StoryEditor
E-commerce
23.04.2020 00:00

Bonami rozpoczyna sprzedaż środków czystości. W ofercie m.in. maseczki, mydła, żele antybakteryjne

Bonami, sklep internetowy z designerskimi meblami, dekoracjami i produktami wyposażenia wnętrz, rozszerza swoją ofertę o artykuły drogeryjne pierwszej potrzeby oraz maseczki ochronne. To kolejny krok marki w ramach kampanii #zostanwdomu.

W ofercie sklepu pojawiły się między innymi maseczki ochronne na twarz, podstawowe produkty higieniczne, w tym antybakteryjne żele do rąk oraz mydła, a także środki czystości. Konsumenci mogą je zakupić – tak jak i inne produkty – bez konieczności wychodzenia z domu, z opcją bezpiecznego transportu. W związku z sytuacją epidemiologiczną spółka wprowadziła restrykcyjne procedury bezpieczeństwa oraz rozwiązania, które mają jeszcze bardziej ułatwić zakupy online w tym trudnym czasie. 

W zakresie nowego asortymentu Bonami współpracuje z hurtownią Makro oraz z czeską firmą ProSpánek, która w trakcie pandemii rozpoczęła produkcję maseczek ochronnych wielokrotnego użytku. Maseczki zawierają jony srebra, zapewniające działanie przeciwdrobnoustrojowe i antyseptyczne, a wewnątrz posiadają wszytą membranę. Bonami nie otrzymuje żadnych zysków z ich sprzedaży. 

- Chcemy dać naszym klientom możliwość bezpiecznego zaopatrzenia siebie i swoich rodzin w niezbędne w codziennym życiu produkty higieny osobistej i środki czystości. Dlatego wybór artykułów, które pojawią się w najbliższym czasie w sklepie, dostosowaliśmy do bieżącego popytu. W przyszłości planujemy jednak rozwijać ofertę drogeryjną o produkty ekologiczne i te z wyższej półki – podkreśla Pavel Vopařil, CEO Bonami, dodając, że asortyment sklepu będzie powiększał się sukcesywnie.

Już teraz na stronie Bonami.pl klienci mogą znaleźć środki czystości, artykuły higieniczne, proszki do prania i środki zmiękczające tkaniny, a także pieluchy dla niemowląt. W Pradze, gdzie mieści się centrala firmy, Bonami zapewnia dostawę zwykłą w ciągu dwóch dni roboczych i ekspresową z gwarancją realizacji zamówienia w ciągu kilku godzin. W Polsce usługa będzie realizowana z dostawą do 3-4 dni, czyli tak jak i innych produktów dostępnych w magazynie.

- Nie mamy ambicji konkurować z uznanymi usługami dystrybucyjnymi ani nie planujemy zmiany strategii firmy. Wciąż pozostaniemy przede wszystkim sklepem, gdzie klienci mogą znaleźć meble, akcesoria do domu i designerskie dodatki. Z drugiej strony zdajemy sobie sprawę z dużego obciążenia drogerii i sieci handlowych realizujących dostawy do domu. W takiej sytuacji nie możemy być bezczynni i zrobimy wszystko, by wykorzystać nasze możliwości magazynowe i dystrybucyjne jak najlepiej – dodaje Pavel Vopařil.

Rozszerzenie oferty produktów to kolejny krok, jaki Bonami planuje w tym roku. Spółka zamierza też wprowadzić rozszerzone opcje transportu oraz otworzyć pierwsze sklepy stacjonarne – w pierwszej kolejności w Pradze.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
08.07.2025 14:34
Boots i Deliveroo ruszają z ekspresową dostawą letnich kosmetycznych niezbędników
Kurierzy Deliveroo dowiozą między innymi krem z filtrem.Boots

Wspólna inicjatywa to odpowiedź na badania, według których co drugi Brytyjczyk zapomina zabrać letnie akcesoria na jednodniowe wypady. Aby ułatwić przygotowania, Boots we współpracy z ekspertką Chelseą Dickenson stworzył trzy gotowe zestawy: „Festival”, „Beach” i „Adventure”. Każdy kosztuje 20 funtów, zawiera 5–7 produktów i umożliwia oszczędność ponad 10 funtów w porównaniu z ceną pojedynczych artykułów.

Pierwszy tego lata projekt Boots i Deliveroo obejmie ponad 75 brytyjskich plaż, szlaków turystycznych i festiwali, gdzie zakupy dotrą nawet w 20 minut. Klienci mogą wybierać spośród ponad 750 artykułów – od kremów z filtrem, przez środki przeciw ukąszeniom, po leki przeciwbólowe. Firma zastrzega jednak, że rowerzyści Deliveroo dostarczą paczki tylko do najbliższej przejezdnej drogi; nie wjadą bezpośrednio na piasek, górskie ścieżki ani na teren festiwalu.

Dodatkowo na stronie Boots pojawiły się trzy listy kontrolne (packing listers), które przypominają o najczęściej pomijanych pozycjach podczas pakowania. Ma to ograniczyć liczbę awaryjnych zakupów i ułatwić planowanie zarówno krótkich wypadów, jak i dłuższych podróży wakacyjnych.

Partnerstwo wpisuje się w szerszą strategię Deliveroo poprawiania doświadczeń klientów. W czerwcu platforma rozpoczęła w Dublinie testy dronowych dostaw we współpracy z operatorem Manna – pierwszy lot odbył się w dzielnicy Blanchardstown. choć test prowadzony jest w Irlandii, wnioski z niego mogą przyspieszyć wprowadzanie innowacyjnych form logistyki również na brytyjskim rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
04.07.2025 10:25
Alibaba przeznaczy 50 mld juanów na kupony chcąc utrzymać pozycję lidera e-commerce
Chiński gigant nakłada presję na globalną konkurencję.Shutterstock

Chiński gigant technologiczny Alibaba ogłosił, że w ciągu najbliższego roku rozdysponuje kupony i vouchery o łącznej wartości 50 miliardów juanów, czyli około 6,98 miliarda dolarów amerykańskich. Program zachęt ma na celu pobudzenie aktywności konsumenckiej i handlowej na platformach e-commerce i dostawczych grupy, takich jak Tmall i Taobao.

Decyzja zapadła w odpowiedzi na rosnącą konkurencję na rynku krajowym – szczególnie w sektorach dostaw jedzenia i handlu internetowego. W ostatnim czasie JD.com znacznie poszerzyło swoją obecność, a mniejsze platformy również coraz śmielej sięgają po klientów. Działania Alibaby mają zatrzymać użytkowników i sprzedawców w obrębie własnych ekosystemów sprzedażowych.

Dla branży kosmetycznej i produktów do pielęgnacji ciała program ten oznacza większą presję cenową. Liczne marki działające na Tmallu i Taobao będą musiały konkurować nie tylko jakością, lecz także agresywnymi promocjami, by przyciągnąć klientów w okresach zwiększonego ruchu wynikającego z kampanii zniżkowych. Zwiększy się też znaczenie strategii marketingowych dopasowanych do kampanii kuponowych.

Równolegle Alibaba rozwija swoją infrastrukturę chmurową w Azji Południowo-Wschodniej. W tym tygodniu otwarto trzeci ośrodek danych w Malezji, a w październiku ruszy kolejny na Filipinach. W Singapurze firma uruchomiła centrum rozwoju sztucznej inteligencji, które ma wspierać biznesy w wykorzystywaniu aplikacji chmurowych i narzędzi uczenia maszynowego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. lipiec 2025 10:41