor
Targi i konferencje
25.02.2009 00:00

Perły Rynku Kosmetycznego 2009 - lista laureatów

Kategoria 1: Pielęgnacja twarzy/kosmetyki pielęgnacyjne
1. Linia do pielęgnacji twarzy Derma-Genesis Kreator Młodości Komórkowej Skóry, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
2. Seria przeciw starzeniu skóry Perfecta Odmładzanie 40+, Dax Cosmetics Sp. z o.o.
3. Krem korygująco-liftingujący na dzień AA Intensywny Lifting 50+, Oceanic P.F.K
Kategoria 2: Pielęgnacja twarzy/kosmetyki oczyszczające i do demakijażu
1. Micelarny płyn do demakijażu oczu i twarzy AA Ultra Nawilżanie, Oceanic P.F.K
2. Hypoalergiczny płyn micelarny 30+ Sopot Spa, Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o.
3. Matujący żel do mycia twarzy do cery tłustej i mieszanej AA Efekt Matujący, Oceanic P.F.K
Kategoria 3: Pielęgnacja twarzy/kosmetyki do cery trądzikowej
1. Linia Under Twenty w nowej odsłonie z formułą Never Ever!, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA
2. Seria przeciwtrądzikowa Care & Control Soraya Professional, Soraya SA
3. Linia Clean & Clear Shine Control z orzeźwiającymi mikrogranulkami, Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
Kategoria 4: Pielęgnacja ciała/kosmetyki pielęgnacyjne
1. Seria Kokosowa intensywnie nawilżających preparatów do ciała, Ziaja Ltd. Zakład Produkcji leków Sp. z o.o.
2. Miód do ciała Eco Care bioorganiczny balsam, Bielenda Kosmetyki Naturalne Sp. z o.o.
3. Krem do ciała Fruit Fantasy w owocowych zapachach, Laboratorium Kosmetyczne Joanna Sp.j.
Kategoria 5: Pielęgnacja ciała/kosmetyki do kąpieli i pod prysznic
1. Żel pod prysznic Palmolive Naturals z kwiatem wiśni i mleczkiem nawilżającym, Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
2. Seria płynów do kąpieli Apart African, Global Cosmed SA
3. Linia Lirene Body Colour Żel pod prysznic z oliwką, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA


Kategoria 6: Pielęgnacja ciała/kosmetyki ujędrniające, wyszczuplające i antycellulitowe
1. Termoaktywne serum wyszczuplające 3D Extreme Thermo Fat, Eveline Cosmetics
2. Żel wyszczuplający i modelujący sylwetkę Nivea Body My Silhouette!, Nivea Polska Sp. z o.o.
3. Balsam ujędrniający z białą herbatą Soraya Professional, Soraya SA
Kategoria 7: Pielęgnacja ciała/kosmetyki brązujące i samoopalacze
1. Balsam samoopalający Dove Summer Glow z filtrem przeciwsłonecznym SPF 15, Unilever Polska SA
2. Linia balsamów brązująco-ujędrniających Lirene Body Arabica, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA
3. Preparat brązujący w żelu do twarzy i ciała Sopot Sun, Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o.
Kategoria 8: Pielęgnacja ciała/zapachy
1. Linia zapachowa C-THRU Pearl Garden, Sarantis Polska SA
2. DVB Signature – nowy duet zapachowy Victorii i Davida Beckham, Coty Polska Sp. z o.o.
3. Linia adidas Natural Vitality, Coty Polska Sp. z o.o.
Kategoria 9: Pielęgnacja włosów/kosmetyki pielęgnacyjne
1. Seria pielęgnacyjna Nivea Diamond Gloss, Nivea Polska Sp. z o.o.
2. Linia Elseve Re-Nutrition do pielęgnacji włosów suchych lub przesuszonych, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
3. Seria Pantene Pro-V Podkreślone Cieniowanie, Procter & Gamble
Kategoria 10: Pielęgnacja włosów/kosmetyki do koloryzacji
1. Linia farb do włosów Natural & Easy Grey Expert, Henkel Polska Sp. z o.o.
2. Ziołowy balsam koloryzujący Henna Color kolekcja brązów, Venita Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.
3. Płukanka niebieska z serii 1 i 2 Celia w ulepszonej formule, Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Kategoria 11: Kosmetyki do makijażu/maskary
1. Maskara Define-A-Lash Volume Maybelline New York, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
2. Maskara Glam’eyes Rimmel, Coty Polska Sp. z o.o.
3. Maskara Show Me Volume, Gosh Cosmetics
Kategoria 12: Kosmetyki do makijażu/cienie do powiek
1. Kolekcja wodoodpornych cieni w musie Diamond Eyes Mousse, PPHU Bell
2. Kolekcja 100 pojedynczych cieni do powiek Single Eyeshadow, Pierre René
3. Trio świetlistych cieni do powiek IsaDora Creative Shades, Invima AB
Kategoria 13: Kosmetyki do makijażu/pomadki i błyszczyki
1. Nawilżający błyszczyk do ust Scarlett, Eveline Cosmetics
2. Błyszczyk powiększający usta IsaDora Pump’n Plump z kolagenem, Invima AB
3. Rozświetlający błyszczyk do ust AA Love & Kiss, Oceanic P.F.K.
Kategoria 14: Kosmetyki do makijażu/fluidy i pudry
1. Podkład rozpraszający światło IsaDora High Performance, Invima AB
2. Wodoodporny podkład w musie Satin Matte Mousse, PPHU Bell
ex aequo
Kolekcja sypkich pudrów Face z filtrami UV, Vipera Cosmetics
3. Podkład Revlon Custom Creations, Revlon Consumer Products Corporation
Kategoria 15: Kosmetyki do makijażu/lakiery i odżywki do paznokci
1. Linia lakierów do paznokci Salon Use w nowym opakowaniu, Pierre René
2. Paleta miniaturowych lakierów do paznokci Classics Charming, Golden Rose Sp. z o.o.
3. Kolekcja lakierów do paznokci Creation Nail Design Cztery Pory Roku, Vipera Cosmetics
Kategoria 16: Kosmetyki dla mężczyzn
1. System Extreme Comfort Nivea for Men, Nivea Polska Sp. z o.o.
2. Woda po goleniu Gillette, Procter & Gamble
3. Linia męskich zapachów Tonino Lamborghini, Coty Polska Sp. z o.o.
Kategoria 17: Kosmetyki dla dzieci
1. Seria Bobini – szampon i płyn do kąpieli w jednym – w odnowionych opakowaniach, Global Cosmed SA
2. Seria kosmetyków do pielęgnacji niemowląt Cleanic Dzidziuś, Harper Hygienics SA
3. Maść przeciw odparzeniom Johnson’s Baby Soothing, Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
23.04.2025 10:57
Essential Care Mustela Maternité z tytułem "Kosmetyk Wszech Czasów 2025"!
Essential Care Mustela Maternité z tytułem ”Kosmetyk Wszech Czasów 2025”!Materiał Partnera

3 kwietnia 2025 roku, w eleganckich wnętrzach hotelu Crowne Plaza w Warszawie, odbyła się jedna z najważniejszych uroczystości branży beauty – Gala Kosmetyku Wszech Czasów, organizowana przez redakcję Wizaz.pl. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli topowych marek kosmetycznych, influencerów, redaktorki urodowe i ekspertów rynku. Wśród nagrodzonych marek nie zabrakło Musteli, która otrzymała prestiżowe wyróżnienie w kategorii Produkt do Pielęgnacji Ciała za Multifunkcyjne Mleczko Essential Care z linii Maternité.c

To wyjątkowa nagroda, bo przyznawana na podstawie realnych opinii użytkowniczek katalogu KWC (Kosmetyk Wszech Czasów) – kobiet, które każdego dnia dzielą się swoimi doświadczeniami i wrażeniami związanymi z używaniem kosmetyków. Głosami tysięcy recenzentek mleczko Mustela zdobyło uznanie nie tylko jako produkt skuteczny, ale też funkcjonalny i skupiony na potrzebach kobiecego ciała w okresie ciąży i po porodzie.

Sukces, który ma głos kobiet

Multifunkcyjne Mleczko Essential Care to więcej niż kosmetyk – to towarzysz codzienności dla wielu kobiet. Jego lekka, szybko wchłaniająca się formuła łączy intensywne nawilżenie z delikatnością, jakiej potrzebuje wrażliwa, napięta i skłonna do rozstępów skóra. To właśnie kobiety – mamy, przyszłe mamy, kobiety świadome i wymagające – uczyniły z tego mleczka swój pierwszy wybór i to one zdecydowały o jego sukcesie.

To wyróżnienie jest dla nas wyjątkowe, bo pochodzi od kobiet – tych, które są z nami na co dzień, które wybierają Mustelę w jednym z najważniejszych momentów w swoim życiu. Nie ma dla nas większej satysfakcji niż świadomość, że nasze produkty realnie wspierają kobiety i odpowiadają na ich potrzeby. Jesteśmy dumni, bo to nie tylko sukces kosmetyku, ale całej filozofii Mustela, opartej na zaufaniu, bezpieczeństwie i trosce. Wyróżnienie dla Essential Care to potwierdzenie, że marka idzie we właściwym kierunku i nie schodzi z obranej drogi jakości, odpowiedzialności i autentyczności – mówi Magdalena Rzewuska (Marketing Manager w Laboratoires Expanscience), odbierająca nagrodę w imieniu marki.

KWC – kompas kobiet w świecie pielęgnacji

Gala była świętem tych marek, które budują prawdziwe relacje z konsumentkami oraz przypomnieniem, że za każdą recenzją kryje się realna osoba, jej historia, potrzeby i emocje. Warto podkreślić, że wśród wyróżnionych produktów znajdują się prawdziwe perełki kosmetycznego świata – produkty, które łączą wyjątkową skuteczność z niezawodną jakością. To właśnie ich efektywność, bezpieczeństwo i pozytywny wpływ na codzienną pielęgnację sprawiają, że zyskały one zaufanie użytkowniczek w sieci. W tegorocznej edycji uhonorowano aż 76 Kosmetyków Wszech Czasów oraz 25 IKON Wszech Czasów – produktów, które od lat utrzymują się na szczycie zaufania i skuteczności. 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
11.04.2025 15:37
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-Wschodniej
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-WschodniejFotobueno

W dniach 2-3 kwietnia 2025 roku odbyła się pierwsza edycja targów Marca Poland, wydarzenia przygotowanego dla branży marek własnych, które stanowi nową przestrzeń do wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji biznesowych w tym dynamicznie rozwijającym się sektorze gospodarki. Organizatorami targów są liderzy przemysłu eventowego Grupa Bologna Fiere oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie (Grupa MTP). Bazując na doświadczeniu i sukcesie targów w Bolonii, które odbywają się od ponad 20 lat, Marca Poland jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku Europy Środkowo-Wschodniej, łącząc producentów, detalistów oraz dystrybutorów którzy pragną rozwijać swoją ofertę marek własnych.

Wymiana wiedzy i doświadczeń biznesowych

W przestrzeni wystawienniczej pawilonu numer 7, swoją ofertę zaprezentowało blisko 100 wystawców, z Polski, Włoch, Austrii i Hiszpanii. Na stoiskach dostępne były produkty spożywcze, chemia i kosmetyki oraz produkty petcare. Dodatkowo w strefie innowacyjnych produktowych IPLS zaprezentowano ponad 400 nowości, a eksperci z międzynarodowej organizacji IPLC dzielili się wiedzą na temat globalnych trendów i strategii w sektorze private label. Targi były miejscem dynamicznej wymiany wiedzy, kontaktów i doświadczeń. Na scenie pojawili się specjaliści, którzy omówili m.in. dane rynkowe z Europy, rolę sieci handlowych, dyskontów, marketing mix oraz praktyczne wskazówki dla dostawców zainteresowanych współpracą z sieciami handlowymi. Udział w prezentacjach był okazją do lepszego zrozumienia oczekiwań rynku i wdrożenia efektywnych modeli współpracy.

image
Fotobueno

Premierowa edycja zgromadziła 620 uczestników wśród nich byli kupcy i menedżerowie z ponad 20 krajów Europy, Azji i Bliskiego Wschodu, miedzy innymi z Polski, Włoch, Słowacji, Hiszpanii, Grecji, Izraela, Francji, Finlandii, Kosowa, Kataru, Belgii, Rumunii, Ukrainy czy Indii. Obecność tak szerokiej grupy międzynarodowych uczestników świadczy o rosnącym znaczeniu tego wydarzenia na rynku marek własnych.

Profil profesjonalnego zwiedzającego stanowili: prezesi, dyrektorzy generalni, kierownicy ds. zakupów, kupcy oraz menedżerowie ds. marketingu. Dzięki nowoczesnym narzędziom, takim jak aplikacja do umawiania spotkań, uczestnicy mogli łatwiej zaplanować spotkania i nawiązać współpracę z kluczowymi graczami rynku marek własnych.

Przyszłość targów Marca Poland

Druga edycja targów Marca Poland odbędzie się w dniach 1-2 kwietnia 2026 roku.

Serdecznie zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu, które stawia na współpracę, rozwój oraz innowacje w sektorze marek własnych.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. maj 2025 19:00