StoryEditor
Drogerie
29.09.2020 00:00

Drogerie dm przekazały 1,4 miliona euro na 1750 projektów w ramach kampanii „Pokaż swoje serce!”

„Pokaż swoje serce” to akcja drogerii dm, która odbyła się 28 września. 5 proc. dziennego obrotu, czyli  1,4 miliona euro, sieć przekazała na rzecz 1750 projektów wolontariackich, zajmujących się  sprawami społecznymi, edukacją i kulturą. Wybrali je pracownicy sklepów, wskazując te, które są najbliższe ich sercom.  Wspierano projekty niosące pomoc dzieciom, podtrzymujące życie, centra rodzinne, lokalne diakonie działające na rzecz potrzebujących lub grupy Caritas, projekty Niemieckiego Stowarzyszenia Ochrony Dziecka, stowarzyszenia rozwojowe i projekty integracyjne.

– Akcją „Pokaż swoje serce!” chcieliśmy oddać hołd ludziom, którzy organizują obozy wakacyjne dla dzieci, włączają osoby niepełnosprawne w życie społeczne lub zapewniają potrzebującym żywność i produkty na codzienne potrzeby. Mam nadzieję, że nasze wsparcie przyczynia się do większej empatii i spójności w naszym społeczeństwie oraz do jego zrównoważonego rozwoju. Dziękujemy wszystkim naszym klientom za zakupy w dniu kampanii i za okazanie zaangażowania w akcję – powiedział Christoph Werner, prezes zarządu dm.

„Pokaż swoje serce!” to część większej inicjatywy dm – "Pomocne Serca", która jest platformą i wsparciem dla różnych akcji wolontariackich w Niemczech. Od 2014 r. dm wsparł łącznie około 6 tys. różnych projektów regionalnych. W tym roku nacisk został położony na zaangażowanie społeczne, kulturalne i edukacyjne.

W drogeriach dm w Niemczech codziennie robi zakupy około 1,9 miliona klientów. Sieć jest obecna w 13 krajach europejskich i osiągnęła sprzedaż na poziomie około 11,2 miliarda euro w roku finansowym 2018/2019. W samych Niemczech sprzedaż w tym okresie wyniosła 8,37 miliarda euro. Asortyment najpopularniejszej drogerii w Niemczech (według Kundenmonitor 2019) to produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, kosmetyki kolorowe i zapachy, leki OTC oraz produkty spożywcze, sprzęty gospodarstwa domowego oraz karmy dla zwierząt. Oprócz dobrze znanych markowych artykułów, klienci znajdą we wszystkich kategoriach asortymentowych wiele marek dm, takich jak Balea lub najlepiej sprzedająca się certyfikowana marka kosmetyków naturalnych alverde.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 22:21