StoryEditor
E-commerce
01.09.2022 00:00

Glovo dostarczy do domów kosmetyki ze sklepów Fale Loki Koki

Fale Loki Koki - sieć specjalistycznych sklepów i hurtowni fryzjerskich oraz Glovo – firma dostarczająca produkty do domu konsumentów – podjęły współpracę. Użytkownicy aplikacji Glovo uzyskali dostęp do kilkuset profesjonalnych produktów kosmetycznych z sieci Fale Loki Koki. Glovo deklaruje, że dostarczy je do domów zamawiających w kilkadziesiąt minut. Ta opcja jest dostępna w 30 miastach w Polsce

Niedawno pisaliśmy o tym, że w Stanach Zjednoczonych marka The Body Shop podpisała umowę z Uber Eats i za pośrednictwem tej aplikacji będzie dostarczać kosmetyki do domów klientów.

The Body Shop sprzedaje w USA za pośrednictwem Uber Eats

Teraz na naszym rynku współpracę podjęły sieć specjalistycznych sklepów i hurtowni fryzjerskich Fale Loki Koki i firma Glovo. Jak czytamy w komunikacie Glovo będzie   jedyną platformą w kraju, która umożliwia zamawianie produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych oferowanych przez Fale Loki Koki, prosto do domów użytkowników w zaledwie kilkadziesiąt minut. 

– Do naszej szerokiej oferty gastronomicznej czy spożywczej dołączamy teraz także profesjonalne kosmetyki i produkty do pielęgnacji włosów. Dzięki Glovo klient może otrzymać je w mniej niż godzinę. W ten sposób zakupy stają się coraz wygodniejsze a użytkownicy mogą otrzymać produkty szybciej niż w ramach standardowych dostaw w e-commerce  – mówi Beata Wronowska, Partner Business Leader Q-Commerce w Glovo Polska.

– Fale Loki Koki to marka, która dzięki Glovo jeszcze mocniej otwiera się na klientów indywidualnych, dla których pielęgnacja włosów na najwyższym poziomie stanowi istotną część stylu życia. Nasi klienci oczekują dostępu do produktów z szybką dostawą do domu, dzięki której mogą kontynuować profesjonalną pielęgnację w domu już po wyjściu od fryzjera – skomentowała Karolina Kawczyńska, dyrektor marketingu Fale Loki Koki.

Fale Loki Koki, to sieć sklepów specjalistycznych oraz hurtowni fryzjerskich, które oferują kompletny asortyment profesjonalnych produktów do włosów. W ofercie znajdują się m.in: szampony, odżywki do włosów, farby, lakiery, balsamy, pomady, fluidy do stylizacji, a także wiele dodatkowych akcesoriów.

Fale Loki Koki dostępne są na platformie Glovo w 30 miastach, zarówno w dużych, takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław i Poznań, jak i w mniejszych, m.in. w Grudziądzu, Kaliszu czy Bydgoszczy. Użytkownicy mogą wybierać pośród 400 produktów, dostępnych w kategoriach pielęgnacja, koloryzacja, stylizacja, sprzęt czy akcesoria. 

Korzystając z Glovo, klienci mogli do tej pory zamówić dania z restauracji, zakupy spożywcze, z opcją dostawy nawet w 20 minut. Do tego dochodzą usługi kwiaciarni, piekarni, cukierni czy lodziarni. Niedawno firma ogłosiła także rozszerzenie współpracy z Papiernik by Empik.

– Branża beauty to dla Glovo kolejny krok w rozwoju naszej oferty. Z pewnością drzemie w niej olbrzymi potencjał – konsumenci doceniają wygodę zamówień oraz szybkość dostawy – podsumowuje Beata Wronowska.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
22.10.2025 15:48
Lagardère i Aelia.pl: pięć lat duty free w internecie
Marzena Szulc

Pięć lat temu Lagardere Travel Retail zdecydowało o przeniesieniu sklepów duty free Aelia z lotnisk – do online. Dzięki temu miały stać się dostępne dla szerszego grona klientów. Teraz firma podsumowała efekty tego posunięcia i jego biznesowej opłacalności.

Internetowa odsłona sklepu, czyli Aelia.pl, została uruchomiona w 2020 roku. Od samego początku właściciel platformy, czyli Lagardère Travel Retail, skoncentrował się na  mocnym poszerzaniu asortymentu.

W ciągu tych pięciu lat Aelia.pl wprowadziła do sprzedaży w kanale online tysiące produktów, współpracując z 230 czołowymi markami. Wśród nich znaleźli się tacy giganci kosmetyczni, jak Tom Ford, Clarins, Prada, Hermes, La Mer. Ofertę rozszerzano o kategorie travel oraz lifestyle, w tym produkty premium.

Rola e-commerce nadal rośnie – potwierdza Paweł Opałko, szef działu Digital w Lagardère Travel Retail Polska. – Konsekwentnie wprowadzamy w naszym sklepie nowości: od personalizowanych rekomendacji produktowych opartych na sztucznej inteligencji, po rozwiązania łączące doświadczenie lotniskowe z innowacjami cyfrowymi. Naszym celem pozostaje niezmiennie utrzymywanie bliskiego kontaktu z klientem. Nie tylko podczas podróży, ale wszędzie i o każdej porze – dodaje Opałko.

Lagardère Travel Retail podkreśla, że kluczowym aspektem w przypadku sklepu Aelia.pl jest dbałość o wysoką jakość obsługi: intuicyjność zakupów, szybka i bezpieczna dostawa towaru do klientów.

Lagardère Travel Retail pozostaje liderem kanału travel duty w Polsce, a marką numer jeden, stworzoną do potrzeb portów lotniczych jest Aelia Duty Free. W Polsce firma zarządza siecią blisko tysiąca punktów sprzedaży, działających pod 40 markami – poza Aelią są to sieci 1Minute Smacznego!, Inmedio, Relay.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
20.10.2025 14:34
Zalando powołuje nowego wiceprezesa, Thomasa Schwulera
Siedziba Zalando w Berlinie w Niemczech.Shutterstock

Zalando, niemiecki gigant e-commerce z siedzibą w Berlinie, ogłosił powołanie Thomasa Schwulera na stanowisko wiceprezesa ds. beauty. Menedżer z niemal 20-letnim doświadczeniem w L’Oréal ma przyspieszyć rozwój tej strategicznej dla firmy kategorii, która w ostatnich latach odnotowuje dynamiczne wzrosty sprzedaży.

W 2024 roku segment beauty Zalando zanotował dwucyfrowy wzrost przychodów, a spółka zapowiada dalsze umacnianie pozycji w tej części rynku. Asortyment obejmujący pielęgnację, makijaż i zapachy został właśnie udostępniony także klientom w Hiszpanii i Portugalii, co zwiększy zasięg platformy do 26 rynków europejskich. Zalando podkreśla, że kategoria beauty ma kluczowe znaczenie dla całego ekosystemu – aż 70 proc. klientów kupujących kosmetyki dodaje do koszyka również produkty modowe.

Nowy dyrektor zamierza przekształcić Zalando w „najbardziej inspirujące miejsce dla miłośników urody w Europie”. Jak podkreśla Schwulera, „Zalando ma unikalną pozycję na rynku beauty – nasza sieć logistyczna oferuje niezrównaną wygodę dla 52 milionów klientów w 26 krajach”. W centrum jego strategii znajdą się bliższe relacje z markami partnerskimi, selekcja ofert, personalizacja oparta na technologii oraz rozwój nowych formatów treści.

Schwulera objął funkcję we wrześniu 2025 roku i raportuje bezpośrednio do zarządu Zalando. Przez 18 lat związany był z francuskim koncernem L’Oréal, gdzie pełnił różne funkcje w Niemczech, Francji i Szwajcarii. Jego doświadczenie obejmuje zarówno rozwój marek masowych, jak i segmentu premium, co ma pomóc Zalando w dalszym skalowaniu kategorii kosmetycznej.

Powołanie Thomasa Schwulera to kolejny sygnał, że Zalando konsekwentnie poszerza swój model biznesowy poza modę, dążąc do umocnienia pozycji w szybko rosnącym sektorze beauty. W 2025 roku platforma planuje zwiększać inwestycje w technologię personalizacji, tworzenie treści zakupowych i integrację marek partnerskich, by umocnić się jako jeden z czołowych europejskich graczy w handlu kosmetykami online.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2025 16:45