StoryEditor
Targi i konferencje
28.07.2013 00:00

PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO 2013 - FOTORELACJA



Witamy pierwszych gości na rozdaniu nagród w hotelu Sheraton


Długie listy z nazwiskami naszych gości, a na co dzień partnerów handlowych


Rozmowy biznesowe rozpoczęte. Na zdjęciu zarząd firmy Espiro Group – operatora sieci Sekret Urody i Robert Zeszutek, dyrektor handlowy firmy Pierre René


Wiceprezes sieci Drogerie Jasmin – Teresa Stachnio oraz Katarzyna Bochner – redaktor naczelna „Wiadomości Kosmetycznych” i Bożena Graczyk – kierownik działu reklamy



Poprosimy o wizytówki, będą potrzebne przy losowaniu atrakcyjnych nagród


Leszek Szwajcowski, wiceprezes zarządu sieci Drogerie Polskie (z prawej) i Ryszard Adam Żabiński – prezes zarządu Focus Research


Piotr Szajrych – prezes firmy Rekopol


Piotr Bochenek – prezes zarządu Espiro Group, Izabela Turowska – prezes firmy T&T i członek zarządu Espiro Group oraz Marcin Małysz – dyrektor operacyjny Espiro Group (Sekret Urody)


Katarzyna Tajchman – brand manager w Harper Hygienics i Brygida Miękus – menedżer ds. reklamy kategorii kosmetyczno-chemicznych w „Wiadomościach Handlowych”


Małgorzata Wojtaś – menedżer ds. eventów w Wydawnictwie Gospodarczym – wydawcy „Wiadomości Kosmetycznych” i „Wiadomości Handlowych”


Sala pełna gości


W roli prowadzącego Olivier Janiak


Wykład o wyzwaniach komunikacyjnych w zmieniającym się świecie mediów poprowadził Maciej Kossowski, członek zarządu Onet.pl


Jak mieć więcej pieniędzy na promocję? – to zagadnienie interesuje każdego, kto prowadzi biznes. Wykład przygotowała firma Deloitte


Wśród znakomitych gości na sali prezes Polskiej Grupy Drogeryjnej PGD Polska a zarazem prezes Fundacji Polskiego Handlu – Marzena Gradecka oraz Marcin Kraszewski – dyrektor Fundacji Polskiego Handlu 


Gratulacje dla zwycięzców i podziękowania od Partnerów gali Perły Rynku FMCG i Perły Rynku Kosmetycznego od Pawła Kapuścińskiego, prezesa Wydawnictwa Gospodarczego – wydawcy „Wiadomości Kosmetycznych” i „Wiadomości Handlowych”


Szał nagród. Firma Bielenda zebrała główne trofeum w wielu kosmetycznych kategoriach. Statuetki i gratulacje odbierała Gerta Pająk, product manager w Bielenda Kosmetyki Naturalne


Główna nagroda w kategorii Innowacja Roku, którą wręczaliśmy po raz pierwszy, przypadła w udziale firmie Bell. Odebrała ją Dorota Jędrzejczyk, PR & marketing coordinator Bell.


Na drugie miejsce w kategorii Innowacja Roku, zdaniem detalistów, zasłużyły produkty firmy Delia. Nagrodę odebrał Grzegorz Chyła, dyrektor handlowy w Delia Cosmetics\


Anna Malanowska i Marek Biernat z działu handlowego L’Oréal Polska


Izabela Bogdan-Tutak z działu handlowego L’Oréal Polska




ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.05.2025 13:34
Premiera tuszu Avon Fan-Omenal z Maffashion w roli głównej już za nami
Julia Kuczyńska, znana również jako Maffashion, to instagramerka, celebrytka i nowa ambasadorka Avon.Avon Polska

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych miała przyjemność uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu – premierze nowego tuszu do rzęs Avon Fan-Omenal. Produkt powstał we współpracy z influencerką i celebrytką Maffashion, która jednocześnie została ogłoszona najnowszą ambasadorką marki. To kolejny krok Avonu w stronę młodszej, cyfrowo aktywnej grupy konsumentek, które poszukują nie tylko skutecznych kosmetyków, ale też inspirujących twarzy za kampaniami.

Spotkanie odbyło się w niecodziennej scenerii warszawskiego Melt Museum – nowoczesnej przestrzeni pełnej kolorów, luster i iluzji optycznych, idealnej do tworzenia efektownych zdjęć i filmów w mediach społecznościowych. Gości witały interaktywne instalacje, które umożliwiały uchwycenie niezapomnianych ujęć, nawiązujących do idei „fan-omenalnego” spojrzenia – podkreślonego mocnym, wachlarzowym efektem nowego tuszu.

Wśród uczestników wydarzenia znaleźli się przedstawiciele mediów, influencerzy oraz partnerzy marki. Maffashion, jako gospodyni wieczoru, zaprezentowała nie tylko kosmetyk, ale i kulisy jego powstawania. Podkreśliła, że zależało jej na formule, która pozwoli uzyskać wyrazisty efekt bez sklejania rzęs, a jednocześnie będzie łatwa w aplikacji nawet przy codziennym, szybkim makijażu.

Zadbano także o mniej formalne elementy wieczoru. Na gości czekał spektakularny tort w kształcie tuszu do rzęs oraz starannie przygotowane miniprzekąski. Całość utrzymana była w energetycznym, różowo-fioletowym klimacie kampanii, który świetnie oddawał charakter zarówno produktu, jak i jego ambasadorki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
22.05.2025 14:11
Meksykańskie śniadanie i rozmowa o włosach teksturowanych – prezentacja nowości marki Cantu
585869
/ Agata Grysiak
585863
/ Agata Grysiak
585864
/ Agata Grysiak
585865
/ Agata Grysiak
585869
585863
585864
585865
Gallery

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych miała okazję uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu zorganizowanym przez markę Cantu. Spotkanie odbyło się w klimatycznej warszawskiej restauracji El Popo i przybrało formę meksykańskiego śniadania, które – oprócz kulinarnej uczty – było także okazją do zapoznania się z nowościami produktowymi i poszerzenia wiedzy o pielęgnacji włosów teksturowanych.

Podczas spotkania zaprezentowano nową linię kosmetyków do włosów marki Cantu, której motywem przewodnim jest owoc guawy. Produkty wyróżniają się egzotycznym, soczyście owocowym zapachem i formułami opracowanymi specjalnie z myślą o potrzebach osób posiadających fale, loki i sprężyste spirale – od typu 2A aż po najbardziej skręcone 4C.

Obecne na wydarzeniu reprezentantki marki opowiadały o najczęstszych problemach, z jakimi mierzą się osoby posiadające włosy teksturowane – od przesuszenia i łamliwości, przez brak definicji skrętu, aż po trudności w codziennej stylizacji. Podkreślono, jak istotna jest odpowiednia rutyna pielęgnacyjna, obejmująca nawilżanie, zabezpieczanie końcówek i unikanie składników mogących obciążać delikatny skręt.

Osoby o włosach falowanych i kręconych często zmagają się z przesuszeniem, puszeniem się włosów oraz trudnością w utrzymaniu ich odpowiedniej definicji. Naturalna struktura tych włosów sprawia, że sebum ze skóry głowy nie rozprowadza się równomiernie na całej długości pasm, co prowadzi do braku nawilżenia i podatności na uszkodzenia. Dodatkowo, loki i fale są bardziej wrażliwe na warunki atmosferyczne – wilgoć może powodować ich nadmierne spuszenie, a suche powietrze – utratę elastyczności i blasku. Wiele osób boryka się także z problemem plątania się włosów, trudnościami w rozczesywaniu oraz łamliwością końcówek, co wymaga dobrze dobranej, świadomej pielęgnacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 16:07