StoryEditor
Targi i konferencje
23.05.2013 00:00

PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO 2013

GŁOSOWANIE NA PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO 2013 ZAKOŃCZONE.
DZIĘKUJEMY ZA ODDANE GŁOSY


To już VII edycja konkursu PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO, w którym przedstawiciele handlu wybierają najlepsze ich zdaniem kosmetyczne premiery. Producenci zgłosili do konkursu setki fascynujących produktów. Decyzja, który z nich zasłużył na miano rynkowej PERŁY jest w rękach osób znajdujących się najbliżej konsumenta i znających handel od podszewki.

Czytaj dalej...

FUNDATORZY NAGRÓD DLA GŁOSUJĄCYCH W KONKURSIE:
10x
biznesowych zestawów Writing Accessories firmy SENATOR


Elegancki, precyzyjnie wykonany komplet z winylowego tworzywa w różnych kolorach.
W skład zestawu wchodzą:
1. Duży organizer SKUBA z eleganckim metalowym zamkiem, wyposażony w notes A4, notesik kartek samoprzylepnych, długopis, zakładkę na dokumenty, kieszonki na wizytówki oraz mały wizytownik.
2. Organizer SKUBA A5 wyposażony w notes, długopis, zakładkę na dokumenty, kieszonki na wizytówki
3. Etui do tabletów SKUBA pasujące do iPad2 lub iPad3
www.senatorpromotion.com/pl/

5x
Najnowsza kolekcja rajstop Marilyn Fashion na wiosnę i lato 2013.


Doskonała propozycja dla kobiet ceniących sobie wielkomiejski szyk w bardzo gustownym wydaniu. Do każdego zestawu kupon rabatowy 10% do wykorzystania w sieci salonów firmowych ufundowane przez firmę Marilyn
www.marilyn.pl

25x
Książki dla wszystkich zafascynowanych sztuką makijażu od Wydawnictwa Galaktyka


Swoim doświadczeniem dzielą się z Czytelnikami najbardziej utalentowani światowi wizażyści. Poradniki pełne cennych wskazówek, trików, praktycznych informacji i bogato ilustrowane zdjęciami. Obowiązkowa pozycja w bibliotece zarówno początkujących, jak i praktykujących makijażystów.
Po 5 egzemplarzy każdego tytułu ufundowało Wydawnictwo Galaktyka
www.galaktyka.com.pl


Organizator:     Partner:  


Pobierz formularz zgłoszeniowy
Pobierz listę kategorii
Pobierz regulamin konkursu


Zobacz poprzednie edycje:Perły Rynku Kosmetycznego 2012 lista laureatów
Perły Rynku Kosmetycznego 2011
Perły Rynku Kosmetycznego 2010

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
03.09.2025 15:51
Skjur promuje się podczas imprezy na Podwalu
Na evencie zebrały się osoby ze świata mediów i branży beauty.Agata Grysiak

Dziś na warszawskim Podwalu odbyła się impreza promocyjna marki Skjur, która przyciągnęła licznych uczestników zainteresowanych nowościami z branży kosmetycznej i pielęgnacyjnej. Spotkanie miało charakter edukacyjny i łączyło elementy informacyjne z rozrywką, tworząc przestrzeń zarówno do relaksu, jak i do zdobycia praktycznej wiedzy.

W programie znalazły się różnorodne atrakcje przygotowane z myślą o gościach. Dużym zainteresowaniem cieszył się automat z kulkami, w których ukryte były drobne nagrody. Uczestnicy mogli także skorzystać z krótkiej analizy kolorystycznej, pozwalającej na lepsze dopasowanie odcieni ubrań i kosmetyków do typu urody. Dla chętnych przygotowano również masaże dłoni i karku.

Organizatorzy zadbali o przyjazną atmosferę spotkania. Na miejscu serwowano koktajle oraz przekąski, które umilały czas spędzony podczas wydarzenia. Połączenie strefy relaksu z częścią edukacyjną sprawiło, że impreza przyciągnęła osoby w różnym wieku, szukające zarówno odprężenia, jak i inspiracji w zakresie pielęgnacji.

Istotnym punktem programu był wykład dermatologiczny, który pozwolił uczestnikom poszerzyć wiedzę o zdrowiu skóry i świadomej pielęgnacji. Połączenie merytorycznej części z elementami rozrywkowymi sprawiło, że wydarzenie wyróżniało się na tle typowych akcji promocyjnych, stawiając na edukację i budowanie relacji z konsumentami.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
24.07.2025 10:10
Inauguracja Polskiej Izby Gospodarczej Kobiet – z dyskusjami o biznesie, rozwoju, sukcesie i kosmetykach
Podczas wystąpień motywacyjnych poruszano tematy dotyczące m.in. skutecznego inicjowania rozmów biznesowych, asertywności, wykorzystywania kobiecości jako atutu w biznesie Natalia Basałaj

19 lipca 2025 roku w Airport Hotel Okęcie w Warszawie odbyła się uroczysta inauguracja Polskiej Izby Gospodarczej Kobiet – pierwszej tego typu instytucji w Europie, stworzonej z myślą o przedsiębiorczyniach. Wydarzenie objęte zostało patronatem honorowym, m.in. przez Polsko-Irlandzką Izbę Gospodarczą.

W wydarzeniu wzięła udział mecenas Natalia Basałaj – liderka Izby z ramienia Kancelarii Hansberry Tomkiel Sp. k. oraz autorka artykułów, publikowanych na naszym portalu. Reprezentowała Kancelarię w debacie eksperckiej i przygotowała krótką relację z wydarzenia.

Na początku wybrane uczestniczki mogły wziąć udział w profesjonalnym szkoleniu z biznesowego makijażu marki Mary Kay pt. „Dłonie Pełne Dobra”, które poprowadziła Iwona Jankowska. Spółka Mary Kay promuje świadomą pielęgnację oraz wykorzystanie naturalnych składników, takich jak ich odżywcze olejki.

Zobacz też: Inglot, Ziaja, Bielenda, Eris: gdy nazwisko staje się marką w branży beauty 

Następnie dr Aleksandra Marcinkowska rozmawiała z dr Christiną Tracy Stein, córką Briana Tracy – autora wielu popularnych książek o rozwoju osobistym i sukcesie. Później, razem z Dorotą Lightman, rozmawiały z Heleną Deeds, znaną z programów „Żony Hollywood” i „Żony Miami”.

Podczas inspirujących wystąpień motywacyjnych poruszano tematy dotyczące m.in. skutecznego inicjowania rozmów biznesowych, asertywności, wykorzystywania kobiecości jako atutu w biznesie oraz znaczenia wiary w sukces. Podkreślano, jak ważne jest cieszenie się osiągnięciami zamiast ciągłego porównywania się z innymi.

Oficjalną część inauguracji otworzyły Patricia Claudia Mitro, Joanna Parzuchowska i Beata Krzewińska. Debata „Kobiety biznesu – kompetencje przeszłości” była moderowana przez dr Aleksandrę Marcinkowską. Udział w debacie wzięły ekspertki Izby: dr Izabela Lenartowicz, Adela Kozina (EDU SMART), dr Aleksandra Ścibich-Kopiec (FERI), r.pr. Natalia Basałaj (Kancelaria Hansberry Tomkiel) oraz Renata Fijalkowska (Fundacja DIALOG).

image
Debata „Kobiety biznesu – kompetencje przeszłości” z udziałem ekspertek była moderowana przez dr Aleksandrę Marcinkowską
Natalia Basałaj

Izba wspiera swoje członkinie nie tylko w zakresie kompetencji miękkich (psychicznych, społecznych i komunikacyjnych), ale również tzw. hard skills, m.in. z dziedziny prawa własności intelektualnej. Prowadzi serię inspirujących webinarów (np. dotyczących praw autorskich do wytworów AI), szkoleń i konferencji wspierających rozwój osobisty i zawodowy przedsiębiorczyń. Izba stwarza doskonałe okazje do zdobywania wiedzy, wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów biznesowych.

W dalszej części zarząd Izby wręczył akty powołania nowym ambasadorkom. Następnie miała miejsce premiera książki „Mentalność Kobiet Sukcesu – Polskie Kobiety Biznesu”. Wieczór zwieńczyła uroczysta gala z muzyką na żywo i pokazem mody polskiej projektantki Katarzyny Zmuda-Trzebiatowskiej (marki Kate Zee). Wszystkie uczestniczki otrzymały prezenty – kosmetyki polskiej marki Organique.

Natalia Basałaj

Zobacz też: Natalia Basałaj, kancelaria Hansberry Tomkiel: Jak chronić design i oznaczenia markowych perfum?

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. wrzesień 2025 06:39