StoryEditor
Targi i konferencje
25.02.2009 00:00

Perły Rynku Kosmetycznego 2009 - zobacz zdjęcia z rozdania nagród

ROZDANIE NAGRÓD PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO 2009, TIFFANY'S RESTAURANT, WARSZAWA 18.02.2009

pobierz duże zdjęcia


Agnieszka Bojarska, IsaDora


Aktor Piotr Boruta i Czocher


Anna Mieczkowska, Maybelline NY


Anna Zowczak, Loreal Paris, Elseve


Marek Zaręba i Grzegorz Kasperski, hurtownia kosmetyków sc Ewa


Robert Olejarczyk z Navo PGD i Brygida Miękus z Wiadomości Handlowych


Edyta Paszek, Cruso PR


Ewa Wójcikowska, 7 Public Relations


Ewa Wrzesińska, Vipera Cosmetics


Gerta Pająk, Bielenda Kosmetyki Naturalne


Goście w Tiffanys


Grzegorz Wosik, Delia Cosmetics


Jarosław Rajkiewicz, Sarantis


Joanna Jankowska i  Dariusz Szperlik, Polska Sieć Drogerii Vica


Joanna Kowalczuk, Ziaja


Karolina Skwarlińska-Marczuk, Nivea Polska


Katarzyna i Jacek Witek, hurtownia kosmetyków Wit


Katarzyna Witek i Zbigniew Woźny, hurtownia kosmetyków Wit


Wszyscy laureaci


Magdalena Zimna, GfK Polonia


Małgorzata Babicz, Lirene, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris


Małgorzata Mejer, Procter and Gamble


Małgorzata Obara, Bell


Małgorzata Kożuch, ActiPack


Marcin Burgs, Drogerie Natura


Marzena Gradecka, Polska Grupa Drogeryjna i Paweł Kapuściński, Wydawnictwo Gospodarcze


Marzena Gradecka, Polska Grupa Drogeryjna i Andrzej Stawski, Asco


Monika Nurek, Under Twenty, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris


Monika Wątorek, Coty i Jarosław Rajkiewicz, Sarantis


Izabela Sawicka i Magdalena Zasada, Oceanic oraz Bożena Graczyk, Wiadomości Kosmetyczne


Beata Marciniak, Wonderbox i Katarzyna Bochner, Wiadomości Kosmetyczne


Ewa Wrzesińska i Anna Słomka, Vipera Cosmetics


Jarosław Lis i Jakub Rozwadowski, Colgate Palmolive


Beata Fołtyn, Gosh Cosmetics i ekipa Wiadomości Kosmetycznych


Monika Strobin i Gaba Thor, Willson and Brown


Aleksandra Nowocień, Renata Olszewska i Tomasz Zaceński, Global Cosmed


Kinga Kotuniak, Floslek i Wioletta Wichowska, Dax Cosmetics


Piotr Boruta i Czocher


Piotr Boruta i Czocher


Teresa Nykaza, Euphora


Teresa Nykaza, Euphora oraz Katarzyna Bochner, Bożena Graczyk i Anna Klichowska - WK


Tomasz Borychowski, Itaka


Urszula Pierzchała, Eveline Cosmetics


Wioletta Wichowska, Dax Cosmetics


Magdalena Zimna, GfK Polonia i Magdalena Gula, PR Room

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
05.12.2025 11:32
Cosmoprof India 2025 otwiera swoje drzwi w Mumbaju: rosnące znaczenie Indii na globalnej mapie beauty
Edoardo Anastasio

Szósta edycja Cosmoprof India rozpoczęła się 4 grudnia 2025 r. w Jio World Convention Centre w Mumbaju, potwierdzając swoją pozycję jako wiodącej platformy B2B dla indyjskiej branży kosmetycznej. Wydarzenie stanowi kluczowy punkt wejścia dla międzynarodowych marek pragnących zaistnieć na jednym z najszybciej rosnących rynków beauty na świecie. Tegoroczna edycja pokazuje skalę zmian, jakie zaszły od debiutu targów w 2019 r., gdyż powierzchnia wystawiennicza niemal się podwoiła.

W 2025 roku targi zajmują 24 000 mkw, co oznacza wzrost o 8 proc. względem edycji 2024. W pięciu halach prezentuje się 353 wystawców oraz 800 marek z 23 krajów i regionów. Aż 32 proc. firm uczestniczy w wydarzeniu po raz pierwszy, co potwierdza jego rosnący globalny zasięg. W tym roku 53 proc. powierzchni wystawienniczej zajmują firmy zagraniczne, co oznacza wzrost o 7 proc. rok do roku. Organizatorzy spodziewają się ponad 14 000 odwiedzających zainteresowanych nowymi technologiami i trendami rynkowymi.

Wszystkie segmenty branży kosmetycznej znalazły tu swoją reprezentację. Cosmopack India, stanowiący 59 proc. całej przestrzeni targowej, prezentuje rozwiązania dla łańcucha dostaw – od surowców i składników, przez maszyny i urządzenia, po opakowania oraz produkcję kontraktową. Z kolei Cosmoprof India, odpowiadający za 41 proc. ekspozycji, skupia producentów gotowych kosmetyków: perfum, produktów pielęgnacyjnych, kosmetyków kolorowych, artykułów toaletowych oraz produktów dla salonów, spa, fryzjerów i stylistów paznokci. Tak szeroka oferta podkreśla rosnące znaczenie rynku indyjskiego zarówno dla kanału detalicznego, jak i profesjonalnego.

image

Dziś oficjalnie startują targi Cosmoprof Asia 2025 – z udziałem polskich firm

Międzynarodowy charakter wydarzenia podkreśla obecność dziewięciu pawilonów narodowych reprezentujących Australię, Brazylię, Niemcy, Indonezję, Włochy, Koreę Południową, Hiszpanię, region Tajwanu oraz Wielką Brytanię. Szczególną rolę w tym roku odgrywają Włochy, które pełnią funkcję Country of Honor. Włoski pawilon – zorganizowany przez Italian Trade Agency we współpracy z Cosmetica Italia – prezentuje najnowsze osiągnięcia branży w obszarze wzornictwa, innowacji i produkcji, wzmacniając postrzeganie Włoch jako jednego z globalnych liderów sektora beauty.

Według Enrico Zanniniego, dyrektora generalnego BolognaFiere Cosmoprof, dynamiczny rozwój Cosmoprof India odzwierciedla równie szybkie tempo wzrostu całego rynku indyjskiego. Podkreśla on, że o sile lokalnego sektora decydują młoda populacja, rosnąca siła nabywcza oraz rosnące zainteresowanie innowacjami, zrównoważonym rozwojem i wellness. Z kolei Yogesh Mudras, dyrektor zarządzający Informa Markets India, zwraca uwagę, że Indie mogą stać się trzecim co do wielkości rynkiem beauty na świecie do 2030 r., a segment premium rośnie tam w tempie 13–15 proc. rocznie. W tym kontekście Cosmoprof India staje się strategicznym miejscem spotkań marek, producentów i innowatorów, którzy współtworzą przyszłość sektora kosmetycznego w regionie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
04.12.2025 13:57
Retail Trends 2026 – Efektywnie, Odważnie, Inteligentnie
Retail Trends 2026 – Efektywnie, Odważnie, Inteligentniewiadmoscihandlowe.pl

Świat handlu detalicznego zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Nowe technologie, rosnące oczekiwania klientów, presja kosztowa i globalne zawirowania sprawiają, że dziś kluczowe jest nie tylko nadążanie za zmianami, lecz także ich przewidywanie i dogłębne zrozumienie. Rośnie niepewność i nieprzewidywalność otoczenia gospodarczego i politycznego, a także zachowań konsumentów. Podczas kolejnej edycji kongresu Retail Trends zaadresujemy te zagadnienia i poszukamy wspólnie odpowiedzi jak kierować biznesem retailowym w trudnym otoczeniu 2026 roku i dalej.

wiadomoscihandlowe.pl
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. grudzień 2025 21:41