StoryEditor
Handel
11.05.2021 00:00

Centrum M1 w Markach: Rusza punkt szczepień przeciwko Covid-19

W centrum handlowym M1 w Markach urząd miasta Marki i Metro Properties rusza 12 maja punkt szczepień przeciwko Covid-19. Już od środy szczepionkę przeciwko wirusowi będzie mogło w nim przyjąć nawet 700 pacjentów tygodniowo, a potem liczba ta może być zwiększana.

Punkt szczepień został zorganizowany w 150-metrowym lokalu, znajdującym się w pasażu handlowym centrum M1 w pobliżu sklepu Big Star. Czynny będzie we wszystkie dni handlowe, od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe, od godz. 11.00 do 20.00.

Jak mówi burmistrz miasta Marki, Jacek Orych w mieście działają obecnie trzy punkty szczepień.

- Liczymy,  że uruchomienie czwartego w znaczący sposób przyspieszy budowanie odporności naszej społeczności. Możliwości czwartego punktu to wykonanie minimum 350 szczepień dziennie. W ostatnim tygodniu kwietnia przeszliśmy drobiazgową kontrolę Narodowego Funduszu Zdrowia. Uzyskaliśmy pozytywny wynik - informuje burmistrz miasta Marki, Jacek Orych.

Metro Properties dostarczał już posiłki dla medyków i personelu pomocniczego w szpitalach oraz domach pomocy społecznej. Teraz zarządca centrów handlowych M1 w Polsce przekazał też zapasy maseczek i rękawiczek ochronnych oraz środki dezynfekujące.

- Jesteśmy od lat znanym, dobrze skomunikowanym centrum zakupowym na mapie Marek i północnej części Warszawy. Dojazd do M1 zarówno komunikacją miejską jak i prywatnym transportem, jest łatwy i komfortowy, a lokalizacja miejsca na mapie nie powinna sprawiać trudności również pacjentom, przyjeżdżającym na szczepienie z odległych miejscowości. To ważne dla naszej firmy, że centrum handlowe z naszego portfolio może kolejny raz włączyć się do programu walki z pandemią  – podkreśla Małgorzata Kiliańska, dyrektor regionalny Metro Properties, zarządcy centrów handlowych M1 w Polsce.

Na początek marecki punkt w M1 otrzyma 700 szczepionek tygodniowo a w miarę dostępności preparatów, ta ilość będzie zwiększana. Zapisy na szczepienia w punkcie M1 w Markach odbywać się będą zgodnie z zasadami obowiązującymi w całej Polsce.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
11.09.2025 15:16
Sephora wprowadza ekspresową dostawę kosmetyków z Uber Eats
Sephora wprowadzając nową usługę chce mocniej zaangażować klientów i związać ich ze swoją marką.wiadomoscikosmetyczne.pl

Sephora, należąca do koncernu LVMH, uruchomiła w Stanach Zjednoczonych nową usługę dostawy kosmetyków na żądanie we współpracy z Uber Eats. To pierwsza prestiżowa sieć beauty dostępna w amerykańskiej wersji aplikacji do zamawiania jedzenia. Usługa obejmuje setki lokalizacji Sephory w Ameryce Północnej i pozwala klientom zamawiać produkty z kategorii makijażu, pielęgnacji skóry, zapachów, pielęgnacji włosów i wellness. Czas dostawy może wynosić zaledwie 25 minut.

Nowa opcja jest dostępna zarówno dla klientów w USA, jak i w Kanadzie. Dodatkowo uczestnicy programu lojalnościowego Beauty Insider mogą powiązać swoje konta z Uber Eats, aby zbierać punkty przy każdym zamówieniu. To oznacza, że nawet szybkie zakupy – od uzupełniania podstawowych produktów po prezenty kupowane w ostatniej chwili – mogą przynosić dodatkowe korzyści.

Sephora i Uber Eats podkreślają, że współpraca odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów, którzy oczekują łatwego i natychmiastowego dostępu do ulubionych marek. Aby zachęcić do skorzystania z nowej usługi, Uber Eats oferuje 10 USD zniżki przy pierwszym zamówieniu o wartości co najmniej 50 dolarów. Promocja obowiązuje do 30 października 2025 r.

Sephora nie jest jedyną siecią beauty, która testuje współpracę z platformami dostaw jedzenia w celu rozszerzenia swojej obecności rynkowej. Partnerstwo z Uber Eats wpisuje się w rosnący trend integracji handlu detalicznego z szybkimi usługami dostaw, które mają nie tylko zwiększać wygodę zakupów, lecz także budować lojalność klientów w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. wrzesień 2025 12:58