StoryEditor
Targi i konferencje
06.11.2023 15:17

Targi Cosmoprof Worldwide Bologna ogłaszają plany na 2024 r.

Targi Cosmoprof Worldwide Bologna, na których wystawia się najwięcej polskich firm kosmetycznych, podają szczegóły 55. edycji wydarzenia.

Targi Cosmoprof Worldwide Bologna są jednymi z największych targów kosmetycznych B2B na świecie i tymi, na których polskie firmy od lat mają największą reprezentację. W 2024 targi we włoskiej Bolonii organizowane będą po raz 55.

Jubileuszowa edycja będzie trwała od czwartku 21 marca do niedzieli 24 marca 2024. Wszystkie pawilony Cosmo Perfumery & Cosmetics, Cosmo Hair & Nail oraz Cosmopack zostaną otwarte jednocześnie 21 marca.

Jak donoszą organizatorzy, miejsca w halach wystawienniczych zostały już zarezerwowane przez wystawców z 58 krajów. Spodziewają się udziału 250 tys. gości biznesowych z ponad 160 krajów.

Targi mają zagwarantowane wsparcie włoskiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych i Współpracy Międzynarodowej oraz Włoskiej Agencji Handlu ITA.  ITA będzie uczestniczyć w działaniach promocyjnych, angażując pracowników swoich zagranicznych biur do zapraszania delegacji najważniejszych nabywców do wzięcia udziału w Bolonii, ze szczególnym uwzględnieniem rynków wschodzących. W działania marketingowe zaangażuje się także włoskie stowarzyszenie Cosmetica Italia.

Podstawowymi filarami Cosmoprof w marcu 2024 r. będą CosmoTalks, CosmoTrend i Cosmoprof oraz nagrody Cosmopack. W trzydniowej konferencji CosmoTalks o trendach na rynku kosmetycznym, jego przyszłości i przewidywanych strategiach będzie wypowiadać się ponad 70. ekspertów. Jak co roku ukaże się także raport Cosmotrends opracowany przez analityków z firmy Beautystreams przedstawiający rewolucyjne opakowania, przyszłościowe formuły i rozwiązania, które będą wyznaczały kierunki rozwoju rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.05.2025 13:34
Premiera tuszu Avon Fan-Omenal z Maffashion w roli głównej już za nami
Julia Kuczyńska, znana również jako Maffashion, to instagramerka, celebrytka i nowa ambasadorka Avon.Avon Polska

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych miała przyjemność uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu – premierze nowego tuszu do rzęs Avon Fan-Omenal. Produkt powstał we współpracy z influencerką i celebrytką Maffashion, która jednocześnie została ogłoszona najnowszą ambasadorką marki. To kolejny krok Avonu w stronę młodszej, cyfrowo aktywnej grupy konsumentek, które poszukują nie tylko skutecznych kosmetyków, ale też inspirujących twarzy za kampaniami.

Spotkanie odbyło się w niecodziennej scenerii warszawskiego Melt Museum – nowoczesnej przestrzeni pełnej kolorów, luster i iluzji optycznych, idealnej do tworzenia efektownych zdjęć i filmów w mediach społecznościowych. Gości witały interaktywne instalacje, które umożliwiały uchwycenie niezapomnianych ujęć, nawiązujących do idei „fan-omenalnego” spojrzenia – podkreślonego mocnym, wachlarzowym efektem nowego tuszu.

Wśród uczestników wydarzenia znaleźli się przedstawiciele mediów, influencerzy oraz partnerzy marki. Maffashion, jako gospodyni wieczoru, zaprezentowała nie tylko kosmetyk, ale i kulisy jego powstawania. Podkreśliła, że zależało jej na formule, która pozwoli uzyskać wyrazisty efekt bez sklejania rzęs, a jednocześnie będzie łatwa w aplikacji nawet przy codziennym, szybkim makijażu.

Zadbano także o mniej formalne elementy wieczoru. Na gości czekał spektakularny tort w kształcie tuszu do rzęs oraz starannie przygotowane miniprzekąski. Całość utrzymana była w energetycznym, różowo-fioletowym klimacie kampanii, który świetnie oddawał charakter zarówno produktu, jak i jego ambasadorki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
22.05.2025 14:11
Meksykańskie śniadanie i rozmowa o włosach teksturowanych – prezentacja nowości marki Cantu
585869
/ Agata Grysiak
585863
/ Agata Grysiak
585864
/ Agata Grysiak
585865
/ Agata Grysiak
585869
585863
585864
585865
Gallery

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych miała okazję uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu zorganizowanym przez markę Cantu. Spotkanie odbyło się w klimatycznej warszawskiej restauracji El Popo i przybrało formę meksykańskiego śniadania, które – oprócz kulinarnej uczty – było także okazją do zapoznania się z nowościami produktowymi i poszerzenia wiedzy o pielęgnacji włosów teksturowanych.

Podczas spotkania zaprezentowano nową linię kosmetyków do włosów marki Cantu, której motywem przewodnim jest owoc guawy. Produkty wyróżniają się egzotycznym, soczyście owocowym zapachem i formułami opracowanymi specjalnie z myślą o potrzebach osób posiadających fale, loki i sprężyste spirale – od typu 2A aż po najbardziej skręcone 4C.

Obecne na wydarzeniu reprezentantki marki opowiadały o najczęstszych problemach, z jakimi mierzą się osoby posiadające włosy teksturowane – od przesuszenia i łamliwości, przez brak definicji skrętu, aż po trudności w codziennej stylizacji. Podkreślono, jak istotna jest odpowiednia rutyna pielęgnacyjna, obejmująca nawilżanie, zabezpieczanie końcówek i unikanie składników mogących obciążać delikatny skręt.

Osoby o włosach falowanych i kręconych często zmagają się z przesuszeniem, puszeniem się włosów oraz trudnością w utrzymaniu ich odpowiedniej definicji. Naturalna struktura tych włosów sprawia, że sebum ze skóry głowy nie rozprowadza się równomiernie na całej długości pasm, co prowadzi do braku nawilżenia i podatności na uszkodzenia. Dodatkowo, loki i fale są bardziej wrażliwe na warunki atmosferyczne – wilgoć może powodować ich nadmierne spuszenie, a suche powietrze – utratę elastyczności i blasku. Wiele osób boryka się także z problemem plątania się włosów, trudnościami w rozczesywaniu oraz łamliwością końcówek, co wymaga dobrze dobranej, świadomej pielęgnacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 15:48