StoryEditor
Targi i konferencje
22.01.2024 10:47

Targi handlowe gromadzą detalistów. W marcu organizuje je firma dystrybucyjna Błysk

Targi handlowe zorganizowane przez Błysk w 2023 r.  / wiadomoscikosmetyczne.pl
Firma Błysk, dystrybutor kosmetyków i chemii domowej, organizuje targi i konferencję handlową. W dn. 7-8 marca br. z ofertą dostawców i rynkowymi trendami będą zapoznawać się najlepsi detaliści współpracujący z firmą, w tym właściciele sklepów kosmetycznych zrzeszeni w sieci franczyzowej Drogerie Polskie oraz właściciele lokalnych polskich marketów.

Właściciele sklepów zrzeszeni we franczyzowej sieci Drogerie Polskie oraz właściciele marketów prowadzących lokalne parki handlowe, działający niezależnie lub zrzeszeni w sieciach, np. Lewiatan, wezmą udział  w targach i konferencji handlowej organizowanej przez firmę dystrybucyjną Błysk z Jastrzębia-Zdroju.

Targi odbędą się w dn. 7-8 marca w hotelu Gołębiewski. Lista wystawców jest otwarta i do organizatora mogą zgłaszać się dostawcy, którzy chcą pokazać swoje marki i produkty na stoiskach.

image

Targi handlowe zorganizowane przez Błysk w 2023 r. 

wiadomoscikosmetyczne.pl
image

Targi handlowe zorganizowane przez Błysk w 2023 r. 

wiadomoscikosmetyczne.pl

Targi i konferencja handlowa są organizowane cyklicznie. Co roku dystrybutor zaprasza do udziału w nich czołowych dostawców współpracujących z firmą, a także takich, którzy budują swoją sieć sprzedaży i szukają odbiorców na rynku tradycyjnym. Firma prezentuje także swoje marki, do których należy np. Yumi. 

image

Targi handlowe zorganizowane przez Błysk w 2023 r. 

wiadomoscikosmetyczne.pl

Podczas konferencji zarząd sieci informuje o swoich celach biznesowych, rozwoju firmy, trendach produktowych i konsumenckich, czynnikach wpływających na branżę handlową.

image

Leszek Szwajcowski, wiceprezes, Błysk, Drogerie Polskie

wiadomoscikosmetyczne.pl

Błysk-dystrybucja z Jastrzębia-Zdroju jest polską firmą rodzinną i jedną z kilku spółek w grupie kapitałowej prowadzonych przez rodzinę państwa Jonasów. Obecnie firmy prowadzą dwa pokolenia – rodzice i synowie podzielili się obowiązkami i zarządzają poszczególnymi obszarami biznesu.  

Błysk jest jednym z czołowych dystrybutorów kosmetyków i chemii gospodarczej w Polsce i oficjalnym dystrybutorem ponad 60 firm. Firma działa od 30 lat. Zatrudnia ponad 200 osób, w tym 40 przedstawicieli handlowych. Dostarcza towar do ponad 2 tys. odbiorców, w tym do największych nowoczesnych sieci drogeryjnych w Polsce. Ma w ofercie 12 tys. produktów i dysponuje ponad 10 tys. powierzchni magazynowej.

Drogerie Polskie to franczyzowa sieć działająca od 14 lat i zrzeszająca blisko 300 sklepów. W jej ramach firma prowadzi także Drogerie Visage – własne sklepy spółki.

Błysk Investment Group – zajmuje się budową i komercjalizacja galerii handlowych. Największą inwestycją spółki jest Galeria Wiślanka w Żorach o powierzchni 20 tys. mkw., otwarta w 2020. r.

Selected – to spółka zajmująca się produkcją i marketingiem marek własnych. Najbardziej znane to Yumi – naturalne kosmetyki pielęgnacyjne z różnych segmentów, Provocater – lakiery hybrydowe oraz Made in Lab – zapachy. Kosmetyki są dostępne w szerokiej dystrybucji w Polsce i za granicą, wspierane działaniami w mediach społecznościowych. Firma zapowiada już produkcję kolejnych własnych marek.

 

Zobacz relację z poprzedniej edycji targów: Drogerie Polskie i kilkudziesięciu wystawców na targach i konferencji firmy dystrybucyjnej Błysk   

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
05.12.2025 11:32
Cosmoprof India 2025 otwiera swoje drzwi w Mumbaju: rosnące znaczenie Indii na globalnej mapie beauty
Edoardo Anastasio

Szósta edycja Cosmoprof India rozpoczęła się 4 grudnia 2025 r. w Jio World Convention Centre w Mumbaju, potwierdzając swoją pozycję jako wiodącej platformy B2B dla indyjskiej branży kosmetycznej. Wydarzenie stanowi kluczowy punkt wejścia dla międzynarodowych marek pragnących zaistnieć na jednym z najszybciej rosnących rynków beauty na świecie. Tegoroczna edycja pokazuje skalę zmian, jakie zaszły od debiutu targów w 2019 r., gdyż powierzchnia wystawiennicza niemal się podwoiła.

W 2025 roku targi zajmują 24 000 mkw, co oznacza wzrost o 8 proc. względem edycji 2024. W pięciu halach prezentuje się 353 wystawców oraz 800 marek z 23 krajów i regionów. Aż 32 proc. firm uczestniczy w wydarzeniu po raz pierwszy, co potwierdza jego rosnący globalny zasięg. W tym roku 53 proc. powierzchni wystawienniczej zajmują firmy zagraniczne, co oznacza wzrost o 7 proc. rok do roku. Organizatorzy spodziewają się ponad 14 000 odwiedzających zainteresowanych nowymi technologiami i trendami rynkowymi.

Wszystkie segmenty branży kosmetycznej znalazły tu swoją reprezentację. Cosmopack India, stanowiący 59 proc. całej przestrzeni targowej, prezentuje rozwiązania dla łańcucha dostaw – od surowców i składników, przez maszyny i urządzenia, po opakowania oraz produkcję kontraktową. Z kolei Cosmoprof India, odpowiadający za 41 proc. ekspozycji, skupia producentów gotowych kosmetyków: perfum, produktów pielęgnacyjnych, kosmetyków kolorowych, artykułów toaletowych oraz produktów dla salonów, spa, fryzjerów i stylistów paznokci. Tak szeroka oferta podkreśla rosnące znaczenie rynku indyjskiego zarówno dla kanału detalicznego, jak i profesjonalnego.

image

Dziś oficjalnie startują targi Cosmoprof Asia 2025 – z udziałem polskich firm

Międzynarodowy charakter wydarzenia podkreśla obecność dziewięciu pawilonów narodowych reprezentujących Australię, Brazylię, Niemcy, Indonezję, Włochy, Koreę Południową, Hiszpanię, region Tajwanu oraz Wielką Brytanię. Szczególną rolę w tym roku odgrywają Włochy, które pełnią funkcję Country of Honor. Włoski pawilon – zorganizowany przez Italian Trade Agency we współpracy z Cosmetica Italia – prezentuje najnowsze osiągnięcia branży w obszarze wzornictwa, innowacji i produkcji, wzmacniając postrzeganie Włoch jako jednego z globalnych liderów sektora beauty.

Według Enrico Zanniniego, dyrektora generalnego BolognaFiere Cosmoprof, dynamiczny rozwój Cosmoprof India odzwierciedla równie szybkie tempo wzrostu całego rynku indyjskiego. Podkreśla on, że o sile lokalnego sektora decydują młoda populacja, rosnąca siła nabywcza oraz rosnące zainteresowanie innowacjami, zrównoważonym rozwojem i wellness. Z kolei Yogesh Mudras, dyrektor zarządzający Informa Markets India, zwraca uwagę, że Indie mogą stać się trzecim co do wielkości rynkiem beauty na świecie do 2030 r., a segment premium rośnie tam w tempie 13–15 proc. rocznie. W tym kontekście Cosmoprof India staje się strategicznym miejscem spotkań marek, producentów i innowatorów, którzy współtworzą przyszłość sektora kosmetycznego w regionie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
04.12.2025 13:57
Retail Trends 2026 – Efektywnie, Odważnie, Inteligentnie
Retail Trends 2026 – Efektywnie, Odważnie, Inteligentniewiadmoscihandlowe.pl

Świat handlu detalicznego zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Nowe technologie, rosnące oczekiwania klientów, presja kosztowa i globalne zawirowania sprawiają, że dziś kluczowe jest nie tylko nadążanie za zmianami, lecz także ich przewidywanie i dogłębne zrozumienie. Rośnie niepewność i nieprzewidywalność otoczenia gospodarczego i politycznego, a także zachowań konsumentów. Podczas kolejnej edycji kongresu Retail Trends zaadresujemy te zagadnienia i poszukamy wspólnie odpowiedzi jak kierować biznesem retailowym w trudnym otoczeniu 2026 roku i dalej.

wiadomoscihandlowe.pl
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. grudzień 2025 19:35