StoryEditor
Producenci
28.02.2023 00:00

DermDoctor w Warszawie. TikTokowy ekspert przyjechał na zaproszenie CeraVe

Dr Muneeb Shah, lekarz dermatolog, a równocześnie influencer znany milionom użytkowników TikToka jako DermDoctor podczs spotkania zorganizowanego przez markę CeraVe / fot. materiały prasowe
Dr Muneeb Shah, charyzmatyczny dermatolog, influencer, znany milionom użytkowników TikToka jako DermDoctor odwiedził Polskę w ramach wydarzenia zorganizowanego przez dermokosmetyczną markę CeraVe. Poświęcone ono było pielęgnacji ciała i znaczeniu ceramidów. 

17 lutego w Warszawie odbył się event, który przyciągnął uwagę influencerów, skinfluencerów i dermatologów.

Wśród nich pojawił się dr Muneeb Shah, lekarz dermatolog i światowej sławy influencer, znany na TIKToku jako DermDoctor, popularyzator wiedzy na temat pielęgnacji skóry. 

Motywem przewodnim spotkania zorganizowanego przez markę CeraVe było hasło #MosturiseLikeADerm - Dermatologiczna Pielęgnacja Dla Każdego.

– Pielęgnacja twarzy jest dziś powszechna, a o całym ciele zdarza nam się zapominać – zauważyła Kaja Gołuchowska, redaktor naczelna portalu ofeminin.pl, która prowadziła wydarzenie.

Wiedza o pielęgnacji ciała została przekazana w formie specjalnego wystąpienia DermDoctora. Według niego skuteczną prewencją przed powstawaniem, ale też nawrotami objawów chorób skóry jest używanie odpowiednich produktów nawilżających. Zdradził też, że w dbaniu o zdrową i piękną skórę ważne jest unikanie zbyt gorących kąpieli oraz nawilżanie ciała, gdy skóra jest jeszcze wilgotna.

O pielęgnacji ciała mówiły też: prof. dr n. med. Wioletta Barańska-Rybak, dermatolożka z Kliniki Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, skinfluencerka Katarzyna Wegner-Malczyk @myskinstoryy oraz influencerka i modelka Sylwia Butor @sylwia_butor.

Podczas spotkania marka CeraVe promowała swoje dwa bestsellerowe produkty: nawilżający balsam
w słoiczku oraz nawilżającą emulsję w butelce z pompką – oba z zawartością kwasu hialuronowego i ceramidów. Ten ostatni składnik wzmacniania barierę ochronną skóry, nawilża ją i chroni przed wysuszeniem, stanami zapalnymi i swędzeniem.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.05.2025 09:00
Franck Marilly, szef regionu EMEA w Shiseido, odchodzi ze stanowiska. Nie będzie następcy
Jeśli chodzi o prognozy Shiseido na 2025 rok, japoński koncern zakłada 4-procentowy wzrost.Shutterstock

Japońska grupa kosmetyczna Shiseido ogłosiła rezygnację Francka Marilly, prezesa regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Marilly, który dołączył do firmy w 2018 roku, oficjalnie ustąpi ze stanowiska 31 maja. Firma podała „powody osobiste” jako powód jego odejścia.

Shiseido, którego portfolio obejmuje takie marki jak m.in. Drunk Elephant, Nars i Serge Lutens, potwierdziło w komunikacie prasowym, że nie wyznaczy następcy na stanowisko prezesa EMEA.

Alberto Noé, który pełnił funkcję prezesa i dyrektora generalnego Shiseido EMEA od maja 2024 roku, będzie nadal kierował regionem, którego centrala mieści się w Paryżu. Pełni on również funkcję tymczasowego szefa Shiseido America po odejściu Rona Gee 15 kwietnia br.

Ta zmiana na wysokim szczeblu Shiseido następuje w okresie mieszanych wyników grupy. W 2024 roku zysk operacyjny Shiseido spadł znacząco do 7,58 mld jenów (ok. 48,3 mln USD), w porównaniu z 28,13 mld jenów w roku wcześniejszym.

Podczas gdy region EMEA odnotował 8-procentowy wzrost sprzedaży, a Japonia 10-procentowy, firma odnotowała znaczące spadki na innych rynkach. Spadła sprzedaż w Chinach (o 5 proc.), w Ameryce (o 7 proc.) i o 24 proc. w sektorze travel retail.

Jeśli chodzi o prognozy Shiseido na 2025 rok, japoński koncern zakłada 4-procentowy wzrost. Firma chce skupić się na swoich najważniejszych markach: Shiseido, Clé de Peau i Nars, jednocześnie robiąc ewaluację i oceniając potencjał zbycia aktywów w ramach szerokiej strategii restrukturyzacji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.05.2025 16:29
L’Oréal rozważa przejęcie brytyjskiej marki Medik8
Medik8 to marka działająca w obszarze autopersonalizacji rutyny pielęgnacyjnej.Medik8

L’Oréal może wkrótce rozszerzyć swoje portfolio o kolejną markę z segmentu dermokosmetyków. Według doniesień WWD, francuski gigant kosmetyczny jest faworytem w wyścigu o przejęcie brytyjskiej marki Medik8, specjalizującej się w produktach z witaminą A. Transakcja miałaby na celu dalsze wzmocnienie pozycji L’Oréal w dynamicznie rozwijającym się segmencie pielęgnacji skóry premium, zwłaszcza w obszarze retinoidów.

Medik8, założone w 2009 roku przez Elliota Isaacsa, koncentruje się na rozwoju produktów opartych na witaminie A, w szczególności retinalu – alternatywie dla klasycznego retinolu. Flagowa linia Crystal Retinal zdobyła popularność dzięki połączeniu skuteczności i delikatniejszego działania w porównaniu z tradycyjnymi retinoidami. Marka zdobyła silną pozycję w Wielkiej Brytanii i Europie, a obecnie intensywnie rozwija działalność na rynku amerykańskim.

Według szacunków, przychody Medik8 w 2025 roku mają osiągnąć poziom około 115 mln dolarów amerykańskich. Tylko w 2024 roku sprzedaż wzrosła o 50 proc., co czyni markę jednym z najszybciej rozwijających się graczy w segmencie dermokosmetyków premium. Tak dynamiczny wzrost zainteresowania mógł przyciągnąć uwagę L’Oréal, który w ostatnich latach aktywnie inwestuje w rozwój swojego działu dermatologii kosmetycznej.

Jeśli dojdzie do przejęcia, będzie to kolejny krok w strategii L’Oréal polegającej na wzmacnianiu obecności w segmencie specjalistycznej pielęgnacji skóry. Marka Medik8 może stanowić istotne uzupełnienie portfolio koncernu, które już obejmuje takie brandy jak La Roche-Posay, CeraVe czy SkinCeuticals.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. maj 2025 10:57