StoryEditor
Biznes
17.03.2025 15:30

YouTube Works Awards 2024: Ogłoszono nominacje, wśród szczęśliwców marki health&beauty

Już po raz czwarty przyznane zostaną prestiżowe nagrody YouTube Works Awards, wyróżniające najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie wideo. W tegorocznej edycji na wyróżnienie mają szansę projekty realizowane przez takie marki jak Allegro, Netflix, Żabka czy Yes. Jury składające się z 28 ekspertów i ekspertek branży marketingowej wyłoniło najlepsze kampanie, które powalczą o zwycięstwo w siedmiu kategoriach, w tym nowo wprowadzonej Tech Pioneer, poświęconej innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, w tym wykorzystaniu sztucznej inteligencji.

Wśród nominowanych znalazło się wiele kampanii z sektora health & beauty. W kategorii Tech Pioneer nominację zdobył projekt promujący szczoteczki soniczne Oclean X Ultra, stworzony przez agencję Cut The Mustard. W kategorii Full Funnel Marketing on YouTube wyróżniono dwie kampanie: „Moje ciało, moje kosmetyki” marki Health Labs Care oraz „Pełnia lata i harmonii z suplementami diety NOYO”. Natomiast w kategorii Action Driver nominowana została kampania „Clotidal: Weź raz i zapomnij o problemie!”, realizowana przez USP Zdrowie we współpracy z agencją Wavemaker.

Najważniejszym wyróżnieniem konkursu będzie Grand Prix, które trafi do kampanii wyróżniającej się nie tylko doskonałą realizacją i wykorzystaniem aktualnych trendów, ale także wyznaczającej nowe kierunki w komunikacji wideo. Nagrody w poszczególnych kategoriach zostaną wręczone podczas oficjalnej gali, która odbędzie się 31 marca 2024 roku.

YouTube Works Awards to konkurs, który co roku pokazuje, jak dynamicznie rozwija się marketing wideo i jak istotną rolę odgrywają innowacje technologiczne. Nominowane kampanie to przykłady skutecznego połączenia kreatywności, zaawansowanych narzędzi analitycznych i strategii marketingowych, które realnie wpływają na zaangażowanie odbiorców i wyniki biznesowe marek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Innowacje
07.09.2025 19:58
Rossmann oraz Politechnika Śląska łączą siły. Co zakłada współpraca świata nauki z biznesem?
Rossmann podpisał strategiczną umowę o współpracy z Politechniką Śląską. Partnerstwo otwiera studentom i absolwentom drzwi do pracy w CD Rossmanna w Pyskowicach Rossmann

Możliwość podjęcia pracy w Centrum Dystrybucyjnym Rossmanna w Pyskowicach, praktyki, staże, wspólne prace badawcze oraz rozwojowe, realizacja szkoleń czy warsztatów – to niektóre z korzyści, płynących z zawartej 5 września umowy pomiędzy Rossmannem a Politechniką Śląską. Wszystkie działania będą realizowane w CD Rossmanna na Śląsku.

W śląskich Pyskowicach (k. Gliwic) działa jeden z trzech magazynów detalisty w Polsce. Podpisując umowę z Politechniką Śląską Rossmann podkreśla, jak istotna jest współpraca świata biznesu ze światem nauki. 

Niezbędnym elementem symbiozy biznesu i nauki jest współpraca od samego początku. Znając swoje potrzeby, oczekiwania oraz wymienność kompetencji, łatwiej jest rozwijać biznes czy tworzyć wartościowe kierunki na uczelniach, które w przyszłości przełożą się na pewne miejsca pracy na rynku – podkreśla Jacek Przerwa, Dyrektor Działu Technicznego – Operacje w Rossmannie.

Działania skoncentrują się głównie na dwóch wydziałach Politechniki Śląskiej: Organizacji i Zarządzania oraz Automatyki, Robotyki i Informatyki.

Widzimy tu przede wszystkim możliwość uruchomienia staży o wyraźnym profilu praktycznym – takich, które łączą realne wyzwania operacyjne z rozwojem kompetencji studentów i które, jeśli obie strony będą zainteresowane, można powiązać z tematami projektów oraz prac dyplomowych. Równolegle dostrzegamy szerokie pole do dalszej współpracy: od potencjalnych pilotaży w formule „living labu”, przez obszary zielonej logistyki i gospodarki o obiegu zamkniętym, po wykorzystanie analityki danych i AI w usprawnianiu procesów. Traktujemy to porozumienie jako przestrzeń możliwości: do wymiany wiedzy, wspólnego definiowania potrzeb i stopniowego uruchamiania przedsięwzięć, które będą zarazem użyteczne biznesowo i odpowiedzialne środowiskowo – mówi prof. Sebastian Werle, prorektor ds. Nauki i Współpracy Międzynarodowej z Politechniki Śląskiej.

image

Rossmann inwestuje w cyfryzację i sztuczną inteligencję z Microsoft Azure Red Hat OpenShift

Najważniejsze postulaty, które wynikają z podpisanej umowy to m.in. możliwość zatrudniania studentów oraz absolwentów w CD w Pyskowicach, realizacja praktyk i staży studenckich, uzgadnianie i realizacja tematów prac inżynierskich oraz magisterskich, kreowanie prac badawczych i rozwojowych, szkolenia, warsztaty oraz wizyty studenckie w CD w Pyskowicach i Łodzi.

Jesteśmy jednym z największych pracodawców na Śląsku. Podejmując współpracę z prestiżową uczelnią możemy – jeszcze w czasie nauki na studiach – wskazywać studentom kompetencje, które przełożą się na możliwość pracy na specjalistycznych stanowiskach w naszym centrum dystrybucyjnym. Jednocześnie takie osoby mogą poznawać Rossmanna, a po obronie dyplomu, od razu rozpoczynać u nas karierę zawodową. Absolwent będzie zadowolony z atrakcyjnego i rozwojowego miejsca pracy, a firma ucieszy się, że ma u siebie młodą, ambitną osobę, która już na starcie wyróżnia się odpowiednimi umiejętnościami – wyjaśnia Marcin Mnich, Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego Rossmanna w Pyskowicach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.09.2025 14:55
Domestos i Rexona wśród marek, wspierających akcję Kauflandu “Z sercem dla najmłodszych”
Kaufland mat.pras.

Do 17 września klienci Kauflandu mogą dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć najmłodszych podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka”. Co trzeba zrobić? Wystarczy, że klient w trakcie codziennych zakupów wybierze produkty takich marek jak Danone, Żywiec Zdrój oraz Unilever.

Część dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona na pomoc dzieciom, wymagającym specjalistycznej opieki medycznej.

Fundacja „Serca dla Maluszka” od lat niesie wsparcie rodzinom, których dzieci od pierwszych chwil życia zmagają się z ciężkimi chorobami. Dzięki przekazywanym środkom mali pacjenci oraz ich bliscy otrzymują nie tylko pomoc finansową i medyczną, ale też wsparcie emocjonalne potrzebne w najtrudniejszych momentach – podkreśla Kaufland w swoim komunikacie.

Nasze codzienne zakupy mogą stać się realnym wsparciem dla najmłodszych i ich rodzin. Dlatego zachęcamy klientów, by zwracali uwagę na specjalne oznaczenia w sklepach i razem z nami włączyli się w akcję. Wierzymy, że wspólnie możemy zrobić coś dobrego – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

W akcji biorą udział m.in. produkty marki Domestos, Axe, Rexona, jogurty pitne Activia, Fantasia, Danio w saszetce, produkty marki Alpro, woda Żywiec Zdrój.

Pełna lista artykułów biorących udział w akcji “Z sercem dla najmłodszych” oraz pełen regulamin znajduje się na stronie internetowej sieci Kaufland.

image

Mystery boxy ze zwrotów konsumenckich w Kauflandzie — w paczkach wszystko, od szamponów do smartfonów

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. wrzesień 2025 01:50